podręcznik + FAQ najnowszy = tego się trzymaszSoulferin pisze:Kierujesz sie zawsze podręcznikiem.
Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
dodam jeszcze, ze jesli sa jakiekolwiek niescislosci miedzy polskim a angielskim podrecznikiem to kierujesz sie angielskim.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Panowie mam kłopot - za cholerę nie wiem czy grać 2x klopa i armat czy 2x armata i klopa, niby statystycznie lepsza jest katapulta (placek itp) ale za cholerę nie mogę się przekonać do niej - jak gram na canonie to raz na grę może nie trafię w cel, a co do katapulty to raz lub dwa razy wychodzi mi że trafię w to co chcę i to z przerzutem/na grę. Proszę o opinie bowiem niedługo muszę się zdecydować na sprzedaż katapy bądź armaty - mam taką dziwną cechę że nienawidzę figsów których nie używam w rozpiskach
2 klopy i cannon to niby standart, ale czasem lepiej się sprawiają 2 cannony
to kwestia na kogo grasz, pograj kombinacjami a sam sie przekonasz,
to kwestia na kogo grasz, pograj kombinacjami a sam sie przekonasz,
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0
galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906
DwarfsArtur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0
galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906
ja tam gram na 2x klopa i armata i jak nie trafie cannonem w jakiś duży cel (co się cholernie rzadko zdarza) to poprawie klopa z mniejsza sila i efekt ten sam czyli rozwalone to co miało być rozwalone. mając klopę drugą można dalej w piechotę sadzić jak rozwalimy duże tałatajstwa a cannonem piechotę to tak słabo bo ilu zabijemy. Kilku w zależności jak stoją , a klopą znacznie więcej. Moja opinia ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Ja z klopy celuje na środek podstawki i jakoś zawsze wypada hit Kiedyś grając z imperium strzeliłem centralnie w działo i zeskaterowało centralnie w drugie
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2012, o 12:03 przez #Krasnal#, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy gdy mam inzyniera i rune ktora pozwala przerzucic artyleryjska kostke to to sie kumuluje ?
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Przede wszystkim - o co chodzi z "się kumuluje"?
Master Engi pozwala przerzucić pierwszą kostkę, niezależnie od wyniku. Forging pozwala przerzucić Missfire na pierwszym i/lub drugim rzucie. Jeśli przerzucisz z ME i wypadnie Missfire, to nie możesz go przerzucić z Forginga, jeśli o to pytasz.
Master Engi pozwala przerzucić pierwszą kostkę, niezależnie od wyniku. Forging pozwala przerzucić Missfire na pierwszym i/lub drugim rzucie. Jeśli przerzucisz z ME i wypadnie Missfire, to nie możesz go przerzucić z Forginga, jeśli o to pytasz.
Gangrel pisze:Czy gdy mam inzyniera i rune ktora pozwala przerzucic artyleryjska kostke to to sie kumuluje ?
Jesli napisal to co myslal to nie chodzi o przerzut scattera.Soulferin pisze:Ja zakładam ze chodzi mu o runę na klopie - przerzut scatera i inzyniera który przerzuca artyleryjską.
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2012, o 13:13 przez Venitel, łącznie zmieniany 1 raz.
Klafuti, wałkarzu! Na organkach możesz artyleryjkę przerzucić tylko raz, tak jak przy każdym innym przerzucie.Klafuti pisze:Wyjątkiem są organki, które mogą przerzucać artyleryjkę do oporu, czyli aż wypadnie misfire i wtedy i tak nic się nie dzieje .
Klafuti pisze:To wtedy to są dwie różne kostki, każdą z nich można przerzucić raz, nie ma tu nic niejasnego. Wyjątkiem są organki, które mogą przerzucać artyleryjkę do oporu, czyli aż wypadnie misfire i wtedy i tak nic się nie dzieje .
LOL ! tylko nie mów że tak grałeś bo prawie spadłem ze śmiechu z krzesła
hahahaha hardcorowe turbo organki XD
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Jak już jesteśmy przy hardkorowści organek, to spotkałem kiedyś typka, który przez 10 minut próbował mi wmówić, że organki dają modyfikator -5 do Armour Save'a. A fakt, że gram tą samą armią w najmniejszym stopniu nie pomagał w przekonywaniu go
gracz uparciuch pisze:"Bo przecież w booku jest napisane że dają modyfikator -3 a do tego mają siłę 5"