Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: likaon »

Nie wymaga, można tym cisnąć w dowolną jednostkę na stole
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Fikol
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: Fikol »

masakra :shock:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Guys istnieje jakieś sensowne wykorzystanie Ork Boar Chariot'a (zarówno turniejowo jak i domowo) ? Przy założeniu, że nie gramy z DoW.
Nadaje się to do czegoś jako wsparcie od boku? etc.

Czy jest jakiś wymóg ustawiania Squig Herds? W sensie można ustawić teoretycznie tak, żeby żaden Squig nie stykał się z poganiaczem czy poganiacze muszą się stykać z brzydalami:)
Jak w 1 szeregu zginie Squig, a z tyłu stoi poganiacz to należy do przodu wstawić poganiacza, czy można postawić wolnego Squiga z tylnego szeregu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Jeśli chodzi o rydwan - jak wystarcza punktów, to wystawiam 2 goblińskie, jak nie nie wystarcza, to 1 orkowy. W ataku jest niewiele mocniejszy (dziki mają S5, ale mniej o 1 załoganta), za to ma większy T i więcej ran. Śmiało możesz wpadać rydwanem w 5ki rycerzy bez dodatków, rozwalisz wszelkie fasty itp. No i dobrze się sprawdza jako dodatek od boku do ziązanych walką oddziałów, ewentualnie wspólna szarża od przodu, żeby zdjąć więcej modeli.

Co do squigów i poganiaczy - ustawiasz jak chcesz, uzupełniasz do stanu początkowego, a jak zabraknie w tylnych szeregach squigów/poganiaczy to po prostu dodajesz modele, które pozostały
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

orczy rydwan dodatkowo ma pewne szanse w walce z flamerami, goblinski niemal zawsze od S&S zejdzie.
Dodatkowo w wersji bez dow calkiem fajnie sprawdzaja sie czarni herosi na rydwanie (dzieki waaagh, US 5 itd, chociaz kosztuja swoje)
Obrazek

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

orczy rydwan, który przeżywa szarżę na flamery ... nie chce mi się liuczyć, ale zalatuje fantastyką

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

zliczac ci sie nie chce, ale pisac posty i owszem? to moze jednak zlicz i pochwal sie wynikami. szarza z 14stu cali na 6 flamerow chociazby.
a potem rozwaz sytuacje, kiedy np jest w zasiegu xeta/shina dodatkowo, ale to nieobowiazkowo ; )
Obrazek

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Mógłby ktoś zapodać link do przedmiotów z BP?(koszt punktowy, działanie) Nie moge ich znaleźć :/

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Scena turniejowa -> BP & R -> BP 1.61 -> pierwszy post w temacie

Mam nadzieję że znajdziesz :wink:

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

the pipes of doom jest one use only? czy co ture przy strzelaniu zdaja panike?

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

One use only niestety. Za dobrze by było :)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

czy szalone grzybki u NG zabierają kostki PD? czy nie są uwzględniane w ograniczeniach magii na Balancing Patchu.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Nie są uwzględnione.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Jeśli decyduje się na waaagh to moje wszytskie jednostki ruszają się D6" jeśli po uwzględnieniu modyfikatorów będzie 6 na teście tak?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

tak

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

Pytałem już w pytaniach ogólnych, ale jakoś nie mogę się doczekać konkretnej odpowiedzi. Dlatego zapytam zieloną brać, w końcu to z naszego podręcznika i może się z tym już spotkaliście.


:^o :shock: :shock: :D :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: _____ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:^o - rydwan z goblińskim bahaterem
:shock: - orki
:D - chempion orków
:mrgreen: - bloodletersi, dwa osobne oddziały

Bohater na rydwanie ma talizman, który nie pozwala korzystać z warda wszystkim w styku podstawkami. Lecą hity z impetu, później bohater, załoga i wilki, ranimy powiedzmy 9 bloodletersów, ilu z nich nie korzysta z warda? Tylko czterech pierwszych? Bo ci się strikte stykaja z rydwanem, a może wszyscy zranieni?


/Mała dyskusja/


No i mamy sprzeczne odpowiedzi. Co więcej dodam że ten ork co styka sie z rydwanem i bloodletersem to dzikus, z dodatkowa bronią i sztandarem jednorazowego użytku który daje +1A, tak więc mamy z niego 4 ataki, a załóżmy, że to czempion, więc ma 5 ataków ( Tak po prawdzie, jeżeli rydwan ma szerokość podstawek dwa cale, i styka się z czterema bloodziami, to mogą się nawet dwaj orkowie stykać z bloodletersami, którzy stykają się też z rydwanem.) . Rydwan ma ataków D6+1 z impetu, bohater ma 3 + 1 Ataków za dodatkową broń, dwóch załogantów to 2 kolejne ataki i dwa wilki, kolejne 2. Rydwan styka się maksymalnie z 4 bloodletersami. Rozpatrujemy pierw impakty, później zgodnie z inicjatywą. No i pytanie, rozpatrywać tak że każdy atak osobno i czterech pierwszych nie korzysta z wardów? Ale jeśli cztery pierwsze ataki nie przejdą przez twardość, to już wszystkie pozostałe ataki są bronione z wardem? A może do zabicia czterech nie ma wardów a później już są ( Najmniej logiczne rozwiązanie), a może wszystkie ataki pochodzące z rydwanu, jak i wszystkie ataki pochodzące od tych dwóch orków, stykających się i z rydwanem i z bloodziem nie bronią się na wardzie ( Kwestia podejścia, jeżeli zabijamy cały pierwszy szereg, a możemy zabijać dalej, wnioskujemy, że albo po wycięciu pierwszego szeregu pobiegliśmy dalej i nadal się stykamy, albo wróg uzupełnił pierwsze szereg posiłkami, które nadal są w styku z rydwanem.
Co o tym myślicie?

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

ech panie a co tu myslec, wystarczy rulebooka przeczytac.

jak zabijasz model, to kolejny wchodzi na jego miejsce. i tym samym sie z toba styka, wiec znowu nie ma warda. sprawa skrajnie jednoznaczna zarowno w kwestii zasad jak i logiki
Obrazek

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

Dzięki, tak myślałem, ale chciałem mieć potwierdzenie, czasem dość nielogiczne rzeczy przyjęło się stosować.
:)

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

mam takie pytanie:

Czy jak dam bohaterowi Amulet of Protectyness oraz Triksy Trinket i będe walczył np. z gościem co ma ward save 4+ to czy otrzymam jego sava czy nie ponieważ zdejmie mu go Triksy Trinket ?

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Raz otrzymuje jego ochronę, dwa ten ją traci od thinkera.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