https://drive.google.com/file/d/0B_DcPz ... view?pli=1Neiven pisze:Jakie są optymalne sposoby rozstawiania terenu na stole? Ile makiet i jakiego typu powinno być aby stworzyć zrównoważony stół? I jak je rozkładać po stole? Równomiernie rozkładać po całym stole i robić łamania lini wzroku? Zostawiać krawędzie stołu czyste i koncentrować się na środku?
Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
-
In_the_sea_of_blood
- Chuck Norris
- Posty: 441
Jak gram parówke, to każdy w swojej armii może posiadać własnego BSBka, czy tylko jednego na cały sojusz??
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
-
In_the_sea_of_blood
- Chuck Norris
- Posty: 441
Dzięki, wolałem się upewnić.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
Czy na turniejach, jeśli mam modele krasnoludów wojowników ze Skull Pass z bronią ręczną i tarczą, to mogę ich wystawić jako wojowników z bronią wielką, mimo, że figurki mają co innego w rękach? Albo czy jednostki ogólnie muszą mieć zawsze tę broń z którą są zapisani.
Trapi mnie pewna rzecz, nie jestem pewny rozwiązania więc postanowiłem zapytać Was o radę.
Załóżmy taką sytuację: Oddział A atakuje odginaczkę, która w wyniku złego ustawienia umożliwia overrun w oddział B.

Czy zatem oddział A dostawia się do oddziału B domykając kąt w miejscu styku jak tu:
,
czy może też przesunąć się aby dostawić jak najwięcej modeli do walki:

?
Proszę o poparcie odpowiedzi jakimś cytatem z FAQ albo RB.
PS. Wybaczcie jakość rysunków - wykonywałem je w paincie
Załóżmy taką sytuację: Oddział A atakuje odginaczkę, która w wyniku złego ustawienia umożliwia overrun w oddział B.
Czy zatem oddział A dostawia się do oddziału B domykając kąt w miejscu styku jak tu:
czy może też przesunąć się aby dostawić jak najwięcej modeli do walki:
?
Proszę o poparcie odpowiedzi jakimś cytatem z FAQ albo RB.
PS. Wybaczcie jakość rysunków - wykonywałem je w paincie
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Możecie mi wyjaśnić co to za zapis ETC bo nie mogę skumać?
3: Blood and glory
The usual 200 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
4: King of the hill
The usual 200 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
3: Blood and glory
The usual 200 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
4: King of the hill
The usual 200 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
progi są co 200pkt a nie 150 i maksymalny wynik bez bonusu ze scenariusza to 17-3, ja tak to rozumiem
chyba masz rację, pozostaje jednak kwestia czy może być to np. 17-0 w sytuacji kiedy przeciwnik nie zdobędzie w ogóle punktów, wydaje się, że jednak nie i 17-3 jest właściwą odpowiedziąKacpi 1998 pisze:progi są co 200pkt a nie 150 i maksymalny wynik bez bonusu ze scenariusza to 17-3, ja tak to rozumiem
heros + wierzchowiec to 1 model na potrzeby gry, cały model bierze udział w pojedynku
musisz wybrać w co bijesz w takim przypadku, dół albo góra
nie ma zasady która automatycznie każe ci alokować ataki w któryś element, jest to normalna walka wręcz tylko ograniczona do 1 vs 1
musisz wybrać w co bijesz w takim przypadku, dół albo góra
nie ma zasady która automatycznie każe ci alokować ataki w któryś element, jest to normalna walka wręcz tylko ograniczona do 1 vs 1
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Dzięki ! - jeszcze jedno pytanie - czy atrybut lore of heavens dziala na jednostki latajace w combacie - czyli czy będąc w combacie dostają d6 z siłą 4?misha pisze:heros + wierzchowiec to 1 model na potrzeby gry, cały model bierze udział w pojedynku
musisz wybrać w co bijesz w takim przypadku, dół albo góra
nie ma zasady która automatycznie każe ci alokować ataki w któryś element, jest to normalna walka wręcz tylko ograniczona do 1 vs 1
tak jest to normalna deklaracja flee, oddzial uciekający tylko to może zadeklarować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
I tak na koniec kilka pytań
1.Czy jeśli mobilizuję jednostkę i mi się to uda to czy mogę przeprowadzić szybką reorganizację?
2.Jeśli moja jednostka powstrzymała się od szarży to będzie mogła w następnej turze normalnie się poruszać?To samo w przypadku jeśli nie wykonała najeżdżania?Jeśli nie to czy będę mógł przeprowadzić szybką reorganizację.
3.Jeśli zmobilizowałem jednostkę to będzie mogła normalnie wykonać reakcje stać i strzelać i ucieczka?
4.Moja jednostka ucieka przez moją jednostkę akurat tak że powinna się na niej zatrzymać.Co zrobić? Przecież nie powieszę jej nad nią
.
1.Czy jeśli mobilizuję jednostkę i mi się to uda to czy mogę przeprowadzić szybką reorganizację?
2.Jeśli moja jednostka powstrzymała się od szarży to będzie mogła w następnej turze normalnie się poruszać?To samo w przypadku jeśli nie wykonała najeżdżania?Jeśli nie to czy będę mógł przeprowadzić szybką reorganizację.
3.Jeśli zmobilizowałem jednostkę to będzie mogła normalnie wykonać reakcje stać i strzelać i ucieczka?
4.Moja jednostka ucieka przez moją jednostkę akurat tak że powinna się na niej zatrzymać.Co zrobić? Przecież nie powieszę jej nad nią
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
1.Nie, jeżeli jednostka ucieka i w swojej turze ją zebrałeś, to automatycznie się reorganizujesz, lecz nie może się poruszyć czy strzelić,Gryziel pisze:I tak na koniec kilka pytań
1.Czy jeśli mobilizuję jednostkę i mi się to uda to czy mogę przeprowadzić szybką reorganizację?
2.Jeśli moja jednostka powstrzymała się od szarży to będzie mogła w następnej turze normalnie się poruszać?To samo w przypadku jeśli nie wykonała najeżdżania?Jeśli nie to czy będę mógł przeprowadzić szybką reorganizację.
3.Jeśli zmobilizowałem jednostkę to będzie mogła normalnie wykonać reakcje stać i strzelać i ucieczka?
4.Moja jednostka ucieka przez moją jednostkę akurat tak że powinna się na niej zatrzymać.Co zrobić? Przecież nie powieszę jej nad nią.
2.Nawet jeżeli wykonała najeżdżanie to będzie mogła się normalnie poruszyć w następnej turze,
3.Tak,
4.Stawiasz uciekającą jednostkę za drugą jednostką.


