Przejrzyj sobie starsze rankingi ligi wfb i 40K. Oraz składy reprezentacji Polski w obu systemachA może sam nie chcesz wyjść na ksera po za tym skąd masz pewność że ktoś by Ciebie akurat kserował
Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
dokladnie Marios to przez kilka lat najlepszy gracz Chaosu w PL, kto wie czy nie najlepszy nadal, tylko w stanie uśpieniaSzaman pisze:Arbaal, Marios gral juz w obu reprezentacjach Polski (WFB i WH40K), wiec raczej wie co mowi. rowniez jesli chodzi o kserowanie rozpisek.
EDIT: Jankiel, w tym samym momencie
Ty byś Szaman mogł cos przekazac na temat giftow albo przedmiotow, juz tylko ze 3 tyg do pokazania sie booka w sklepach
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Plewnośćoczywiscie mozna by dopuscic speciali... ale nie sadze aby komus duza przyjemnosc sprawialo granie przeciwko combu:
Keeper IVlvl, Allure, Tormet Blade, Enrapturing Gaze, syrena
Maska
Bsb Khorna z Banner of Despair
Herald Tzeentcha/Blue Scribes...
Kairos+blue scribes. Gwarantuje że przeciwnik najdalej w drugiej turze skapnie się że nie warto rzucać w ogole czarów Reszta herosow dowolna - to juz wtsraczy do totalnego spierdzielnia bitwy i gry.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Zgadzam się z tym "kserowaniem" rozpisek bo widać to najlepiej na różnego rodzaju turniejach. To jest pewien minus batla(ale też nie do końca). Dlaczego tak się dzieje, odpowiedz jest dość prosta. Schematy są bardzo podobne do siebie dlatego że są najbardziej skuteczne. Skuteczność to nie wszystko bo potrzeba jeszcze skilla tak jak thurion napisał
Tak jak zaznaczyłem wcześniej, nie rozumiem znaczenia słusznych rozpisek.
Bo nie wiem co Marios miał na myśli i nie wiem które rozpiski są słuszne a które są niesłuszne
Co do warriorów chaosu. Mam tylko nadzieję że da możliwości różnej budowy armii tak jak pod różnych bogów można budować demony. Niekoniecznie musi być tak skuteczny jak demony.
@edit: A już wiem te kserowane są niesłuszne
Tak jak zaznaczyłem wcześniej, nie rozumiem znaczenia słusznych rozpisek.
Bo nie wiem co Marios miał na myśli i nie wiem które rozpiski są słuszne a które są niesłuszne
Co do warriorów chaosu. Mam tylko nadzieję że da możliwości różnej budowy armii tak jak pod różnych bogów można budować demony. Niekoniecznie musi być tak skuteczny jak demony.
@edit: A już wiem te kserowane są niesłuszne
Nie są. Są drogą na skróty. Wystarczy, że lepszy gracz swoją rozpiską osiagnie jakiś sukes, to się robi "standard". Mimo, że inne rozpiski danej armii mogłyby spisywać się dużo lepiej, ale nie chętnych do tego, by to sprawdzać.Dlaczego tak się dzieje, odpowiedz jest dość prosta. Schematy są bardzo podobne do siebie dlatego że są najbardziej skuteczne.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dzięki za miłe słowa, zawstydziłem się .
Arbaal, pozwolisz, że Ci wyjaśnię.
Pod cytatem rozpiski "jedynej słusznej" i "schematem" kryje się w zasadzie to samo. Chodzi mi o to, że w starym chaosie konfiguracja była w zasadzie jedna, czyli smok, caddy, psy, knighci khorna, furie, screamery, minosy i hellka, mało możliwości kombinowania bo kodks był dziurawy jak cholera. To, że ktoś miał oddział rycerzy mniej i za to oddział minosów, czy 2 czy 3 oddziały psów więcej za wiele nie wnosiło.
Podobnie jest teraz z np Imperium. W prawie każdej armii którą widzę na turniejach jest Waraltar z 3ma magami, jazda albo dwie, 5tka flagellantów z czempionem, strzelcy, armaty i steamtanki. Po prostu nikt nie chce grać inaczej.
