a gdzie to wyczytałeś ? podaj stronę AB gdzie to jest napisane, albo cytat z FAQ jak masz takie rewelacje uskuteczniaćIzwor pisze:Dopowiem, że każdy wampir może wybrać czary z vampire i death lore.
Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ja mam takiego na sprzedażMarkuene pisze:wszystko cacy ale problem jest taki ze zaden z polskich - znanych mi - sklepow nie sprzedaje tego kinga ze sztandarem. A szkoda bo model calkiem fajnie wyglada
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
I to jest bardzo dobra wiadomość Po prostu myślałem, że sypanie się to wyjątek, tak samo jak nie przysługuje na niego wardDaw pisze:Bsb daje przerzut testu Ld. Sypanie to również test Ld. Resztę powinieneś sobie dopowiedzieć sam
Mam pytanko dotyczące brzytwy.
Czy modele korzystają ze swojego Ld czy mogą skorzystać z Generała.
I czy np bohater jest w oddziale to pozostałe modle mogą skorzystać z jego Ld.
Czy jest w ogóle sens brania brzytwy a jeśli tak, to jak ją radzicie wykorzystać.
Czy modele korzystają ze swojego Ld czy mogą skorzystać z Generała.
I czy np bohater jest w oddziale to pozostałe modle mogą skorzystać z jego Ld.
Czy jest w ogóle sens brania brzytwy a jeśli tak, to jak ją radzicie wykorzystać.
Ostatni Faq do rulebooka tą kwestię roztrzyga - brzytwa zamiast S bierze niemodyfikowany Ld modelu (a więc nie może to być Ld generała albo bohatera z oddziału). Każdy model w oddziale będzie używał swojego Ld - ghoul ma S5, gwardzista S6, wight king S9.
To wielka strata dla VC. Niemniej shadow ma też inne mocne zaklęcia które są nam przydatne - w zasadzie każde poza kulą armatnią jest świetne. Brzytwa, choć mniej mordercza, również wciąż daje radę - S5 ghouli to nadal sporo.
To wielka strata dla VC. Niemniej shadow ma też inne mocne zaklęcia które są nam przydatne - w zasadzie każde poza kulą armatnią jest świetne. Brzytwa, choć mniej mordercza, również wciąż daje radę - S5 ghouli to nadal sporo.
I tak ghoul z S5, 2A, poison i WS 10 z hełmu za 8pkt/model to masakraAugust pisze:Ostatni Faq do rulebooka tą kwestię roztrzyga - brzytwa zamiast S bierze niemodyfikowany Ld modelu (a więc nie może to być Ld generała albo bohatera z oddziału). Każdy model w oddziale będzie używał swojego Ld - ghoul ma S5, gwardzista S6, wight king S9.
To wielka strata dla VC. Niemniej shadow ma też inne mocne zaklęcia które są nam przydatne - w zasadzie każde poza kulą armatnią jest świetne. Brzytwa, choć mniej mordercza, również wciąż daje radę - S5 ghouli to nadal sporo.
Shadow się nie opłaca w Vampirach. Musisz zużyć 6 kości tylko po to, żeby ghule miały S5. To ja wolę duże wskrzeszanie do którego używam 3 kości.Azgaroth pisze:I tak ghoul z S5, 2A, poison i WS 10 z hełmu za 8pkt/model to masakraAugust pisze:Ostatni Faq do rulebooka tą kwestię roztrzyga - brzytwa zamiast S bierze niemodyfikowany Ld modelu (a więc nie może to być Ld generała albo bohatera z oddziału). Każdy model w oddziale będzie używał swojego Ld - ghoul ma S5, gwardzista S6, wight king S9.
To wielka strata dla VC. Niemniej shadow ma też inne mocne zaklęcia które są nam przydatne - w zasadzie każde poza kulą armatnią jest świetne. Brzytwa, choć mniej mordercza, również wciąż daje radę - S5 ghouli to nadal sporo.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
rozumiem, że skoro w opisie dużego wskrzeszania napisano, że czar ten zachowuje się tak jak IN to możliwe jest wskrzeszanie jednostek ponad stan - oczywiscie tych ktorych mozemy np zombie, ktorzy maja taka naturalna wlasciwosc.Daw pisze:
Shadow się nie opłaca w Vampirach. Musisz zużyć 6 kości tylko po to, żeby ghule miały S5. To ja wolę duże wskrzeszanie do którego używam 3 kości.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
ad 1. tak, oddział rusza się/szarżuje maks 8 cali, nie doszedł do ciebie, zabrakło pół cala - to trudno zatrzyma się cal przed tobą bo dalej nie może, uciekłeś na 12 cali nadal idziemy 8 cali, nie ma rzutu kostkami więc nie ma co palić, chyba, że dziwki heretyków i kuglarzy cytując jeden kabaretX.Maciek pisze:Jeśli popchnięty oddział spali szarżę bo przeciwnik uciekł to idzie 8 cali?
Jak działa popychaczka w CC oprócz tego że daje ASF? I czy działa przez jedną fazę walki czy przez 2?
ad 2. opis Danse Macabre
If the target unit is engaged in close combat, in the next Close Combat phase all models in the unit benefit from Always Strike First special rule and may re-roll missed to hit rolls
tak FAQ do VC 1.4Markuene pisze:rozumiem, że skoro w opisie dużego wskrzeszania napisano, że czar ten zachowuje się tak jak IN to możliwe jest wskrzeszanie jednostek ponad stan - oczywiscie tych ktorych mozemy np zombie, ktorzy maja taka naturalna wlasciwosc.
Q. Can the powers Lord of the Dead, Summon Creatures of
the Night, or Summon Ghouls be used in conjunction with the
Summon Undead Horde spell to increase units beyond their starting
size? Can the spells be used to increase their size beyond the
maximum unit size allowed by the army list? (p83)
A. Yes to both questions.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A