nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Re: nowe modele i unity?

Post autor: Brushlicker »

Blaesus pisze:Robi na inżyniera, ze śmiechu :) Prawdziwym snajperem będzie teraz witchhunter - podejść z łucznikami, wypalić z pistoletów i w nogi :D

Yay!
W las, wiara! :mrgreen:

Troche sie tym jaram. Whunter jest piekny, huntsmani tez, a na dodatek grywalne.

Dodatkowo huntsmani sa powszechni w ostermarku. Jaki slot maja w nowym AB? Bo w plotach bylo, ze spec.


Tak jak pisalem ok 10 stron temu, cruddace robi bardzo zbalansowane wewn. Dexy, plasujace sie w polowie stawki ogolnej sily poszczegolnych armii
Obrazek

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

debelial pisze:Na premierę będzie gotowy, choć nie wiem czy zdążę ze specami
=D>
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

@Debelial:spece to mały pikuś, liczy się to co można wystawić, spece moga być i za miesiąc; a co do magic bannerów, pytanie dotyczyło kawy a nie GS-ów, stąd ich nie wymieniłem
EDIT:
Huntsmani w specach
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Bizim pisze:
Czopek pisze:Hehe, ale bieda, AoMI - =D>
Skoro save 2+ z rulebooka kosztuje 45, a nasz 1+/6++ 50 to może nie przesadzajmy. :roll: #-o

Nadal mogą go brać herosi, taki warrior priest staniał o 25, więc kupując mu AoMI kosztuje tylko 115 pkt.


Zresztą ja przewiduje rychły powrót właśnie warrior priestów, nie mylić z arcy lektorem który poważnie po tyłku dostał. A dzięki AoMI i tym save 2+ z rulebooka możemy wystawić dwóch pancernych pieszych WP z dwurakami.
Faktycznie, słuszne uwagi. Porównywałem do poprzedniej ceny 25pkt.
Cenowo wychodzi podobno, jednak nie damy już pieszemy sv 1+ z rerrolem.
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

#helion# pisze:@Debelial:spece to mały pikuś, liczy się to co można wystawić, spece moga być i za miesiąc; a co do magic bannerów, pytanie dotyczyło kawy a nie GS-ów, stąd ich nie wymieniłem
EDIT:
Huntsmani w specach
A to wybacz.
Speców i tak postaram się zrobić jak najszybciej :wink:

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

@Helion

Zasmuciles mnie, ale z drugiej strony, to kosztuja takie grosze, ze nie powinno to obciazyc systemu procentowego....

3*WH z huntsmanami :mrgreen: strzezcie sie, wrodzy bohaterowie :) [joke...]
Obrazek

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

może pieszemu nie damz 1+ z rerolem ale 2+ z rerolem jak najbardziej i parry savem jak najbardziej.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

JochnyWalker pisze: 3*WH z huntsmanami :mrgreen: strzezcie sie, wrodzy bohaterowie :) [joke...]
to wcale ciekawa opcja
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

nawet bardzo, ale chamska 8)
Dla dobra stosunkow spolecznych miedzy graczami i sposobu postrzegania graczy imperium stanowczo odradzam taka opcje...
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

ale wiesz że WH nie ma zasady scout więc się z nimi nie może wystawić jako scout? :D

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

debelial pisze:ale wiesz że WH nie ma zasady scout więc się z nimi nie może wystawić jako scout? :D
Do nich jak do sciany mozesz mowic...

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

tilt112 pisze:
debelial pisze:ale wiesz że WH nie ma zasady scout więc się z nimi nie może wystawić jako scout? :D
Do nich jak do sciany mozesz mowic...
pomysł ciekawy acz niewykonalny :mrgreen:
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

3*WH z huntsmanami strzezcie sie, wrodzy bohaterowie [joke...]
Jeden ci wystarczy. ;) Imo lepiej sobie wystawić łuczników i zapełnić Core niż marnować cenne punkty specjal. Tam jeden oddział myśliwych z wh... może. Nie po to się jednak trzyma bohaterów w bunkrach, aby ich byle leszcz gnębił bezkarnie... a kontra zapewne będzie straszna (Forlorn hope). Tam jeden oddział jednak będzie fajnie mieć, do spacerowania obok swoich linii.
Chyba, że WH ma jakąś specjalną zasadę, pozwalającą ignorować cudze LOM. Było ich super.

A ja idę oglądać mych nowych myśliwych i bażancika (super rzeźbienie).

Do nich jak do sciany mozesz mowic...
W nowym AB miała być taka możliwość - wsadzasz do scouta, masz scouta. Ale Big B tego nie potwierdził.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Czyli na detki jednak nie działa augment rzucony na oddział główny (np WS 10, I 10), czy coś przeoczyłem?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Się tak tymi snajperami nie podniecajcie, bo skończy się dokładnie tak jak z poprzednimi snajperami oraz maneaterami: dobry gracz się zastawi tak, że WH nie będą mieli nawet szansy strzelić w charakterów, a huntsmenów ogarnie byle śmieciem i na starcie przegrywamy 7-13 ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Macias pisze:Czyli na detki jednak nie działa augment rzucony na oddział główny (np WS 10, I 10), czy coś przeoczyłem?
nie, na detki przechodzą tylko konkretne zasdy specjalne: frenzy, hatred, hold the line, immune to psychology, stubborn, steadfast, stupidity

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Karli pisze:Się tak tymi snajperami nie podniecajcie, bo skończy się dokładnie tak jak z poprzednimi snajperami oraz maneaterami: dobry gracz się zastawi tak, że WH nie będą mieli nawet szansy strzelić w charakterów, a huntsmenów ogarnie byle śmieciem i na starcie przegrywamy 7-13 ;p
Nie zawsze się zastawisz a nawet jeśli, to musisz zmieniać taktykę pod oponenta, więc snajperzy tacy źli nie są.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Snajper na euro, gdzie wszystko widać. Jak tam się zastawisz?:-)

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ale wtedy jest Hard Cover.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Przerzut na trafienie jest fajny, ale ciekawiej prezentuje się przerzut na woundowanie:

Im większa wytrzymałość wroga, tym większa szansa, że dostanie KB.
Wampiry i orkowi szamani - witamy :D

roll to wound / wounds / killing blows / how many KBs in all wounds
2+ 97.2% 19.4% 20.0%
3+ 88.9% 22.2% 25.0%
4+ 75.0% 25.0% 33.3%
5+ 55.6% 27.8% 50.0%
6+ 30.6% 30.6% 100.0%

Zablokowany