Uważam, że teraz w chaosie po prostu nie będzie takiej kalki, ze względu na to, że IMHO nie będzie jedynych oczywistych wyborów, które miażdżą konkurencję. Nie wyobrażam sobie niewystawiania w starym kodeksie furii czy screamerów bo bardzo ułatwiały grę przeciwko niektórym armiom. Wszystkim, którzy robili to samo też nic nie mówiłem bo sam wiedziałem, że te oddziały były po prostu za dobre by ich nie brać.
Sądzę, że teraz w chaosie ludzie nadal będą wystawiali Lorda na smoku, ale i równie często będą wystawiali go na steedize/dysku/ sprężynie/juggerze/ mantikorze, albo zamiast niego dużego maga lub w ogóle bez lordów. Z tego co widzę, zapowiada się na zbalansowany kodeks bez jedynych słysznych wyborów, za co jestem bardzo wdzięczny twórcom.
Ok, wiem, że w każdej armii będą rycerze, pewnie będzie helena albo dwie, pewnei będą marauderzy konni. Niestety zapowiada się, że warriorzy chaosu czy czołzeni nie będą aż tak częstym wyborem wśród graczy, ale wiedzcie, że jeszcze nie ma wszystkich opcji wiadomych.
Imho taki kloc warriorów z mocnym herosem/lordem na steedzie będzie mógł spokojnie walczyć od frontu z nalepszymi oddziałami krasnali, vampirów, czy demonów. Lord/hero przejmie herosa przeciwnika a warriorzy będą tłukli szeregowców. Nie będzie szybki, ale w czwartej turze bez problemu złapie główny oddział przeciwnika, zwłaszcza, że swoimi szybkimi jednostkami wytniemy szybkie jednostki wroga, które będa chciały go przysłonić.
PS. I już kupiłem marauderów i warriorów na piechotę
Arbaal, pozwolisz, że Ci wyjaśnię.
Pod cytatem rozpiski "jedynej słusznej" i "schematem" kryje się w zasadzie to samo. Chodzi mi o to, że w starym chaosie konfiguracja była w zasadzie jedna, czyli smok, caddy, psy, knighci khorna, furie, screamery, minosy i hellka, mało możliwości kombinowania bo kodks był dziurawy jak cholera. To, że ktoś miał oddział rycerzy mniej i za to oddział minosów, czy 2 czy 3 oddziały psów więcej za wiele nie wnosiło.
Podobnie jest teraz z np Imperium. W prawie każdej armii którą widzę na turniejach jest Waraltar z 3ma magami, jazda albo dwie, 5tka flagellantów z czempionem, strzelcy, armaty i steamtanki. Po prostu nikt nie chce grać inaczej.
Uważam, że teraz w chaosie po prostu nie będzie takiej kalki, ze względu na to, że IMHO nie będzie jedynych oczywistych wyborów, które miażdżą konkurencję. Nie wyobrażam sobie niewystawiania w starym kodeksie furii czy screamerów bo bardzo ułatwiały grę przeciwko niektórym armiom. Wszystkim, którzy robili to samo też nic nie mówiłem bo sam wiedziałem, że te oddziały były po prostu za dobre by ich nie brać.
Sądzę, że teraz w chaosie ludzie nadal będą wystawiali Lorda na smoku, ale i równie często będą wystawiali go na steedize/dysku/ sprężynie/juggerze/ mantikorze, albo zamiast niego dużego maga lub w ogóle bez lordów. Z tego co widzę, zapowiada się na zbalansowany kodeks bez jedynych słysznych wyborów, za co jestem bardzo wdzięczny twórcom.
Ok, wiem, że w każdej armii będą rycerze, pewnie będzie helena albo dwie, pewnei będą marauderzy konni. Niestety zapowiada się, że warriorzy chaosu czy czołzeni nie będą aż tak częstym wyborem wśród graczy, ale wiedzcie, że jeszcze nie ma wszystkich opcji wiadomych.
