Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
@gruby10004 :
bsb musi być, Ld 9 by się przydał (Standar dyscypliny), przemyśl czołg (trzyma punkty, dobra kontra) to tyle ze standardu złożeń.
Czy pegaz na te punkty jest potrzebny? nie wiem, ale na pewno bez ulepszeń.
brak maga może boleć, dałbym go zamiast Księdza pieszego, dobrym pomysłem może być Luminark (+1 kostka dispela, laser dzida)
bsb musi być, Ld 9 by się przydał (Standar dyscypliny), przemyśl czołg (trzyma punkty, dobra kontra) to tyle ze standardu złożeń.
Czy pegaz na te punkty jest potrzebny? nie wiem, ale na pewno bez ulepszeń.
brak maga może boleć, dałbym go zamiast Księdza pieszego, dobrym pomysłem może być Luminark (+1 kostka dispela, laser dzida)
-
- Wałkarz
- Posty: 87
No tak, mój błąd - BSB jest, tylko nie napisałem. Trochę się boje wziąć Standard of Discipline, bo to by oznaczało brak Ward Save'a dla mojego BSB'ka, ale może warto się nad tym zastanowić - lepsza chwalebna śmierć niż cackanie się zza szeregów żołnierzy ;P Lektora zamiast Kapłana wziąć nie mogę, bo gramy bez lordów, jak wcześniej napisałem. Pegaz nie opłacalny na takie pkt, mówicie? Tak naprawdę nigdy z niego jeszcze nie korzystałem, także zastosuję się do tej porady. Luminark of Hysh z Solfheim's Bolt of Illumination jest mi chyba niepotrzebny przeciwko armiom, które wyliczyłem: Elfom mógłbym strzelać tylko w White Lions'ów (bo w kogo? łuczników?
) , ale oni mają specjalny sztandar dający im ward save na przeciwko magicznym atakom na +2. Skaveny dawno zrezygnowały z Abomki przez nasze płonące ataki, a Dzwon jest zabezpieczony bodajże wardem na +2. Ogry może i by się przestraszyły, gdyby nie miały swojej genialnej wręcz armaty, której niestety łatwo nie da się rozwalić. Zostaje mi więc tak naprawdę Bretonia i Chaos, ale czy dwie armaty, które mam nie wystarczą? Na czołgu gram cały czas, także chciałem spróbować czegoś innego, zwłaszcza, że niestety maszyna szalonego inżyniera nie popisała się w ostatnich walkach - nie zdążyłem jej nawet ukryć/doprowadzić do walki, bo rzucałem 10tki na kości artyleryjskiej i albo 1. ginął od armaty ogrów albo 2. ginął od magii elfów bądź 3. kiedy już miał się ruszyć, zabrakło cala do szarży i utknął przy klocku slave'ów
Także na razie przerwa od ST.


No właśnie czołg ginął, ale zwróć uwagę ile starań przeciwnik włożył by go zabić. Bez niego ta ogrowa armata i cała elficka magia będzie biła po demisiach, które dojadą do przeciwnika w połowie składu - czyli prawie bezużyteczne, albo w ogóle nie dojadą. Natomiast czołg wymusza trudną decyzję w co strzelać. I większość ludzi pakuje po czołgu.
A ogrowa armata musiała mieć mega farta, by dwa razy trafić, zranić i rzucić co najmniej 5 na woundy. Statystycznie ma go na 3 zranione trafienia...
A ogrowa armata musiała mieć mega farta, by dwa razy trafić, zranić i rzucić co najmniej 5 na woundy. Statystycznie ma go na 3 zranione trafienia...
@gruby100004
Jesli zamierzasz zagrac na 2x demigryfy to zaladam ze to ofensywny pomysł na armie, jesli tak, to może warto :
co do braku celu dla armat i luminarka :
Ja nie miałem okazji zagrac na małe punkty na demigryfach i czołgu, bo zazwyczaj garmy na poznanskie ograniczenia czołg albo demigryfy. Wklepałem to w AB i miesci się to co powyżej napisałem.
Do przemyślenia luminark, czy mag+lepszy sv na gienku. Ew demisie 4+3 i 12IC
p.s
brak magicznych ataków bedzie bolał jak spotkasz się z eterykami
Jesli zamierzasz zagrac na 2x demigryfy to zaladam ze to ofensywny pomysł na armie, jesli tak, to może warto :
Kod: Zaznacz cały
jako core : 10 Inner circle z dyscypliną + 5KO
BSB na koniu (zlozenie standard sv 1+ z dawnstone)
eko ksiądz konno dla hate i modlitw (ES, opal amulet do przemyslenia wyzszy sv)
2x4 demisie
czołg
cannon,
Luminark (w złożeniu bez maga da Ci to koste do dispela, plus dodatkowe ranienie S8 D3W), jak wyjdzie IF to bez konsekwencji. Inna sprawa że mag z głupim fireballem by się przydał..
Kod: Zaznacz cały
- skaveny - aboma, doomweel, latara
- breta - w zasadzie wszytsko :)
- ogry - takze nieprzecenione na wszystko
- HE - feniks, bolthrowery
Do przemyślenia luminark, czy mag+lepszy sv na gienku. Ew demisie 4+3 i 12IC
p.s
brak magicznych ataków bedzie bolał jak spotkasz się z eterykami
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Dzięki Tombo - to jest niezły pomysł. Przetestuje wszystko
A Buniek właściwie ma racje - czołg jako odginaczka armat i magii za 250 pkt. to dobra decyzja - albo demisie albo czołg przeżyją

