Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Jak na 55 pk imo się spłaca
Bądź co bądź daje te mr 5 odporność na strach tez często ratuje dupę a jak coś zdejmie z KB to zazwyczaj się spłaca za kolejne 5 czy nawet 10 bitew
Bądź co bądź daje te mr 5 odporność na strach tez często ratuje dupę a jak coś zdejmie z KB to zazwyczaj się spłaca za kolejne 5 czy nawet 10 bitew
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
szkoda, że jest talisman za 30 który też to dajeEltharion pisze:daje te mr 2
przeczytaj sobie lepiej jeszcze raz tę zasadęEltharion pisze:odporność na strach tez często ratuje dupę
grałem chyba z 12 bitew, w każdej z nich wystawiając 2 WH i nie zabiłem nic z KBEltharion pisze:a jak coś zdejmie z KB to zazwyczaj się spłaca za kolejne 5 czy nawet 10 bitew
Jak dla mnie to można lepiej zainwestować te 55 pkt.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
1.Tak tylko że talizman nie ma 2 ran z t4 i nie oddaje (a to wszystko masz za jedyne 25 pk więcej) po za tym te 30 pk ogranicza nam pule pk na lordzie czy innym herosie
2. No dobra ale jakieś tam szmery bajery ma nie ? (za te 25 pk)
3. Mój zdarzył już od początku nowego armybooka zabić 1 dyskowca (mag lord) i BSB z favorką i heralda BSb khorna dużą sukę DE i parę innych herosów których już nie pamiętam
4. A jak już nie umiesz rzucać KB to zawsze jest dodatkowa odginaczką
2. No dobra ale jakieś tam szmery bajery ma nie ? (za te 25 pk)
3. Mój zdarzył już od początku nowego armybooka zabić 1 dyskowca (mag lord) i BSB z favorką i heralda BSb khorna dużą sukę DE i parę innych herosów których już nie pamiętam
4. A jak już nie umiesz rzucać KB to zawsze jest dodatkowa odginaczką
Ostatnio zmieniony 9 gru 2012, o 13:36 przez Eltharion, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Moje wypociny na świąteczne granie.
Lord
Wizard Lord lvl4, Obsidian Lodestone, Dispell Scroll, Horse, Lore Heaven
Heroes
Captain, Pegasus, Full Plate, Shield, Dragonhelm, Sword of Anti Heroes
Captain, Pegasus, Full Plate, Enchanted Shield, Dawn Stone, Sword of Might
Witch Hunter, Brace of Pistols
Core.
10x XBOW
10x Xbow
5x KO, musician
5x KO, musician
8x Inner Circle, Standard, Musician, Banner of Eternal Flame
Special
5x Demigryph, Standard, Musician
5x Demigryph, Standard, Musician
5x Pistoliers
5x Pistoliers
Great Cannon
Great Cannon
Rare
Steam Tank
Lord
Wizard Lord lvl4, Obsidian Lodestone, Dispell Scroll, Horse, Lore Heaven
Heroes
Captain, Pegasus, Full Plate, Shield, Dragonhelm, Sword of Anti Heroes
Captain, Pegasus, Full Plate, Enchanted Shield, Dawn Stone, Sword of Might
Witch Hunter, Brace of Pistols
Core.
10x XBOW
10x Xbow
5x KO, musician
5x KO, musician
8x Inner Circle, Standard, Musician, Banner of Eternal Flame
Special
5x Demigryph, Standard, Musician
5x Demigryph, Standard, Musician
5x Pistoliers
5x Pistoliers
Great Cannon
Great Cannon
Rare
Steam Tank
I to jest jedna z większych zalet tego modelu.Eltharion pisze: 4. A jak już nie umiesz rzucać KB to zawsze jest dodatkowa obcinaczką
55 pkt płacę za odginaczkę, która jest snajperem i daje jeszcze MR2 Szkoda tylko małego M, ale to nie ogry gdzie dobre odginaczki są prawie za darmo.
też już się do niego przekonałem, kawaleria nie musi robić fleeKarli pisze:Assasello: rozpa w miarę okej, do poprawki jedynie drobiazgi. Możesz śmiało kupować takie modele (za wyjątkiem generała, wolałbym też grand mastera).
Po kosmetycznych zmianach na herosach wszystko się mieści.
Mam pytanie do Maciasa:
"Ciekawa jest też rozpiska Walii (2 banishmenty, jeden s7 drugi s8)"
Czyżby brali Ołtarz + 4 magów lighta??!?
Z tego co się orientuję, to jest to możliwe tylko w takim zestawie
"Ciekawa jest też rozpiska Walii (2 banishmenty, jeden s7 drugi s8)"
Czyżby brali Ołtarz + 4 magów lighta??!?
Z tego co się orientuję, to jest to możliwe tylko w takim zestawie
nie do końca, bo lordowi, czy jest kapłanem, czy GM-em, czy gieniem, wystarczy dać czapkę,wylosować lore light i już masz kolejnego; swoją drogą zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem dla ArcyLektusia; marny klepacz, ale tani, wsadzić na kunia, niech rozdaje te LD, ale niech ma 2lvl i jakąś tam domenę magii; efekt jest taki, że coś może przynajmniej zrobić, oprócz modlenia się (rozpa na 2 Banka z S7 i 8, to faktycznie 4 magów light )
Jeśli dobrze pamiętam koleś miał altara, dużego maga i 3 magów 1lvl.Blaesus pisze:Mam pytanie do Maciasa:
"Ciekawa jest też rozpiska Walii (2 banishmenty, jeden s7 drugi s8)"
Czyżby brali Ołtarz + 4 magów lighta??!?
Z tego co się orientuję, to jest to możliwe tylko w takim zestawie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ja bym nie szedł w tą stronę.#helion# pisze:nie do końca, bo lordowi, czy jest kapłanem, czy GM-em, czy gieniem, wystarczy dać czapkę,wylosować lore light i już masz kolejnego; swoją drogą zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem dla ArcyLektusia; marny klepacz, ale tani, wsadzić na kunia, niech rozdaje te LD, ale niech ma 2lvl i jakąś tam domenę magii; efekt jest taki, że coś może przynajmniej zrobić, oprócz modlenia się (rozpa na 2 Banka z S7 i 8, to faktycznie 4 magów light )
Za 100 pkt masz maga 2lv z lore jakim chcesz i bez głupoty na generale
Jak dla mnie Maggus hat to tylko funowa zabawka
Raz kiedyś wsadziłem generała na pegaza i dałem mu czapkę...było to conajmniej dziwne i raczej nie warte punktów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Tak naprawde nie chodzi o gienia jako takiego, tylko bardziej Lektora,gosc praktycznie rozdaje tylko LD a poza tym nie nadaje sie do niczego,siepacza z niego nie zrobisz,a przydaloby sie aby cokolwiek za te 200+ pts cokolwiek jeszcze mogl ogarnac,stad pomysl z czapa,facet na kuniu ma 2+ ASv i jest magiem,wiekszosc sygnaturek jest przydatna, moze poza lifem,jak dostanie jeszcze jakis koksiarski czar to juz robi sie milo i ma szanse sie splacic, bo z lusterkiem to naprawde malo jest mozliwosci aby sie splacil,a naiwnych graczy ktorzy sie zlapia na to jest jeszcze mniej,chyba ze grasz w warzywniaku....
Jak dla mnie Arcy służy głównie do LD, modlitw, channel i hate... robi dużo moim zdaniem
Dawanie mu czapki, żeby robił jeszcze więcej to dla mnie sztuka dla sztuki.
Ale każdy ma własną wizję.
Przygłupi Arcylektor z czapką maga... (W dodatku za +100pkt!) Oby był w zasięgu BSB bo może i tak być, że będzie bardzo bezużyteczny...
Dawanie mu czapki, żeby robił jeszcze więcej to dla mnie sztuka dla sztuki.
Ale każdy ma własną wizję.
Przygłupi Arcylektor z czapką maga... (W dodatku za +100pkt!) Oby był w zasięgu BSB bo może i tak być, że będzie bardzo bezużyteczny...
