To w końcu zombiaki mogą mieć command group?Barbarossa pisze: 20 zombie z fcg
To mi się podoba. We dwóch już dają radę.Barbarossa pisze:Dwa warghulfy w zespole walą jak choseni.
Moderator: misha
Bless parę stron temu twierdził z dużą dozą pewności, że tak.Zorba_the_Greek pisze:To w końcu zombiaki mogą mieć command group?Barbarossa pisze: 20 zombie z fcg
A to sorry, musiałem to przeoczyć.Barbarossa pisze:Bless parę stron temu twierdził z dużą dozą pewności, że tak.Zorba_the_Greek pisze:To w końcu zombiaki mogą mieć command group?Barbarossa pisze: 20 zombie z fcg
Drugiego nie wsadzisz bo ruch 9" to magic item. Chyba że z lataniem, ale to 50 pkt kosztuje.Fedek pisze:drugi w BK, też z m9" żeby nie spowalniał.
Po tej szarży przeciwnik daje flee i wampir zostaje sam na środku stołu. Lepsze do tego jest latanie- wtedy lecisz 20 cali tak czy siak. Ja mam taką koncepcję żeby wziąć jednego wampira z ghoulkinem który będzie szedł z oddziałem, i wsadzić tam drugiego wampira z lataniem. Wtedy ghoulkin rusza cały oddział przed pierwszą turą, a drugi wampir może od razu w pierszej turze wyszarżować. Nie wiem tylko czy będzie to legalne: nie wiem czy nie trzeba będzie mieć ghoulkina żeby dołączyć się do ghouli, a jeśli nie to czy drugi wampir w oddziale ghouli (bez ghoulkina) będzie mógł skorzystać z bonusowego ruchu.Fedek pisze:1 junior mógłby mieć ghoulkin i m9" - szarża na jakiś plew w 1wszej turze
Z tego co pamiętam, to konia można brać bez bloodlina, ale bez bardingu.Drwal pisze:
I pytanko. Czy moge chociaż podstawowo dla wampirka dać konia z bardingiem? albo bez bardingu? czy musze go też brać z bloodline?
Hmm...do chaosu temu chyba daleko. BK nie mają siły przebicia Ch.Knights bo mają za mało ataków - nawet z WS7 nie są w stanie przebic się przez static CR.Barbarossa pisze:Eee, na 2000 możesz spokojnie wystawić armię a'la chaos. Wampir na smoku za 700, 1 x necro caddy 100, 1x wampir junior 200, 2 warghulfy (350), 2 oddziały po 6 bk gołych (300), 2x10 ghuli, 20 zombie z fcg (250), 2 x psy (100). Jak dobrze skonfigurujesz, to to wcale nie jest słabe (pamiętając o tym, że możesz selektywnie dawać WS 6 lub 7 jednostkom, więc BK mają siłę przebicia chaos knightów, a zombie działają jak niezły swarm....).
Wampir na smoku równie dobry co chałośnik, sam się składa taki: Ward 3+ od strzelania, pancerz 2+, sword of might i scroll. W blodline'ach Red fury, beguile, infinite hate. Wychodzi drwal.
Problem z leczeniem polega na tym, że "czasem coś wyjdzie" nie zawsze wystarcza. Zwykle to "być, albo nie być" dla oddziału.Dwa warghulfy w zespole walą jak choseni.
Do tego magia bez wydawania jakichkolwiek punktów = 6 kostek, czyli 3xmałe leczenie na dwóch - bez rewelacji, ale rzucane systematycznie z czasem coś wejdzie.
Czy dobrze aby rozumiem wytłuszczony przeze mnie zapis:"Ethereal models can’t be wounded except by spells and
magical attacks or effects. Ethereal creatures can still be
beaten in close combat and suffer extra wounds because
combat results are not wholly dependent upon casualties.
The close combat attacks of Ethereal creatures count as
magical. Non-Ethereal characters cannot join Ethereal units.
Ethereal Movement
Ethereal creatures treat all terrain as open terrain for the
purposes of movement. They may not finish their movement
inside impassable terrain. They are also never affected by any
special rule, spell or item that would otherwise reduce their
movement or stop them moving completely (such as the Pit
of Shades spell, for example).
Ethereal units cannot see through anything that would block
the line of sight of normal units.
Also, Ethereal creatures block line of sight normally (other
models cannot see through them).
Nie jest napisane, że "nie działa", tylko że w ogóle nie może być celem takich czarów które "otherwise" czyli "poza tym" spowolniłyby jego ruch.Barbarossa pisze:Cóż, w opisie jako przykład podany jest pit of shades. To mniej więcej tak jak kowadło, damage+spowolnienie, a skoro nie działa, to należy wnosić, że kowadło też nie działa. Co jest w sumie logiczne, bo inaczej kowadło by zdejmowało wraithy na raz, więc twórca army booka pomyślał.
Nie no, tam jest napisane "not affected by any spell that" a nie "ignore any spell effect that". Przykład też jest jasny, bo podali pitkę.ew. tylko dostaja dmg, ale bez kar do ruchu
..o w dupe, już zmieniam na coś mniej atrakcyjnego ale bardziej zgodnego z przepisami...Malal pisze:2. Macku bardzo fajny bsb ale..... przy eterycznosci pisze ze nie moze miec przedmiotow magicznych:d wiec tez build super ale nielegalny jak bialoruscy pracownicy na budowie.