Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Kompletnie przekombinowane. Latarka ma wspólny profil obsługi i samego działa. Na dystans bierzesz T maszyny, w walce T załogi. Jeśli suma ran zadanych z obu źródeł wyniesie ilość W w profilu, maszyna jest zniszczona.
Maszyna nie ma też auto-flee jak w poprzedniej edycji, ale jeśli ją zmusisz do ucieczki z dowolnej przyczyny, to jest niszczona. Nie ma też żadnego warda ani innej ochrony.
Jedyne co to dopóki nie wbijesz jej wszystkich W, to w walce ma komplet ataków podany w profilu.
Maszyna nie ma też auto-flee jak w poprzedniej edycji, ale jeśli ją zmusisz do ucieczki z dowolnej przyczyny, to jest niszczona. Nie ma też żadnego warda ani innej ochrony.
Jedyne co to dopóki nie wbijesz jej wszystkich W, to w walce ma komplet ataków podany w profilu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Przyśpieszy strzelanie, bo nie będzie losowania i moja khemrijska będzie się łatwiej leczyć
Bo już nie trzeba osobno ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dziwi mnie, że nikt tu chyba jeszcze nie poruszał kwestii wykopywania 20 night runnerow. Rozumiem, że w booku nic nie ma na temat tego jak się ma oddział wykopać (chodzi o formację). Więc równie dobrze mogę się wykopać w długaśnej linii, która wykopię się na tyłach klocka a jednocześnie na 3 machinach i na tyłach 2 klocka? Czy wykopując się pod jednym oddziałem mogę wykopać się również pod innym poprzez ustawienie odpowiedniej formacji? ITD. wiele dziwnych sytuacji.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dziwi mnie, że nikt tu chyba jeszcze nie poruszał kwestii wykopywania 20 night runnerow. Rozumiem, że w booku nic nie ma na temat tego jak się ma oddział wykopać (chodzi o formację). Więc równie dobrze mogę się wykopać w długaśnej linii, która wykopię się na tyłach klocka a jednocześnie na 3 machinach i na tyłach 2 klocka? Czy wykopując się pod jednym oddziałem mogę wykopać się również pod innym poprzez ustawienie odpowiedniej formacji? ITD. wiele dziwnych sytuacji.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
zacznijmy od tego że zabranie skirmiszu nr to totalny idiotyzm ze strony gw i wg mnie totalnie poniszczył klimat i grywalność tego oddziału! pojabało ich innymi słowy! Jak to ma wyglądać wykopywanie się kloca np 30 nr! śmieszne! i ten dodatkowy ruch nie wiem po ch.. zamiast im dać jakąś fajną zasadę i zostawić skirmisz to takie gówno wymyślili! i jeszcze globków dali do specjali debile!
Cóż, za to mamy inne czary. Np. scorch, które przeciwko oddziałowi 20 piechurów na małych podstawkach zalicza 16 hitów i nie rani rzucającego ten czar. Plagę, która będzie jeszcze ciekawiej przeskakiwać. Zaniżenie T wrogiej jednostki. Ja tam na magię nie narzekam, jest całkiem dobra, tylko trzeba się przyzwyczaić, że działa trochę inaczej niż "duża błyskawica w Twój najdroższy klocek, a teraz druga, trzecia i czwarta, haha, nic ci z niego nie zostało."
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jeśli Warpstone Token nie jest one use only, to podchodzi mi to pod przedmiot dający stałą liczbę kości co turę, a na szczęście z takimi ładnymi porno-magami BP radzi sobie całkiem nieźle. Czyli maksymalnie 3 Tokeny (D3) z Seera, 4 kostki z niego samego i 5 Tokenów dodatkowo (kosztujących 75 punktów) - i tym blokuje sobie taki gracz skaveński resztę możliwości w magii.Do limitu wlicza się każda generowana przez maga kość, kości bazowe, kości pochodzące
ze wszystkich przedmiotów, jednostek i zdolności dających stałą liczbę kości co turę
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."