Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
The lore of vampires! I forgot about that, sorry.
0 (all wizards get this spell for free, necromancers may choose it) invocation of nehek (necromancy) 4+ resurrects d6+4 zombies, d6 infantry, or 1 wound to any non-infantry, vampire or ethereal unit with in 12".
1 raise dead (necromancy) 5+ raises new unit of d3+4 zombies within 12" must be 1" from enemy models.
2 danse macabre (necromancy) 7+ a unit within 12" can move 8" and charge if possible. If in close combat the unit gets ASF and re-roll missed hits.
3 gaze of nagash 8+ 24" 2d6 str4 magic missle
4 curse of years (remains in play) 8+ cast on unit within 18" even in CC, unit rolls d6 for each model, roll of 6 causes wound with no armor save. if not dispelled, on the end of the next magic phase it causes a wound on 5+ and so on to a maximum of 2+.
5 wind of undeath 12+ roll d6 for each enemy unit on 4+ unit takes a wound with no armor save. A new spirit host unit is created within 12" of the caster with the number of wounds caused. New unit must be 1" from enemies.
6 Summon Undead Horde 12+ may be used in one of two ways declared before the spell is cast. either create a new unit of zombies as per raise dead but roll 5d6. Or replenish 3d6 wounds across any number of friendly units and characters as Invocation of Nehek. No vampire unit or character may be given more than a single wound for a single casting.
My friend is working on the battle report. There are pictures
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".
czyli to oznacza ze bede mogl wskrzesic 3d6 bk albo graveow?? bo replenish to znaczy uzupełnić6 Summon Undead Horde 12+ may be used in one of two ways declared before the spell is cast. either create a new unit of zombies as per raise dead but roll 5d6. Or replenish 3d6 wounds across any number of friendly units and characters as Invocation of Nehek. No vampire unit or character may be given more than a single wound for a single casting.
Zło z tego co zrozumiałem to puszczasz prostą od maga po ilu chcesz unitach i czar leczy ci w sumie 3d6 z ograniczeniami Invocation of Nehek.
danse macabre daje przy szarży ASF i re roll hitów czy mi się zdaję
Nie powiem fajnie jest. czar 4 i 5 bardzo ciekawe. Tylko 5 ma trochę wysoki próg. Na 3-4 kosciach trzeba bedzie rzucać. No ale zato jakik efekt na miecho albo bardzo opancerzone oddziały. Wruuuć Źe sobie przeczytałem. no ale to i tak nie jest takie najgorsze. No i te spiryt hosty...
danse macabre daje przy szarży ASF i re roll hitów czy mi się zdaję
Nie powiem fajnie jest. czar 4 i 5 bardzo ciekawe. Tylko 5 ma trochę wysoki próg. Na 3-4 kosciach trzeba bedzie rzucać. No ale zato jakik efekt na miecho albo bardzo opancerzone oddziały. Wruuuć Źe sobie przeczytałem. no ale to i tak nie jest takie najgorsze. No i te spiryt hosty...
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, o 16:11 przez Piotrax, łącznie zmieniany 1 raz.
across any number of units
to oznacza ze wybierasz duzo jednostek chyba,
i jest jeszcze napisane w invocation of nehek ze kawaleriai i vampiry max 1 wounda dostaja z tego
a gg jak najbardziej z tego wynika 3k6
to oznacza ze wybierasz duzo jednostek chyba,
i jest jeszcze napisane w invocation of nehek ze kawaleriai i vampiry max 1 wounda dostaja z tego
a gg jak najbardziej z tego wynika 3k6
chyba zle przeczytalem ;p jezeli piisze tam across z ograniczeniami invokacji to znaczy ze np moge gg od 1-6 zombie tez tam ileś a już bk i całej reszty po 1
fajnie to będize działać z tym bloodline ktory dodaje +1 wskrzeszenia i pozwala np wilki i baty ponad startową
fajnie to będize działać z tym bloodline ktory dodaje +1 wskrzeszenia i pozwala np wilki i baty ponad startową
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Magia trocu zmieniona ale moim zdaniem ku lepszemu. Przede wszystkim 3 ofensywne czary co cieszy, no i wieksza mozliwosc leczenia wszyskich jednostek za co chwala panom z GW.
Moim zdaniem VC beda nadal mocna armia a co najwazniejsze teraz bardziej zroznicowana, a ze moze niekoniecznie najlepsza....nie obchodzi mnie to gra w Battla to dla mnie tylko hobby, relaks i swietna zabawa.
Moim zdaniem VC beda nadal mocna armia a co najwazniejsze teraz bardziej zroznicowana, a ze moze niekoniecznie najlepsza....nie obchodzi mnie to gra w Battla to dla mnie tylko hobby, relaks i swietna zabawa.