Imho taki kloc warriorów z mocnym herosem/lordem na steedzie będzie mógł spokojnie walczyć od frontu z nalepszymi oddziałami krasnali, vampirów, czy demonów. Lord/hero przejmie herosa przeciwnika a warriorzy będą tłukli szeregowców. Nie będzie szybki, ale w czwartej turze bez problemu złapie główny oddział przeciwnika, zwłaszcza, że swoimi szybkimi jednostkami wytniemy szybkie jednostki wroga, które będa chciały go przysłonić.
PS. I już kupiłem marauderów i warriorów na piechotę
Marios pisze:\PS. I już kupiłem marauderów i warriorów na piechotę
Foty bo nie wierze
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
jeden bedzie duzo rycerzyMarios pisze: Uważam, że teraz w chaosie po prostu nie będzie takiej kalki, ze względu na to, że IMHO nie będzie jedynych oczywistych wyborów, które miażdżą konkurencję.
wcale nie jest powiedzane ze nie bedzie kalek.. okaze sie gdzies za 3 miechy po jednym, dwoch masterach...
znowu sa nowosci:
http://z4.invisionfree.com/cotec/index. ... =3702&st=0
coz... ja juz raczej wiem jakiego bede mial lordaSorcerer Lord 235pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W3 I5 A3 Ltd8
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark d
ependent (note the Chariot does not take up a special choice)
czyli zapewne 2 helki w rarach...Hellcannon 205pts NEW
M6 WS4 BS3 S5 T6 W5 I1 A5 Ltd4
Dwarfs M3 WS4 BS3 S3 T4 W1 I2 A1 Ltd9
now only 1 rare choice; monsters and handlers; works almost the same as before, but loses the ability to make units flee and the re-roll to scatter, and loses the icor attack; cannot attack friendly units anymore
No mnie wlasnie tego w chaosie brakowalo. Zroznicowanie.
Sam czesto gralem kilka turniejow z rzedu jedna rozpiska. Przyznam bylo to nudne. Zobaczymy jak to teraz bedzie sie sprawdzalo z masa piechoty. Moze w koncu pokusze sie o klimatyczna rozpiske na mase maruderow kto wie :]
Mnie puki co sie podoba ten kierunek z chaosem. Szkoda tylko skirmisza i oddzialow lataczy
Sam czesto gralem kilka turniejow z rzedu jedna rozpiska. Przyznam bylo to nudne. Zobaczymy jak to teraz bedzie sie sprawdzalo z masa piechoty. Moze w koncu pokusze sie o klimatyczna rozpiske na mase maruderow kto wie :]
Mnie puki co sie podoba ten kierunek z chaosem. Szkoda tylko skirmisza i oddzialow lataczy
Thurion, no właśnie o tym mówię. Jesteś dobrym graczem, słabsi gracze po tym jak usłyszą, że masz w rozpie to i to, pewnie będą mieli to samo co oczywiście spowoduje, że armie będą podobne.
Ja np raczej nie będe już grał na smoku, pomimo tego, że uwielbiam model, to myślę, że w dzisiejszej erze Imperium, krasnali, Helfów, Bloodthirsterów, Stardragonów, turbo magii gdzieniegdzie tak za bardzo sobie nie polatam.
Myślę raczej o Lordzie na Steedzie tudzież Magu lordzie bez żadnych dużych lataczek.
Ja np raczej nie będe już grał na smoku, pomimo tego, że uwielbiam model, to myślę, że w dzisiejszej erze Imperium, krasnali, Helfów, Bloodthirsterów, Stardragonów, turbo magii gdzieniegdzie tak za bardzo sobie nie polatam.
Myślę raczej o Lordzie na Steedzie tudzież Magu lordzie bez żadnych dużych lataczek.
