Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Rabsp »

oui

Gorek
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: Gorek »

Oui?? :?:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Naprawdę tak ciężko jest wstukać google.pl, wybrać opcję tłumacz i się dowiedzieć? :roll:

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Andrzej, jeśli nie wiesz że to w obcym języku to ciężko. Chyba że ktoś ma zwyczaj wrzucania każdego słowa którego nie rozumie do google.

Gorek -> oui znaczy tak (fr), sun dragon zajmuje slot hero jak jest napisane w AB
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Andrzej, jeśli nie wiesz że to w obcym języku to ciężko.
Ja chociaż w ogóle nie znam francuskiego z kontekstu łatwo domyśliłem się o co chodzi. Wystarczy trochę pomyśleć :wink:
Chyba że ktoś ma zwyczaj wrzucania każdego słowa którego nie rozumie do google.
Co w tym złego? Ja zawsze tak robię. Przecież nie będę sprawdzał w słowniku.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

wracając do tej rozpy na 7k to co powiecie na takie złożenie 3 smoka:

Prince -> 632
DA, Sh
BoLG [60]
TG [30]
GoC [10]
Stardragon

maj już w rozpie killera - starlanc, leoc
mam gościa z AoL'em i super armorem

zastanawiałem się nad kilkoma opcjami
TG, GoC, Foe, -1 to hit (z dystansu) [95]
TG, Foe, WSv 2+ od speli [100]
BoSG, TG, Goc, no i coś za 20 - nie wiedziałem co właściwie dać

z opcji z łukiem zrezygnowałem bo uważam że SD by się marnował
pierwsze 2 opcje są właściwie identyczne - chodziło tu i tak tylko o Foe ale przecież killera monsterów już mam bo gość z SL może spokojnie na spółkę ze smokiem pokroić Bloodka nawet - owszem tylko raz ale od czego będę miał 11-12 bolców i 3 arcy
opcja bez Sv była dość kusząca ale smok kroi i tak wystarczająco dobrze a te s4 to mało żeby wyrżnąć kawalerie WoCH czy VC
a te +3A i to w dodatku magiczne daje możliwość krojenia słabych za to bardzo licznych klocków z dużym static'em, można tym pokroić demony lub Wrighty

cały czas się waham, jak myślicie która wersja jest najlepsza?

PS.
ktoś tu ostatnio pluł na tę broń ale popatrzcie na to co:
"All hits wound automaticaly" =D> żal
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dla mnie najlepsza jest opcja nr. 2. Masz wtedy smoka odpornego na duże torpedy i infernale :) (ofc oprócz 11 i 12 :wink: )
3 natomiast jest taki sobie. Za drogi ten miecz. Ale faktycznie, lepiej radzi sobie z wrightami i klocami piechoty.
PS.
ktoś tu ostatnio pluł na tę broń ale popatrzcie na to co:
"All hits wound automaticaly" =D> żal
I kosztuje 60 pkt. A foe bane tylko 2+ a daje podobny efekt :) (auto woundowanie przydaje się głównie, kiedy jest wysoki T. A jak jest wysoki T to zazwyczaj jest 2+ W :) )

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Dzięki za plik do armybuildera Andrzeju. Powiedz tylko czy wysyłałeś mi go w 4 egzemplarzach? Bo tyle dostałem :D
Zwolin pisze:PS.
ktoś tu ostatnio pluł na tę broń ale popatrzcie na to co:
"All hits wound automaticaly" =D> żal
Juhuu 60 pkt w plery i tylko minus 1 do Sv

Co do tych 7K to IMO warto jednak wsiąść arcy z BoH. Wtedy prawie na pewno wejdzie ci drain magic a na tyle pkt jest to bardzo fajny czar :twisted:
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

wiesz co ja chyba wole mieć tego Vortexa - mina przeciwnika gdy w kluczowej turze jego 6 slaanów nic nie może zrobić jest bezcenna
oczywiście BoH byłby świetny ale przy takiej magii jaką mam zapewne w 2-3 turze zacznie się przebijać nawet z 3 kości
jeszcze lepsza na te punkty jest kometa i ogólnie czary bez zasięgu bo stoły do takich bitew są zazwyczaj ogromne
mag z seerem bierze jedną, przy SW praktycznie masz kolejną
mag z Vortexem bierze coś - nawet HL
mały mag z klejnocikiem puszcza dreina a do tego mam jeszcze 3 małych magów którzy pewnie dostaną fire i będą puszczać firebale ;)
a do tego przeciwnik nie ma drugiej fazy magii która chyba będzie najgorsza do przetrwania
tak to wygląda z słowach a tak w liczbach:
zakładam że na BoS wypada statyczne 2