2600 pts. vs. Bretonia
General of the Empire (Imperial Griffon with Bloodroar, full plate armour, Enchanted shield, lance, White Cloak of Ulric, Enchanted shield) - 361 pts.
Battle Wizard Lord (lvl 4, lore of life, Dispell Scroll, Talisman of Preservation) - 270 pts.
Captain of the Empire (BSB, warhorse, barding, Dawnstone, full plate armour, lance, shield) - 141 pts.
Warrior Priest (warhorse, barding, shield, heavy armour, Luckstone, Crown of Command) - 125 pts.
Master Engineer (l.a.) - 66 pts.
Master Engineer (l.a.) - 66 pts.
12x Inner Circle Knight (fcg, Banner of Swiftness) - 345 pts.
5x Knightly Orders (musican) - 120 pts.
20x Crossbowmen (musican) - 190 pts.
Great Cannon - 120 pts.
Great Cannon - 120 pts.
3x Demigryph Knight (musican) - 184 pts.
Steam Tank - 250 pts.
Hellblaster Volley Gun - 120 pts.
Hellblaster Volley Gun - 120 pts.
Pomysł z gryfem, przeciwnik ma wystawić hipogryfa. For fun. Co Wy na to?
General of the Empire (Imperial Griffon with Bloodroar, full plate armour, Enchanted shield, lance, White Cloak of Ulric, Enchanted shield) - 361 pts.
Battle Wizard Lord (lvl 4, lore of life, Dispell Scroll, Talisman of Preservation) - 270 pts.
Captain of the Empire (BSB, warhorse, barding, Dawnstone, full plate armour, lance, shield) - 141 pts.
Warrior Priest (warhorse, barding, shield, heavy armour, Luckstone, Crown of Command) - 125 pts.
Master Engineer (l.a.) - 66 pts.
Master Engineer (l.a.) - 66 pts.
12x Inner Circle Knight (fcg, Banner of Swiftness) - 345 pts.
5x Knightly Orders (musican) - 120 pts.
20x Crossbowmen (musican) - 190 pts.
Great Cannon - 120 pts.
Great Cannon - 120 pts.
3x Demigryph Knight (musican) - 184 pts.
Steam Tank - 250 pts.
Hellblaster Volley Gun - 120 pts.
Hellblaster Volley Gun - 120 pts.
Pomysł z gryfem, przeciwnik ma wystawić hipogryfa. For fun. Co Wy na to?
Na te lance Bretki przydała by się laser dzida na wozie, dobra siła do zdejmowania AS i przebijania się przez kolejne szeregi.
Na wizka lvl 4 proponował bym Lore of Metal i pegaza, będziesz bardzo mobilny, a metalem możesz nieźle namotać w armii z AS 1+.
Co do generała, grałem nim tylko raz i nie spisał się, ale był na koniku i utknął w klocu Slaves'ów. Może na gryfie będzie lepszy
Pozdro!
Na wizka lvl 4 proponował bym Lore of Metal i pegaza, będziesz bardzo mobilny, a metalem możesz nieźle namotać w armii z AS 1+.
Co do generała, grałem nim tylko raz i nie spisał się, ale był na koniku i utknął w klocu Slaves'ów. Może na gryfie będzie lepszy

