Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Hydra nie może zionąć z walki templatem (te hity to po prostu specjalna zasada), nawet S&S nie może zrobić.
Grałem kilkanaście bitew na 3 drzewach i powiem że robienie z ancienta generała jest słabe.
Masz 18 cali Ld, WOW, wymieniłem z tuzin rzeczy które drzewo ściągają (zapomniałem jeszcze o lore of metal i płonących atakach…), i uwierzcie mi – mag z 3 T i 3 W jest bezpieczniejszy.
Lubię grać na 3 drzewach, jednak ryzyko oddania przeciwnikom 100 punktów jest za duże…
Grałem kilkanaście bitew na 3 drzewach i powiem że robienie z ancienta generała jest słabe.
Masz 18 cali Ld, WOW, wymieniłem z tuzin rzeczy które drzewo ściągają (zapomniałem jeszcze o lore of metal i płonących atakach…), i uwierzcie mi – mag z 3 T i 3 W jest bezpieczniejszy.
Lubię grać na 3 drzewach, jednak ryzyko oddania przeciwnikom 100 punktów jest za duże…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
1. Co bardziej się opłaca: orły czy hołki?
2. Widziałem filmik w którym kolo opowiada, że dobrą taktyką jest masa małych oddziałów glade riderów strzelająca i okrążająca przeciwnika. Teoretycznie ma to sens, kiedy przeciwnik wystawia gigantyczne klocki piechoty i rzuca zaklęcia zdolne rozwalić cały oddział na raz. Co Wy myślicie?
3. Co myślicie o armii z dużą ilością skautów wystawianych na tyłach wroga?
4. Generalnie: czy da się zrobić grywalną "partyzancką" rozpę? Dużo małych i szybkich oddziałów, skautów, glade riderów.
2. Widziałem filmik w którym kolo opowiada, że dobrą taktyką jest masa małych oddziałów glade riderów strzelająca i okrążająca przeciwnika. Teoretycznie ma to sens, kiedy przeciwnik wystawia gigantyczne klocki piechoty i rzuca zaklęcia zdolne rozwalić cały oddział na raz. Co Wy myślicie?
3. Co myślicie o armii z dużą ilością skautów wystawianych na tyłach wroga?
4. Generalnie: czy da się zrobić grywalną "partyzancką" rozpę? Dużo małych i szybkich oddziałów, skautów, glade riderów.
Eeee... gdybyśmy mieli dostęp do magii fire... ech...
A dlaczegóż by miał nie działać?
Jest przecież schooting atack, nie?
Skoro może robić s&s to i mieczyk na niego działa... a wtedy w lesie na coś z t3 autowoundy lecą...
A dlaczegóż by miał nie działać?
Jest przecież schooting atack, nie?
Skoro może robić s&s to i mieczyk na niego działa... a wtedy w lesie na coś z t3 autowoundy lecą...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
mam pytanie czy jak bym dam lordowi gw i asf to będzie tak jak he że mimo wszystko będzie bił jako pierwszy ?
ponieważ zastanawiam się nad taką kompilacją lorda
1 Highborn @ 565.0 Pts
General; Longbow
Armour of Silvered Steel [45.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Green Dragon @ [320.0] Pts
ponieważ zastanawiam się nad taką kompilacją lorda
1 Highborn @ 565.0 Pts
General; Longbow
Armour of Silvered Steel [45.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Green Dragon @ [320.0] Pts
runepriest
xYz
A skąd weźmiesz ASF skoro bierzesz GW ?mam pytanie czy jak bym dam lordowi gw i asf to będzie tak jak he że mimo wszystko będzie bił jako pierwszy ?
Ja gram na takim:wg. ktoś gra w we na smoku ? bo ja zamierzam i chciałbym spytać o jakieś porady odnośnie tego bohatera
Sword of Swift Slaying [25.0] - tutaj zamiast tego można dać GW(tracisz shielda) i wcisnąć Potiona of Foolhardiness wtedy mamy niezlą przeżywalność przy CC z ciężkimi klocami T6 na smoku i T6 na Lordzie - chociaż ja osobiście preferuje ASF na Lordzie, 90% ataków wchodzi ... potem ranię na 4+/3+ (raczej unikam wbijania się w ciężkie unity z T5 i więcej)
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of Crystal Mere [30.0] - obowiązek (posiadanie Magicznego Warda na smoku rzecz, bezcenna, wytrzyma nawet ostrzał krasnoludzki)
Do tego oczywiście Light Armor i Shield
Sprawdza się dobrze.
Na tle konkurencji wygląda i tak słabo, ale kilka razy tak grałem i zawsze się spłacił.
Jakby mały mag mógł mieć lory takie jak duży mag [beast,life] (albo gdyby nasz lore byłby grywalniejszy ) to od smoka i Treemana rozpoczynałbym rozpiskę
A tak to rozpiskę rozpoczynam zawsze od Treemana, Łuków i BSB z HODą ... potem wchodzi reszta
Chciałbym kiedyś zobaczyć w akcji runepriesta bo ciekawi mnie jak inni grają na smokuGremlin pisze:runepriest
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
1.Jak się gra w tej edycji Scoutami?
2. Dupy pewnie nie urywają, ale czy opłaca się ich brać zamiast WW, bo różnią się tylko BSem i KB?
3. A co z armiami, w których jako Cory nie biorę GG, tylko Scoutów i Glade Riderów i jeżdżę sobie wokół klocków przeciwnika i pakuję mu strzały?
2. Dupy pewnie nie urywają, ale czy opłaca się ich brać zamiast WW, bo różnią się tylko BSem i KB?
3. A co z armiami, w których jako Cory nie biorę GG, tylko Scoutów i Glade Riderów i jeżdżę sobie wokół klocków przeciwnika i pakuję mu strzały?
1. Tańsza alternatywa od WW, czasami mają sens, zależy od rozpiski, paringu, terenów itp
2.Do tego WW trudniej się trafia i mają AHW, tu wszystko zależy od koncepcji, ogólnie 5ciu scoutów jest tańszych całkiem sporo, maszynę zdejmą, coś na flance mogą przeszkodzić ale brak KB i czasami tego dodatkowego ataku może boleć
3. nie możesz mieć więcej modeli scoutów niż GG, więc przy koncepcji scouci i gr, z 15 gg minimum i tak będzie wymaganych abyś jakąś sensowną liczbę zwiadowców wystawił. Ogólnie, słaba, funowa ale, nawet klimatyczna opcja
2.Do tego WW trudniej się trafia i mają AHW, tu wszystko zależy od koncepcji, ogólnie 5ciu scoutów jest tańszych całkiem sporo, maszynę zdejmą, coś na flance mogą przeszkodzić ale brak KB i czasami tego dodatkowego ataku może boleć
3. nie możesz mieć więcej modeli scoutów niż GG, więc przy koncepcji scouci i gr, z 15 gg minimum i tak będzie wymaganych abyś jakąś sensowną liczbę zwiadowców wystawił. Ogólnie, słaba, funowa ale, nawet klimatyczna opcja
Tak jak zwykły regiment tylko że modele są cal od siebie, gdy dochodzi do walki sklepujesz ich do siebie, biją z dwóch ranków ale nie dostają bonusu za szeregi.slouch pisze:jak się teraz w końcu wyglądają skirmishe? każdy gdzie chcę byle 1 cal od siebie czy w linii jak regiment zwykły?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
czy aby na pewno "cal"?
xYz