Empire armylist by Sa!nt

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

pelcu pisze:

Aura of Accuracy - 25pts - The character and unit of State Troops within 6” from character can re-roll failed rolls for Hit in Close Combat.
Poprawiłbym na The character and any firend unitwithin 6"
Nie byłby to zły pomysł, ale jak wymyślałem tego typu rzeczy, trzymałem się zasady, że State Troops = Sigmar. Stąd aury WPoS oraz pewne "Sigmarowe" rzeczy są tylko dla ST podczas gdy Ulryk tego nie ma, bardziej polegając na swojej sile i przełamania oddziałów wroga niż na utrzymaniu dzięki dyscyplinie. Stąd np. też pewne modlitwy, które dawały ataki darmowe czy coś w tym stylu. W głosowaniu nie przeszło, ale tylko chcę pokazać ogólny zamysł mój.

Jako że Sa!nt się tym zająć ma, niech spojrzy i oceni. Ja tylko przypomniałem swoje wypociny :)
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

A ja bym nie zmieniał. Niech będzie dla ST. Można wtedy np. wsadzić Priesta do konnicy, która będzie wsparciem dla pobliskiego oddziału piechoty (klimatycznie :wink: ). Wtedy i na kawalerii i na piechocie mamy re-roll Hita.

A było już coś mówione o zasadzie "wykupywania" tych aur? To ma być zamiast Magic Itemów czy jak? Bo już nie pamiętam...
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Miały być niby w limicie na mag. przed. , coś jak Spites w WE.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

ismael pisze:Saint działaj
Chwilowo jestem trochę zapracowany ale obiecuje że w weekend posiedzę nad tym trochę i coś wymyśle.

@SaH Twój pomysł podziału aur bardzo mi się spodobał i na pewno skorzystam z niego, a co dalej będzie zobaczymy w weekend.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

No dobra dzisiaj znalazłem trochę wolnego czasu i coś na szybko nabazgrałem :)
Common Auras and Items:
1. Aura of Sanity – 10 pts - Priest add an additional Dispel Dice to Dispel Pool
2. Aura of Distract – 30 pts – All Wizard (Friend of Foe) within 12” of Priest suffer -2 to cast
3. Holy Seal - 25 pts. - Dispel Scroll.
4. Aura of Faith - 30 pts - The character and his unit have 5+ Ward Save against shooting.


Blessing of Sigmar:
1. Aura of Unbending -15pts - The character and his all on foot unit within 6” from character cannot be outnumbered.
2. Fanatical Devotion - 20pts - The character follow Crazed! special rule. Can join Flagelants. Cannot have any mount. Warrior Priest of Sigmar only. (not Arch Lektor!)
3. Aura of Accuracy – 40 - The character and unit of State Troop within 6” from character can re-roll failed rolls for Hit (including shooting).
4. Aura of Obstinate – 50 – The character and unit of State Troop within 6” from character gains Stubborn in the First Round of Close Combat.

Blessing of Ulric:
1. Aura of Wolfs Pack – 10 pts - The character and his unit have no penalty for moving in difficult terrain. Character of foot only.
2. Aura of Wolf Fury – 20 pts - The character and his all on foot unit within 6” from character gains Frenzy special rule.
3. Aura of Wolf Speed – 30 pts - The character and his all on foot unit within 6” from character gains D3 to its march move.
4. Aura of Glory – 50 pts - The character and his all on foot unit within 6” from character gains + 1 to Combat Resolution.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

DARK ELVES

Przypomnienie starych sztandarów:
DARK ELVES (3/6)*
35 Standard of Slaughter - Unit +D3 CR on 1st Charge.
45 Banner of Murder - +D6" on charge.
50 Soul Shadows Standard - May flee from charge (even if Immune to Psychology) and, if it outruns the chargers, will rally automatically at end of flee movement.
75 Dread Banner - Unit causes fear.
80 Hydra Banner - All models in unit (including mounts) get +1 Attack in first round of HtH.
150 Banner of Nagarythe - Unit Unbreakable; all friendly DE units w/in 6" get +1 CR.