Pozdro!
WrocWar
http://wrocwar.blogspot.com/
http://wrocwar.blogspot.com/
Taką śmieszną rozpę popełniłem. Jeśli ktoś tym zagra to niech opisze jak się sprawdziło. Ja chyba za tydzień tym pogram.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
Shadow Mage @ 290.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [20.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
BSB @ 112.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Battle Wizard of the Bright Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]
Steam Tank @ 250.0 Pts
2x Great Cannon @ 120.0 Pts
12 Outriders @ 272.0 Pts
Champ; Musician;
12 Outriders @ 262.0 Pts
Musician
11 Outriders @ 241.0 Pts
Musician
11 Knights of the Inner Circle @ 310.0 Pts
FCG
Gleaming Pendant [5.0]
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician; Warhorse
15 Archers @ 175.0 Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2397.0
Unnamed2400 Pts - Empire Army
Shadow Mage @ 290.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [20.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
BSB @ 112.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Battle Wizard of the Bright Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]
Steam Tank @ 250.0 Pts
2x Great Cannon @ 120.0 Pts
12 Outriders @ 272.0 Pts
Champ; Musician;
12 Outriders @ 262.0 Pts
Musician
11 Outriders @ 241.0 Pts
Musician
11 Knights of the Inner Circle @ 310.0 Pts
FCG
Gleaming Pendant [5.0]
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician; Warhorse
15 Archers @ 175.0 Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2397.0
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
A ja czymś takim chce sprobowac sił. Myslicie ze cos wiecej niz 10 pkt da sie wycisnac? 
Unnamed2100 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 344.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Witch Hunter @ 70.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Captain of the Empire @ 159.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Crown of Command [35.0]
Opal Amulet [15.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
38 Halberdiers @ 328.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
11 Knights of the Inner Circle @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Lichebone Pennant [15.0]
12 Flagellants @ 144.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2100.0

Unnamed2100 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 344.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Witch Hunter @ 70.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Captain of the Empire @ 159.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Crown of Command [35.0]
Opal Amulet [15.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
38 Halberdiers @ 328.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
11 Knights of the Inner Circle @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Lichebone Pennant [15.0]
12 Flagellants @ 144.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2100.0
Babice 2500
Altar(+3asv,odbija hita na+2,4+wsv)
Lord mag(light,Powerstone,mr3)
2xmały mag(2x1lvl,DS i SoS)
BSB(GW,+1asv,dawnstone,przerzuty udanych wsv,+2 wsv na ogień)
14IC (muzyk sztandar +1mv)
26spermenów(FCG,2x5 łuczników)
5+3 demisie(muzyk sztandar, muzyk)
działo
tank
5outriderów/mały konny papież (ogl to mam 110 pkt i nei wiem co z nimi zrobić xD
Altar(+3asv,odbija hita na+2,4+wsv)
Lord mag(light,Powerstone,mr3)
2xmały mag(2x1lvl,DS i SoS)
BSB(GW,+1asv,dawnstone,przerzuty udanych wsv,+2 wsv na ogień)
14IC (muzyk sztandar +1mv)
26spermenów(FCG,2x5 łuczników)
5+3 demisie(muzyk sztandar, muzyk)
działo
tank
5outriderów/mały konny papież (ogl to mam 110 pkt i nei wiem co z nimi zrobić xD
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Czymś podobnym ostatnio zagrałem na 2400.
Witch w spearach na MR i jako straszak
WP w kawie pozwolil na "manewry" poza zasięgiem papamobile
Zabrakło punktów na prezerwatywę, ale grasz na 2500
28 Spearmen fcg shield
5 archers
5 archers
12x Inner Circle st mus
Banner of Swiftness
5x Demigryph MUS
3x Demigryph MUS
Great Cannon
Steam Tank
Arch Lector
War Altar
Heavy Armor
Charmed Shield
Battle Wizard
Scroll Dispell Scroll
Wizard Lord lvl 4
Scroll of Shielding
Warrior Priest
Obsidian Lodestone
Warhorse barding
Enchanted Shield
Heavy Armor
Captain BSB
Full Plate
Warhorse Barding
GW
Dragonhelm
Dawn Stone
Other Tricksters
Witch Hunter
Brace of Pistols
Ruby Ring of Ruin
Witch w spearach na MR i jako straszak
WP w kawie pozwolil na "manewry" poza zasięgiem papamobile
Zabrakło punktów na prezerwatywę, ale grasz na 2500

