ETC 2014

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: ETC 2014

Post autor: QQrydza »

RedScorpion pisze:Właśnie, a mapki nie powinny niczego specjalnie premiować.
ofensy trzeba premiować. ofens i defens nigdy nie beda zbalansowane, ofensy po prostu są dużo bardziej wymagajace wiec to one powinny być boostowane terenami
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

akurat w tej edycji, gdzie masz reformy po wygranych walkach, to ofensy maja znacznie latwiej.

w poprzedniej zkolei bylo na odwrot.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze jedna kwestia, a mianowicie rozmiar terenów.

Czasem ten impas typu obelisk to jakiś pryszcz średnicy małej templatki, a czasem to pudło 10x8 cali.
W Białym były 2 stoły koło siebie, jeden miał 2 pryszcze, a drugi największy obelisk jaki kiedykolwiek widziałem... Kołata bodajże grał ostatnią bitwę na tym stole.... jakaś masakra.

W Poznaniu z kolei nie mają nożyczek. Tam padło na jeziorka - były gigantyczne! Sam grałem na takim terenie i miałem wybór albo iść dookoła albo wychodzić z niego 3 tury...


Przez wielkość terenów często ich ulokowanie zupełnie odstaje od tego co autor miał na myśli.
Jestem więc zatem bardzo ciekaw jak będzie się grało na te mapki w praktyce. :D
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

-Qc- pisze:ofensy po prostu są dużo bardziej wymagajace
Są dwie opcje: albo traktujesz WoCh jako defens albo po prostu o nim zapomniałeś pisząc to zdanie.

#-o
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

W mapie 2 zmienił bym miejscami górkę i jeziorko te obok siebie.
W mapie 5 jeden las z ruinami.
W mapie 7 jedno jeziorko zamienił bym z lasem ( te koło ruin)
I jak na mnie mapki idealne. A ze nie gram aż tak turniejowo to nie wiem jaka inna mapka by faworyzowała inne armie ale tak to każda ma w sumie blokera.
W sobotę testujemy mapy w klubie.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kubcio pisze:
-Qc- pisze:ofensy po prostu są dużo bardziej wymagajace
Są dwie opcje: albo traktujesz WoCh jako defens albo po prostu o nim zapomniałeś pisząc to zdanie.

#-o
uważasz ze granie WoC jest proste? bierz armie i wygrywaj mastery kadra czeka :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

-Qc- pisze:bierz armie i wygrywaj mastery kadra czeka :)
No, no, czapki z głów przed takim argumentem :roll: ! Postaram się to zrobić, ale moimi prostymi w obsłudze jak budowa cepa krasiami. Takie wyrafinowane, subtelne i taktyczne armie jak WoCh czy demony pozostawię wymagającym strategom 8)

Wracając do właściwego tematu:

Fajnie by było gdyby mapki były równe: 3 dają delikatny plus ofensom, 3 delikatny plus defensom, a 2 są wyrównane. Jak z polem bitwy, nie zawsze możesz wybrać dogodne dla siebie miejsce. A te mapki są trochę przesadzone. Rozumiem argumenty w stylu: lol co za stół, tylko jedno miejsce gdzie mogę schować się smokiem!? Ale warto by też zrozumieć drugą stronę chyba... Gram krasiami i nie mam magi. Artyleria to mój argument na takie rzeczy. Tylko po co mi ona, jak armia demonów bedzie mogła podejść niezauważnona na odległość 12 cali zanim będę mógł oddać strzał?

Nie powiedziałbym też, że granie takimi ofensami jak WoCh, DoCh czy wampiry jest trudniejsze od grania imperium, dwarfami czy orkami żeby wspierać te armie mapkami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ubzduraliście coś sobie z tymi mapkami pro wochowymi. Weź jeden z drugim miarkę, popatrz na meta i poustawiaj się
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Dymitr nie chcesz chyba powiedzieć, że na nowych mapkach będzie Ci się trudniej chowało niż na starych?

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

tak samo łatwo :) te poprzednie też miały byc pro-wochowe
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

i w porównaniu do jeszcze wcześniejszych mapek to były.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Prawda jest taka, że Furion zrobił mapki pod Gamblersów, nie ma się co oszukiwać, chcą wygrać za wszelką cene DMP ;)

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Dydu pisze:Prawda jest taka, że Furion zrobił mapki pod Gamblersów, nie ma się co oszukiwać, chcą wygrać za wszelką cene DMP ;)
rozgryzłeś nas - inaczej nie damy sobie rady z nikim :/
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

przeciez to oczywiste, ze furion wpadl na pomysl, zeby zboostowac najslabsze ogniwo swojego skladu na dmp. Dymitra.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

hehehe
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Shino - to miała być tajemnica!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Poszedł mały update do mapek. Więcej update'ów nie będzie. Parę zmian wprowadzonych po sugestiach kapitanów na TWF oraz graczy tutaj.

link http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2#p1458912

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Górki ustawione na skos poza deployem to jest bardzo fajna sprawa.
Z takim terenem już trzeba trochę pomyśleć jak go wykorzystać, IMO in plus!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

Dokladnie, dalej jest ten problem czy isc dzialem w prawo czy w lewo.
Obrazek

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Tak z ciekawosci .. do kiedy jest wybierany sklad ?
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