A oto i nowe sztandary. Ich BSB może mieć na sobie wszystko, czyli HA, Cloak, tarcza, lanca i oczywiście magiczny sztandar wsadzamy na cold one i dajemy do Executors i mamy oddział z S6 i ASF. Yupi.
DARK ELVES (4/7)
15 Banner of Cold Blood - One use only, At start of any turn unit is Cold Blooded: 3D6 LD tests discarding highest D6.
25 Banner of Murder - Unit's attacks gain Armour Piercing special rule.
35 Standard of Hag Graef - Unit gains Always Strikes First.
35 Standard of Slaughter - Unit gains +D3 to combat resolution on any turn it charges.
40 Dread Banner - Unit causes fear.
75 Hydra Banner - All models in unit (including mounts) get +1 Attack in first round of Hth.
125 Banner of Nagarythe - The unit carrying the banner is Unbreakable, and all friendly Dark Elf units within 12" get +1 combat resolution

Jak tak patrzę na to co robią te ***** z gw to...już sam nie wiem.


I jeszcze moje 3 centy do naszych magicznych szmat:

Drill Banner - 30 pts - unit may make a free reform at start of movement phase after charges are declared.

Banner of Ulric - 50 pts (only WW knights) - unit causes fear in the first round of every combat.

Banner of the Daemonslayer - 50 pts - when facing Daemonic units the unit is subject to frenzy (never loose it) even if immune to psychology.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Zgadzam sie z Thrawnem że GW przegina z sztandarami do tego nawet emo warriorzy kosztują mniej od naszej piechoty (cena CG jest skandalicznie niska) a dostęp do bannera za 25pts ma każda ich jednostka. Według mnie imperialna piechota core powinna mieć dostęp do bannerów do 25pts i wykombinować jakieś nowe bannery dla piechoty a gieniowi zamiast jego zasady dającej sztandar dałbym jakąś inną, powinniśmy to rozważyć w poprawkach które będziemy robić po playtestach może do tego czasu wyjdzie chaos i będzie dodatkowym bodźcem do przemyślenia na nowo tego pomysłu.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Saint - czemu prawie wszystkie aury działają wyłącznie na piechotę? Czym się dla kapłana rzucającego modlitwy różni pieszy wierzący od konnego wierzącego :) ?

No i tak się zastanawiam, czy te aury nie sprawią, że kapłani staną się jedynym słusznym wyborem. Są bardzo fajne, ale i niektóre bardzo mocne.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

ismael pisze:Czym się dla kapłana rzucającego modlitwy różni pieszy wierzący od konnego wierzącego Smile ?
Trudniej zapanować nad umysłem wykształconego rycerza niż nad umysłem zwykłego żołdaka :P
Chodzi mi o to żeby dopakować piechotę :)
A rycerze będą mieli swoje 5 minut w dopakowaniu przez Zakony :)

Kapłani nie będą jedynym słusznym wyborem jak zrobimy tak żeby inni bohaterowie byli grywalni. Magowie zawsze są w cenie, kapitan już teraz przegrywa z kapłanem (przynajmniej u mnie nie pojawia się w ogóle bo wole kapłanów) ale jak ulepszymy go na podobieństwo nowych booków to jako BSB będzie dobry, nad inżynierami mamy mnóstwo pomysłów jak przejdą w głosowaniu odpowiednie to i oni zagoszczą na stołach.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Saint, czy daną aurę będzie mogło mieć kilku kapłanów w armii, czy nie mogą się powtarzać? Czy ich efekty się kumulują? Pytam, bo wyobraziłem sobie 3 stojące koło siebie oddziały piechoty Imperium z 4 kapłanami Ulryka w środku, każdy z Aura of Glory :)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

ismael pisze:Saint, czy daną aurę będzie mogło mieć kilku kapłanów w armii, czy nie mogą się powtarzać? Czy ich efekty się kumulują? Pytam, bo wyobraziłem sobie 3 stojące koło siebie oddziały piechoty Imperium z 4 kapłanami Ulryka w środku, każdy z Aura of Glory Smile
Do przemyślenia i do przegłosowania.

Pomyśl o VC i 3x Aura of Distract.

