Zmiany w zasadach
Re: Zmiany w zasadach
1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.
2) dlaczego uwazacie, ze te zmiany to plus dla o&g? przeciez mozliwosc przywolywania eterykow vs armia bez duzej ilosci magicznych atakow nie wydaje sie byc tak swietnym pomyslem.
2) dlaczego uwazacie, ze te zmiany to plus dla o&g? przeciez mozliwosc przywolywania eterykow vs armia bez duzej ilosci magicznych atakow nie wydaje sie byc tak swietnym pomyslem.
Trochę Ci ten sarkazm zmiscastował, bo jest DOKŁADNIE tak jak piszesz. Sorki.Nie ma 1-2 armii które masakrują resztę, najcięższe kombosy są przycięte... Coś jeszcze?Xyxel pisze:A co by się stało gdybyście spróbowali zagrać..... (o mój boże!) w czystego Warhammera?!zaf pisze:...zasady zmieniaja sie na tyle ze musimy my jako srodowisko łatać produkt, łatać coraz głębiej ingerujac w zasady.
Koszmar! Pełno combosów by było i przegiętych rozpisek, wygrywały by głównie konkretne 1-2 armie, a bitwy to tylko masakry 20:0.
Na szczęście są te wszystkie ograniczenia, które przed tym chronią prawda?
Miljard. Masz jakieś statystyki które mówią ilu ludzi po domach gra? Bo my mamy takie które mówią, ilu gra na turniejach. A to, że Ci się coś wydaje -możesz sobie to napisać, oprawić i powiesić na ścianie, ale to wciąż tylko Twoje gdybanie.Kamyk pisze:Zaf jeżeli uważasz, że tych kilkudziesięciu graczy turniejowych co to się tak spinają na wyniki i wymyślają polhammery utrzymują battla to masz chyba problem psychicznyEgo turniejowców przekracza wszelkie możliwe granice, uwaga zaskoczę cię - kanapowców co maja gdzieś wasze ograniczenia i spiny jest milion razy więcej.
Uerph.
moglbys mi wyjasnic co kanapowcom przeszkadzaja zasady dla (werble) "turniejowcow". Wbijaja ci regularnie do domow i kaza grac na zasady, ktore wola smagajac pejczem jesli tego nie robisz?Kamyk pisze:Zaf jeżeli uważasz, że tych kilkudziesięciu graczy turniejowych co to się tak spinają na wyniki i wymyślają polhammery utrzymują battla to masz chyba problem psychicznyEgo turniejowców przekracza wszelkie możliwe granice, uwaga zaskoczę cię - kanapowców co maja gdzieś wasze ograniczenia i spiny jest milion razy więcej.
bo jak nie to chyba nipotrzebnie ci kanapowcy tak spinaja poslady, prawda?
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Cytat z książki Nagasha:Shino pisze:1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.
...Summoned units cannot be dispelled, and do not award victory points under any circumstances.
Koniec cytatu. Strona 14 książki z zasadami.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Dobra, otrząsnąłem się z pierwszego szoku i w sumie... Uważam, że w tym momencie niewiele się zmieni dla większości armii w kontekście zwiększonych limitów. Lore of Undeath będzie mieszał, to pewne.
Jeśli taki cytacik zajdziemy na karatach magii - to ok, jeśli tylko w booku ET, to sytuacja jest następująca - albo bierzemy wszystko z ET, albo tylko to co zostało zerratowane, a nad resztą głosować będzie LS. Jeśli PKS dopuszcza specjali, to jak traktuje połączone statystyki wierzchowców i jeźdzców? Te trzy modele to wyjątek od reguły?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Najbardziej perwersyjne zmiany są w VC, WoC i Lizakach chyba. Reszta armii takie hit and miss.Naviedzony pisze:Dobra, otrząsnąłem się z pierwszego szoku i w sumie... Uważam, że w tym momencie niewiele się zmieni dla większości armii w kontekście zwiększonych limitów. Lore of Undeath będzie mieszał, to pewne.
Uerph.
p. rzeczywiscie. nie przejzalem poprzedniej stronyRedScorpion pisze:Cytat z książki Nagasha:Shino pisze:1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.
...Summoned units cannot be dispelled, and do not award victory points under any circumstances.
Koniec cytatu. Strona 14 książki z zasadami.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
pozostaje pytanie czy "summoned unit" moze miec wiekszosc mniejsza niz minimalna ilosc modeli w oddziale jaki mozna wystawic.
