Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: Pare noobowskich pytań.

Post autor: Sevi »

Z ognistymi bo potem można dobić abomkę i inne rzeczy z regeną za pomocą działa :)
Wisła Kraków.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

ale takiego warda przed ogniem maja chyba tylko puszki BSB ktorych i tak czy siak nie zabije

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

pytanko czy jak mam rune maw standar to czy moge bostowac jednostke w ktorej siedzi bsb? i jeszcze jedno, czy ten sztandar dziala na takie czary jak pitka, sloneczko i tym podobne czary w ktorych, najpierw sie kula na czar a potem wybiera miejsce?

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

każda piko podobny czar musi targetować czar a więc ten banner może przerzucać czary. Co do rzucania czaru na odział przez naszego maga to chyba jest uściśnienie które pozwala nam rzucać czary bez możliwości przerzucenia czaru

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

as1 pisze:każda pidko podobny czar musi targetować czar a więc ten banner może przerzucać czary. Co do rzucania czaru na odział przez naszego maga to chyba jest uściśnienie które pozwala nam rzucać czary bez możliwości przerzucenia czaru

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

swoimi czarami możesz boostować swój oddział, jest to w FAQu GW.

Rune Maw nie działa na Vortexy (czyli np. Słoneczko z Deatha), ale działa na Hexy, Magic Missile i Direct Damage(czyli np. na pitkę, ale pitka może być targetowana na oddział obok i jak ją zniesie na oddział z Rune Mawem, to już niestety nic z tym nie zrobisz...)

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

as1 pisze:
as1 pisze:każda pidko podobny czar
Wytłumacz mi czym to jest? Bo troche nie rozumiem?

Ps. Jesteś na tyle ''pr0'' , że cytujesz sam siebie :wink:
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

@Czcibor odpowiem bo nie wiem czy się pytasz czy używasz sarkazmu :wink:
Maw banner nakazuje(!) wybranie innego celu dla czaru w momencie jego rzucenia na oddział (na 2+ofc) dotyczy to czarów które w swoim typie bądź zapisie muszą zadeklarować swój cel (Direct damage/hex ) osławiona Pitka jest DD wiec podchodzi pod działanie mawa( chociaż jest z tym parę problemów)- natomiast są przypadki niejasne - scorch u skavenów lub eddbutt u OG które naginają trochę te zasady.
Faq natomiast wyjaśnił ze nasze friendly spells (augmnety) można rzucać na oddział bez konieczności przerzucania go ( przed faqiem zapis sugerował wszystkie czary)
hope it helps.
pzdr,KG

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

@KG

To był tylko sarkazm, gdyż nie lubie tak rażących błedów jak "każda pidko podobny czar" .
Nevertheless dzięki za wytłumacznie.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

A czy ten sztandar może przerzucić czar na jednostkę wroga?

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Hej to bardzo ważne bo jutro ide grać a nie chcę kolegi zwałować. Głównie będzie mi chodziło o snajperki jak to z nimi jest jeśli on we mnie rzuci to ja na 2+ rzucam ją na niego czy jak? Proszę wytłumaczcie to naprawdę bardzo ważne.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

nie przerzucasz na jednostkę wroga, przeciwnik musi wybrać inny legalny cel, jak nie ma takiego celu, to czar przepada...

i żeby uniknąć kolejnych pytań, ten sztandar działa też na czary rzucone z ifką...

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Pająk pisze:nie przerzucasz na jednostkę wroga, przeciwnik musi wybrać inny legalny cel, jak nie ma takiego celu, to czar przepada...

i żeby uniknąć kolejnych pytań, ten sztandar działa też na czary rzucone z ifką...
Wielkie dzięki za wytłumaczenie. Dobrze że to zrobiłeś bo ja myślałem że to właśnie ja wybieram cel.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Dziś dostałem soczystą maskę od emp macie na nie jakieś patenty jego rozpa to mniej więcej: papa na altarze, tank, 3x40 halabard 2 magów mały i duży shadow , 3 działa jakiś pegazista który zabiera mi czary.

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

Standardowa rozpiska powinna sobie z tym radzić :P ja nie mam żadnego problemu z IMP ani jakiś specjalnych myków :P Blastery w tank, działa, altar, sniperzy w magów Ironi halabardy i dziękuje :P
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Taki był plan ale ja gram na tym combie z death i coś snajperki mi nie wyszły a strzelic sie nie dało z maninterów bo był za blisko tankiem. A do tego zaczął i wystrzealał mnie tymi 3 canonami. No i tak w ogóle takie pytanie jak rani z canonu moje morfangi każdy dostaje wonda czy d6?

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Jeżeli strzela od przodu to jeden mourn dostaje D6 woundów.
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Może opiszę tą sytuacje. Szarżowałem mournami i potem musiałem zrobić overruna a więc wystawiłem się na bok dział . I teraz on trafił tak że przeszło mi przez cały kloc morfangów, a więc jak rani każdego D6 czy tylko 1 a reszta dostaje po jednej ranie?

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Każdego d6
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Ale żeby trafić wszystkich, musiałby zabić poprzedniego. tj. najpierw rzucasz czy zabił pierwszego, jak tak to kula leci dalej i ranisz drugiego itd.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Zablokowany