TK Euro - faraony w rajtuzach.
Re: TK na format euro
Jest mobilne wskrzeszanie na BSBku panie kolego i to lepsze niż z inkantacji, bo mam na nie w razie potrzeby 2k6 kosci i jest już recastowane podobno. Gwardia walczy tylko dwoma modelami z przodu, zgadnij jakimi, a stedfasta zdejmują klocki szkieli od boku. Tyczek nie ma.
Widze ze też zaczałeś się bawić masami mumiów, ciekawe czy będa przyrastac logarytmicznie w rozpie
Natomiast:
Natomiast:
Recastowane? ljsndfwerghhsgJest mobilne wskrzeszanie na BSBku panie kolego i to lepsze niż z inkantacji, bo mam na nie w razie potrzeby 2k6 kosci i jest już recastowane podobno.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
daj znać jak się nowy koncept sprawdzi w walce
pomyzł ciekawy, ale imo mniej skuteczny od "klasycznej wersji" : brak priestów zadziała moim zdaniem na niekorzyść...
pomyzł ciekawy, ale imo mniej skuteczny od "klasycznej wersji" : brak priestów zadziała moim zdaniem na niekorzyść...
doczytałem, nie ma recasta, co oznacza że musi spaść sztandar z bsb i moze wcisne jeszcze jednego ksiedza
chociaż niekoniecznie, mam tylko 1 leczenie mniej niż poprzednio i moge je rzucać z większej ilosci kości więc luz
jeszcze raz wklejam
chociaż niekoniecznie, mam tylko 1 leczenie mniej niż poprzednio i moge je rzucać z większej ilosci kości więc luz
jeszcze raz wklejam
Trzej Królowie - Tomb Kings Army
Tomb King @ 270.0 Pts General
Wizarding Hat [100.0]
Tomb King @ 196.0 Pts Great Weapon
The Other Tricsters Shard [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Tomb King @ 176.0 Pts Great Weapon
Icon Bearer @ 90.0 Pts BSB
Banner of the Undying Legion [25.0]
Liche Priest @ 165.0 Pts Hierophant
Dispel Scroll [25.0]
Brooch of the Great Desert [25.0]
25 Skeleton Warriors @ 225.0 Pts
Shield; FCG
25 Skeleton Warriors @ 225.0 Pts
Bow; FCG
18 Skeleton Warriors @ 159.0 Pts
Bow; czemp muzyk
22 Tomb Guard @ 334.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Icon of Rakaph [40.0]
3x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Swarm @ 45.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe
2x3 Seleton Chariots @ 120
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2600.0
Jest gwardia tzn. że jest dobra rozpiska
A tak serio też mi coś podobnego po głowie chodziło
Z tym wskrzeszaniem i recastowaniem to nie słyszałem ale jak tak jest to jest zacnie Na jednym kingu był zainstalował scorpion armour to gwardia w combacie będzie się mało sypać
A tak poza tym może być śmiesznie
Mnie się bardzo podoba
A tak serio też mi coś podobnego po głowie chodziło
Z tym wskrzeszaniem i recastowaniem to nie słyszałem ale jak tak jest to jest zacnie Na jednym kingu był zainstalował scorpion armour to gwardia w combacie będzie się mało sypać
A tak poza tym może być śmiesznie
Mnie się bardzo podoba
Miałem napisac jak się tym gra, więc napiszę, ze bardzo dobrze!
Królowie biją się jak źli, jeśli tylko puszczać je w odpowiednie cele.
Wczoraj przegrałem z Kalafiorem 4 - 16, ale moglo być róznie, gdybym nie oblał na królu głupoty z przerzutem na 10. :/ Z drugiej strony mogłem też obessać maskę, jakbyśmy rozegrali całą bitwę, ale i tak gralismy ponad 3h. Gwardia i 1 king polegli w Walce z plagusami zboostowanymi z lighta, ale miałem beasta i do czasu ifki Kalafiora to oni kroili plagusów i flamery, które dobiły od boku,
13 - 7 z Dwarfami Grichalka, Gwardia ładnie się sprawowała wypluwając kinga z lataniem i piechotnego na tyły krasnali, straciłem rydwany, katapulte i wszystkie wykopki, sam pokroilem 1 z 2 duzych unitów wariorów, połowę maszyn i paru herosów, gwardia sprawia, że naprawde mogę iśc do przeciwnika, super sprawa. Pan w czapce miał fire.