Chaos Lord 185pts NEW
M4 WS8 BS3 S5 T5 W3 I7 A5 Ltd9
additional hand weapon 10pts
GW/Flail/Halberd 6pts
shield still costs 15pts
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark dependent (note the Chariot does not take up a special choice)
Sorcerer Lord 235pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W3 I5 A3 Ltd8
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark dependent (note the Chariot does not take up a special choice)
Exalted Champion 120pts NEW
M4 WS7 BS3 S5 T4 W2 I6 A4 Ltd8
50pts of magic items; 25ptsof gifts; may be a BSB
Sorcerer 85pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A2 Ltd8
50pts of magic items; 25ptsof gifts
Core
Warriors 15pts
M4 WS5 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS4+
Shield 1pt/model
Magic Banner 50pts
Marauders 4pts NEW
M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 Ltd7
can be marked;
Shield 1pt/model
Flail 1pt/model
Light Armour 1pt/model
Great Weapon 1pt/model
Champion 8pts
Standard Bearer 8pts
Musician 4pts
Hounds 6pts NEW
M7 WS4 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ltd5
may be given either scaly skin (6+) or poisoned attacks for 3pts/model
Horsemen 14pts
M8 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 Ltd7 AS5+
may now take marks; can re-roll pursuit rolls
Special
Knights 40pts
M7 WS5 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS1+
Have magic weapon that confers +1S basic; thus making them S5, may be upgraded to a lance; CAUSE FEAR
Chariots 120pts NEW
M7 S5 T5 W4 AS3+
scythed wheels
Chosen Warriors 18pts NEW
M4 WS6 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS4+
"Chosen of the Dark Gods" allows a roll on the Eye of the Gods table at the start of the game, re-roll results of "Insanity" and "The Eye is Closed"
Great Weapons 2pt/model
Forsaken Warriors 18pts
M6 WS4 BS4 S4 T4 W1 I5 AD3+1 Ltd8 AS5+
Frenzy - included in profile
Trolls 45ptsNEW
M6 WS3 BS1 S5 T4 W3 I1 A3 Ltd4
Stupid; Regeneration; Fear; Vomit Attack
Ogres 35pts NEW
M6 WS3 BS2 S4 T4 W3 I2 A3 Ltd7 AS5+
heavy armour; Fear; may now be marked;
Chaos Armour 5pts
Great Weapons 10pts
Extra HW 5pts
Dragon Ogres 65pts NEW
M7 WS4 BS2 S5 T4 W4 I2 A3 Ltd8 AS4+
fear; storm rage; light armour; may take a unit champion
Rare
Spawn NEW
M2D6 WS3 BS0 S4 T5 W3 I2 AD6+1 Ltd10
can once again take marks, however more expensive to do so than before; fear; unbreakable; lurching horror; flailing appendages
Giant 205pts NEW
M6 WS3 BS3 S6 T5 W6 I3 A* Ltd10
may now be marked; marks differ; stubborn; special attacks
Hellcannon 205pts NEW
M6 WS4 BS3 S5 T6 W5 I1 A5 Ltd4
Dwarfs M3 WS4 BS3 S3 T4 W1 I2 A1 Ltd9
now only 1 rare choice; monsters and handlers; works almost the same as before, but loses the ability to make units flee and the re-roll to scatter, and loses the icor attack; cannot attack friendly units anymore
Shaggoth 265pts NEW
M7 WS6 BS3 S6 T5 W6 I4 A5 Ltd9 AS4+
terror; large target; ItP; light armour; storm rage
Chaos War Shrine 130pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T6 W4 I5 A5 Ltd8 AS4+
chariot base, moves and fights like a monster; 4+ ward; can be marked; in the shooting phase give one unit within 12" a roll of the EOTG table; effect is RiP, if you try to bestow another benefit on any unit, then the previous effect ceases to work; unit champions may roll on the table when they win challenges (much like characters can do normally) provided there is a War Shrine on the table (this includes Ogre and Dragon Ogre champions)
Rules:
- "Will of Chaos" rule, army wide re-roll panic
- Mark of Khorne causes Frenzy, +1S for Giant and Spawn; 25pts
- Mark of Nurgle causes -1 WS in combat and to hit with shooting; 30pts
- Mark of Slaanesh benefits the unit with immunity to fear, terror and panic, also gives ASF to rare choices; 15pts
- NEW Mark of Tzeentch gives +1 to ward save (6+ ward to models without one), also +1 to cast for sorcerers; 5pts
- Eye of the Gods table, roll 2D6 for the following:
- Characters roll every time they win a challenge
- Chosen roll once at the start of the game
- Trolls roll every time they successfully regenerate two or more wounds at once
- 2: "Insanity" Stupidity (chosen re-roll)
3: +1 Toughness
4: +1 Strength
5: +1 Attack
6: +1 Armour (max. 0+)
7: "The Eye is Closed" Nothing (chosen re-roll)
8: Magic Resistance (3)
9: +1 Leadership
10: Cause fear (cause terror if already cause fear)
