tylko w teorii - w prakatyce oznacza to jeden atak wiecej w celu. niewielka roznicakurka_z_podworka pisze:i wszystkiego co ma WS4, nie każcie wymieniaćSzaman pisze:...ma to znaczenie tylko przy bretonskiej lancy
Jak startować?
Moderator: #helion#
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Ile walk przegrałeś 1Wo?
I tutaj powstaje problem grywalności Imperium.
Jedni lubią to.Inni tamto.
Daje to masę możliwości przez co Imperium jest uważane przez jednych za słabą armię(bo nie ma jednoznacznych faworytów) a przez innych za mocną(bo można wykręcic niezłe combo).
Jedni lubią to.Inni tamto.
Daje to masę możliwości przez co Imperium jest uważane przez jednych za słabą armię(bo nie ma jednoznacznych faworytów) a przez innych za mocną(bo można wykręcic niezłe combo).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Moje zdanie już znacie, jestem za drugą opcją.Reyki pisze:Daje to masę możliwości przez co Imperium jest uważane przez jednych za słabą armię(bo nie ma jednoznacznych faworytów) a przez innych za mocną(bo można wykręcic niezłe combo).
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Popieram przedmówce .Kiedyś Haje miały zazwyaczaj oklepane rozpy :Silvery,Rydwany,2bolce ew Orły.Teraz zapewne z przyjsciem ich nowej edycji to sie troszke zmieniło no ale dla mnie juz zapóźno.. Imperium to jest siła Pozatym jak juz pisaliscie wczesniej mozna pogłowkowac nad jednostkami i to jest na duzy +.Oczywiscie nadal w Imperium standartem jest tzw Imperialna Górka ale widze że coraz bardziej się to zmienia i gracze od tego odchodzą
Imperim jest najbardziej uniwersalną armią w Wfb.. takie połączenie Imperialnej Gwardii (słabiutka masowa piechota, czołgi, strzelcy), Space Marines'ów (Zakony rycerskie, Great Swordzi) i Deamon hunterów z Witch hunterami - Flagellanci, Kaplani bitewni, ołtarze...
Mamy tu niemal wszystko czegozapragniemy, silny ostrzał, najlepsze pancerze, 8szkół magii, jednostki kolosy - ołtarz, gryf, czołg... słabością są zdecydowanie skirmiszerzy, brak jednostek latających, podkopujących, dużego T i S...
No bo mamy w sumie armię ludzi, nie są jacyś tam nadzwyczajni, nie są uzdolnieni fizycznie jak elfy, krasnoludy, czy ten cały cholerny pomiot chaosu. Mamy średnie zdolności, średnie Ld... wszystko standardowe. To jest najbardziej poważna wada, w niczym naj... Ale to zdolność gracza to wyboru ulubionej kombinacji spośród wielu możliwych daje zwycięstwo lub przegraną i co najważniejsze daje dużo frajdy... O to bowiem synowie Sigmara zwyciężyli(polegli) dzisiejszego dnia przy pomocy swej odwagi, wiary i inteligencji... a nie że jakiś skrzywiony bóg ich nafaszerował, czy dlatego, że są nadnaturalnymi istotami....
Zwyczajni ludzie walczący w obronie swojej krainy i wolności... to w moim przypadku daje najwięcej przyjemności z gry...
Mamy tu niemal wszystko czegozapragniemy, silny ostrzał, najlepsze pancerze, 8szkół magii, jednostki kolosy - ołtarz, gryf, czołg... słabością są zdecydowanie skirmiszerzy, brak jednostek latających, podkopujących, dużego T i S...