20 - 0 z dwarfami Arbitra, jemu zostali minerzy, ja straciłem swarmy. Heaven obniżał liderkę i zabierał 6tki, czyli mogłem iśc na piąchy z rengerami. Gwardia z 2 królami i bsb pokroiła w 2 tury walki klocek rangerów, który w nią zaszarżował, bo nie doszła na 6, gwardia zjadła maszyny, a na koniec wypluła jednego króla na kowadło, z którym nie mogły poradzić sobie dwa skorpiony.
Powrót 7ed patentu na stół okazał się bardzo fajny. Przez cała grę zawodzili mnie tylko wariorzy z tarczami. Wymysliłem też śmieszny patent na gwardię z ikoną i banner of swiftenss, pozwalający rozwinać sie gwardii na 10 cali a nie na 8. Ale to chyba trochę taki przerost formy nad treścią. Mobilne leczenie na bsb daje radę.
Królowie biją się jak źli, jeśli tylko puszczać je w odpowiednie cele.
Wczoraj przegrałem z Kalafiorem 4 - 16, ale moglo być róznie, gdybym nie oblał na królu głupoty z przerzutem na 10. :/ Z drugiej strony mogłem też obessać maskę, jakbyśmy rozegrali całą bitwę, ale i tak gralismy ponad 3h. Gwardia i 1 king polegli w Walce z plagusami zboostowanymi z lighta, ale miałem beasta i do czasu ifki Kalafiora to oni kroili plagusów i flamery, które dobiły od boku,
13 - 7 z Dwarfami Grichalka, Gwardia ładnie się sprawowała wypluwając kinga z lataniem i piechotnego na tyły krasnali, straciłem rydwany, katapulte i wszystkie wykopki, sam pokroilem 1 z 2 duzych unitów wariorów, połowę maszyn i paru herosów, gwardia sprawia, że naprawde mogę iśc do przeciwnika, super sprawa. Pan w czapce miał fire.
20 - 0 z dwarfami Arbitra, jemu zostali minerzy, ja straciłem swarmy. Heaven obniżał liderkę i zabierał 6tki, czyli mogłem iśc na piąchy z rengerami. Gwardia z 2 królami i bsb pokroiła w 2 tury walki klocek rangerów, który w nią zaszarżował, bo nie doszła na 6, gwardia zjadła maszyny, a na koniec wypluła jednego króla na kowadło, z którym nie mogły poradzić sobie dwa skorpiony.
Powrót 7ed patentu na stół okazał się bardzo fajny. Przez cała grę zawodzili mnie tylko wariorzy z tarczami. Wymysliłem też śmieszny patent na gwardię z ikoną i banner of swiftenss, pozwalający rozwinać sie gwardii na 10 cali a nie na 8. Ale to chyba trochę taki przerost formy nad treścią. Mobilne leczenie na bsb daje radę.
Po DMŚ stwierdzam jasno iż jedna gwardia z kingiem nie może być wszędzie na stole i przyda sie jeszcze coś do klepania. Po długich namysłach postawiłem jednak na Uszatki . Troszkę się napociłem ale wymyśliłem takie cuś:
Tomb King @ 265.0 Pts
General
Sword of Might
Armour of Silvered Steel ewentualnie Scorpion Armour tego jeszcze niewiem.
