PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Mielec

Re: PKS - komentarze

Post autor: Wolff »

A poza tym z S6 i WS5 biją większość na 3+ i przerzut pał a potem 2+ i nawet kawa ma cienko i to wszystko po inicjatywie nie licząc KB za 12 pk nie no wcale bym tego przegiętym nie nazwał :) nie no gdzieżby a jak jeszcze by dostali zerówkę z bestii to już wogóle

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Murderous Prowess to chyba działa na rzuty To Wound, a nie To Hit, jeśli o te 1 chodzi. Ja tam tego przegiętym nie nazywam, tylko zero-jedynkowym, bo jak ktoś ma jak to rozstrzelać/zaczarować, to schodzą od razu, w przeciwieństwie do WL czy PG, ale znowu jak dojdą, to z HE nie ma co zbierać ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Azurix pisze:Murderous Prowess to chyba działa na rzuty To Wound, a nie To Hit, jeśli o te 1 chodzi. Ja tam tego przegiętym nie nazywam, tylko zero-jedynkowym, bo jak ktoś ma jak to rozstrzelać/zaczarować, to schodzą od razu, w przeciwieństwie do WL czy PG, ale znowu jak dojdą, to z HE nie ma co zbierać ;)
Zero-jedynkowe jest wszystko w tej grze. Problem polega na tym, że niektóre itemy/oddziały/zasady są bardziej jedynkowe niż zerowe. Na przykład BoWD jest mega jedynkowy:) Balans pomiędzy zerem a jedynką w przypadku Exeków jest ok. Jedno syte zianie i nie ma 20:)

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Niedziel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: Niedziel »

Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Mnie tam obojętne, bo i tak chyba na co najmniej połowie gier przy nowym Army Booku go nie miałem w rozpisce (ani White Lionów), ale wolał bym, żeby te restrykcje ugrywalniły bardziej inne jednostki (np. BotWD daje -100pkt gdy na WL, ale nie na SM, którzy są wrażliwi na Strzelanie i mniej śmiercionośni), a nie tylko ograniczały buildy danej armii :roll:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2834
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

jak ktoś opiera grę na SM to powinien mieć +200

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Azurix pisze:BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli ;)
praktycznie kazdy heros-klepacz ma magiczne ataki. A inne unity majace niemagiczne ataki przewaznie zgina zanim uderzą :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

saurus z dwurakiem, bsb teczy tez
pegaz de z lanca
ilu kowbojów znasz jeszcze?
[definicja] solo biegajacy gosc z wysokim współczynnikiem przeżywalności i relatywnie sporym wygarem
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.
Myślę, że gdyby lion pelty zostały takie jak w zeszłej edycji to mało, który gracz HE by się tak bardzo frustrował myślą o ścięciu BotWD..Z racji tego, że teraz działają tylko na niemagiczne strzelanie.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

W sumie masz rację, choć ja osobiście się nie frustruję na fakt ścięcia BotWD (szczerze mówiąc, mnie to rybka mimo, że gram HE), ale na obniżenie potencjalnej różnorodności rozpisek i podaję propozycję rozwiązania, która wręcz ją zwiększy. Nie gra się turniejowo na Dragon Prince'ach i Swordmasterach, a to by może zwiększyło zainteresowanie tymi oddziałami, jakby White Lioni musieli dopłacać 100pkt do BotWD, a oni nie :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ja widzę to tak:
Jeśli dacie +pkt (około 100) do rozpiski jeśli baner jest na WL to jest szansa, że pojawią się inne oddziały z tym banerem: głównie SM
Jeśli dacie +5-25pkt do kosztu banneru ( wstępnie nie chcecie tak ingerować w koszta ) to jest szansa, że doszacują się WL a nawet DPrinsi pojawiliby się w grze ( bo chyba mają limit dp 75pkt )
Jeśli dacie bsb only to j.w tylko bez DP

kwestia wg mnie jest tego co wybieracie ale jedno jest pewne trzeba coś z tym banerem zrobić
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