11: Cause terror
12: Stubborn and 4+ Ward Save
- Lore of Slaanesh
1. D6 S3 hits. Units that take wounds cannot march in their following movement phase.
2. Every enemy unit within 18" make take a panic test.
3. Make a unit frenzied.
4. Titillating Delusions.
5. Make a friendly unit cause fear or terror if already causing fear.
6. Enemy unit takes T tests for every model. Those who fail take a wound with no AS.
- Lore of Nurgle
1. Magnificent Buboes. 5+ to cast. Choose an enemy single model. It loses a wound.
2. 7+ to cast. Give regeneration to a friendly unit.
3. Plague Squall. 8+ to cast.
4. Cloying Quagmire. 8+ to cast. All models in unit must take an I test. Those who fail must then take an armour save. If they pass the armour save after failing the I test, they die.
5. Curse of the Leper. 10+ to cast. Remains in Play. Add a counter to the target unit every turn. Take the number of counters each turn from the units S and T. If either reaches 0 remove the unit from the table.
6. Rot, Glorious, Rot! 13+ to cast. D6 SD6 hits with no armour saves to every unit within 18".
- Lore of Tzeentch
1. Flickering Fire of Tzeentch.
2. Target takes a Ltd test. Takes wounds equal to how much they fail by.
3. Remains in Play. Enemy units cannot benefit from their general's Ltd, enemy wizards miscast on any doubles.
4. Green Fire of Tzeentch.
5. Remains in Play. Make one normal warrior in range an Exalted Champion.
6. 15+ to cast. 2D6 S2D6 hits. If 11 or 12 is rolled for strength, remove the target unit from play.
M4 WS8 BS3 S5 T5 W3 I7 A5 Ltd9
additional hand weapon 10pts
GW/Flail/Halberd 6pts
shield still costs 15pts
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark dependent (note the Chariot does not take up a special choice)
Sorcerer Lord 235pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W3 I5 A3 Ltd8
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark dependent (note the Chariot does not take up a special choice)
Exalted Champion 120pts NEW
M4 WS7 BS3 S5 T4 W2 I6 A4 Ltd8
50pts of magic items; 25ptsof gifts; may be a BSB
Sorcerer 85pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A2 Ltd8
50pts of magic items; 25ptsof gifts
Core
Warriors 15pts
M4 WS5 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS4+
Shield 1pt/model
Magic Banner 50pts
Marauders 4pts NEW
M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 Ltd7
can be marked;
Shield 1pt/model
Flail 1pt/model
Light Armour 1pt/model
Great Weapon 1pt/model
Champion 8pts
Standard Bearer 8pts
Musician 4pts
Hounds 6pts NEW
M7 WS4 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ltd5
may be given either scaly skin (6+) or poisoned attacks for 3pts/model
Horsemen 14pts
M8 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 Ltd7 AS5+
may now take marks; can re-roll pursuit rolls
Special
Knights 40pts
M7 WS5 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS1+
Have magic weapon that confers +1S basic; thus making them S5, may be upgraded to a lance; CAUSE FEAR
Chariots 120pts NEW
M7 S5 T5 W4 AS3+
scythed wheels
Chosen Warriors 18pts NEW
M4 WS6 BS4 S4 T4 W1 I5 A2 Ltd8 AS4+
"Chosen of the Dark Gods" allows a roll on the Eye of the Gods table at the start of the game, re-roll results of "Insanity" and "The Eye is Closed"
Great Weapons 2pt/model
Forsaken Warriors 18pts
