Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Re: Nowa Edycja

Post autor: Naviedzony »

Mam już swojego własnego armybooka. Jest śliczny, miło pachnie farbą i na prawdę zaczynam wierzyć w to, że GW zmieniła taktykę i teraz oprócz wysokich cen zafundują nam także wysoką jakość. :wink:

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Kolejne pytanie:
Czy na banner of dead legion działa lore attribute?
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nie
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
felek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 167

Post autor: felek »

Mam pytanie czy jak używam tego specjalnego ataku na świni to gwardia z góry też wypłaca swoje ataki ?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wypłaca
Obrazek

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Mogliby wydac od razu z bookiem errate jak kiedys do DE :wink: Tansza gwardia ,uszaty z bazowa sila (6) bez GW ...
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Czy jeśli wrzuci się killing blowa na Warsphinxa to rany z "Thundercrash attack" mają również Killing blowa?

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

szczurek pisze:Mogliby wydac od razu z bookiem errate jak kiedys do DE :wink: Tansza gwardia ,uszaty z bazowa sila (6) bez GW ...
Świniak z normalnym savem...
Co do killing blowa, pewnie mądre głowy to uściślą, ale wydaje mi się, że killing blow się stosuje, na rany przecież rzucasz normalnie, a są w battlu templaty z kb (ogrowa zdaje się ma, nie?)

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Raczej nie. po prostu rzucasz na oddział, w tym przypadku Warsphinxa, zasade killnig blow, która odnosi się do ataków jego i owszem, ale ty te ataki zamieniasz na specjalny, wiec raczej nie. I tak najlepiej jak się wypowiedzą mądre głowy.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Według mnie jeśli dostanie KB z czaru - to czasowo dostaje zasadę KB.
A skoro tak, to odnosi się ona do wszystkich zadawanych przez Sfinksa ran - tym bardziej, że jest w jego zasadach wyraźnie napisane, że "zamienia wszystkie swoje ataki na JEDEN THUNDERCRUSH atak".
Czyli działa to tak: atakuję - jeśli trafię to mogę zranić X modeli.
Jeśli próbuję te X modeli zranić - i podczas rzutu ma "6" - a w tym czasie mam zasadę KB - to ta zasada mnie normalnie obowiązuje.

Podobny przypadek mamy np. przy VC-towym Powozie.
Jeśli otrzyma KB - stosuje się go do wszystkich jego ataków - również do impaktów, koni itd.
Tak więc nie ma różnicy czy KB mam "wbudowany" czy ze spella - jeśli mam - to działa.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Wydaje się to być logiczne. Więc pewnie masz rację. Teraz trzeba tylko przekonac do tego "warzniaków" i będzie można się cieszyć zajebistą templatką :)
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

A skoro tak, to odnosi się ona do wszystkich zadawanych przez Sfinksa ran
Chciałbym, żeby tak było, ale np. rany zadawane z Thunderstompa nie posiadają zasady Killing blow (ani nie podlegają żadnym innym specjalnym zasadom). Z drugiej przy Stompach mamy zapis, że nie działają na nie specjalne zasady, więc według mnie Killing Blow powinien jak najbardziej na Thundercrash Attack działać.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Nie pisałem o thunderstompie - to zupełnie inna bajka i na niego nie może nic działać.
Chodziło mi tylko o thundercrush'a...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Jak to było do przewidzenia, podforum khemrijskie jest zgodne co do tego, że Killing blow działa na Thundercrash Attack. ;) Co na to legiści z Ligi Sędziowskiej?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

czy znalazl ktos cokolwiek przeciwko temu zeby muzyk i sztandarowy byl na jednym rydwanie w oddziale?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wydaje mi się, że CG nie jest upgradem szkieleta tylko całego modelu
Obrazek

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Muzyk, Sztandar i Champion MUSZĄ być odrębnymi modelami.
Niestety również w wypadku rydwanów. Żeby mieć FCG musisz mieć 3 rydwany.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Bastor pisze:Muzyk, Sztandar i Champion MUSZĄ być odrębnymi modelami.
z czego to wynika? bo ja NIGDZIE nie znalazlem takiego opisu. moglbys podac STRONE w army lub rule booku?
wydaje mi się, że CG nie jest upgradem szkieleta tylko całego modelu
wlasnie wg. army booka jest to upgrade chariotera

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Zerknąłem, Shino ma rację. A skoro trupek, a takie dwa są na pokładzie, to może faktycznie w jednym chariocie mogą siedzieć obaj.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Sorki - nie wiem gdzie zerkaliście ale nie było to właściwe miejsce :lol2:
Odsyłam do army booka TK.
Na stronie 91 jest wyraźnie napisane:
"One model may upgrade charioter to a Master of chariot/Musican/Standard bearer"

Jest to opcja "wyłączna" - czyli jeden model może mieć tylko jedną funkcję.

ODPOWIEDZ