Collar of Shapesh
Potion of Foolhardiness
Liche High Priest @ 345.0 Pts
Hierophant
Wizards Hat
Liche Priest @ 140.0 Pts
Dispel Scroll [25.0]
Icon Bearer @ 65.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 175.0 Pts
Bow; Musician
Champion
10 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts
Bow; Musician
Champion
10 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts
Bow; Musician
Champion
3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts
5 Skeleton Light Horsemen @ 70.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
25 Tomb Guard @ 330.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion
6 Ushabti @ 390.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe
Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2600.0
I teraz kilka uwag:
Standard of the sands to totalna strata pkt. 75 pkt wywalonych w śmietnik. Owszem przeciwnik idzie turę dłużej do ciebie ale to nie zmienia faktu że jak wie jak grac z TK to gniecie cie turę później
Ikona na gwardii w tej edycji nie jest musem więc z czystym sumieniem można z niej spokojnie zrezygnować
Jak grasz gwardią to Scorpion Armour to mus (dlatego raczej postawię na opcję ze scorpionem )
Brakuje mi w tej rozpisce trzeciego Skorpiona i drugiego scrola, no ale coś za coś.
Calesoner - graj ta rozpą jeszcze i dawaj jakieś raporty bo w sumie pocisnąłeś tylko dwarfy a na tle innych armii trzeba to przetestować
Tomb King @ 265.0 Pts
General
Sword of Might
Armour of Silvered Steel ewentualnie Scorpion Armour tego jeszcze niewiem.
Collar of Shapesh
Potion of Foolhardiness
Liche High Priest @ 345.0 Pts
Hierophant
Wizards Hat
Liche Priest @ 140.0 Pts
Dispel Scroll [25.0]
Icon Bearer @ 65.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 175.0 Pts
Bow; Musician
Champion
10 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts
Bow; Musician
Champion
10 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts
Bow; Musician
Champion
3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts
5 Skeleton Light Horsemen @ 70.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
25 Tomb Guard @ 330.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion
6 Ushabti @ 390.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe
Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2600.0
I teraz kilka uwag:
Standard of the sands to totalna strata pkt. 75 pkt wywalonych w śmietnik. Owszem przeciwnik idzie turę dłużej do ciebie ale to nie zmienia faktu że jak wie jak grac z TK to gniecie cie turę później
Ikona na gwardii w tej edycji nie jest musem więc z czystym sumieniem można z niej spokojnie zrezygnować
Jak grasz gwardią to Scorpion Armour to mus (dlatego raczej postawię na opcję ze scorpionem )
Brakuje mi w tej rozpisce trzeciego Skorpiona i drugiego scrola, no ale coś za coś.
Calesoner - graj ta rozpą jeszcze i dawaj jakieś raporty bo w sumie pocisnąłeś tylko dwarfy a na tle innych armii trzeba to przetestować
Takie miałem paringi, Robson powiedział, ze nie chce grać HE na to. Więc musieliśmy przelosowac i trafiłem 2 raz dwarfy. Teraz kminie jak zmieścić dwie gwardie, na format areny wchodzą, ale scenariusze są trochę deprymujące.
Co do Twojej rozpy nie wiem tylko po co SLH bez czempa, jesli potrzeba wystawienia to lepiej się sprawdza pojedyncza baza swarmów, 25 pkt zaoszczędzonych, można przyoszczędzić też na królu, zostawić mu tylko mieczyk i colar i są punkty na 3ego skorpa.
Co do Twojej rozpy nie wiem tylko po co SLH bez czempa, jesli potrzeba wystawienia to lepiej się sprawdza pojedyncza baza swarmów, 25 pkt zaoszczędzonych, można przyoszczędzić też na królu, zostawić mu tylko mieczyk i colar i są punkty na 3ego skorpa.
Nic sie nie martw. Scenariusze będą tylko 2 i to lajtowe. Po prostu daj nam jeszcze trochę czasu aby te zasady dokładnie ogarnąć i zapiąć na ostatni guzikKalesoner pisze:Takie miałem paringi, Robson powiedział, ze nie chce grać HE na to. Więc musieliśmy przelosowac i trafiłem 2 raz dwarfy. Teraz kminie jak zmieścić dwie gwardie, na format areny wchodzą, ale scenariusze są trochę deprymujące.