M6 WS4 BS4 S4 T4 W1 I5 AD3+1 Ltd8 AS5+
Frenzy - included in profile
Trolls 45ptsNEW
M6 WS3 BS1 S5 T4 W3 I1 A3 Ltd4
Stupid; Regeneration; Fear; Vomit Attack
Ogres 35pts NEW
M6 WS3 BS2 S4 T4 W3 I2 A3 Ltd7 AS5+
heavy armour; Fear; may now be marked;
Chaos Armour 5pts
Great Weapons 10pts
Extra HW 5pts
Dragon Ogres 65pts NEW
M7 WS4 BS2 S5 T4 W4 I2 A3 Ltd8 AS4+
fear; storm rage; light armour; may take a unit champion
Rare
Spawn NEW
M2D6 WS3 BS0 S4 T5 W3 I2 AD6+1 Ltd10
can once again take marks, however more expensive to do so than before; fear; unbreakable; lurching horror; flailing appendages
Giant 205pts NEW
M6 WS3 BS3 S6 T5 W6 I3 A* Ltd10
may now be marked; marks differ; stubborn; special attacks
Hellcannon 205pts NEW
M6 WS4 BS3 S5 T6 W5 I1 A5 Ltd4
Dwarfs M3 WS4 BS3 S3 T4 W1 I2 A1 Ltd9
now only 1 rare choice; monsters and handlers; works almost the same as before, but loses the ability to make units flee and the re-roll to scatter, and loses the icor attack; cannot attack friendly units anymore
Shaggoth 265pts NEW
M7 WS6 BS3 S6 T5 W6 I4 A5 Ltd9 AS4+
terror; large target; ItP; light armour; storm rage
Chaos War Shrine 130pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T6 W4 I5 A5 Ltd8 AS4+
chariot base, moves and fights like a monster; 4+ ward; can be marked; in the shooting phase give one unit within 12" a roll of the EOTG table; effect is RiP, if you try to bestow another benefit on any unit, then the previous effect ceases to work; unit champions may roll on the table when they win challenges (much like characters can do normally) provided there is a War Shrine on the table (this includes Ogre and Dragon Ogre champions)
Rules:
- "Will of Chaos" rule, army wide re-roll panic
- Mark of Khorne causes Frenzy, +1S for Giant and Spawn; 25pts
- Mark of Nurgle causes -1 WS in combat and to hit with shooting; 30pts
- Mark of Slaanesh benefits the unit with immunity to fear, terror and panic, also gives ASF to rare choices; 15pts
- NEW Mark of Tzeentch gives +1 to ward save (6+ ward to models without one), also +1 to cast for sorcerers; 5pts
- Eye of the Gods table, roll 2D6 for the following:
- Characters roll every time they win a challenge
- Chosen roll once at the start of the game
- Trolls roll every time they successfully regenerate two or more wounds at once
- 2: "Insanity" Stupidity (chosen re-roll)
3: +1 Toughness
4: +1 Strength
5: +1 Attack
6: +1 Armour (max. 0+)
7: "The Eye is Closed" Nothing (chosen re-roll)
8: Magic Resistance (3)
9: +1 Leadership
10: Cause fear (cause terror if already cause fear)
11: Cause terror
12: Stubborn and 4+ Ward Save
- Lore of Slaanesh
1. D6 S3 hits. Units that take wounds cannot march in their following movement phase.
2. Every enemy unit within 18" make take a panic test.
3. Make a unit frenzied.
4. Titillating Delusions.
5. Make a friendly unit cause fear or terror if already causing fear.
6. Enemy unit takes T tests for every model. Those who fail take a wound with no AS.
- Lore of Nurgle
1. Magnificent Buboes. 5+ to cast. Choose an enemy single model. It loses a wound.
2. 7+ to cast. Give regeneration to a friendly unit.
3. Plague Squall. 8+ to cast.
4. Cloying Quagmire. 8+ to cast. All models in unit must take an I test. Those who fail must then take an armour save. If they pass the armour save after failing the I test, they die.
5. Curse of the Leper. 10+ to cast. Remains in Play. Add a counter to the target unit every turn. Take the number of counters each turn from the units S and T. If either reaches 0 remove the unit from the table.
6. Rot, Glorious, Rot! 13+ to cast. D6 SD6 hits with no armour saves to every unit within 18".
- Lore of Tzeentch
1. Flickering Fire of Tzeentch.
2. Target takes a Ltd test. Takes wounds equal to how much they fail by.
3. Remains in Play. Enemy units cannot benefit from their general's Ltd, enemy wizards miscast on any doubles.
4. Green Fire of Tzeentch.
5. Remains in Play. Make one normal warrior in range an Exalted Champion.
6. 15+ to cast. 2D6 S2D6 hits. If 11 or 12 is rolled for strength, remove the target unit from play.
Mantle of Chaos - 75pts
Tentacle of Tzeentch - 65pts (not sure about this one being tentacle)
Whip of Agony - 45pts
Effect is one use only; used at the start of one of the Chaos players phases; does some sort of wounds with no ward or armour saves allowed
Diabolic Splendour - 35pts
Golden Eye of Tzeencth (Sorcerers only) - 25pts
Has some effect during the magic phase instead of the old ward save
Sopoforic Musk - 25pts
Bloodcurdling Roar - 25pt
Fury of the Blood God - 25pts
Magic Resistance(2) and a 4+ ward save against magic missiles
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czy dobrze rozumiem, że teraz nie będzie konnych chosenów? Choseni tylko na piechotę?
No i taka kwestia - przy statsach Warriorów mamy tylko opcję tarczy... mam nadzieję, że broń wielką/halabardę/additionale też będą mogli brać. Podobnie z chosenami - tam z kolei opcja GW jest, ale nie widać mozliwości dania im tarczy ani innej broni. Oby to była tylko niekompletna informacja, a nie stan faktyczny.
No i taka kwestia - przy statsach Warriorów mamy tylko opcję tarczy... mam nadzieję, że broń wielką/halabardę/additionale też będą mogli brać. Podobnie z chosenami - tam z kolei opcja GW jest, ale nie widać mozliwości dania im tarczy ani innej broni. Oby to była tylko niekompletna informacja, a nie stan faktyczny.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
To w 1 itemie?Fury of the Blood God - 25pts
Magic Resistance(2) and a 4+ ward save against magic missiles
Dodajmy do tego marke tęczy...ward 3+ na strzelanie i magic resistance mniam
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Przy tych statystyka może będą jakieś gifty ,które dadzą kopa w walce (bonus do siły na przykład ) .Wtedy będzie naprawdę fajny kolo na smoku Magująco-walczący ...Sorcerer Lord 235pts NEW
M4 WS5 BS3 S4 T4 W3 I5 A3 Ltd8
100pts of magic items; 50pts of gifts; mounts are Chariot, Chaos Steed, Daemonic Steeds, Chaos Dragon and a Manticore aswell as God specific Daemonic mounts which are mark dependent (note the Chariot does not take up a special choice)
prawdę mówiąc, ekstrapolowałbym z nazwy giftu, że wymaga marki korniszonaszafa@poznan pisze:To w 1 itemie?Fury of the Blood God - 25pts
Magic Resistance(2) and a 4+ ward save against magic missiles
Dodajmy do tego marke tęczy...ward 3+ na strzelanie i magic resistance mniam
co do helki - nowa jest całkiem mocna i pewnie będę ją wystawiał, ale żałuję, że tak okroili jej zasady, bo teraz w sumie z demonicznej maszyny została klopa z kopem w walce.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, o 12:24 przez Nehan, łącznie zmieniany 1 raz.
zapowiada sie ciekawie;] mam wrażenie że jak nam sie nastroje pogarszają to puszczają jakąs ciekawą plotę:P
dotarło do mnie coś.. rydwany bedą wymiatać w combacie... bo obsługa ma teraz po 2A! jeśli beda mieli halabardy to mamy 4A S5 do impaktów.. z marką khorna jeszcze ciekawiej ale już nie będzie potrzebna żeby rydwan był w miarę opłacalny. może fear też dostanie za demoniczne konie. i taki rydwan może już nawet klocek przepchać sam..
