
Słuchajcie ? Co byś Cie wybrali do pancernej rozpy - Duży mag z Lightem + mały mag z Lightem czy duży mag z Heaven + pancerny ksiądz? Nie mogę się zdecydować

Moderator: #helion#
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Wiem i sam na niej gramPiotrB pisze:nie lekceważ Light - to jest najbardziej kompletna magia w grze.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
ależ jest, i wszyscy o tym wiemy, no chyba że leci tu z nami jakiś imperialny "noob". W dodatku jeszcze mogę powiedzieć w swoim imieniu, że twoje wyniki powodują we mnie chęć rywalizacji i podnoszenia swojego skilla. Spróbuję Tobie dorównać. Jeżeli nie w tej edycji ligi to w następnej.Piotr pisze:Chyba, że to nie jest wynik, którym mógłbym się chwalić przed kolegami z tego działu?
zdecydowanie się zgadzam, lepszy WS, lepsza inicjatywa, więcej ataków i jeszcze daje ITP na knightów. A kosztuje 27 pkt więcejKordelas pisze: -lepszy byłby Wielki Mistrz zamiast Generała
Myślę, że dwa i czołg spokojnie wystarczają.Kordelas pisze: -na takie punkty 3 działa i czołg robia miazgę
Ja stale gram na takim, siedzi sobie w 10 łucznikach i nie ma żadnych problemów. W większości bitew bez problemu przeżywa, często nawet niezraniony.Kordelas pisze: -za drogi mag ,zęby chronił go taki klocuszek włóczników ,lepiej dać go do rycerzy
-bardzo drogi mag ,a bez żadnych ochron
Ja uważam, że nie jest to jakiś bardzo przydatny sztandar, już bardziej (choć też niespecjalnie) jak dla mnie opłaca się swiftness za 20 pkt mniej, bo przerzuty '1' nie są wcale tak często przydatne.Kordelas pisze: -dałbym 5 demigryfów Steel stadnard
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()