Szczerze żenujące to wszystko jak w całość zebrałem...
magia tragiczna już mówię dlaczego ...nekruś 1 lvl i na tym chyba koniec, vampir na wejściu 1 lvl i za bloodline dokupić można 2lvl,ale jeśli damy te punkty w blodline totracimy na walce, najbardziej rozśmieszył mnie bloodpower który umożliwia zakładanie zbroi czy dosiadanie konika , czyli dajemy milusiemu skill na noszenie zbroi i np jakąś lipę za 25 pkt i koniec (mówię tu o armii do 2000pkt), reasumujmy nekro 1lvl + 2 1lvl vampierzy w tym bsb(o ile może mieć 1lvl magii )tragedia 5 kości czarowania 4-5 dispela, prawdopodobnie bez dispell scroli bo szkoda punktów hahah polew czekam na booka bo czarno to widzę...generałowie Vc jeśli wychodzić będą wam czary to tylkoIF bo reszta z tego co widzę będzie dispelowana..ale poczekam popatrzę
magia tragiczna już mówię dlaczego ...nekruś 1 lvl i na tym chyba koniec, vampir na wejściu 1 lvl i za bloodline dokupić można 2lvl,ale jeśli damy te punkty w blodline totracimy na walce, najbardziej rozśmieszył mnie bloodpower który umożliwia zakładanie zbroi czy dosiadanie konika , czyli dajemy milusiemu skill na noszenie zbroi i np jakąś lipę za 25 pkt i koniec (mówię tu o armii do 2000pkt), reasumujmy nekro 1lvl + 2 1lvl vampierzy w tym bsb(o ile może mieć 1lvl magii )tragedia 5 kości czarowania 4-5 dispela, prawdopodobnie bez dispell scroli bo szkoda punktów hahah polew czekam na booka bo czarno to widzę...generałowie Vc jeśli wychodzić będą wam czary to tylkoIF bo reszta z tego co widzę będzie dispelowana..ale poczekam popatrzę
_________________
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Wilqu pisze:Szczerze żenujące to wszystko jak w całość zebrałem...
magia tragiczna już mówię dlaczego ...nekruś 1 lvl i na tym chyba koniec, vampir na wejściu 1 lvl i za bloodline dokupić można 2lvl,ale jeśli damy te punkty w blodline totracimy na walce, najbardziej rozśmieszył mnie bloodpower który umożliwia zakładanie zbroi czy dosiadanie konika , czyli dajemy milusiemu skill na noszenie zbroi i np jakąś lipę za 25 pkt i koniec (mówię tu o armii do 2000pkt), reasumujmy nekro 1lvl + 2 1lvl vampierzy w tym bsb(o ile może mieć 1lvl magii )tragedia 5 kości czarowania 4-5 dispela, prawdopodobnie bez dispell scroli bo szkoda punktów hahah polew czekam na booka bo czarno to widzę...generałowie Vc jeśli wychodzić będą wam czary to tylkoIF bo reszta z tego co widzę będzie dispelowana..ale poczekam popatrzę
Tak? To zrób sobie testową fazę magii. Ja zrobiłem. Załóż na przykład, że masz typową Bretonię: 4 scrolle, 4DD przeciw sobie. Sam masz counta maga 4 poziomu, 1 thralla 1 poziomu (bo jest konno) z dwoma scrollami i jednego thralla 2 poziomu (biegacz) w flayed hauberku z periaptem. Życzę miłej zabawy.
Bierzemy wampira herosa. Dajemy mu bloodline za 30pkt 2lvl, a za 15pkt ulepszone wskrzeszanie wilków i fell batow. Pancerz i mieczyk kupujemy z magicznych przedmiotów. Mozna dać jeszcze BSB Teraz np. beastmenowy BSB moze wziasc marka tzeentcha i tez bedzie magiem-bsb
Jedyne co wlasnie zauwazylem, to to ze jak sie da 2lvl, to starczy juz tylko albo na heavy armout i tarcze (bloodline), albo na ulepszone wskrzeszanie. Takze bedzie wybor: albo lepszy fighter, albo lepszy mag.
Niestety w bitwach na <2k to nie poczarujemy sobie ostatnich dwoch czarów. Jednak pozostałe nadrabiają tą stratę Popychaczka rzucana na 7+ i w dodatku można jej uzyc jeszcze w hth? Miodzio:D Curse of Years na 8+ i (jesli dobrze wnioskuje z opisu) działająca takze pod koniec tury przeciwnika ? Jeszcze miodniej
Na <2k bede bral pewnie wampira-generala, wampira-bsb, i nekromante-caddiego. Ciekawe tylko ile to pkt bedzie kosztowac :p Pewnie bedzie tak jak u HE: dostaniemy duzo ciekawych zabawek, ale ich koszt sprawi ze nasza armia sie skurczy w liczebnosci, a w zwiazku z tym nie bedzie az tak mocna jakby sie moglo z poczatku wydawac...
Jedyne co wlasnie zauwazylem, to to ze jak sie da 2lvl, to starczy juz tylko albo na heavy armout i tarcze (bloodline), albo na ulepszone wskrzeszanie. Takze bedzie wybor: albo lepszy fighter, albo lepszy mag.
Niestety w bitwach na <2k to nie poczarujemy sobie ostatnich dwoch czarów. Jednak pozostałe nadrabiają tą stratę Popychaczka rzucana na 7+ i w dodatku można jej uzyc jeszcze w hth? Miodzio:D Curse of Years na 8+ i (jesli dobrze wnioskuje z opisu) działająca takze pod koniec tury przeciwnika ? Jeszcze miodniej
Na <2k bede bral pewnie wampira-generala, wampira-bsb, i nekromante-caddiego. Ciekawe tylko ile to pkt bedzie kosztowac :p Pewnie bedzie tak jak u HE: dostaniemy duzo ciekawych zabawek, ale ich koszt sprawi ze nasza armia sie skurczy w liczebnosci, a w zwiazku z tym nie bedzie az tak mocna jakby sie moglo z poczatku wydawac...