Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
No tak, ale za to będzie mniej czego innego a Dodry są rewelacyjnym celem dla armat. Dodatkowo Dogry są cieniutkie na Demony, HE, WE. Na wampiry jakoś też ich nie widzę, mają za mało ataków by się przebić a same szybko i łatwo dostają rany.thurion pisze:dwie trojki dragon ogrow moga byc mile... tylko niestety punkty punkty i jeszcze raz punkty...
Za to widzę potencjał na dwarfy. Z trójki dragon ogrów być może jeden przeżyje na ranie, zaszarżuje maszynę, zabije 2óch(jednego w przypadku organek) i zrobi im fear outnumber . Po czym dostanie od bolca i zginie. (tracimy 240 pkt zyskując 100-120 ).
http://warhammer.org.uk/PhP/viewforum.p ... eb322f690fCorvus Albus pisze:Mógłby mi ktoś pokazać taką rozpiskę nie koniecznie chaosu ?
i pierwsze lepsze rozpy
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=48400
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=48484
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=48449
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=48352
widziales kiedys cos takiego na Polskich turniejach? bo ja nie...
A kombinowanie ala Szafa Poznan?
Minimaxy ogrow khorna a z tylu biegnie bsb w czyms z banderka ze stubbornem/duze klocki maruderkow ze stubbornem i slaneszowcami w srodku? Skoro cala armia przerzuca paniki albo z markiem jest odporna. W pare tur taka masa powinna przepchnac nawet defensy. Wspierane psami/maruderami? Czy raczej to tez bez sensu jest ;p?
Minimaxy ogrow khorna a z tylu biegnie bsb w czyms z banderka ze stubbornem/duze klocki maruderkow ze stubbornem i slaneszowcami w srodku? Skoro cala armia przerzuca paniki albo z markiem jest odporna. W pare tur taka masa powinna przepchnac nawet defensy. Wspierane psami/maruderami? Czy raczej to tez bez sensu jest ;p?
zrobie wszystko zeby zabic tego bsb, a jak nie ma bsb to armia staje sie warzywna...Narożny pisze:A kombinowanie ala Szafa Poznan?
Minimaxy ogrow khorna a z tylu biegnie bsb w czyms z banderka ze stubbornem/duze klocki maruderkow ze stubbornem i slaneszowcami w srodku? Skoro cala armia przerzuca paniki albo z markiem jest odporna. W pare tur taka masa powinna przepchnac nawet defensy. Wspierane psami/maruderami? Czy raczej to tez bez sensu jest ;p?
no i jest miekka na ofensy takie jak... uwaga... demony
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
O_o rzeczywiście szaleństwo ;p chociaż widuje często pierwszą rozpiskę demonów. Brat gra samym Nurglem: GUO, heraldzi nurgla, 3 kloce plagow, nurglingi, bestie i skonwertowane na nurgla furie.
A teraz trochę z zupełnie innej beczki
Jeśli się będzie dobrze grało na mantysi to moja bedzie wyglądać raczej tak
http://www.coolminiornot.com/201239
Jeśli się będzie dobrze grało na mantysi to moja bedzie wyglądać raczej tak
http://www.coolminiornot.com/201239
Zamiast piatek kawalerii trzeba będzie brać 20 maruderów na piechotę. Niech do tego strzelają. Do tego dwóch herosów slaneshowych na konikach czy na piechotę do kasowania czołgów (dobrą magiczną broń powinni dostac) i już jest łatwiej.Do tego dochodzi Imperium na 3/4 działach i 2óch czołgach.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
rozumiem ze negujesz istnienie magii, ok 20 kusznikow, 6 outriderow i rycerzy z savem na 1+Jankiel pisze: Zamiast piatek kawalerii trzeba będzie brać 20 maruderów na piechotę. Niech do tego strzelają. Do tego dwóch herosów slaneshowych na konikach czy na piechotę do kasowania czołgów (dobrą magiczną broń powinni dostac) i już jest łatwiej.