Jakbym miał głosować to dwa razy tak kumulują się i można powtarzać.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

A oto i nowe sztandary. Ich BSB może mieć na sobie wszystko, czyli HA, Cloak, tarcza, lanca i oczywiście magiczny sztandar wsadzamy na cold one i dajemy do Executors i mamy oddział z S6 i ASF. Yupi.
i pozniej czytamy zasady i dowaidujemu sie czemu tak nie mozemy zrobic... Yupi

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Ruszamy z magicznymi przedmiotami

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael
2. Saint - 10-12
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael
2. Saint - 10-12
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - Staff of Sorcery 30 pts
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 10-12 Zależy od tego które miały by wypaść i które miały by wejść.
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 7 Pozamieniać Helm of the ratslayer i Shield of Gorgon...
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 6 Ale zaznaczyć, że w armii może być kilka Seal of Destruction, patrz fluff (było ich 7).
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 10 przewiduję badluck stone ;-)
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8-9 Zmienić ja tylko
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 3 po 3
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael - nic, dlaczego ES ma być za 10 pts?
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - Staff of Sorcery 30 pts
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael - 12 (10 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione Storm Hammer o Winter's Bite z CoU)
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 10-12 Zależy od tego które miały by wypaść i które miały by wejść.
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael - 9 (7 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 2 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 7 Pozamieniać Helm of the ratslayer i Shield of Gorgon...
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael - 7 (6 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + Heart of Middenheim z CoU)
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael - 6
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 6 Ale zaznaczyć, że w armii może być kilka Seal of Destruction, patrz fluff (było ich 7).
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael - 12 (9 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 10 przewiduję badluck stone
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael - 11 (8 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8-9 Zmienić ja tylko
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 3 po 3
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael - nic, dlaczego ES ma być za 10 pts?
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - Staff of Sorcery 30 pts
9. Argoth - sam nie wiem, niektóre rzeczy wydają się nie przydatne, ale ogólnie to bym zostawił jak jest
10. Toni
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael - 12 (10 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione Storm Hammer o Winter's Bite z CoU)
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 10-12 Zależy od tego które miały by wypaść i które miały by wejść.
9. Argoth - 10 wystarczy, trzeba tylko ugrywalnić i zbalansować
10. Toni
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael - 9 (7 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 2 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 7 Pozamieniać Helm of the ratslayer i Shield of Gorgon...
9. Argoth - 10 tak jak z brońmi
10. Toni
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael - 7 (6 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + Heart of Middenheim z CoU)
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8
9. Argoth - 7
10. Toni
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael - 6
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 6 Ale zaznaczyć, że w armii może być kilka Seal of Destruction, patrz fluff (było ich 7).
9. Argoth - 7
10. Toni
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael - 12 (9 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 10 przewiduję badluck stone
9. Argoth - 10
10. Toni
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael - 11 (8 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8-9 Zmienić ja tylko
9. Argoth - minimum 10
10. Toni
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 3 po 3
9. Argoth - koncepcja Sa!nta jak najbardziej
10. Toni
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael - nic, dlaczego ES ma być za 10 pts?
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - Staff of Sorcery 30 pts
9. Argoth - sam nie wiem, niektóre rzeczy wydają się nie przydatne, ale ogólnie to bym zostawił jak jest
10. Toni - e-shield 10 pts.
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael - 12 (10 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione Storm Hammer o Winter's Bite z CoU)
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 10-12 Zależy od tego które miały by wypaść i które miały by wejść.
9. Argoth - 10 wystarczy, trzeba tylko ugrywalnić i zbalansować
10. Toni - 10, tylko trzeba ugrywalnić, chciałbym zobaczyć np. magiczne lance albo handguny :P
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael - 9 (7 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 2 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 7 Pozamieniać Helm of the ratslayer i Shield of Gorgon...
9. Argoth - 10 tak jak z brońmi
10. Toni 7, wystarczy ugrywalnić obecne
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael - 7 (6 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + Heart of Middenheim z CoU)
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8
9. Argoth - 7
10. Toni - 6, i balansujemy punkty równocześnie ugrywalniając
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael - 6
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 6 Ale zaznaczyć, że w armii może być kilka Seal of Destruction, patrz fluff (było ich 7).
9. Argoth - 7
10. Toni 6, z ad. Pelca
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael - 12 (9 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 10 przewiduję badluck stone
9. Argoth - 10
10. Toni 9, ugrywalniamy niegrywalne
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael - 11 (8 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - 8-9 Zmienić ja tylko
9. Argoth - minimum 10
10. Toni z 10, poza tym pozmieniać te nie nadające się do gry
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu 3 po 3
9. Argoth - koncepcja Sa!nta jak najbardziej
10. Toni jak SaH
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

