No fakt, gra będzie wymagająca. Szkoda tylko po pierwsze ghuli (strasznie lubiłem tą jednostkę w starej formie), a po drugie przywołań w miarę niezłych oddziałów i to na 18 cali. Teraz zostanie głównie leczenie tego co mamy. O ile mniej zabawy:)gogosy pisze:a nie masz przypadkiem wrazenia ze w twoim opisie armii brakuje jednej wzmianki. to ze wszystkie nasze oddzialy nie sa przegiete, tylko dlatego, ze one sie uzupelniaja po prostu. w nowych vc nie bedzie tak ze gre ci ustawia 2 x 14 BK z wampami na czele, tylko musisz grac calutka armia.
Nie dzięki, jednak zostanę przy piechocie Chociaż myślę usilnie nad wsparciem 6 BK z war bannerem + wampir BSB z walking death. Zawsze mnie korciło żeby tym zagrać. Może w tej edycji.gogosy pisze:zreszta.chcesz przegieta jednostke. 13 BloodK z 2 wampami. i graj sobie. przeciez nikt cie nie ruszy nawet!
No właśnie bez sensu to jest. To jak wampir się nauczył na koniu jeździć to już nie może być dobrym czarodziejem? Mogli tego kunia dać za 20 pkt, i tak nic więcej się wtedy zmieścić nie da, a wampir by mógł i z konia czarować, jak pan bóg przykazał.Barbarossa pisze: 1 thralla 1 poziomu (bo jest konno)
To pewnie po to żeby słabiej BK wskrzeszać, ale nerwi mnie takie sztuczne ucinanie zdolności jednostkom:/
Coś mi się zdaje że za dobrze by było... Że tam będzie jednak standardowe "at the end of YOUR next magic phase".karlee pisze: Curse of Years na 8+ i (jesli dobrze wnioskuje z opisu) działająca takze pod koniec tury przeciwnika ? Jeszcze miodniej