Pytania krótkobrodego - zasady

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Re: Pytania krótkobrodego - zasady

Post autor: Morsereg »

nie.
majac magiczna bron trzeba jej uzywac.
w momencie gdy ta zostanie zniszczona musisz uzywac broni specjalnej (w tym wypadku dwuraka).
kolejnosc jest taka:
bron magiczna -> bron specjalna -> hand weapon (tej sie nie da zniszczyc)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
KuBa1987
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: KuBa1987 »

Panowie pytanko mam. Jak kładę środek templatki z klopy na slana znajdującego się w oddziale saurusów i zda on look outa to hit dostaje tylko jeden dodatkowy saurus, czy równowartość jego podstawki czyli 4:)?

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Jeden :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Hunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: RYK Częstochowa

Post autor: Hunter »

Takie pytanko. Euro pozwala nam generować + 4 dispell dice. Rune Lord na kowadle daje nam łącznie + 3 czyli możemy wziąć zaledwie jedną runę polepszającą nam dispell czy tak? Pytam bo chyba widziałem w kilku rozpiskach pana na kowadle z więcej niż jedną runą i nikt nie zwrócił uwagi , że tak nie można zatem straciłem rachubę. Jeśli jednak jest tak jak myślę to znaczy można tylko jedną runkę to w takim razie rune of balance( tak przynajmniej twierdzi mój kumpel) Pozwala nam zabrać przeciwnikowi kostkę ale ja już nie mogę jej wziąć do swojego dispell poola, czy rzeczywiście tak jest?

Pytanko nr 2 Nie za bardzo ogarniam angielski. to nowe euro sprawia ,że żyros nie liczy się i do limitu maszyn i do limitu broni tampletkowych , czy tylko do jednej z tych kategorii?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

ad 1 Mając kowadło + master rune of balance w sumie posiadasz +4 dd, a wróg -1 pd.

ad 2 Nie liczy się do jednego i drugiego. Gdyby nie wliczałby się tylko do jednej z kategorii to zapis nie miałby sensu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Jeszcze co do pierwszego pytania, jak będziesz mieć więcej run do dispelowania np weźmiesz 2 scrolle to Twój Runelord będzie generować już tylko 2 kostki zamiast 3
Obrazek

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

na początek żyrokopter
czytałem różne opinie pozytywne i negatywne, czas wyrobić sobie swoje zdanie
w kodeksie napisano, że żyro jest pojazdem jesli chodzi celowanie w niego czarami
latającym potworem w pozostałych przypadkach
tylko nie za bardzo wiem co z tego wynika? bo widziałem nie raz jak piszecie że żyro nie może tratować (swoją drogą dlaczego?)
poprostu lata (rzuca na szarże i uciekanie 3k6) i strzela z swojego małego działka
rozumiem, że może też blokować akcje przeciwnika, te ktorym przeszkadza bliskośc wroga
ale co po za tym? co przeszkodzi przeciwnikowi poprostu zestrzelić żyro?

reasumująć, jak grac jednostką zwaną żyrokopter?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

żyrek nie jest latającym potworem, tylko jednostką typu unique, dlatego nie ma stąpa. Pamiętaj uciekając ma wartość ruchu 1'' a nie 10" jak w przypadku lotu. Ja nim gram zawsze na tyłach wroga, czasem uda się spowolnić, ewentualnie ogarnia jakieś śmieci które lecą na maszyny, a zestrzelić go jest bardzo łatwo, bo ma tylko 5 T i as 4+.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

czyli żyro może latać na 10' "maszerować" na 20' ale uciekaka na 2(3)d6 +1 czyli latające postacie z łatwością go złapią
szarżować na cokolwiek raczej nie ma sensu, mimo, że to metalowy kadłub z łapatami śmigła aż czekającego by uciąć jakieś głowy (tratowanie by tu pasowało jak ulał) odrazu przypomina mi się jedna scena z "zabójcy smoków"
działo ma raczej słabe i musi sie bardzo zbliżyć by go użyć, co ułatwia złapanie go w walke

nie rozumiem czemu żyro jest osłabiany względem innych lataczy, choć jako maszyna powiniem mnieć plusy w lataniu
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Musisz się przyzwyczaić że w battlu są jednostki przegięte jak i takie których użyteczność jest bliska zeru, zawsze tak było i będzie. Niestety żyrkowi bliżej do tych niegrywalnych.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Morog pisze: ale uciekaka na 2(3)d6 +1
eee co ??
Albo wyszła jakaś errata o której nie wiem, ale według mnie i RB to ucieka się tylko na 2(3)d6. Nic więcej się nie dodaje, więc współczynnik ruchu tutaj nie ma znaczenia. Chyba, że jest 0 to wtedy nie można uciekać, ale tego nie jestem pewien - domysły nie poparte RB.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

W erracie jest jasno, podczas ucieczki masz 1" bo doszło to do paranoi, że nie możemy nim uciekać.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Panowie,
Gram w sobote sojuszem Dw plus HE kontra OK plus SK, stad kilka pytan:
1. Czy moge rzucac elfami augmenty na kloce dwarfow? Np. Okhama albo biorne?
2. Jesli rzuce biorne na oddzial z brania wielka, czy Asf znosi sie z Asl i uderzamy po inicjatywie? Jesli tak, to co sie stanie, jesli rownoczesnie na moj oddzial zadziala ASL z GW, asl z thundertuska, ASF z biorny i asf nalezny Helfom? CO z dwarfami w takiej samej sytuacji?
3. Czy moge z biorny podwoic ruch dwarfom i w fazie strzelania popchnac ich z kowadla maszerujac na 12 cali lub szarzujac na 6 plus 2k6?

Thx pozdr.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Ad.1 tak
Ad.2
Casp pisze:Jesli rzuce biorne na oddzial z brania wielka, czy Asf znosi sie z Asl i uderzamy po inicjatywie?
Tak
Casp pisze:co sie stanie, jesli rownoczesnie na moj oddzial zadziala ASL z GW, asl z thundertuska, ASF z biorny i asf nalezny Helfom? CO z dwarfami w takiej samej sytuacji?
Nic, wszystko po inicjatywie ponieważ możesz mieć tylko jedno asf i asl na oddziale które koniec końców się znoszą i bijesz po I.
Ad.3 tak
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Dzieki Arbitrze

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

takie ogolne pytanie
ilu wojowników powiniem conajmniej oddział warriorów/długobrodych by był skuteczny w bezpośreniej walce?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Zależy z kim walczysz, ale jeśli planujesz grać hordą wojowników z dwurakami, to polecam ponad trzydziestkę, żeby miał kto oddać z trzeciego rzędu po zdjęciu pierwszych strat.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

a w ogole gra sie warriorami z czymś innym niż dwuraki?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Nie, nie opłaca się
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

panterq pisze:Nie, nie opłaca się
nie zgodzę się... wielokrotnie mi się sprawdzali z HW+SH i to zdumienie na twarzy przeciwnika, gdy biję na raz lub przed nim ;P

to co się opłaca, co nie sprawdź sam - najlepiej to wychodzi ;)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

ODPOWIEDZ