PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
A poza tym z S6 i WS5 biją większość na 3+ i przerzut pał a potem 2+ i nawet kawa ma cienko i to wszystko po inicjatywie nie licząc KB za 12 pk nie no wcale bym tego przegiętym nie nazwał nie no gdzieżby a jak jeszcze by dostali zerówkę z bestii to już wogóle
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Murderous Prowess to chyba działa na rzuty To Wound, a nie To Hit, jeśli o te 1 chodzi. Ja tam tego przegiętym nie nazywam, tylko zero-jedynkowym, bo jak ktoś ma jak to rozstrzelać/zaczarować, to schodzą od razu, w przeciwieństwie do WL czy PG, ale znowu jak dojdą, to z HE nie ma co zbierać
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Zero-jedynkowe jest wszystko w tej grze. Problem polega na tym, że niektóre itemy/oddziały/zasady są bardziej jedynkowe niż zerowe. Na przykład BoWD jest mega jedynkowy:) Balans pomiędzy zerem a jedynką w przypadku Exeków jest ok. Jedno syte zianie i nie ma 20:)Azurix pisze:Murderous Prowess to chyba działa na rzuty To Wound, a nie To Hit, jeśli o te 1 chodzi. Ja tam tego przegiętym nie nazywam, tylko zero-jedynkowym, bo jak ktoś ma jak to rozstrzelać/zaczarować, to schodzą od razu, w przeciwieństwie do WL czy PG, ale znowu jak dojdą, to z HE nie ma co zbierać
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Mnie tam obojętne, bo i tak chyba na co najmniej połowie gier przy nowym Army Booku go nie miałem w rozpisce (ani White Lionów), ale wolał bym, żeby te restrykcje ugrywalniły bardziej inne jednostki (np. BotWD daje -100pkt gdy na WL, ale nie na SM, którzy są wrażliwi na Strzelanie i mniej śmiercionośni), a nie tylko ograniczały buildy danej armii
jak ktoś opiera grę na SM to powinien mieć +200
praktycznie kazdy heros-klepacz ma magiczne ataki. A inne unity majace niemagiczne ataki przewaznie zgina zanim uderząAzurix pisze:BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
saurus z dwurakiem, bsb teczy tez
pegaz de z lanca
ilu kowbojów znasz jeszcze?
[definicja] solo biegajacy gosc z wysokim współczynnikiem przeżywalności i relatywnie sporym wygarem
pegaz de z lanca
ilu kowbojów znasz jeszcze?
[definicja] solo biegajacy gosc z wysokim współczynnikiem przeżywalności i relatywnie sporym wygarem
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Myślę, że gdyby lion pelty zostały takie jak w zeszłej edycji to mało, który gracz HE by się tak bardzo frustrował myślą o ścięciu BotWD..Z racji tego, że teraz działają tylko na niemagiczne strzelanie.Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
W sumie masz rację, choć ja osobiście się nie frustruję na fakt ścięcia BotWD (szczerze mówiąc, mnie to rybka mimo, że gram HE), ale na obniżenie potencjalnej różnorodności rozpisek i podaję propozycję rozwiązania, która wręcz ją zwiększy. Nie gra się turniejowo na Dragon Prince'ach i Swordmasterach, a to by może zwiększyło zainteresowanie tymi oddziałami, jakby White Lioni musieli dopłacać 100pkt do BotWD, a oni nie
Ja widzę to tak:
Jeśli dacie +pkt (około 100) do rozpiski jeśli baner jest na WL to jest szansa, że pojawią się inne oddziały z tym banerem: głównie SM
Jeśli dacie +5-25pkt do kosztu banneru ( wstępnie nie chcecie tak ingerować w koszta ) to jest szansa, że doszacują się WL a nawet DPrinsi pojawiliby się w grze ( bo chyba mają limit dp 75pkt )
Jeśli dacie bsb only to j.w tylko bez DP
kwestia wg mnie jest tego co wybieracie ale jedno jest pewne trzeba coś z tym banerem zrobić
Jeśli dacie +pkt (około 100) do rozpiski jeśli baner jest na WL to jest szansa, że pojawią się inne oddziały z tym banerem: głównie SM
Jeśli dacie +5-25pkt do kosztu banneru ( wstępnie nie chcecie tak ingerować w koszta ) to jest szansa, że doszacują się WL a nawet DPrinsi pojawiliby się w grze ( bo chyba mają limit dp 75pkt )
Jeśli dacie bsb only to j.w tylko bez DP
kwestia wg mnie jest tego co wybieracie ale jedno jest pewne trzeba coś z tym banerem zrobić
3 rydwany WoCHu na nurglu z impactami wygrywają bez problemówpraktycznie kazdy heros-klepacz ma magiczne ataki. A inne unity majace niemagiczne ataki przewaznie zgina zanim uderzą
Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
dlaczego ?
banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
WOC: popularny netlist, mag. ataki: diabeł, jurki, mount pod bsb, helena, niemagiczne ataki: góra bsb, chimera, rydwanyAzurix pisze:BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli
Ale to mój osobisty uraz, nie potrafię grać z armią, która ma 4 stolce na moje 35 modeli i oddział 30 typków S6 odpornych na helenę, jurki i diabła.
a moze dlatego ze jezeli wrzucisz na maszyne krasnoludzka jakiekolwiek runy to strzelanie tej maszyny jest z automatu magiczne ??Albo_Albo pisze:Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
dlaczego ?
banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
tak jest to opcja, która pozwala graczom Krasnoludzkim na oparciu części maszyn o zwykłe strzelanie a nie magiczne
jeśli PKS ma być alternatywą na fajne granie imo większa ilość cięć zrobi to samo z grą co ograniczenia ETC to po cholerę tworzyć nowe takie same przepisy ?
a czy nie rozsądniej jak to wczoraj ktoś mi powiedział miast ciąć cokolwiek w jakiejkolwiek armii to zrobić do szacowanie punktowe słabych armii ?
ot taka tylko idea ... być może już rozpatrzona choć chciałbym wiedzieć z jakim wynikiem
jeśli PKS ma być alternatywą na fajne granie imo większa ilość cięć zrobi to samo z grą co ograniczenia ETC to po cholerę tworzyć nowe takie same przepisy ?
a czy nie rozsądniej jak to wczoraj ktoś mi powiedział miast ciąć cokolwiek w jakiejkolwiek armii to zrobić do szacowanie punktowe słabych armii ?
ot taka tylko idea ... być może już rozpatrzona choć chciałbym wiedzieć z jakim wynikiem
Wypraszam sobie!Azurix pisze:Nie gra się turniejowo na Dragon Prince'ach
+1Odoamar pisze:Jeśli dacie +5-25pkt do kosztu banneru ( wstępnie nie chcecie tak ingerować w koszta ) to jest szansa, że doszacują się WL a nawet DPrinsi pojawiliby się w grze ( bo chyba mają limit dp 75pkt )
DP nie są jacyś uber (choć jak na kawę są IMO genialni ), ale mając, jako jedyny w tym wypadku oddział, możliwość wzięcia banerka, mogliby się częściej zacząć pojawiać na stołach
Let the River of Blood flow...
\Albo_Albo pisze:Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
dlaczego ?
banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie
\
naprawde? już kiedyś mieliśmy taką dyskusję, nie będę w nią wchodził bo to żal.
Przedmiot jest przegiety i jak większość osób, poza paroma graczami he ciesze się że ścięty, dziękuje:).
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...