Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Re: Nasze Rozpiski
Ruby ring podobnie jak z inne boud spelle pozwala rzucać tylko podstawową wersję czaru...
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Tak. Wiem. Ale jak wejdzie podstawowa wersja czaru z Ruby Ring of Riun, to wtedy Mag drugopoziomowy z Lore of Fire ma +D3 do casta przeciwko temu samemu celowi co w rezultacie daje spore szanse na rzucenie 3D6 z Sygnatury ów drugopoziomowym magiem. W innym przypadku próba rzucania cv 20 na 5 PD mija się z celem i trzeba kulać 2D6. Jaśniej tego nie napiszę.
A to sory, źle przeczytałem
. Grałem trochę na pegazie z Armour of Darkness i przerzutami, ale zazwyczaj ściąga wszelki ostrzał z ciężkiego kalibru i w efekcie za często trzeba go chować... Ale z drugiej strony jest o tyle lepszy od dresiarza, że ma tego dwuraka i raczej nie ugrzęźnie w potworach lub jednostkach z tak ostatnio popularnym +1 savem.

"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
I tutaj dochodzimy do tematu pod tytułem Cold One Knights z pełnym Command Grupem. Zgodnie z zasadami musisz trzymać Bohaterów w pierwszym szeregu jeśli jest dla nich miejsce. Jeśli wstawić do COKs Pokemona i tego gościa, to automatycznie on ląduje w 2gim szeregu. Jeśli postawimy go bezpośrednio za PoKiem, to uzyska on odporność na Armaty, ponieważ każdy strzał wyłapie PoK.
W razie szarży i tak zrobi Make Way tworząc na froncie COKów bardzo mocny HeroWall, który powalczy nawet z IronGutami. A w związku z nowymi podstawkami dla Pegazów (50mmx50mm) staje się to jak najbardziej legalne.
Tak naprawdę bolą nas tylko Katapulty. Ale one bolą nas zawsze - patrz Indirectfuckingfire.
W razie szarży i tak zrobi Make Way tworząc na froncie COKów bardzo mocny HeroWall, który powalczy nawet z IronGutami. A w związku z nowymi podstawkami dla Pegazów (50mmx50mm) staje się to jak najbardziej legalne.
Tak naprawdę bolą nas tylko Katapulty. Ale one bolą nas zawsze - patrz Indirectfuckingfire.
2 czerwono-czarne pegazy, och, ach. Zjadać wroga 

Unnamed2400 Pts - Dark Elves Army
1 Dreadlord @ 299.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Soulrender [15.0]
Cloak of Hag Graef [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Supreme Sorceress @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
1 Master @ 212.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Great Weapon; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Death Hag @ 200.0 Pts
Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon
29 Black Ark Corsairs @ 350.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]
1 Reaver @ [10.0] Pts
30 Dark Elf Warriors @ 216.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Lordling @ [6.0] Pts
20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 205.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician
1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts
1 Dark Elf Assassin @ 171.0 Pts
-additional hand weapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
Cloak of Twilight [20.0]
1 Dark Elf Assassin @ 151.0 Pts
-additional hand weapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399
Porady?
1 Dreadlord @ 299.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Soulrender [15.0]
Cloak of Hag Graef [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Supreme Sorceress @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
1 Master @ 212.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Great Weapon; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Death Hag @ 200.0 Pts
Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon
29 Black Ark Corsairs @ 350.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]
1 Reaver @ [10.0] Pts
30 Dark Elf Warriors @ 216.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Lordling @ [6.0] Pts
20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 205.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician
1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts
1 Dark Elf Assassin @ 171.0 Pts
-additional hand weapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
Cloak of Twilight [20.0]
1 Dark Elf Assassin @ 151.0 Pts
-additional hand weapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399
Porady?

Dziwne złożenie Lorda, jak ma dwuraka to chyba lepiej mu dać sea dragon cloak niż tarczę? Teraz ma save 3+ od strzelania i 4+ w walce - bida straszna.
Duża czarka metal to straszne ryzyko, na 1/3 armii twoje 285pkt będzie tylko nosić Scrolla i dawać +4 do dispela.
EDIT: Racja, zapomniałem że Cloak of Hag Graef liczy się jako SDC. Ale duża czarodziejka z metalem dalej nie ma dla mnie sensu
Duża czarka metal to straszne ryzyko, na 1/3 armii twoje 285pkt będzie tylko nosić Scrolla i dawać +4 do dispela.
EDIT: Racja, zapomniałem że Cloak of Hag Graef liczy się jako SDC. Ale duża czarodziejka z metalem dalej nie ma dla mnie sensu

Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, o 19:56 przez Salak, łącznie zmieniany 1 raz.
Na 3+ w CC na 1+ od strzelania, nie policzyłeś pegazaSalak pisze:Teraz ma save 3+ od strzelania i 4+ w walce - bida straszna.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Przy strzale z działa mój lord ma 3+/4++, wiec po to jest tarcza 
Co do metalu.. Pokaze swoj tok rozumowania:
0 i 4 - znakomity czar na tanki, MC i tym podobne rzeczy, praktycznie całą Brete - wszystko procz bohaterow z wardem. Od biedy hydre przeciwnikowi mozna sciagnac, czy cos innego z sejwem i regenka.
1- czar wspomagajacy, to plus ap/ czy sila <3 i juz kowboje nie sa tacy.. Zapuszkowani
2- rzucana na kuszników, wiadomo.
3- korsarze z sejwem 2+ od strzelania? Bomba, dojdzie do tego jeszcze np. Ward 5+ z Kotła i przeżywalność oddziału wzrasta
5- jak jedynka, tyle że jeszcze minus do ws i bs
moze sie przydac na jakies klocki.
6- wiadomo.
Gdyby shadow był z 5 kosci to bym sie nie zastanawiał. Tak boosty z metalu plus kocioł i robi sie naprawde fajnie
oczywiscie IMO.

Co do metalu.. Pokaze swoj tok rozumowania:
0 i 4 - znakomity czar na tanki, MC i tym podobne rzeczy, praktycznie całą Brete - wszystko procz bohaterow z wardem. Od biedy hydre przeciwnikowi mozna sciagnac, czy cos innego z sejwem i regenka.
1- czar wspomagajacy, to plus ap/ czy sila <3 i juz kowboje nie sa tacy.. Zapuszkowani

2- rzucana na kuszników, wiadomo.
3- korsarze z sejwem 2+ od strzelania? Bomba, dojdzie do tego jeszcze np. Ward 5+ z Kotła i przeżywalność oddziału wzrasta

5- jak jedynka, tyle że jeszcze minus do ws i bs

6- wiadomo.
Gdyby shadow był z 5 kosci to bym sie nie zastanawiał. Tak boosty z metalu plus kocioł i robi sie naprawde fajnie


Jeśli kogos zainteresuje to zapraszam do wygłaszania swoich uwag.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1064585
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1064585
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
"Hatered pour more through my veins"
Takie coś na 2000 pkt (max 1 hydra)
Unnamed2000 Pts - Dark Elves Army
1 Supreme Sorceress @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Tome of Furion [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Death Hag @ 225.0 Pts
Cauldron of Blood; Battle Standard
1 Sorceress @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
28 Black Ark Corsairs @ 320.0 Pts
standard, musician
Sea Serpent Standard [25.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 120.0 Pts
Shield; Musician, Champion
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 120.0 Pts
Shield; Musician, Champion
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
12 Cold One Knights @ 399.0 Pts
fcg
Standard of Hag Graef [35.0]
5 Shades @ 85.0 Pts
2ndWeapon
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 1999.0
Magiczka ma 5 czarow, zatem niemal pewność posiadania potrzebnych czarów, głównie pity i brzytwy dla korsarzy. Mały mag ogarnia pancerne jednostki dzieki 0 z metalu. Kocioł wspiera kawe (głównie ward 5+ zeby pozyli dłużej i dod A w szarzy) ew KB dla korsarzy, jesli kawa nie bedzie potrzebowac.
Problem tylko jest z trzymaniem magow, zamysl jest zeby siedzieli w kusznikach, jeden w jednym drugi w drugim, ewentualnie za jedne kusze moge wstawic golych 19 warriorow, ale troche mi szkoda na nich pkt.
Plan jest taki, zeby zniszczyc magia ew strzelaniem to co jest niewygodne i jazda do przodu, chyba ze bedzie offense to stoje i szarzuje jak podejdzie. Za malo pkt zeby wladowac sztandar hydry, a kociol IMO lepszy zwlaszcza za ward 5+.
Dajcie rady jak mozecie
Unnamed2000 Pts - Dark Elves Army
1 Supreme Sorceress @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Tome of Furion [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Death Hag @ 225.0 Pts
Cauldron of Blood; Battle Standard
1 Sorceress @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
28 Black Ark Corsairs @ 320.0 Pts
standard, musician
Sea Serpent Standard [25.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 120.0 Pts
Shield; Musician, Champion
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 120.0 Pts
Shield; Musician, Champion
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
12 Cold One Knights @ 399.0 Pts
fcg
Standard of Hag Graef [35.0]
5 Shades @ 85.0 Pts
2ndWeapon
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 1999.0
Magiczka ma 5 czarow, zatem niemal pewność posiadania potrzebnych czarów, głównie pity i brzytwy dla korsarzy. Mały mag ogarnia pancerne jednostki dzieki 0 z metalu. Kocioł wspiera kawe (głównie ward 5+ zeby pozyli dłużej i dod A w szarzy) ew KB dla korsarzy, jesli kawa nie bedzie potrzebowac.
Problem tylko jest z trzymaniem magow, zamysl jest zeby siedzieli w kusznikach, jeden w jednym drugi w drugim, ewentualnie za jedne kusze moge wstawic golych 19 warriorow, ale troche mi szkoda na nich pkt.
Plan jest taki, zeby zniszczyc magia ew strzelaniem to co jest niewygodne i jazda do przodu, chyba ze bedzie offense to stoje i szarzuje jak podejdzie. Za malo pkt zeby wladowac sztandar hydry, a kociol IMO lepszy zwlaszcza za ward 5+.
Dajcie rady jak mozecie

Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 13:34 przez Magnus, łącznie zmieniany 2 razy.
Jakie są ograniczenia magii? Jakie są wogole ograniczenia?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
No właśnie jakie są ograniczenia i gdzie jest Pendant ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Chciałbym zagrać tym co zamieściłem, z ewentualnymi poprawami ale nie chciałbym całkowicie zmieniać koncepcji... I spróbować bez pendanta
Ograniczenia
max 2PD/2DD na magie
nie triplowac speciali
nie dublowac rare
To z tych wazniejszych chyba wszystko. To czego mi brakuje to ognistych ataków i magicznych broni, ale nie bardzo wiem jakby to wcisnąć.
edit: wyrzucilem champa z korsarzy i dalem championow dla kusznikow w razie jak jakis kowboj wpadnie, zeby ustali. Myślę jeszcze zeby ewentualnie korsarzom zamiast frenzy dac banner ognisty, a szef COK wezmie soulrender, majac ASF walnie po inicjatywie...

Ograniczenia
max 2PD/2DD na magie
nie triplowac speciali
nie dublowac rare
To z tych wazniejszych chyba wszystko. To czego mi brakuje to ognistych ataków i magicznych broni, ale nie bardzo wiem jakby to wcisnąć.
edit: wyrzucilem champa z korsarzy i dalem championow dla kusznikow w razie jak jakis kowboj wpadnie, zeby ustali. Myślę jeszcze zeby ewentualnie korsarzom zamiast frenzy dac banner ognisty, a szef COK wezmie soulrender, majac ASF walnie po inicjatywie...
Z ilu kości możesz rzucać czary? przede wszystkim shadow... Jak masz gdzies to napisane to wklej po prostu...
Chociaż jak dla mnie dużo tutaj trzeba zmienić
Chociaż jak dla mnie dużo tutaj trzeba zmienić

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Moja rozpiska na 1800, V liga Rivendell
Ograniczeia, max 200 pkt na bohatera
Max 350 na oddzial
Max 3 takie same cory
Max 1 Large Target
Magia jak na Euro
Master
General, Sea Dragon Cloak,Heavy Armour,
Pendant of Khaleath, Dragonhelm, Great Weapon
187pts
Sorceres
2lvl,Thome of Furion, Lifetaker
180 pts
22 * Corsairs
handbows,Full Command Group,Banner of Eternal Flaming
255 pts
30 Spearman
Full Command Group
195 pts.
Cold one Chariot
100 pts
Cold one Chariot
100 pts
Reapeter Bolt Thrower
100 pts
Reapeter Bolt Thrower
100 pts
Hydra
175 pts
Assasin
Additional Hand Weapon
Rending Stars
Manbane
151 pts
Assasin
Rending Stars
Manbane
145 pts
5* Harpies
55 pts
5* Harpies
55 pts
total: 1798pts
Ograniczeia, max 200 pkt na bohatera
Max 350 na oddzial
Max 3 takie same cory
Max 1 Large Target
Magia jak na Euro
Master
General, Sea Dragon Cloak,Heavy Armour,
Pendant of Khaleath, Dragonhelm, Great Weapon
187pts
Sorceres
2lvl,Thome of Furion, Lifetaker
180 pts
22 * Corsairs
handbows,Full Command Group,Banner of Eternal Flaming
255 pts
30 Spearman
Full Command Group
195 pts.
Cold one Chariot
100 pts
Cold one Chariot
100 pts
Reapeter Bolt Thrower
100 pts
Reapeter Bolt Thrower
100 pts
Hydra
175 pts
Assasin
Additional Hand Weapon
Rending Stars
Manbane
151 pts
Assasin
Rending Stars
Manbane
145 pts
5* Harpies
55 pts
5* Harpies
55 pts
total: 1798pts

Tak jak mówię z ograniczeń to co napisałem więc co do kości bez ograniczeń. Proszę zatem o wskazówki czego prócz pedanta tej rozpie trzeba żeby ja ugrywalnic... Faktycznie aż tyle jej brakuje?GarG pisze:Z ilu kości możesz rzucać czary? przede wszystkim shadow... Jak masz gdzies to napisane to wklej po prostu...
Chociaż jak dla mnie dużo tutaj trzeba zmienić
IMO
Shade out, 2 coki out, champion z coków out, wiecej korsarzy potrzebujesz bo 28 to mało... Ponadto wariorzy dla czarki są dobrym pomysłem.
Shade out, 2 coki out, champion z coków out, wiecej korsarzy potrzebujesz bo 28 to mało... Ponadto wariorzy dla czarki są dobrym pomysłem.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...