28 Spearmen fcg shield
5 archers
5 archers
12x Inner Circle st mus
Banner of Swiftness
5x Demigryph MUS
3x Demigryph MUS
Great Cannon
Steam Tank
Arch Lector
War Altar
Heavy Armor
Charmed Shield
Battle Wizard
Scroll Dispell Scroll
Wizard Lord lvl 4
Scroll of Shielding
Warrior Priest
Obsidian Lodestone
Warhorse barding
Enchanted Shield
Heavy Armor
Captain BSB
Full Plate
Warhorse Barding
GW
Dragonhelm
Dawn Stone
Other Tricksters
Witch Hunter
Brace of Pistols
Ruby Ring of Ruin
Talisman of Preservation (Talizman strażniczy) Ward 4+
PS: Wnoszę wniosek do lorda-administratora o zmianę nazwy tematu ,bo to Imperium nie jest już takie nowe
PS: Wnoszę wniosek do lorda-administratora o zmianę nazwy tematu ,bo to Imperium nie jest już takie nowe

Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, o 16:21 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
No później o tym myślałemKarli pisze:Daj pegazistę.

Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Oto moje wypociny na Kraków 1600 Pts - Empire Army
Battle Wizard 2lv light 125.0
General
Dispel Scroll
Captain of the Empire 141.0
BSB, lanca full armor
Dawnstone
Battle Wizard 1lv light 65.0
Master Engineer 65.0
Knights of the Inner Circle 11 310.0
Muzyk, baner
Standard of Discipline
Archers 10 150.0
Archer Detachment 5
Archer Detachment 5
Great Cannon 120.0
Demigryph Knights 4 252.0
baner, muzyk
Helblaster Volley Gun 120.0
Steam Tank 250.0
Total Army Cost: 1598.0
Test albo dziś, albo jutro. Opinie wymagane
Battle Wizard 2lv light 125.0
General
Dispel Scroll
Captain of the Empire 141.0
BSB, lanca full armor
Dawnstone
Battle Wizard 1lv light 65.0
Master Engineer 65.0
Knights of the Inner Circle 11 310.0
Muzyk, baner
Standard of Discipline
Archers 10 150.0
Archer Detachment 5
Archer Detachment 5
Great Cannon 120.0
Demigryph Knights 4 252.0
baner, muzyk
Helblaster Volley Gun 120.0
Steam Tank 250.0
Total Army Cost: 1598.0
Test albo dziś, albo jutro. Opinie wymagane

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
niby fajne - ale nie masz magicznych ataków i masz ld 7 na generale z dyscypliną 8. Bsb też słabiutki w cc...
na dokładkę dwóch magów trzymasz w 10 łuków w której nawet championa nie masz...nic z tego nie będzie przykro mi
na dokładkę dwóch magów trzymasz w 10 łuków w której nawet championa nie masz...nic z tego nie będzie przykro mi

Dzieki, jeszcze nie grałem ale racja liderka boli, dwa jedyne magiczne ataki to pociski.PiotrB pisze:niby fajne - ale nie masz magicznych ataków i masz ld 7 na generale z dyscypliną 8. Bsb też słabiutki w cc...
na dokładkę dwóch magów trzymasz w 10 łuków w której nawet championa nie masz...nic z tego nie będzie przykro mi
Trochę zmiana ograniczeń na ST, demisie, cannon max 3 popsuła pierwotne testy i teraz muszę jakoś się odnaleźć. Spróbuje tym zagrać z kumplem i tak, jednak ciągle wiem ze to nie to. Mam trochę za mało miśków, żeby grać tylko na nich wiec kombinuję.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Zmienilem lekkoSzymon pisze:Babice 2500
Altar(+3asv,odbija hita na+2,4+wsv)
Lord mag(light,Powerstone,mr3)
Prist(+2asv, mr2) konny
2xmały mag(2x1lvl,DS i SoS)
BSB(GW,+1asv,dawnstone,przerzuty udanych wsv,+2 wsv na ogień)
14IC (FCG +1mv)
24spermenów(muzyk sztandar,2x5 łuczników)
5+3 demisie(muzyk, muzyk)
działo
tank
