
RUM-ors 8 ed Brodacze.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: RUM-ors 8 ed Brodacze.
Z tego co rozumuje, to jedyna sensowna opcja dla Lorda jest wystawianie go z dzierzycielami, nieprawdaż? Ewentualnie Oath Stone w Ironach, żeby mur postawić. Dobrze mnie sie wydaje? 

tutaj raczej będzie chodziło o stopnoiwanie jednej runy, w sensie 2x cleaving będzie się liczyło jako 1 runa, przynajmniej głęboko w to wierzę, inaczej by była kupa milion i rzygi 500...Miko pisze:Ciągle nielegalny zestaw
Masz, 3 runy Cleaving + 1 runa Might + 2 runy Striking = 6 run, o 3 za dużo
Moze Kolacie chodzi o:
Rune of Cleaving - 65 punktów. AP, +1S, KB.
ALBO:
Rune of Might - 25 podwaja siłę przeciwko T5
ALBO:
Rune of Striking - 35 punktów, +1WS, przerzut to-hit w CC

Bardzo watpie, ze stopniowanie bedzie sie liczylo jako jedna...
Rune of Cleaving - 65 punktów. AP, +1S, KB.
ALBO:
Rune of Might - 25 podwaja siłę przeciwko T5
ALBO:
Rune of Striking - 35 punktów, +1WS, przerzut to-hit w CC

Bardzo watpie, ze stopniowanie bedzie sie liczylo jako jedna...
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Z opisu run wynika, ze jest to multiplikacja run, a nie ich wzmacnianie.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


No jeśli to nie działa tak jak założyłem, to faktycznie możliwości składania mega siekiery będą marne
Wtedy pozostaje chyba tylko dać runę z multiplikacją d6 woundów, a do tego AP i +1S. W sumie przerzuty na hita będą z hejta, o czym zapomniałem wcześniej.

Wtedy pozostaje chyba tylko dać runę z multiplikacją d6 woundów, a do tego AP i +1S. W sumie przerzuty na hita będą z hejta, o czym zapomniałem wcześniej.
Brak odporności na poisony jeszcze można przeboleć, ale na KB już nieKołata pisze:No jeśli to nie działa tak jak założyłem, to faktycznie możliwości składania mega siekiery będą marne![]()
Wtedy pozostaje chyba tylko dać runę z multiplikacją d6 woundów, a do tego AP i +1S. W sumie przerzuty na hita będą z hejta, o czym zapomniałem wcześniej.

Brak reroli sejwa też się da mocno we znaki. Mniej przeżywalny lord klepacz? Dziękuję, wolę stworzyć drogą puszke (z tarczownikami), co wszystko wytrzyma i dać BSB ze stubbornem w 12".
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
W kategorii cena:sytość dwurak wygrywa ze wszystkimi tymi runami, a jak jest jeszcze przypadkiem AP od runesmitha, to w ogóle.
Może w talizmanach będzie jakiś jednorazowy bonusik albo rerolle wardów czy pancerzy dla przeciwnika. Tak to bym się raczej nastawiał, że w przeciętnej armi krasiów z bohaterów będzie BSB złożony na wyporność, 1-2 runesmithów ze scrollami i ewentualnie inżynier do organek.
Może w talizmanach będzie jakiś jednorazowy bonusik albo rerolle wardów czy pancerzy dla przeciwnika. Tak to bym się raczej nastawiał, że w przeciętnej armi krasiów z bohaterów będzie BSB złożony na wyporność, 1-2 runesmithów ze scrollami i ewentualnie inżynier do organek.
Na bugmanie jest wszystko wypisane, wkleję dla leniwych runy na talizmany i maszynki:
Talismanic Runes
Master Rune of Balance: Same cost as before but now only steals a dice on a 4+ and does nothing else. Still Runelords and Runesmiths only. Not worth it.
Master Rune of Spite: 20pts cheaper than what it was in the previous edition but a totally new effect. Now whenever bearer suffers an unsaved Wound in close combat it does a S5 hit in return. Fluffly and pointless IMO.
Master Rune of Passage: Same as a champion upgrade and allows the character and the unit he joins to automatically pass any Dangerous Terrain tests. Could be good for a filling in 10pts to spend.
Runes of Warding: 6+/5+/4+ ward save for 1/2/3 applications of the rune. 5+ ward save is 5pts more than the BRB version, others are same as BRB versions.
Rune of Spellbreaking: Runesmith/Runelord only. A single Rune of Spellbreaking auto dispels a non-irresistable spell. A second Rune of Spellbreaking auto dispels a non-irresistable spell and on a D6 roll of a 4+, destroys that spell (Spelleater from last book). Do not misunderstand, having two Runes of Spellbreaking doesn't give you two scrolls, one that eats a spell, it instead gives you a Spelleater rune exactly from last book (5pts cheaper this time around though). Both are good choices, I always like having a dispel scroll and Dwarfs can still get more than one, just have to spread them around multiple Runesmiths. Even more important to have at least one of these with the weakened anti-magic from the Master Rune of Balance and the Runesmith/Runelord nerfs.
Rune of Luck: One use only. One time re-roll for a To Hit, To Wound, Armor Save, Ward Save or Characteristic test in the game. Multiples have no effect. Characteristic test could be nice to be able to re-roll against some of the doomsday spells (I'm looking at you Purple Sun of Xeres), especially in uncomped environments.
Rune of the Furnace: 2+ ward save against Flaming Attacks, same cost as +1Initiative Weapon Rune was last book (which I think is the same as what it was last time but not positive).
Engineering Runes
Master Rune of Immolation: Self detonation rune like before, 2D6 S4 Magical Flaming hits to anything in base contact and then it dies. Still not worth it IMO.
Master Rune of Disguise: War machine counts as being in hard cover always. This is actually pretty nice. Makes war machines really resistant to Gutter Runners, Skinks and mass fire. They now have to charge to reliably kill the machine, reducing their maneuverability and since all crews are Stubborn now, who knows, you can probably tie them up for a bit in close combat. 25% of a special war machine's points allowance, not bad, especially on a Flame Cannon.
Rune of Penetrating: The first application is 15pts more than it used to be, the second is the same as two old runes of penetrating. +1 Strength to a maximum of 10. A second rune increases the Strength of the shot by 1 to a max of 10 (not an additional +1 Strength, I read it pretty carefully and am certain of this) and allows you to re roll a single failed To Wound roll in the course of the game. A third rune has no further effect. The first application is probably still worth it. Maybe not on a Grudge Throwers, but now it can upgrade a Flame Cannon or Organ Gun to S6! I think thats where we will be seeing these runes nowadays. I think because of this, the Grudge Thrower isn't usually worth it because the Flame Cannon is base S5 and way more reliable to hit with and can even be upped to S6 and it does D3 wounds against all hit targets.
Stalwart Rune: Crew get +1 combat res. Two runes gives you the same +1 and Unbreakable. Three runes gives you no additional effect.
Rune of Accuracy: Same cost as before. +1 to Hit bonus (good for those Organ Guns, especially with a Master Engineer, though that gets to be spend really fast). If you don't use BS you can re-roll the scatter dice. Multiples have no further effect. Still think the Flame Cannon is better than an Organ Gun for the points.
Rune of Forging: Same as before, same cost same rules.
Flakkson's Rune of Seeking: Cant believe they kept this one, +1 to hit for Bolt Throwers only and only against Flyers. Multiples have no further effect. Pointless.
Rune of Burning: Same as before (cost and effect).

Gdzie? GDZIE SIE PYTAM?! ;pJa kupiłem za 115 zł.
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Masz w Stagrafie w Łodzi następujące ceny:
Dodatkowo, jak bierzesz udział w programie lojalnościowym lub zamawiasz coś więcej (400+zł chyba), to wychodzi ci jeszcze 10% taniej, więc w praktyce za jakieś 106zł dostajesz Army Book. Ja w każdym razie tak kupuję, chociaż może nie ten do DwarfówKolejne nowości:
WARHAMMER ARMIES: DWARFS (ENGLISH) - 118.00 zł
DWARF HAMMERERS/LONGBEARDS - 127,50 zł
DWARF Gyrobomber / Gyrocopter - 120,00 zł (w boksie sa dwie sztuki)
GRIMM BURLOKSSON - 55,50 zł
DWARF RUNELORD - 55,50 zł
BELEGAR IRONHAMMER - 55,50 zł
DWARF DRAGON SLAYER - 55,50 zł

http://www.planszoweczka.pl/nowosciFilup pisze:Gdzie? GDZIE SIE PYTAM?! ;pJa kupiłem za 115 zł.
115pln i wysyłka free paczkomatem
Można taniej, tylko trzeba poszukać.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2014, o 14:08 przez Smh, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Widać nie doczytali co będzie, a teraz będą mieli bandę wkurzonych klientów - dajcie im znać, że mają babolaTheo pisze:jak to 2 żyrki w boxie?

Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.