Zwiększyć jego przeżywalność lepiej, albo dać mu tego cholernego helstruma - jest masa rzeczy, które chyba jednak są sensowniejsze - choć to też zależy od stylu grania.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Najlepiej dać mu altara z terrorem. Bedzie lepiej rozdawał ld, da hate demigryfom i jeszcze rzuci banishment od czasu do czasu. Ewentualnie jeszcze może coś spanikować terrorem.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Rozpiska na 2400, jeśli macie jakieś sugestie to z chęcią skorzystam.
Grand Master (Generał)
Talisman of Preservation
The other Tricker`s shard
sword of Might
Warrior Priest
Van Horstman`s Speculum
Enchanted Shield
Dragonbane Gem
13 K. Inner Circle
St + Ld
full command
Capitan + pegaz
BSB
Dawnstone
Sword of striking
Dragonhelm
4 Demigryfy
+ muzyk
Wizard 4lev (w halabardach)
Dispel scroll
23 halabardiers
full command
+ det. 5 militia
+ Whitch hunter dwurak i pistolety (jako odginaczka, MR3)
Cannon
Cannon
Steam tank
Celestial hurricanum
5 Knightly order
+ muzyk
Rozważam wywalenie 5 KO wzamian za tanią wersje Capitana na pegazie z luckstone i charnmed shieldem. Niestety nie za bradzo potrafie dobrze grać tymi pegazami...stąd wahania.
WH ew. może wyleciec z rozpiski na rzecz archersów (odginaczki) - obawiam się, że jako pojedynczy model może został łatwo ustrzelony.
Demigryfów więcej niż 4 nie posiadam, stąd tylko tyle w rozpisce.
Grand Master (Generał)
Talisman of Preservation
The other Tricker`s shard
sword of Might
Warrior Priest
Van Horstman`s Speculum
Enchanted Shield
Dragonbane Gem
13 K. Inner Circle
St + Ld
full command
Capitan + pegaz
BSB
Dawnstone
Sword of striking
Dragonhelm
4 Demigryfy
+ muzyk
Wizard 4lev (w halabardach)
Dispel scroll
23 halabardiers
full command
+ det. 5 militia
+ Whitch hunter dwurak i pistolety (jako odginaczka, MR3)
Cannon
Cannon
Steam tank
Celestial hurricanum
5 Knightly order
+ muzyk
Rozważam wywalenie 5 KO wzamian za tanią wersje Capitana na pegazie z luckstone i charnmed shieldem. Niestety nie za bradzo potrafie dobrze grać tymi pegazami...stąd wahania.
WH ew. może wyleciec z rozpiski na rzecz archersów (odginaczki) - obawiam się, że jako pojedynczy model może został łatwo ustrzelony.
Demigryfów więcej niż 4 nie posiadam, stąd tylko tyle w rozpisce.
Rozumiem, ze kapłan jest na koniu? Jaki lore na magu?
Wymień halabardy na włóczników. W takiej liczbie i tak nic nie zrobią raczej, a włócznicy są tańsi. Z tych samych powodów zamień detkę milicji na włóczników.
Wyrzuć też sztandar z halabardników (chyba że grasz B&G), bo jest zbędny. Ewentualnie można ich chyba trochę zmniejszyć.
Ja bym jeszcze wyrzucił WH, bo jak dla mnie to zmarnowane pkt (a już na pewno gw na nim).
W ten sposób masz co najmniej 98 wolnych pkt.
Wymień halabardy na włóczników. W takiej liczbie i tak nic nie zrobią raczej, a włócznicy są tańsi. Z tych samych powodów zamień detkę milicji na włóczników.
Wyrzuć też sztandar z halabardników (chyba że grasz B&G), bo jest zbędny. Ewentualnie można ich chyba trochę zmniejszyć.
Ja bym jeszcze wyrzucił WH, bo jak dla mnie to zmarnowane pkt (a już na pewno gw na nim).
W ten sposób masz co najmniej 98 wolnych pkt.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki