Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3173
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: Myth »

Kompletnie przekombinowane. Latarka ma wspólny profil obsługi i samego działa. Na dystans bierzesz T maszyny, w walce T załogi. Jeśli suma ran zadanych z obu źródeł wyniesie ilość W w profilu, maszyna jest zniszczona.
Maszyna nie ma też auto-flee jak w poprzedniej edycji, ale jeśli ją zmusisz do ucieczki z dowolnej przyczyny, to jest niszczona. Nie ma też żadnego warda ani innej ochrony.
Jedyne co to dopóki nie wbijesz jej wszystkich W, to w walce ma komplet ataków podany w profilu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

j.w. :)
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Ciekawe czy wszystkie machiny takie będą w 8 edycji.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

raczej skaveńskimi rozwiązaniami sie sugerowałbym sie wobec reszty armii w wprzyswzłej edycji ;)

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

Mam szczerą nadzieję, że tak bo już mnie denerwuje "nielegalne" poviotowanie bo to niby przesunął się załogant albo że unit nie jest w koherencji.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Zasada fajna, mogłaby być w 8ed :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Przyśpieszy strzelanie, bo nie będzie losowania i moja khemrijska będzie się łatwiej leczyć :D Bo już nie trzeba osobno :P

Dziwi mnie, że nikt tu chyba jeszcze nie poruszał kwestii wykopywania 20 night runnerow. Rozumiem, że w booku nic nie ma na temat tego jak się ma oddział wykopać (chodzi o formację). Więc równie dobrze mogę się wykopać w długaśnej linii, która wykopię się na tyłach klocka a jednocześnie na 3 machinach i na tyłach 2 klocka? Czy wykopując się pod jednym oddziałem mogę wykopać się również pod innym poprzez ustawienie odpowiedniej formacji? ITD. wiele dziwnych sytuacji.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

wykopywanie się w rządku wdłg. mnie podchodzi pod worst play

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

nawet gdybys chcial się tak wystawić, to myślę, że 6 ld wcale nie jest fajne do przyjmowania czegokolwiek w linii ;)

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

zacznijmy od tego że zabranie skirmiszu nr to totalny idiotyzm ze strony gw i wg mnie totalnie poniszczył klimat i grywalność tego oddziału! pojabało ich innymi słowy! Jak to ma wyglądać wykopywanie się kloca np 30 nr! śmieszne! i ten dodatkowy ruch nie wiem po ch.. zamiast im dać jakąś fajną zasadę i zostawić skirmisz to takie gówno wymyślili! i jeszcze globków dali do specjali debile!

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

TAK wiec braci skavenska, bojkotujmy 7 ed jak PZPN !! i grajmy nadal 6 edycja :)

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

7ed. ma swoje plusy
censerzy w specjalach...
abominacje...
nowe weapon teamy...
...i naprawdę więcej plusów niż minusów :P

Gajardos
Warzywo
Posty: 18
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Gajardos »

Jedyny minus to brak błyskawicy na 2d6.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3173
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Cóż, za to mamy inne czary. Np. scorch, które przeciwko oddziałowi 20 piechurów na małych podstawkach zalicza 16 hitów i nie rani rzucającego ten czar. Plagę, która będzie jeszcze ciekawiej przeskakiwać. Zaniżenie T wrogiej jednostki. Ja tam na magię nie narzekam, jest całkiem dobra, tylko trzeba się przyzwyczaić, że działa trochę inaczej niż "duża błyskawica w Twój najdroższy klocek, a teraz druga, trzecia i czwarta, haha, nic ci z niego nie zostało."
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Gajardos pisze:Jedyny minus to brak błyskawicy na 2d6.
nie jedyny ale z pewnością duży[będę za tym tęsknił :cry: ] ale za to mamy 13 czarów :P

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

mogli chociaż d6+d3 zrobić LOL tak nas ukrzywdzić strasznie!!! bandyty :badgrin:

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

ale za tokena masz tokeny za 5pkt wiecej :lol2:
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Tokena można brać tylko jednego chyba, jako arcane item. Czyli to tak jakby się dostawało 1 powera do każdego maga z tokenami. 3 inżynierów 2 lvl + 3x tokeny = 11 powera :)
Obrazek

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

nie, nie ma ograniczenia jednej sztuki na maga i nie liczy się do limitu arcane. Możesz zrobić Seera z 13 kościmi powera + 2 z pool'a :shock:
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Do limitu wlicza się każda generowana przez maga kość, kości bazowe, kości pochodzące
ze wszystkich przedmiotów, jednostek i zdolności dających stałą liczbę kości co turę
Jeśli Warpstone Token nie jest one use only, to podchodzi mi to pod przedmiot dający stałą liczbę kości co turę, a na szczęście z takimi ładnymi porno-magami BP radzi sobie całkiem nieźle. Czyli maksymalnie 3 Tokeny (D3) z Seera, 4 kostki z niego samego i 5 Tokenów dodatkowo (kosztujących 75 punktów) - i tym blokuje sobie taki gracz skaveński resztę możliwości w magii.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Zablokowany