Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Jeśli puszczę 14-15 Dryad i w tym umieszczę 3x Branchwraith to przy CC mam premię za szeregi ? (idąc 5x5x5 + 3branch)
Tzn. Ścieśniają się do CC i liczymy wtedy premię za szeregi jeśli jest 5 Dryad ?
Tzn. Ścieśniają się do CC i liczymy wtedy premię za szeregi jeśli jest 5 Dryad ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Tak myślałem, więc takie zastosowanie Branchów nie ma sensu.
Pojawiły się ostatnio pewne wątpliwości, mianowicie:
1.Atakuje mnie Lord of Change (demony mają magic ataki ZAWSZE - rotfl)
Czy Thunderstomp też jest magic atakiem ?
2. Atakuje mnie ten sam Lord of Change
Ja stykam się z nim 2 jednostkami
-Treeman
-Treekiny
W kogo on bije i czy może podzielić swoje ataki ?
Pojawiły się ostatnio pewne wątpliwości, mianowicie:
1.Atakuje mnie Lord of Change (demony mają magic ataki ZAWSZE - rotfl)
Czy Thunderstomp też jest magic atakiem ?
2. Atakuje mnie ten sam Lord of Change
Ja stykam się z nim 2 jednostkami
-Treeman
-Treekiny
W kogo on bije i czy może podzielić swoje ataki ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
1. Thxgoboss pisze:tak, thunderstomp wrony jest magicznym atakiem.
wybiera sobie w kogo atakuje.
2. Chodzi mi czy może podzielić swoje ataki pomiędzy inne jednostki z którymi się styka czy wszystkie jego ataki muszą być skierowane.
Lord ma np. 7 ataków i mówi, że 4 jego ataki kieruje w Treemana a 3 w Treekiny czy wszystkie 7 musi skierować w Treemana/Treekiny ??
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
@Piotras - Dzięki.Piotras pisze:Może je dzielić jak chce...
Ehh... niektórzy nieźle wałują.
Kolejny raz na głupiej rzeczy mnie zwałowano
Zacznę po mordzie dawać chyba
To kijowo, jak cała ta armiatak, thunderstomp wrony jest magicznym atakiem.
Ale przyznam się, że logicznie myśląc, przekonany byłem, że Thunderstomp nie może być magic atakiem.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ok - czyli Thunderstompa jak wyrzucę 6 i jestem w kombacie z dwoma oddziałami to mogę to podzielić ??? Czy na początku muszę zadeklarować ?Piotras pisze:Może je dzielić jak chce...
Acha i czy Thunderstompa z Treemana jak mam CC od przodu i od boku to mogę używać gdzie chcę ? Czy nie działa od boku ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
mozesz go nawet uzywać pod siebie i nad siebie, nieważne gdzie jeśli stykasz sie z jednostką typu infantry
Raczej nie. Na Thunderstompa nie wpływają między innymi zasady specjalne, a magiczne ataki demonów są ich zasadą specjalną.goboss pisze:tak, thunderstomp wrony jest magicznym atakiem.
moze i tak, dla mnie logiczne bylo, ze sa magic atakiem ;]
a teraz ja mam pytanie.
waywatcherzy w ktorych jest pan ze snajperkami strzelaja do harpii, ktore screenuja klocek warriorow w ktorych jest magiczka.
jak rostrzygnac sytuacje snajperki? moim zdaniem strzelam w tym samym momencie, co unit, mimo, ze do innego celu, a wiec ze screenem i minusami do trafienia.
a teraz ja mam pytanie.
waywatcherzy w ktorych jest pan ze snajperkami strzelaja do harpii, ktore screenuja klocek warriorow w ktorych jest magiczka.
jak rostrzygnac sytuacje snajperki? moim zdaniem strzelam w tym samym momencie, co unit, mimo, ze do innego celu, a wiec ze screenem i minusami do trafienia.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Chyba tak...
A ja mam troszeczkę pytanie z innej beczki. Co jest bardziej opłacalnym wystawieniem na >1500pkt Wildzi czy zwykli jeźdźcy oraz to samo pytanie do formatów <1500pkt ..??? Chciałbym usłyszec subiektywne opinie i dla GR i WR
Dzięki
A ja mam troszeczkę pytanie z innej beczki. Co jest bardziej opłacalnym wystawieniem na >1500pkt Wildzi czy zwykli jeźdźcy oraz to samo pytanie do formatów <1500pkt ..??? Chciałbym usłyszec subiektywne opinie i dla GR i WR
Dzięki
Powrót WE
Myślę, że ta odpowiedź kolegi nie usatysfakcjonujeAbaddon pisze:No ja tam lubie grać na obu
GR - nigdy ich nie wystawiam dlatego, że zawsze gram z mocnymi(Demony) albo pancernymi armiami(Dwarfs, WoCH) i ich strzelanie jest o dupe rozstrzasnąć.
CC nimi to czyste samobójstwo oraz dodatkowo spadają od każdego ostrzału.
Z pewnością warci wystawiania przeciwko HE i WE gdyż T3 z ich strzelaniem S3 da troszkę więcej frajdy - sam to kiedyś poczułem
Sporym plusem jest możliwość uciekania, szybkiego zebrania się po ucieczce, wywalenie marszu + salwy i tak w kółko (teoretycznie bardzo trudna jednostka do złapania)
WR - dla mnie genialni i rozpaczam kiedy nie mogę ich wystawić.