Ależ owszem, zmieni się. Oczywiście niebo nie zawali się nam na głowy i dalej będziemy grać w młotka. Ale te nowe progi w pewnej perspektywie czasu na pewno wpłyną na kompozycję wielu armii, co popchnie grę w stronę herohammera w stosunku do tego gdzie jest teraz. Proste przykłady: Po co teraz brać slanna i scar veterana, skoro można slanna i oldblooda? Obok Daemon Princa można już spokojnie wcisnąć maga lvl 4 by Prince nie nosił go na sobie. Proporcje punktowe nie muszą się zmieniać aż tak bardzo, rola bohaterów (ich wpływ na grę) i tak wzrasta. Zgadzam się, że nie dla każdego będzie to rewolucja, ale na pewno zmiana będzie zauważalna.
No i łączenie armii, które czeka zapewne większość frakcji - skullcannon obok hellcannona, bestie nurgla plus bohaterowie Wochu w jednej armii, horrory zapychające slot core razem z rydwanami i konnymi maruderami, katapulty obok banshee, mortis, cascet i hierotytan na raz, tych opcji jest teraz taka ilość że trudno to ogarnąć. Prawie każdy gracz ma teraz co kupować do swojej dotychczasowej armii.
Co do LoU - troszke demonizujecie - te czary mają 12 cali zasięgu, co oznacza że często trzeba zaryzykować magiem by to rzucić. To nie taki autoinclude dla każdego.
No i łączenie armii, które czeka zapewne większość frakcji - skullcannon obok hellcannona, bestie nurgla plus bohaterowie Wochu w jednej armii, horrory zapychające slot core razem z rydwanami i konnymi maruderami, katapulty obok banshee, mortis, cascet i hierotytan na raz, tych opcji jest teraz taka ilość że trudno to ogarnąć. Prawie każdy gracz ma teraz co kupować do swojej dotychczasowej armii.
Co do LoU - troszke demonizujecie - te czary mają 12 cali zasięgu, co oznacza że często trzeba zaryzykować magiem by to rzucić. To nie taki autoinclude dla każdego.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 14:25 przez Assur, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak było w 5 edycji - aktualna errata + faq to powrót do tych czasów.Kal_Torak pisze:-Qc- sądzę, że raczej w niedalekiej przyszłości będzie można dało się grać efektywnie "armią herosów" nie inwestując w static czy steadfasty - o ile oczywiście GW utrzyma ten kierunek zmian. Jak utrzyma to właśnie wtedy bariera wejścia spadnie - no bo jeśli "herohammer" okaże się niewypałem i pozwoli jedynie zrobić zupełnie niegrywalną armię herosów to taka zmiana w zasadzie nie będzie żadną zmianą oprócz chwilowego zamieszania w mecie i nic poza tym ;P.
Chaos Lord of Tzeentch on Disc @ 345.0 Ptsrafixator pisze:po co 2x DP jak miesci sie na wypasie klepacz na dysku i mag lord lvl 4
General; Shield
Sword of Might [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
Scaled Skin [20.0]
Chaos Lord of Tzeentch on Disc @ 350.0 Pts
Shield
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch on Disc @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Giant Blade [60.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Endurance [30.0]
3x Chaos Chariot of Slaanesh @ 3x 115.0 Pts
3x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 3x 85.0 Pts
Flail
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
SK i 75% armii stoi Ci w miejscu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Z Warseera, nie wiem na ile wiarygodne:
Attention everyone! I missed another piece of information from the WD editorial that will make Chaos Players rejoice!
Jes Bickham mentions that in the Glottkin book there's rules for summoning Daemons. You read that right, you can now summon daemons!
HOWEVER this seems to be limited to Chaos Sorcerers, yet I don't know whether these include wizards from DoC and BoC as well.
Also we get a full-blown combined list as it seems, with most likely all options available. BoC, DoC and WoC are officially "combined" now.
Cheers!
Rozpa na 4k ze Specjalami
Król (Dostajemy pegazy w podstawowych jednostkach)
Bretoński lord na pegazie do pojedynków
Bretoński lord na pegazie z HKB
BSB na pegazie
9x paladyn na pegazie
3x10 pegazów![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
+/- 2 paladynów
Pozdrawiam.
Król (Dostajemy pegazy w podstawowych jednostkach)
Bretoński lord na pegazie do pojedynków
Bretoński lord na pegazie z HKB
BSB na pegazie
9x paladyn na pegazie
3x10 pegazów
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
+/- 2 paladynów
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 15:26 przez Matis, łącznie zmieniany 1 raz.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Matis pisze:Rozpa na 4k ze Specjalami
Król (Dostajemy pegazy w podstawowych jednostkach)
Bretoński lord na pegazie do pojedynków
Bretoński lord na pegazie z HKB
BSB na pegazie
9x paladyn na pegazie
3x10 pegazów
+/1 2 paladynów
Pozdrawiam.
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl