9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Re: 9th Age

Post autor: Szamot »

Stan pisze:Z tego co ja rozumiem to można spokojnie grać na obecnych zasadach aż do kwietnia/maja bo dopiero wtedy będzie stabilna wersja 2.0
Ale znając nasze środowisko pewnie już 29 października będą turnieje na nowe zasady :D

Słyszałem że taki Świdnik będzie żyłował już nowości :wink:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Ja mogę powiedzieć (zgodnie z tym, co zostało opublikowane w scrollu lub/i w postach ludzi z PR) że zmienia się dużo - zasady podstawowe, magia, zasady kompozycji armii + sporo zmian w samych armiach. 1.2 to duże zmiany, potem ma być stabilizacja i balansowanie. Na 100% kilka rzeczy do poprawy wyjdzie w praniu. Natomiast na pewno ciekawie będzie z tym eksperymentować :mrgreen:

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

No to tylko czekać i słuchać kolejnych przecieków? To już za 2 tyg ma być wprowadzone czy później?
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Barbarossa pisze:Ja mogę powiedzieć (zgodnie z tym, co zostało opublikowane w scrollu lub/i w postach ludzi z PR) że zmienia się dużo - zasady podstawowe, magia, zasady kompozycji armii + sporo zmian w samych armiach. 1.2 to duże zmiany, potem ma być stabilizacja i balansowanie. Na 100% kilka rzeczy do poprawy wyjdzie w praniu. Natomiast na pewno ciekawie będzie z tym eksperymentować :mrgreen:

Balansowanie i stabilizacja miała być przy 1.0...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

A może to i lepiej, że będzie kolejna duża zmiana? W ten sposób meta się trochę ruszy i przez jakiś czas nie będzie stagnacji. To co kiedyś zapewniały nowe army booki, teraz jest zapewniane przez duże patche. Wydaje mi się, że moment ogłoszenia "finalnej wersji" może być początkiem końca battla. Ileż można klepać dokładnie to samo?

Najważniejsze, żeby te patche były przemyślane...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Nie wiem co miało być, wiem, że będzie spora zmiana. Że meta się ruszy, to gwarantuję ;)

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

Barbarossa pisze:Nie wiem co miało być, wiem, że będzie spora zmiana. Że meta się ruszy, to gwarantuję ;)
Wreszcie zobaczę saurusa Bsb obok slana?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

loko pisze:
Barbarossa pisze:Nie wiem co miało być, wiem, że będzie spora zmiana. Że meta się ruszy, to gwarantuję ;)
Wreszcie zobaczę saurusa Bsb obok slana?
Na pewno chcesz tego?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

To znaczy że slann już nie będzie miał opcji bsb xD? Ani skink hero?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Barbarossa pisze:Nie wiem co miało być, wiem, że będzie spora zmiana. Że meta się ruszy, to gwarantuję ;)
Przez ostatni rok meta to był roller coaster więc nie sądzę żeby rewolucja to było to czego wszyscy potrzebują.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

moze nie czego potrzebuja, ale co dostana ;)

spodziewam sie wielu rantow i tego, ze fora zaplona :D

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Przynajmniej będzie ruch w interesie :D

Z jednej strony jest to irytujące gdy rzeczy często się zmieniają, z drugiej to nieźle nakręca środowisko (ta ciekawość zmian, rozgryzanie nowej mety, nowe możliwości rozpiskowe). Nie pierwszy, nie ostatni raz przez to przechodzimy. W sumie najważniejsze jest to, że jak te zmiany wejdą i przemkną się jakieś babole (bo na bank tak będzie), to będą one względnie szybko poprawiane. Poza tym myślę, że gracze WDG, DL i DE szczególnie nie mogą się doczekać zmian ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jako, że te 4 frakcje (oraz ID) są w pierwszym cyklu wydawniczym (tzn. przewidziane na luty-marzec) myślę, że buffy będą bardzo pozorne, a nerfy bardzo konkretne.
Piszę to bez czytania wszystkich podręczników - niby bym chciał, ale wciąż czasu brakuje.

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Ja się najbardziej cieszę z możliwości bardingu na demigryfach i powrotu save'u na 0+ :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

mi sie bardziej podoba powrot wardow 3+ i overkilla do 6 ran

Awatar użytkownika
Roedor
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 132
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Roedor »

Najnowsze wieści z oficjalnego forum:
I can already hear you say "enough rambling give us the Path names!" and here they are:

Alchemy
Pyromancy
Evocation
Shamanism
Druidism
Divination
Witchcraft
Cosmology
Thaumaturgy
Occultism

In addition there are also Runecraft and Totemism, but they are not "Paths of Magic" in a traditional sense within the game.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Alchemy - metal
Pyromancy - fire
Evocation - death? vampire? nekromancja?
Shamanism - life?
Druidism - beast?
Divination - tu już nie wiem zupełnie...
Witchcraft - dark magic? demonologia?
Cosmology - heaven? pioruny, komety?
Thaumaturgy - light?
Occultism - heaven? przewidywanie przyszłości, buffy?

Totemism kojarzy mi się z orkami i goblinami, a Runecraft to wiadomo. No i jeśli to są wszystkie lore'y, to faktycznie ich ilość uległa poważnemu zmniejszeniu i zapewne grze wyjdzie to na dobre.

Luczi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 181
Lokalizacja: Ulthuan

Post autor: Luczi »

Totemy to ewidentnie bestie..
He. BM.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Druidism i Shamanizm to mi sie wydaje, ze ma cos wspolnego z tym co pisali w scorrlu na temat oddzielenia magii WE od BH
_______________________________

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

A mi się właśnie wydaje, że w Scrollu mówiono o czymś innym, że jedna magia może być używana przez różne rasy w inny sposób - i uważam, że chodzi tu o aspekt wyłącznie fluffowy.
Druidism - dałbym pod life/nature
Shamanizm - pod orkowych szamanów
Alchemy, Pyromancy - oczywiste
Evocation - czysto nekromancka ścieżka
Witchcraft i Occultism - dark magic/ścieżki chaosu/shadow
Cosmology - heaven
Thaumaturgy, Divination - to zagadki, może jedno z nich związane z white magic i trochę z lightem? A może dwie zupełnie nowe koncepcyjnie ścieżki.

Trzeba czekać i już niedługo się przekonamy jak to jest.

ODPOWIEDZ