Strach + S5 w szarży, 2 ataki z S4 kiedy nie są atakowani lub kiedy nie przepchną jakiegoś oddziału. MR(1), Ward 5+, Tattoo 6+, Zwykły save 5+ no i możliwość zabrania bannera a jest kilka fajnych (cięcie marszu na 12 calach, -1D6 do ucieczki, +1CR) no i te 9 LD
W podstawie 130 pkt, w rozszerzeniu cena niestety wzrasta więc ja wtedy dokładam ich do 6 FCG z war bannerem i mam 217, zamiast 191 (5szt) - strata takiego oddziału i tak boli a ten dodatkowy model daje nam +1A S5 przy szarży i +1A S3 od konia niby nic ale nie raz dupę uratuje
Moje motto nimi "Jak się bawić to się bawić, drzwi wyjebać, nowe wstawić"
Trzeba na nich uważać bo mają ITP więc jak się zagapisz to masz szarże czegoś mocnego.
Na duże punkty czasami trudno ich wcisnąć jeśli wymyślisz sobie inną koncepcję rozpiski
Na małe punkty mogą sporo namieszać, no i możliwość szybkiego wypadu na maszyny do wroga na małych punktach może być bezcenne.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Zapytam tu, bo pewnie większość nie zauważyła w rozpiskach - czy Treeman Ancient jako gienek daje Ld w 12" czy 18" jako wielki grubas ?
I drugie- kiedy mogę rzucać korzonki z Treemana ? Jako S&S w reakcji na szarżę mogę ale czy w czasie walki jest taka możliwość (taka analogia z hydrą mi przyszła ) ???
Acha i Treeman jak jest w CC to może rzucać Bound spella ????
I drugie- kiedy mogę rzucać korzonki z Treemana ? Jako S&S w reakcji na szarżę mogę ale czy w czasie walki jest taka możliwość (taka analogia z hydrą mi przyszła ) ???
Acha i Treeman jak jest w CC to może rzucać Bound spella ????
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Gen LT daje LD w 18 calach, ale robienie Ancienta gen. To słaby pomysł – gość może pasć z 1 pity/strzału z działa/klopy/brass orba/cracks calla… w dodatku raczej pcha się w combat(co też jego przeżywalności nie pomaga(WL, GG, brzytwa…).
Nie można robić S&S będąc w CC (nie wiem o jaką analogię Ci chodzi(?)). A generalnie korzonki można używać prawie zawsze, poza wspomnianym CC problemem jest też spalona szarża.
Czarować z walki może, ale znowu – nie do walki.
Nie można robić S&S będąc w CC (nie wiem o jaką analogię Ci chodzi(?)). A generalnie korzonki można używać prawie zawsze, poza wspomnianym CC problemem jest też spalona szarża.
Czarować z walki może, ale znowu – nie do walki.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Czyli AB ma błąd bo dobrze myślałem, że 18" cali z Grubasa idzie.Laik pisze:Gen LT daje LD w 18 calach, ale robienie Ancienta gen. To słaby pomysł – gość może pasć z 1 pity/strzału z działa/klopy/brass orba/cracks calla… w dodatku raczej pcha się w combat(co też jego przeżywalności nie pomaga(WL, GG, brzytwa…)
Ja tam wolę ryzykować utratę Ancienta Generała ale mieć te 18 cali LD
Czasami trzeba zaryzykować
Czyli rozumiem, że np. walcząc w lesie z oddziałem znajdującym się w całości/częściowo w lesie pocisku w niego Ancient Treemanem walnąć nie mogę (pocisku wynikającego z działania czaru Treesinging ?)Czarować z walki może, ale znowu – nie do walki
A czy mogę przesunąć CAŁY LAS razem z jednostką walczącą z Treemanem ? (oczywiście mówię o przypadku, że cała jednostka jest w lesie)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Tutaj raczej lepiej zaryzykować i generał z savem czy wardem oraz 6 Wo jest lepszy niż duża magiczka z przerzutami. Poza tym czary można próbować zdispelować i jakby co mam jeszcze DS. A jak bęzie IF-ka to na to nic nie poradzęLaik pisze:Gen LT daje LD w 18 calach, ale robienie Ancienta gen. To słaby pomysł – gość może pasć z 1 pity/strzału z działa/klopy/brass orba/cracks calla… w dodatku raczej pcha się w combat(co też jego przeżywalności nie pomaga(WL, GG, brzytwa…).
Analogia -chodziło mi bardziej o wykorzystanie korzonków jako atak strzelecki - czyli jak hydra ma zionięcie. Wiem głupie naciągnięcie zasady, ale tak spytałemLaik pisze: Nie można robić S&S będąc w CC (nie wiem o jaką analogię Ci chodzi(?)). A generalnie korzonki można używać prawie zawsze, poza wspomnianym CC problemem jest też spalona szarża.
Ok - czyli w CC to tylko mogę sobie las przesunąćLaik pisze:
Czarować z walki może, ale znowu – nie do walki.
@Luc - tylko nasza jednostka może się znajdować w przesuwanym lesie więc Twoja koncepcja raczej się nie sprawdzi. Jak pewnie i moje korzonki do walki
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek