Pytania krótkobrodego - zasady

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Re: Pytania krótkobrodego - zasady

Post autor: Smh »

Soulferin pisze:Kierujesz sie zawsze podręcznikiem.
podręcznik + FAQ najnowszy = tego się trzymasz
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

dodam jeszcze, ze jesli sa jakiekolwiek niescislosci miedzy polskim a angielskim podrecznikiem to kierujesz sie angielskim.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Panowie mam kłopot - za cholerę nie wiem czy grać 2x klopa i armat czy 2x armata i klopa, niby statystycznie lepsza jest katapulta (placek itp) ale za cholerę nie mogę się przekonać do niej - jak gram na canonie to raz na grę może nie trafię w cel, a co do katapulty to raz lub dwa razy wychodzi mi że trafię w to co chcę i to z przerzutem/na grę. Proszę o opinie bowiem niedługo muszę się zdecydować na sprzedaż katapy bądź armaty - mam taką dziwną cechę że nienawidzę figsów których nie używam w rozpiskach :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Używaj tego, czym lepiej sobie radzisz.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
puma1944
Chuck Norris
Posty: 412
Lokalizacja: So'ton

Post autor: puma1944 »

2 klopy i cannon to niby standart, ale czasem lepiej się sprawiają 2 cannony
to kwestia na kogo grasz, pograj kombinacjami a sam sie przekonasz,
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
Artur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
Dwarfs
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0

galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ja tam gram na 2x klopa i armata i jak nie trafie cannonem w jakiś duży cel (co się cholernie rzadko zdarza) to poprawie klopa z mniejsza sila i efekt ten sam czyli rozwalone to co miało być rozwalone. mając klopę drugą można dalej w piechotę sadzić jak rozwalimy duże tałatajstwa a cannonem piechotę to tak słabo bo ilu zabijemy. Kilku w zależności jak stoją , a klopą znacznie więcej. Moja opinia ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

A jak najlpiej celowac z kolpy? ja przeważnie uzywam dział to celuje tak aby 10 cal z artyleryjki wypadał na końcu podstawki modelu ktory chce trafić. A jak z klopą?

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Ja z klopy celuje na środek podstawki i jakoś zawsze wypada hit :mrgreen: Kiedyś grając z imperium strzeliłem centralnie w działo i zeskaterowało centralnie w drugie :lol2:
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2012, o 12:03 przez #Krasnal#, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gangrel
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Gangrel »

Czy gdy mam inzyniera i rune ktora pozwala przerzucic artyleryjska kostke to to sie kumuluje ?
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Tak
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Gangrel pisze:Czy gdy mam inzyniera i rune ktora pozwala przerzucic artyleryjska kostke to to sie kumuluje ?
Nie możesz wykonać przerzutu przerzutu

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Edit: Nie przeczytałem FAQ. Moja wina :)
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2012, o 12:33 przez Soulferin, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Przede wszystkim - o co chodzi z "się kumuluje"?
Master Engi pozwala przerzucić pierwszą kostkę, niezależnie od wyniku. Forging pozwala przerzucić Missfire na pierwszym i/lub drugim rzucie. Jeśli przerzucisz z ME i wypadnie Missfire, to nie możesz go przerzucić z Forginga, jeśli o to pytasz.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Ja zakładam ze chodzi mu o runę na klopie - przerzut scatera i inzyniera który przerzuca artyleryjską.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Venitel
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: Venitel »

Gangrel pisze:Czy gdy mam inzyniera i rune ktora pozwala przerzucic artyleryjska kostke to to sie kumuluje ?
Soulferin pisze:Ja zakładam ze chodzi mu o runę na klopie - przerzut scatera i inzyniera który przerzuca artyleryjską.
Jesli napisal to co myslal to nie chodzi o przerzut scattera.
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2012, o 13:13 przez Venitel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

To wtedy to są dwie różne kostki, każdą z nich można przerzucić raz, nie ma tu nic niejasnego. Wyjątkiem są organki, które mogą przerzucać artyleryjkę do oporu, czyli aż wypadnie misfire i wtedy i tak nic się nie dzieje 8) .
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Klafuti pisze:Wyjątkiem są organki, które mogą przerzucać artyleryjkę do oporu, czyli aż wypadnie misfire i wtedy i tak nic się nie dzieje 8) .
Klafuti, wałkarzu! :D Na organkach możesz artyleryjkę przerzucić tylko raz, tak jak przy każdym innym przerzucie.

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Klafuti pisze:To wtedy to są dwie różne kostki, każdą z nich można przerzucić raz, nie ma tu nic niejasnego. Wyjątkiem są organki, które mogą przerzucać artyleryjkę do oporu, czyli aż wypadnie misfire i wtedy i tak nic się nie dzieje 8) .


LOL ! tylko nie mów że tak grałeś bo prawie spadłem ze śmiechu z krzesła :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

hahahaha hardcorowe turbo organki XD
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Jak już jesteśmy przy hardkorowści organek, to spotkałem kiedyś typka, który przez 10 minut próbował mi wmówić, że organki dają modyfikator -5 do Armour Save'a. A fakt, że gram tą samą armią w najmniejszym stopniu nie pomagał w przekonywaniu go ;)
gracz uparciuch pisze:"Bo przecież w booku jest napisane że dają modyfikator -3 a do tego mają siłę 5"
:D

ODPOWIEDZ