bardzo mnie też cieszy mantikora pod lordów;] sporo opcji to da tańszych (choć lord na mantysi to wciąz ok 500p będzie..).
ten ward to na magiczne pociski tylko:/ kule armatnie bola bardziej niestety...
magowie na deonicznych wierzchowcach tez będą ciekawą opcją:] mam nadzieję że będą rzeczywiście jakieś marki boostujące combat.
szkoda mi też ichor ataku:( po takim klocku szczurów nie zostawał prawie nikt...
dotarło do mnie coś.. rydwany bedą wymiatać w combacie... bo obsługa ma teraz po 2A! jeśli beda mieli halabardy to mamy 4A S5 do impaktów.. z marką khorna jeszcze ciekawiej ale już nie będzie potrzebna żeby rydwan był w miarę opłacalny. może fear też dostanie za demoniczne konie. i taki rydwan może już nawet klocek przepchać sam..
bardzo mnie też cieszy mantikora pod lordów;] sporo opcji to da tańszych (choć lord na mantysi to wciąz ok 500p będzie..).
ten ward to na magiczne pociski tylko:/ kule armatnie bola bardziej niestety...
magowie na deonicznych wierzchowcach tez będą ciekawą opcją:] mam nadzieję że będą rzeczywiście jakieś marki boostujące combat.
szkoda mi też ichor ataku:( po takim klocku szczurów nie zostawał prawie nikt...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Hmmm... ja to myślałem, o warriorach z halabardą i tarczami... a tu zonk. Może jednak będą mogli brać GW itp.
Ja to chyba Lordowego Maga na Mentysie wrzucę, a zwykli lordowie to konno.
Hellena to chyba tylko jedna. A i Ogry z Chaosową zbroją dla klimatu może sobie wystawie. Takie spaślaki z markiem Korniszona ciekawe
Ja to chyba Lordowego Maga na Mentysie wrzucę, a zwykli lordowie to konno.
Hellena to chyba tylko jedna. A i Ogry z Chaosową zbroją dla klimatu może sobie wystawie. Takie spaślaki z markiem Korniszona ciekawe
Tak, rycerze będą zarąbiści, ale będą Dogry, które bardzo się przydają jako ściskacz jaj steamtankom, waraltarom, kolesiom na smokach, czy chociażby cokolwiek co przeżyje salwę jezzaili i dojedzie do skavenów .thurion pisze:jeden bedzie duzo rycerzy
...
Do tego będziemy mieli zwykłe ogry, które na bank będą tańsze od kawy
(oddział kawy - 5*40+powiedzmy sztandar(20?) i muzyk(10?)+jakiś sztandar(25;) lub inny ) i mark(10-30) czyli wyjdzie luzem 300 pkt.
Ogry, coś koło 105 za 3 modele - +dwuraki i mark np khorna(jakoś nie widzę fluffowo ogrów tzencha) i może jeszcze z muzykiem(jeśli wejdzie) mogą wyjść za 150 pkt, czyli masz 2 oddziały ogrów z dwurakami khorna(12 ataków/9 ran/save 5+, może chaos armour 4+?), które wg mnie będą lepsze na rozpieprzanie wampirów, którzy będą kroić rycerzy siłą 6-7. Oczywiście nie muszę wspominać o działaniu taktycznym, że mamy 2 a nie 1 oddział z pierdzielnięciem.
Z tymi kalkami to niestety racja. Ludzie są za leniwi by testować coś nowego a jeśli nawet to zawsze trafi się na forum jakiś debil wujekdobra rada, który od razu powie, że to się nie opłąca i tamto i lepiej zrobić rozpę, by wyglądałą tak jak kogoś...Thurion pisze:wcale nie jest powiedzane ze nie bedzie kalek.. okaze sie gdzies za 3 miechy po jednym, dwoch masterach...
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, o 14:30 przez Marios, łącznie zmieniany 1 raz.