jakby jeden ja gral moimi demonami na drugiego mnie z tym ziomkiem to jestem przekonany ze zwyciezylaby opcja ziomek = trup w najpozniej 3 turzeNarożny pisze:Nie mow , ze bys sobie nie poradzil z ochrona tego ziomka
Ok, taki oddzialik u mnie zagości, ale Czołg wpadając w taki odział, kładzie 10 kolesi co oznacza, że jak taki herosik zada ranę czy 2 to oddział się brejkuje o -4/-3. A jak zdejmie już ze 12-13tu to oddział tego nie ustoi.Jankiel pisze:Zamiast piatek kawalerii trzeba będzie brać 20 maruderów na piechotę. Niech do tego strzelają. Do tego dwóch herosów slaneshowych na konikach czy na piechotę do kasowania czołgów (dobrą magiczną broń powinni dostac) i już jest łatwiej.Do tego dochodzi Imperium na 3/4 działach i 2óch czołgach.
Jeśli sami wyszarżują, zadadzą ranę/dwie to wystarczy, że czołg odwinie się 2ma/3ma gdindami i heros poleci do piachu.
Poza tym do 20stki marauderów nie będą strzelać, bo tacy będą zagrożeniem dopiero w 4tej/5tej turze, czyli po tym jak już grzecznie zginie całe lekkie wsparcie.
Niestety już wyszły Teraz tylko mail ordermichau5300 pisze:No nie wygląda to wesoło .
a helke można kupić na warg.pl
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
nigdy nie bede gral chaosem na piechocie.. nawet jakby maruder kosztowal 2pkt i mial save na 4+...Jankiel pisze:No przecież nie jeden oddział 20 maruderów, tylko ze trzy. Po 25 na przykład.
zreszta takie klocki nie sa uniwersalne, WE, Lizaki, VC czy... Demony cie niszcza, zreszta DE rowniez
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Jak ktos poszuka to spokojnie znajdzie, jeszcze w niejednym sklepie się ostała. A Gracz ma część Mail Ordera permanentnie i jest tam Helka: http://www.gracz.com.pl/GRY_BITEWNE_I_F ... -5805.htmldebelial pisze:Niestety już wyszły Teraz tylko mail ordermichau5300 pisze:No nie wygląda to wesoło .
a helke można kupić na warg.pl
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
hmmm...przede wszystkim na ten czołg to może pojechać luj z kocku maruderów z flailami, tarczami i Larmourami (140 punktów za klocek?) a tuz przed nim 5 psów. Rerol paniki? Opcja na dobra liderke przy lordzie konnym w centrum? Czołg zaszarzuje psy? Super. ylko zdac liderke od lorda, i skontrowac klockiem z lujem. Jak zbierze 2-3 rany to jestesmy w domu, a oto do zrobienia dobrym exaltedem z flailami. W nastenej turze majac 2-3 punkty pary mniej spokojnie go ustajemy...bo to jednak klocek. A gdzies w razie czeo mamy bsb. i znowu klepiemy...
A 130-140 punktowy klocek maruderów mozna nieźle wykorzystac i na szczury, i na lesniaki (rerola paniki - maja szanse dojsc do łuków, ustoja spokojnie wildów), i na orki, i na VC (powalcza z prawie kazdym oddziałem), ... a wychodza wcale nie wiecej wiele niż konne marudy. Które to konne marudy w dużej mierze możemy zastapić psami...
Zaczynam sobie wydumywac ze może jednak ta piechota w chaosie ma szanse bytu
A 130-140 punktowy klocek maruderów mozna nieźle wykorzystac i na szczury, i na lesniaki (rerola paniki - maja szanse dojsc do łuków, ustoja spokojnie wildów), i na orki, i na VC (powalcza z prawie kazdym oddziałem), ... a wychodza wcale nie wiecej wiele niż konne marudy. Które to konne marudy w dużej mierze możemy zastapić psami...
Zaczynam sobie wydumywac ze może jednak ta piechota w chaosie ma szanse bytu
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
ja chaosem na klockach piechoty, 4 magach i 2 helkach gral nie bede, wole w tym momencie grac demonami... mimo ze warriorow bardziej lubie, 10 lat nie wystawilem ani razu pieszego modelu w armii chaosu (nie liczac caddego i miskow) i nie mam najmniejszego zamiaru tego zmieniac... nawet jesli bedzie to jedyna true opcja