No bo mamy w sumie armię ludzi, nie są jacyś tam nadzwyczajni, nie są uzdolnieni fizycznie jak elfy, krasnoludy, czy ten cały cholerny pomiot chaosu. Mamy średnie zdolności, średnie Ld... wszystko standardowe. To jest najbardziej poważna wada, w niczym naj... Ale to zdolność gracza to wyboru ulubionej kombinacji spośród wielu możliwych daje zwycięstwo lub przegraną i co najważniejsze daje dużo frajdy... O to bowiem synowie Sigmara zwyciężyli(polegli) dzisiejszego dnia przy pomocy swej odwagi, wiary i inteligencji... a nie że jakiś skrzywiony bóg ich nafaszerował, czy dlatego, że są nadnaturalnymi istotami....
Zwyczajni ludzie walczący w obronie swojej krainy i wolności... to w moim przypadku daje najwięcej przyjemności z gry...
Dokładnie! Piwa wszystkim i na zdrowie... oczywiście imperialnym winem się nie pogardzi
No i zgadzam się z Szamanem... Rule Book jest niemal napisany pod Imperium, trudno znaleźć zasady które są ponad podręcznik główny... jest to kolejny dowód na to, że to jest najbardziej standardowa armia...
No i zgadzam się z Szamanem... Rule Book jest niemal napisany pod Imperium, trudno znaleźć zasady które są ponad podręcznik główny... jest to kolejny dowód na to, że to jest najbardziej standardowa armia...
nie rozumiem was, o co spór z tymi swordami spearami i halabardami.
mozeszwziasc klocek swordmanow, i tyle samo spearow w detaczu, i odwrotnie. macie tyleee opcji a wy sie spieracie, czy miec wiecej WS czy ataków.
a jak i to, i to wam nie odpowiada, proponuje flagelantow, GS i milicje
ja osobiście gram na swordach, nie z racji wiekszego WS, ale ze klimatycznie wydaja mi sie podstawą armii
mozeszwziasc klocek swordmanow, i tyle samo spearow w detaczu, i odwrotnie. macie tyleee opcji a wy sie spieracie, czy miec wiecej WS czy ataków.
a jak i to, i to wam nie odpowiada, proponuje flagelantow, GS i milicje
ja osobiście gram na swordach, nie z racji wiekszego WS, ale ze klimatycznie wydaja mi sie podstawą armii
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
mv- movment czyli ruch w calach
ws- weapon skill zdolnosc walki wręcz
bs - balistic skill - umiejętnośc strzelania
s- strenght - siła
t - toughnes - wytrzymałosć
w - wounds - czyli ilosc ran ile można otrzymać zanim model schodzi
I - Initiative - Inicjatywa czyli jak szybki jest i zwinnny dany model
a- attack - ilość ataków
ld - leadership - współczynnik dowodzenia, morale
ws- weapon skill zdolnosc walki wręcz
bs - balistic skill - umiejętnośc strzelania
s- strenght - siła
t - toughnes - wytrzymałosć
w - wounds - czyli ilosc ran ile można otrzymać zanim model schodzi
I - Initiative - Inicjatywa czyli jak szybki jest i zwinnny dany model
a- attack - ilość ataków
ld - leadership - współczynnik dowodzenia, morale
- Zawisza Czarny
- Plankton
- Posty: 1
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Ostatnio zdecydowałem się na zbieranie amii Imperium. Mam więc pytanie czy opłaca sie kupić batalion, a jeżeli tak to co należy potem dokupić? Interesuje mnie na początku gra bardziej defensywna z solidną obroną i magią.
Bataliony zawsze się opłaca kupić na początek.
Imperium jest w tej dobrej sytuacji że ma 3 bataliony do wyboru.
Kupujesz batalion,następnie box magów,następnie armatę.
Imperium jest w tej dobrej sytuacji że ma 3 bataliony do wyboru.
Kupujesz batalion,następnie box magów,następnie armatę.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Eeee... Jakie 3 bataliony do wyboru? Widziałem tylko dwa możliwe z czego i tak tylko najnowszy jest powszechnie dostępny Jakieś namiary Reyki? Chyba że chodzi ci o nowy box z okazji 25th Anniversary ale to już bym liczył jako army deal a nie batalion.Reyki pisze:...Imperium jest w tej dobrej sytuacji że ma 3 bataliony do wyboru.