DP mają 75pkt na Zbroje i Bronie (w sensie Champion), a Sztandar do 50pkt. To nie są Blood Knightci :oops:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Azurix pisze:DP mają 75pkt na Zbroje i Bronie (w sensie Champion), a Sztandar do 50pkt. To nie są Blood Knightci :oops:
Nie, jest odwrotnie. Odoamar dobre pisze

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2834
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

praktycznie kazdy heros-klepacz ma magiczne ataki. A inne unity majace niemagiczne ataki przewaznie zgina zanim uderzą :P
3 rydwany WoCHu na nurglu z impactami wygrywają bez problemów
Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.

dlaczego ?

banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Azurix pisze:BotWD jest ewidentnie zero-jedynkowy, bo albo coś jest magiczne, albo nie jest magiczne. Nie przechylał bym jednak szali na stronę "jedynkowości", bo coś czuję, że poza Demonami, żadna armia nie ma więcej jednostek zadających magiczne ataki, niż niemagiczne. No ale to takie przekomarzanie się, bo wiadomo co każdy sobie myśli ;)
WOC: popularny netlist, mag. ataki: diabeł, jurki, mount pod bsb, helena, niemagiczne ataki: góra bsb, chimera, rydwany

Ale to mój osobisty uraz, nie potrafię grać z armią, która ma 4 stolce na moje 35 modeli i oddział 30 typków S6 odpornych na helenę, jurki i diabła.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Albo_Albo pisze:
Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.

dlaczego ?

banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie
a moze dlatego ze jezeli wrzucisz na maszyne krasnoludzka jakiekolwiek runy to strzelanie tej maszyny jest z automatu magiczne ??
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2834
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

tak jest to opcja, która pozwala graczom Krasnoludzkim na oparciu części maszyn o zwykłe strzelanie a nie magiczne

jeśli PKS ma być alternatywą na fajne granie imo większa ilość cięć zrobi to samo z grą co ograniczenia ETC to po cholerę tworzyć nowe takie same przepisy ?

a czy nie rozsądniej jak to wczoraj ktoś mi powiedział miast ciąć cokolwiek w jakiejkolwiek armii to zrobić do szacowanie punktowe słabych armii ?

ot taka tylko idea ... być może już rozpatrzona choć chciałbym wiedzieć z jakim wynikiem :)

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Azurix pisze:Nie gra się turniejowo na Dragon Prince'ach
Wypraszam sobie! :mrgreen:
Odoamar pisze:Jeśli dacie +5-25pkt do kosztu banneru ( wstępnie nie chcecie tak ingerować w koszta ) to jest szansa, że doszacują się WL a nawet DPrinsi pojawiliby się w grze ( bo chyba mają limit dp 75pkt )
+1 =D>
DP nie są jacyś uber (choć jak na kawę są IMO genialni :twisted: ), ale mając, jako jedyny w tym wypadku oddział, możliwość wzięcia banerka, mogliby się częściej zacząć pojawiać na stołach :wink:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Niedziel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: Niedziel »

Albo_Albo pisze:
Niedziel pisze:Krasnoludy, maszyny nic im nie zrobia, a klocki jak juz dojda to raczej nie powalcza.
Zresztą przedmiot wyłączający jedna armie powinien być jakoś dowartościowany.

dlaczego ?

banner chroni tylko od magicznego strzelania nie od zwyklego a lion cloak to +2 do ASv ergo ten bonus niweluja organki dajac save tylko od heavy armor na 5+, bolt ma ignorowanie asv, dzialo z sila 10 tez ma ogolnie w nosie jakies ASv-y, tak samo katapulty trebusze itd wyjatkiem jest hellcannon ktory wlasnie ma magiczne strzelanie
\
\
naprawde? już kiedyś mieliśmy taką dyskusję, nie będę w nią wchodził bo to żal.
Przedmiot jest przegiety i jak większość osób, poza paroma graczami he ciesze się że ścięty, dziękuje:).
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...

ODPOWIEDZ