Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
No dobra fajnie ale zajmuja slota maja maly mv co prawda szarzuja na sporo ale co z tego skoro zanim dojda do przeciwnika to zgina 100 razy z magii/strzelania.
goblinski rydwan-> na padake to w 2 turze szarzujesz na 12+9+18=39"
calkiem sporo biorac pod uwage ze stol ma 48"
rydwan jest swietnym wsparciem z racji impactow. po BP gra sie znosniej. minusy sa 3:
1)tylko goblinski jest 2/slot. a niestety 4T i 3W sprawia ze mieciutki jest straszliwie.
2)dziala. troche dobija jak cannon jest srednio w 1/3gry.
3)pamietac ze czasami chlopaki wracaja.
calkiem sporo biorac pod uwage ze stol ma 48"
rydwan jest swietnym wsparciem z racji impactow. po BP gra sie znosniej. minusy sa 3:
1)tylko goblinski jest 2/slot. a niestety 4T i 3W sprawia ze mieciutki jest straszliwie.
2)dziala. troche dobija jak cannon jest srednio w 1/3gry.
3)pamietac ze czasami chlopaki wracaja.
Trzymam go do wjazdu z bok, kedy oddzial orkow bije sie z innymi kozakami.
Na slabsze oddzialy lekka kawaleria jest lepsza, ale przy ataku na np. chaosowych maruderow, tylko sie odbija i dadza punkty przeciwnikowi.
Dodatkowo, ludzie raczej boja sie szarzy wozka, wiec obieraja go jako cel dla swoich balist, albo magow, co znacznie odciazy nasze inne oddzialy, do tego wozek twardy jest, a jak juz spadnie, to nie ma co plakac, bo 80 punkcikow to nie jest duzo, w porownianiu z tym co jest w stanie zrobic.
Na slabsze oddzialy lekka kawaleria jest lepsza, ale przy ataku na np. chaosowych maruderow, tylko sie odbija i dadza punkty przeciwnikowi.
Dodatkowo, ludzie raczej boja sie szarzy wozka, wiec obieraja go jako cel dla swoich balist, albo magow, co znacznie odciazy nasze inne oddzialy, do tego wozek twardy jest, a jak juz spadnie, to nie ma co plakac, bo 80 punkcikow to nie jest duzo, w porownianiu z tym co jest w stanie zrobic.
Kobiety lubią Bronx.
quas pisze:budzi to moj niesmak ale nie mam zahaczenia w zasadachytsunkai pisze:z tylnego szeregu przez własną jednostę (tzn tą w której jest ukryty fanatyk) to nie można.draleba pisze: No właśnie... czy tak można? To by dużo zmieniało
ale z tylnego szeregu przez inna jednostkę to już tak tak można i tak sie robi
wiec zgodnie z zasadami moge wypuscic fanatyka przez wlasna jednostke(nawet te ktora tego fanatyka wypuszcza)
Widzę to podobnie - niesmak budzi , ale zagranie jest chyba (podkreślam: CHYBA) legalne , jeśli można wypuszczać fanola z dowolnej krawędzi unitu w dowolną stronę. Prawda, armybook to nie jest równanie logiczne... ale na to by wychodziło.
Korzyści wyrzucenia fanatyka z tylnego szeregu do przodu byłyby znaczne. Bardzo duża szansa, prawie pewność, że szarżujący przeciwnik zakończy ruch na fanolu. Można podejmować ryzyko wypuszczania fanola w taki złośliwie perfidny gobliński sposób (bo choć ubije trochę swoich, to i tak nie spanikuje 25-osobowego klocka NG).
Z drugiej strony nie wiem ... Podejrzewam, że wielu graczy może traktować taki pomysł jako podły worst play - coś jak overguessing i inne takie.
po co?
rzucasz jednoczesnie. za kazdy hit masz rzut
jak padnie to masz jego liczbe (aktualna) ran do CR. jak nie padnie to rzucasz przebicie itd
jak go trafisz 2 razy i z jednego zejdzie to drugi ranisz normalnie,jak i ta rana nie bedzie "wysejwowana" to dostaniesz+1CR za nia (per analogiam do KB)
rzucasz jednoczesnie. za kazdy hit masz rzut
jak padnie to masz jego liczbe (aktualna) ran do CR. jak nie padnie to rzucasz przebicie itd
jak go trafisz 2 razy i z jednego zejdzie to drugi ranisz normalnie,jak i ta rana nie bedzie "wysejwowana" to dostaniesz+1CR za nia (per analogiam do KB)
Oi,
nie pamietam, czy to juz bylo poruszane. Czy Squig Hopperzy moga omijac przeszkody/przeciwnika podczas ruchu i szarzy, zgodnie z obrazkiem 66.3? Sa skirmiszerami, wiec niby tak, ale z drugiej strony ich ruch to Boing, ktory czytajac na wprost oznacza, ze squig Hopperzy nie moga zmienic formacji w czasie gry.
nie pamietam, czy to juz bylo poruszane. Czy Squig Hopperzy moga omijac przeszkody/przeciwnika podczas ruchu i szarzy, zgodnie z obrazkiem 66.3? Sa skirmiszerami, wiec niby tak, ale z drugiej strony ich ruch to Boing, ktory czytajac na wprost oznacza, ze squig Hopperzy nie moga zmienic formacji w czasie gry.
Przepraszam jeśli już gdzieś było. Pytanie mam co do Spiteful Shield i przerzutów na hita wynikającego np z nienawiści. Atakuje nas przeciwnik z pięcioma atakami i z przerzutem na hita. Zgodnie z zasadami tarczy, przy próbie trafienia w walce wręcz na jedynkach, otrzymuje atakujący strzała z siłą pięć. Ale jeśli ma przerzuty, liczą się wszystkie jedynki? czy tylko te po przerzucie?
I jeszcze jedno pytanie, jeśli dobrze rozumiem The Collar of Zorga, powoduje ze taki Bloodthirster of Khorn (traktujemy go jako potwora?) trafia noszacego tylko na 6?
I jeszcze jedno pytanie, jeśli dobrze rozumiem The Collar of Zorga, powoduje ze taki Bloodthirster of Khorn (traktujemy go jako potwora?) trafia noszacego tylko na 6?
Mam takie pytanko. Czy jak spear czuka jest na wzgórzu to czy może strzelać nad wszystkimi przeszkodami??
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów