Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Przyznaję, że magię masz mocną. Ale 15 grave guardu to chyba error, to raz. A dwa, że ghule są naprawdę bardzo bardzo dobre - nie wiem, czy nie lepsze od szkielich. Te dwa poison ataki jednak robią różnicę, a z WS 7 to 10 ghuli przyjmuje większość szarż na klatę i trzyma do momentu wyleczenia. Imo lepsze regimenty ghuli, które potrafią poharatać coś, co jest unbreakable, niż szkieli, które dają tylko static. Osobiście chyba wolę armię na wskrzeszanie ghuli, niż na wskrzeszanie szkielich - zrób sobie test, tzn. weź rozegraj kilka tur walki 20 ghuli z WS 7 przeciw różnym jednostkom. Zobaczysz, jak to działa
15 GG...wystarczy, żeby wytrzymać dużo, a potem możemy wskrzesić (no bo kto powstrzyma wskrzeszanie).Barbarossa pisze:Przyznaję, że magię masz mocną. Ale 15 grave guardu to chyba error, to raz. A dwa, że ghule są naprawdę bardzo bardzo dobre - nie wiem, czy nie lepsze od szkielich. Te dwa poison ataki jednak robią różnicę, a z WS 7 to 10 ghuli przyjmuje większość szarż na klatę i trzyma do momentu wyleczenia. Imo lepsze regimenty ghuli, które potrafią poharatać coś, co jest unbreakable, niż szkieli, które dają tylko static. Osobiście chyba wolę armię na wskrzeszanie ghuli, niż na wskrzeszanie szkielich - zrób sobie test, tzn. weź rozegraj kilka tur walki 20 ghuli z WS 7 przeciw różnym jednostkom. Zobaczysz, jak to działa
A szkielety vs ghule...cóż na pewno masz dużo racji, ale:
- szkieletom też mogę dać WS7..jeden oddział ze spearami bije z 2 szeregów magicznymi atakami...wyjdzie van hels i z driad nie będzie co zbierać (first strike i re-roll trafień z WS7)
- szkielety mają dużo większy static CR (bo sztandar, bo sztandar magiczny)
- sztandar 2xUS na oddziale siejącym strach to na prawdę moc
- wsadzając wampira do oddziału z sztandarem flaming/magical mam magicznego, płonącego dwuraka dzięki któremu robie ovveruna po drzewie...to mi potrzebne
- szkielety mają sv4+
Oczywiście mógłbym dać jednemu wampirowi Lord of Dead, a drugiemu Summon Ghuls, ale nie chcę się rozdrabniać (musiałym trzymać wampirów z odpowiednimi mocami w pobliżu adekwatnych oddziałów). Chociaż oczywiście opcja jest warta rozważenia
Kurcze wydaję mi się, że za bardzo liczycie na ten wąpierzy WS. Oczywiście jest on super, ale pamiętajcie, że działa tylko jeśli sam wampir nie walczy, a takich tur nie będzie dużo, bo w naszym interesie jest, żeby ten potwór cały czas coś mielił.
Potwór? Jest mocny, ale bez przesady - w pojedynkach z innymi Lordami wcale nie ma dużej przewagi (a w zasadzie to nieraz jest w plecy), a poza tym tamci Lordowie mogą się narażać bez strachu...wampir jak zginie to cała armia popłynie (wszystkim obnizono Ld, teraz Black Knights mają 6 ;( )Fedek pisze:Kurcze wydaję mi się, że za bardzo liczycie na ten wąpierzy WS. Oczywiście jest on super, ale pamiętajcie, że działa tylko jeśli sam wampir nie walczy, a takich tur nie będzie dużo, bo w naszym interesie jest, żeby ten potwór cały czas coś mielił.
Mój zdecydowanie będzie unikać walki jak ognia, nie po to ma 8 power diców, żeby sobie brudzić ręce
A hełm? Jeden z najbardziej przegiętych przedmiotów jakie widziałem. Teraz 6 Black Knightów w lesie stanowi dla wroga nie lada wyzwanie (jeszcze z sztandarem nienawiści - 7A z WS7 i przerzutami nietrafionych z siłą 6 i killing blowem.....rzeczywiście siła choosenów)
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Tak, wcześniejsza plotka była niedokładna. Według niej moc dawała +1 do liczby wskrzeszonych, a nie do casta. A przy +1 to cast to o wiele groźniej wygląda...Maciek Paraszczak pisze:Lord of the Dead 15 points
An army of ancient warriors stand ready to fulfil the commands of their Vampire general. Rank after rank of armed Skeletons rise from their graves to answer the Vampire’s bidding.
The Vampire may use Invocation of Nehek to increase units of Skeleton Warriors beyond their starting size, and adds +1 to his casting roll when casting Invocation of Nehek on these units.
Pewnie Opera mi robi psikusy, bo nie mam niestety żadnego krzyżyka. Zresztą, strona mi się nie ładuje do końca, nie wiem czemu.Maciek Paraszczak pisze:Jak jesteś zalogowany, to możesz usunąć każdego swojego nadmiarowego psota (czerwony krzyżyk w poście koło przycisku "zmień")
Możliwość usunięcia swojego posta ma sie tylko wtedy gdy jest on ostatnim postem w danym temacie. Potem można już tylko edytować.
Spoko, usunąłem nadmiar.
Christos
Maciek jak Ci 8 PD wyszło na lordzie? 4 za mlvl 2 za maaster of the dark arts i....? darp periap daje to że niewykożystany pd albo dd przechodzi do nastepnej tury...
PS: BSB można po prrostu wampirowi dac i wtedy o 25pk wiecej kosztuje?
PSS: ile kosztuje kamień mocy?
PS: BSB można po prrostu wampirowi dac i wtedy o 25pk wiecej kosztuje?
PSS: ile kosztuje kamień mocy?
To zależy. Zgadzam się, że 1 na 1 z niektórymi lordami dostanie w plecy, ale można go złożyć tak, żeby SAM gonił klocki, a takich lordów Ci mało w wfb.Maciek Paraszczak pisze:Potwór? Jest mocny, ale bez przesady - w pojedynkach z innymi Lordami wcale nie ma dużej przewagi (a w zasadzie to nieraz jest w plecy)Fedek pisze:Kurcze wydaję mi się, że za bardzo liczycie na ten wąpierzy WS. Oczywiście jest on super, ale pamiętajcie, że działa tylko jeśli sam wampir nie walczy, a takich tur nie będzie dużo, bo w naszym interesie jest, żeby ten potwór cały czas coś mielił.
Po prostu wychodzę z założenia, że przy tak nielicznej armii, gość za ca. 500 pkt. powinien być autonomiczny, a nie tylko sprowadzać się do suportu.
Taka po prostu koncepcja.
Czy nie jest potworem? Kwestia definicji. IMO gość tnący statystycznie 8 do CR jest jak najbardziej potworem.
4 kości za 4 levelPiotrax pisze:Maciek jak Ci 8 PD wyszło na lordzie? 4 za mlvl 2 za maaster of the dark arts i....? darp periap daje to że niewykożystany pd albo dd przechodzi do nastepnej tury...
PS: BSB można po prrostu wampirowi dac i wtedy o 25pk wiecej kosztuje?
PSS: ile kosztuje kamień mocy?
2 kości za Bloodline
2 kości bazowe z poola
= Lord do czarowania ma 8 kości:)
BSB=25 pkt
Power Stone = 20 pkt
Witam.
To ja z innej beczki. Cały czas składacie armie na 2k i powyżej 2k, jednak nie zawsze da się grać na takie punkty. A co z armiami poniżej dwóch tysięcy?
Ktoś coś próbował złożyć na poniżej 2k? Ja próbowałem, ale nie mam koncepcji i zarzuciłem. A może już nie pamiętacie jak się gra poniżej 2k. Np. na takie 1500? Bez lorda wymiatacza?
Pozdrawiam
To ja z innej beczki. Cały czas składacie armie na 2k i powyżej 2k, jednak nie zawsze da się grać na takie punkty. A co z armiami poniżej dwóch tysięcy?
Ktoś coś próbował złożyć na poniżej 2k? Ja próbowałem, ale nie mam koncepcji i zarzuciłem. A może już nie pamiętacie jak się gra poniżej 2k. Np. na takie 1500? Bez lorda wymiatacza?
Pozdrawiam
Ja uważam, że uniwersalny stanie się biegacz. Sądzę że to będzie taki standard. Ciekawy może też być wight king 3W i 5T robi swoje.
Martwi mnie trochę smok kurde; będzie to największy plew ze wszystkich potworków. Jakby chociaż mu te 6T zostawili to nie byłoby tak źle. Teraz mogę stwierdzić, że zrobili z niego wivernę zzerającą slota hero ;/
Martwi mnie trochę smok kurde; będzie to największy plew ze wszystkich potworków. Jakby chociaż mu te 6T zostawili to nie byłoby tak źle. Teraz mogę stwierdzić, że zrobili z niego wivernę zzerającą slota hero ;/
Racja. Zupełnie o armijnych kościach zapomniałem
Wiesz taki, broblem poniżej 2 k nie jest taki ze nei ma lorda wymiatacza, tylko że kości magii mało i cięzkawo coś złożyć. Ale obiecuję popracowac nad tym
A teraz rozpa odemnie
10 szkiel + fcg 145
10 szkiel +fcg + M sztandar ( pramia za 4 ranki) 170pk
10 szkiel +fcg + M sztandar (wielkośc unitu razy 2) 170
20 GG + fcg + M sztandar (+1 do hita) 335
4 blood knights + M szatandar ( daje nienawiśc) ok 260
black coatch (czy jak to sie tam pisze ) 200
wampir 1 mlvl dread knight + infinite hated + walach's bloody hauberk ok200
wampir 2 mlvl dark acolyte +lord of dead + "turbo hełm" + cadaverous cuiriass ok 200
wampir lord 4 mlvl master of dark arts, dark acolyte + lord of dead + flayed hauberk + skullstaff lub 2 kamienie mocy i sword of kings ok 450
Razem około 2000 pk. 58 modeli ale to nei ma znaczenia Jak cos za dużo to mozna jakiś magiczny sztandar wywalić. W sumie 11 (15 z kamieniami mocy) PD i 11 DD. Wampir mag siedzi w gołym klocku szkieli, wskrzesza i daje WS, wampir woj jeździ z BK i łamie klocki tak jak BC ( teoretycznie przynajmniej) trzymane przez dowskrzeszane szkiele. Lord siedzi w GG wskrzesza na potęgę i stara się nie zginąć Co o tym myslicie?
Wiesz taki, broblem poniżej 2 k nie jest taki ze nei ma lorda wymiatacza, tylko że kości magii mało i cięzkawo coś złożyć. Ale obiecuję popracowac nad tym
A teraz rozpa odemnie
10 szkiel + fcg 145
10 szkiel +fcg + M sztandar ( pramia za 4 ranki) 170pk
10 szkiel +fcg + M sztandar (wielkośc unitu razy 2) 170
20 GG + fcg + M sztandar (+1 do hita) 335
4 blood knights + M szatandar ( daje nienawiśc) ok 260
black coatch (czy jak to sie tam pisze ) 200
wampir 1 mlvl dread knight + infinite hated + walach's bloody hauberk ok200
wampir 2 mlvl dark acolyte +lord of dead + "turbo hełm" + cadaverous cuiriass ok 200
wampir lord 4 mlvl master of dark arts, dark acolyte + lord of dead + flayed hauberk + skullstaff lub 2 kamienie mocy i sword of kings ok 450
Razem około 2000 pk. 58 modeli ale to nei ma znaczenia Jak cos za dużo to mozna jakiś magiczny sztandar wywalić. W sumie 11 (15 z kamieniami mocy) PD i 11 DD. Wampir mag siedzi w gołym klocku szkieli, wskrzesza i daje WS, wampir woj jeździ z BK i łamie klocki tak jak BC ( teoretycznie przynajmniej) trzymane przez dowskrzeszane szkiele. Lord siedzi w GG wskrzesza na potęgę i stara się nie zginąć Co o tym myslicie?
Paradoksalnie, bez "lorda wymiatacza", armię złożyć łatwiej, bo ten nie zajmuje aż tyle miejsca.okurdemol pisze:Witam.
To ja z innej beczki. Cały czas składacie armie na 2k i powyżej 2k, jednak nie zawsze da się grać na takie punkty. A co z armiami poniżej dwóch tysięcy?
Ktoś coś próbował złożyć na poniżej 2k? Ja próbowałem, ale nie mam koncepcji i zarzuciłem. A może już nie pamiętacie jak się gra poniżej 2k. Np. na takie 1500? Bez lorda wymiatacza?
Pozdrawiam
Np. z 2k wywalasz lorda i już masz 1500
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Nie jest źle na <2k. Masz trzech magów, którzy do tego w walce wręcz potrafią przywalić.
Dotychczas zawsze był to wybór - albo 2 magów i thrall, albo 1 mag i 2 thralli. Z jednym magiem bardzo bolały szczury, a z dwoma magami nie mial kto zabić drzewa. Do tego ci magowie się tłukli gdzieś w lesie w klocku szkieli i był straszny lęk, że ich jakiś tunneling rozmontuje.
Teraz bierzesz generała, dajesz mu helm of command i pancerzyk always strike last dla wroga i już trzeba czymś konkretnym w niego uderzyć, żeby zszedł, a czaruje nieźle. Do tego jeden caddy (bynajmniej nie mięczak - dread knight i +1CR, może być BSB) 1 poziomu i jeden rzezacz z dwuraczkiem i periaptem 2 poziomu.
Oznacza to, że masz dwóch mocnych bohaterów do walki wręcz, 5DD, 2 scrolle i 8 powerów. To naprawdę srogo na armie na jednym caddym z dwoma scrollami, a na inne starczy, żeby sporą krzywdę zrobić.
Dotychczas zawsze był to wybór - albo 2 magów i thrall, albo 1 mag i 2 thralli. Z jednym magiem bardzo bolały szczury, a z dwoma magami nie mial kto zabić drzewa. Do tego ci magowie się tłukli gdzieś w lesie w klocku szkieli i był straszny lęk, że ich jakiś tunneling rozmontuje.
Teraz bierzesz generała, dajesz mu helm of command i pancerzyk always strike last dla wroga i już trzeba czymś konkretnym w niego uderzyć, żeby zszedł, a czaruje nieźle. Do tego jeden caddy (bynajmniej nie mięczak - dread knight i +1CR, może być BSB) 1 poziomu i jeden rzezacz z dwuraczkiem i periaptem 2 poziomu.
Oznacza to, że masz dwóch mocnych bohaterów do walki wręcz, 5DD, 2 scrolle i 8 powerów. To naprawdę srogo na armie na jednym caddym z dwoma scrollami, a na inne starczy, żeby sporą krzywdę zrobić.
Masz 1650 na Lublin:
Wampir 2 lvl + Lord of Dead, Helm of Commandment, Mv 9, Bitting Blade
Wampir 2 lvl + BSB, Avatar of Death, Flayed Hauberk, Dispell Scroll
Wampir 2 lvl + Summon Ghuls, Sword of Might, Book of Arkhan
10 szkieletów + FCG
10 ghuli
5 wilków
5 wilków
5 wilków
6 Black Knights + War Banner
6 Black Knights + Hatred
4 Blood Knights + Flaming/Magical
Minus, że dwa wampiry słabo opancerzone, ale na mięsko wystarczy, a oddziały uderzeniowe są na tyle silne, że sobie poradzą bez wampira.
Do tego 8 PD + bound spell i Inwokacja na 3+ na ghule i na szkielety.
Wampir 2 lvl + Lord of Dead, Helm of Commandment, Mv 9, Bitting Blade
Wampir 2 lvl + BSB, Avatar of Death, Flayed Hauberk, Dispell Scroll
Wampir 2 lvl + Summon Ghuls, Sword of Might, Book of Arkhan
10 szkieletów + FCG
10 ghuli
5 wilków
5 wilków
5 wilków
6 Black Knights + War Banner
6 Black Knights + Hatred
4 Blood Knights + Flaming/Magical
Minus, że dwa wampiry słabo opancerzone, ale na mięsko wystarczy, a oddziały uderzeniowe są na tyle silne, że sobie poradzą bez wampira.
Do tego 8 PD + bound spell i Inwokacja na 3+ na ghule i na szkielety.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Periapta mi nie policzyłeś.Maciek Paraszczak pisze:Na koniku Caddy będzie 1 lvl magiem tylko (Dread Knight = 25 pkt) więc będzie tylko 7 Power Dice.Barbarossa pisze:....
Ale i tak armia na mniej niż 2K dostaje kopa. Mamy czym zjeść czołg, drzewo, mamy czym walnąć. Jest ok
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Dzięki Christos.Christos pisze:Spoko, usunąłem nadmiar.
W zasadzie tylko w opcji red fury + lanca zawsze trafiająca. I to się chyba niestety stanie standardem przy składaniu armii. Za bardzo kusi perspektywa nawet 8 ataków z autohitem i 7 siły.Fedek pisze:można go złożyć tak, żeby SAM gonił klocki
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Fajne, ale ja złożyłem lepszą na Lublin .... IMO blood knighci są raczej porażkowi, dużo lepsi są BK z wampirem nie bojącym się walki wręcz. I statica Ci brakuje, wbrew pozorom czasem się przydajeMaciek Paraszczak pisze:Masz 1650 na Lublin:
Wampir 2 lvl + Lord of Dead, Helm of Commandment, Mv 9, Bitting Blade
Wampir 2 lvl + BSB, Avatar of Death, Flayed Hauberk, Dispell Scroll
Wampir 2 lvl + Summon Ghuls, Sword of Might, Book of Arkhan
10 szkieletów + FCG
10 ghuli
5 wilków
5 wilków
5 wilków
6 Black Knights + War Banner
6 Black Knights + Hatred
4 Blood Knights + Flaming/Magical
Minus, że dwa wampiry słabo opancerzone, ale na mięsko wystarczy, a oddziały uderzeniowe są na tyle silne, że sobie poradzą bez wampira.
Do tego 8 PD + bound spell i Inwokacja na 3+ na ghule i na szkielety.