1. Czy zmieniłbyś coś w dziale Common Magic Items:

1. Ismael - nic, dlaczego ES ma być za 10 pts?
2. Saint - Enchanted Shield - 10 pts
3. Thrawn - ES - 10 pts
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - nic
8. Pelcu - Staff of Sorcery 30 pts
9. Argoth - sam nie wiem, niektóre rzeczy wydają się nie przydatne, ale ogólnie to bym zostawił jak jest
10. Toni - e-shield 10 pts.
11. SaH - jest dobrze jak jest

2. Ile powinno być magicznych broni dostępnych dla Imperium (obecnie jest 10)

1. Ismael - 12 (10 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione Storm Hammer o Winter's Bite z CoU)
2. Saint - 10-12
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - 10 -12 odpowiednio zbalansowane
8. Pelcu 10-12 Zależy od tego które miały by wypaść i które miały by wejść.
9. Argoth - 10 wystarczy, trzeba tylko ugrywalnić i zbalansować
10. Toni - 10, tylko trzeba ugrywalnić, chciałbym zobaczyć np. magiczne lance albo handguny Razz
11. SaH - 11

3. Ile powinno być magicznych zbroi dostępnych dla Imperium (obecnie jest 7)

1. Ismael - 9 (7 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 2 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - co źle z tymi co są poprawić i nie dokładać więcej żelastwa
8. Pelcu - 7 Pozamieniać Helm of the ratslayer i Shield of Gorgon...
9. Argoth - 10 tak jak z brońmi
10. Toni 7, wystarczy ugrywalnić obecne
11. SaH - 8

4. Ile powinno być talizmanów dostępnych dla Imperium (obecnie dostępnych jest 6)

1. Ismael - 7 (6 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + Heart of Middenheim z CoU)
2. Saint - 8
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - dodać CoU i zbalansować
8. Pelcu - 8
9. Argoth - 7
10. Toni - 6, i balansujemy punkty równocześnie ugrywalniając
11. SaH - 6

5. Ile powinno być arkanów dostępnych dla Imperium (obecnie jest 6)

1. Ismael - 6
2. Saint - 8
3. Thrawn - 7/8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - 6-7
8. Pelcu - 6 Ale zaznaczyć, że w armii może być kilka Seal of Destruction, patrz fluff (było ich 7).
9. Argoth - 7
10. Toni 6, z ad. Pelca
11. SaH - 7

6. Ile powinno być zaklętych przedmiotów (Enchanted Items) dla Imperium (obecnie jest 9)

1. Ismael - 12 (9 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu pkt
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - połączyć z tymi z CoU po ich lekkim uaktualnieniu
8. Pelcu - 10 przewiduję badluck stone
9. Argoth - 10
10. Toni 9, ugrywalniamy niegrywalne
11. SaH - 10

7. Ile powinno być sztandarów dla Imperium (obecnie jest 8 )

1. Ismael - 11 (8 obecnych - niegrywalne ugrywalnić + ugrywalnione 3 z CoU)
2. Saint - 10
3. Thrawn - 12/13 (armia mająca tak długie tradycje wojskowe ma chyba kilka magicznych szmat)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek z 10 conajmniej, tak jak w szkieletach przydołoby się kilka (tam jest chyba 6) takich tańszych co 25 kosztują i są ciekawe dla piechoty.
8. Pelcu - 8-9 Zmienić ja tylko
9. Argoth - minimum 10
10. Toni z 10, poza tym pozmieniać te nie nadające się do gry
11. SaH - 9

8. Ile powinno być aur dla Kapłanów i jak miałyby być podzielone

1. Ismael - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
2. Saint - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
3. Thrawn - zdaję się na Saint'a w tej sprawie
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 4 aury
8. Pelcu 3 po 3
9. Argoth - koncepcja Sa!nta jak najbardziej
10. Toni jak SaH
11. SaH - 3 rodzaje aur (common, Sigmar, Ulric) po 3 aury

ODPOWIEDZ