ofensy trzeba premiować. ofens i defens nigdy nie beda zbalansowane, ofensy po prostu są dużo bardziej wymagajace wiec to one powinny być boostowane terenamiRedScorpion pisze:Właśnie, a mapki nie powinny niczego specjalnie premiować.
ETC 2014
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2014
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze jedna kwestia, a mianowicie rozmiar terenów.
Czasem ten impas typu obelisk to jakiś pryszcz średnicy małej templatki, a czasem to pudło 10x8 cali.
W Białym były 2 stoły koło siebie, jeden miał 2 pryszcze, a drugi największy obelisk jaki kiedykolwiek widziałem... Kołata bodajże grał ostatnią bitwę na tym stole.... jakaś masakra.
W Poznaniu z kolei nie mają nożyczek. Tam padło na jeziorka - były gigantyczne! Sam grałem na takim terenie i miałem wybór albo iść dookoła albo wychodzić z niego 3 tury...
Przez wielkość terenów często ich ulokowanie zupełnie odstaje od tego co autor miał na myśli.
Jestem więc zatem bardzo ciekaw jak będzie się grało na te mapki w praktyce.
Czasem ten impas typu obelisk to jakiś pryszcz średnicy małej templatki, a czasem to pudło 10x8 cali.
W Białym były 2 stoły koło siebie, jeden miał 2 pryszcze, a drugi największy obelisk jaki kiedykolwiek widziałem... Kołata bodajże grał ostatnią bitwę na tym stole.... jakaś masakra.
W Poznaniu z kolei nie mają nożyczek. Tam padło na jeziorka - były gigantyczne! Sam grałem na takim terenie i miałem wybór albo iść dookoła albo wychodzić z niego 3 tury...
Przez wielkość terenów często ich ulokowanie zupełnie odstaje od tego co autor miał na myśli.
Jestem więc zatem bardzo ciekaw jak będzie się grało na te mapki w praktyce.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
W mapie 2 zmienił bym miejscami górkę i jeziorko te obok siebie.
W mapie 5 jeden las z ruinami.
W mapie 7 jedno jeziorko zamienił bym z lasem ( te koło ruin)
I jak na mnie mapki idealne. A ze nie gram aż tak turniejowo to nie wiem jaka inna mapka by faworyzowała inne armie ale tak to każda ma w sumie blokera.
W sobotę testujemy mapy w klubie.
W mapie 5 jeden las z ruinami.
W mapie 7 jedno jeziorko zamienił bym z lasem ( te koło ruin)
I jak na mnie mapki idealne. A ze nie gram aż tak turniejowo to nie wiem jaka inna mapka by faworyzowała inne armie ale tak to każda ma w sumie blokera.
W sobotę testujemy mapy w klubie.
uważasz ze granie WoC jest proste? bierz armie i wygrywaj mastery kadra czekaKubcio pisze:Są dwie opcje: albo traktujesz WoCh jako defens albo po prostu o nim zapomniałeś pisząc to zdanie.-Qc- pisze:ofensy po prostu są dużo bardziej wymagajace
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No, no, czapki z głów przed takim argumentem ! Postaram się to zrobić, ale moimi prostymi w obsłudze jak budowa cepa krasiami. Takie wyrafinowane, subtelne i taktyczne armie jak WoCh czy demony pozostawię wymagającym strategom-Qc- pisze:bierz armie i wygrywaj mastery kadra czeka
Wracając do właściwego tematu:
Fajnie by było gdyby mapki były równe: 3 dają delikatny plus ofensom, 3 delikatny plus defensom, a 2 są wyrównane. Jak z polem bitwy, nie zawsze możesz wybrać dogodne dla siebie miejsce. A te mapki są trochę przesadzone. Rozumiem argumenty w stylu: lol co za stół, tylko jedno miejsce gdzie mogę schować się smokiem!? Ale warto by też zrozumieć drugą stronę chyba... Gram krasiami i nie mam magi. Artyleria to mój argument na takie rzeczy. Tylko po co mi ona, jak armia demonów bedzie mogła podejść niezauważnona na odległość 12 cali zanim będę mógł oddać strzał?
Nie powiedziałbym też, że granie takimi ofensami jak WoCh, DoCh czy wampiry jest trudniejsze od grania imperium, dwarfami czy orkami żeby wspierać te armie mapkami.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Dymitr nie chcesz chyba powiedzieć, że na nowych mapkach będzie Ci się trudniej chowało niż na starych?
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
i w porównaniu do jeszcze wcześniejszych mapek to były.
rozgryzłeś nas - inaczej nie damy sobie rady z nikim :/Dydu pisze:Prawda jest taka, że Furion zrobił mapki pod Gamblersów, nie ma się co oszukiwać, chcą wygrać za wszelką cene DMP
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Poszedł mały update do mapek. Więcej update'ów nie będzie. Parę zmian wprowadzonych po sugestiach kapitanów na TWF oraz graczy tutaj.
link http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2#p1458912
pozdrawiam
Furion
link http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2#p1458912
pozdrawiam
Furion
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Górki ustawione na skos poza deployem to jest bardzo fajna sprawa.
Z takim terenem już trzeba trochę pomyśleć jak go wykorzystać, IMO in plus!
Z takim terenem już trzeba trochę pomyśleć jak go wykorzystać, IMO in plus!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Tak z ciekawosci .. do kiedy jest wybierany sklad ?