
@ Stan : to nic nie rozwiązuje
To że opakowanie zawiera podstawki 20x20 nie oznacza ze nie można Harpii wsadzić na wieksze 25x25 bo i taka i taka podstawka symbolizuje jednostke o US1.
Popatrzcie na monstery. So na podstawkach 50x50 a mimo to smoki i giganty w pudełkach mają podstawki większe. To co ? Jak sie ma smoka na tej wiekszej podstawce to jest ingerencja w zasady a jak na mnijeszej to źle bo w pudełku była inna podstawka. A czołg ? ... no oki podstawka czołgu jest dosprecyzowana ale wybór też był czy podstawka rydwanowa czy większa