kometa z 5
kometa z 5
fenix/furia/Valu/drein z 4-5 kości
firebal z 2
firebal z 2
RoF (3)
firebal z 2
drein z 3
ew. RoC

tym oto magicznym sposobem użyłem:
23-24/25+1(RoF) kości więc jeszcze jakieś zapas mam na podpakowanie czegoś

dispel mam:
12 kości i 10 Dps (1+12+19=32DD - idealnie się mieści) więc drein z BoH nie jest aż taki potrzebny

PS.
to coś co pozawala 2 razy rzucić na TMC to działa też na moich magów ?
przypomni mi ktoś jak działa infernal ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dzięki za plik do armybuildera Andrzeju. Powiedz tylko czy wysyłałeś mi go w 4 egzemplarzach? Bo tyle dostałem :D
Nie wiem, coś się musiało powalić :) Rozumiem, że teraz działa Ci pełna wersja AB?
o coś co pozawala 2 razy rzucić na TMC to działa też na moich magów ?
Nie, tylko na wrogich.
przypomni mi ktoś jak działa infernal ?
15+ Wybierasz odział w 24 calach od maga, nie musisz widzieć. Wybrany oddział dostaje 2k6 hitów o sile 2k6. Jeśli na siłę wypadnie 11 lub 12, cały odział jest niszczony :twisted:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

dlaczego niby ma nie działać za te hity z S11-12?
ward to ward...

a mi cały czas AB nie działa
nawet po wsadzeniu tego do folderu AB
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

bo jestes debilem, czar ma zasade ze jezeli przy rzucie wypadnie 11 lub 12 to oddzial automatycznie jest niszczony....

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ward nie działa, bo jest napisane "no any saves allowed" :wink:

Nie mam pojęcia czemu AB Ci nie działa. Spytaj sie Rabpsa jak to zrobił.

Edit:

Relosu, co tak ostro?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Relosu pisze:bo jestes debilem, czar ma zasade ze jezeli przy rzucie wypadnie 11 lub 12 to oddzial automatycznie jest niszczony....
O.o
nie znam angielskiej wersji a z doświadczenia wiem że polskim tłumaczeniom lepiej nie ufać... (BoH)

mogłeś to samo napisać tak jak Andrzej

Edit:
jak próbuje nałożyć standardowego AB.exe na to co mi przysłałeś (w ramach folderu AB) to wyskakuje coś takiego:
"Only a single instance of ArmyBuilder can be used at a time prior to licencing"
WTF?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

jak próbuje nałożyć standardowego AB.exe na to co mi przysłałeś (w ramach folderu AB) to wyskakuje coś takiego:
"Only a single instance of ArmyBuilder can be used at a time prior to licencing"
WTF?
Co rozumiesz przez "nakładać"? Po prostu skopiuj plik "ABload" do folderu "ArmyBulider". Następnie kliknij 2 razy na plik "ABload", względnie naciśnij enter i powinno Ci działać.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

jak by świat był taki prosty...
problem polega raczej na tym że ten twój cały plik nie może być odczytany przez kompa ;(

"could not create target proces"
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

ścigani sobie Ab z :
pobierz
tam masz wszytko wyjaśnione jak to zrobić z tym ,że pliki do WFB pobierz z stąd :

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=2&t=21481

i już :wink:
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Ten plik który podesłałeś Andrzeju to do której wersji AB byl? Bo w 3 nie działa :( Ten sam problem co u Zwolina
Natomiast ten Tut który podaje Elgrond działa tylko że do v2 AB. Ale w sumie chyba nie ma sporej różnicy :)
I sold my soul for rock'n roll

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No chłopaki, to ja już się poddaję :) Próbowałem, ale na odległość nic nie załatwimy.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

skype panowie skype

Zablokowany