Hehe...do odgninania . Wiem że czempion się w odginaniu przydaje ale często odgina się coś z czym się nie chce walczyć (najlepiej do końca bitwy) a w takich oddziałach najczęściej jest heros z dużą I wiec dupa z chempionaKalesoner pisze:Co do Twojej rozpy nie wiem tylko po co SLH bez czempa, jesli potrzeba wystawienia to lepiej się sprawdza pojedyncza baza swarmów, 25 pkt zaoszczędzonych, można przyoszczędzić też na królu, zostawić mu tylko mieczyk i colar i są punkty na 3ego skorpa.
Dwie klopy to strata punktów, jedna starczy, i bez czaszek (teraz mało co panikuje, a i tak chcesz tym raczej zabijac monstery). Wywaliłbym tez lekką jazde i wrzucił giganta - w wersji hw&sh klepie ghule/wszelką piechotę z niską S aż miło.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
No właśnie jak ci się gigson sprawdził??
A nad czaszkami na klopach też się dość sporo zastanawiałem i pomału dochodzę do tego wniosku co ty że teraz one są chyba troszkę zbędne.
Wrzucił byś rozpę na forum i raporcik bo z tego co wiem do dość ci się sprawdzało takie zestawienie jakie miałeś
A nad czaszkami na klopach też się dość sporo zastanawiałem i pomału dochodzę do tego wniosku co ty że teraz one są chyba troszkę zbędne.
Wrzucił byś rozpę na forum i raporcik bo z tego co wiem do dość ci się sprawdzało takie zestawienie jakie miałeś
Toche overkill, mozna chyba te 20 pkt lepiej wydać, ale każdy gra jak lubi
Co do gigsona - jak pisałem wyzej - save 2+ i wchodzimy w każda hordę z S3/4, szczególnie ghule Wychodzi sie po prostu drugą stroną. Podobnie wszelkie gwardie wampirze bez dwuraków, ogólnie byłem naprawdę bardzo zadowolony z jednostki. Możliwosc wskrzeszania, dopchnięcia, jeszcze jak sie wylosuje taki czar cudo jak np przerzuty "1" na hit, wound i save to juz całkiem miodzio Wiadomo, trudno na to liczyc ale zawsze sie znajdzie cos do wspierania
W pierwszej bitwie gigant został zdmuchniety z armat (ale ostały sie inne rzeczy), w innej z lizardmenami po "magicznym" pozbawieniu go tarczy zapluty plujkami, czy tez wpadl pod jakies kroksy, juz nie pamietam. Poza tym zawsze robil co do niego należało
Oczywiscie, jest to slabszy monster niż dowolny z każdej innej armii, ale w wersji z wysokim savem okazuje się bardzo przyzwoity, polecam potescic.
Rozpę i raport dorzuce jutro
Pozdrawiam
Co do gigsona - jak pisałem wyzej - save 2+ i wchodzimy w każda hordę z S3/4, szczególnie ghule Wychodzi sie po prostu drugą stroną. Podobnie wszelkie gwardie wampirze bez dwuraków, ogólnie byłem naprawdę bardzo zadowolony z jednostki. Możliwosc wskrzeszania, dopchnięcia, jeszcze jak sie wylosuje taki czar cudo jak np przerzuty "1" na hit, wound i save to juz całkiem miodzio Wiadomo, trudno na to liczyc ale zawsze sie znajdzie cos do wspierania
W pierwszej bitwie gigant został zdmuchniety z armat (ale ostały sie inne rzeczy), w innej z lizardmenami po "magicznym" pozbawieniu go tarczy zapluty plujkami, czy tez wpadl pod jakies kroksy, juz nie pamietam. Poza tym zawsze robil co do niego należało
Oczywiscie, jest to slabszy monster niż dowolny z każdej innej armii, ale w wersji z wysokim savem okazuje się bardzo przyzwoity, polecam potescic.
Rozpę i raport dorzuce jutro
Pozdrawiam
RaportUndead84 pisze:No właśnie jak ci się gigson sprawdził??
A nad czaszkami na klopach też się dość sporo zastanawiałem i pomału dochodzę do tego wniosku co ty że teraz one są chyba troszkę zbędne.
Wrzucił byś rozpę na forum i raporcik bo z tego co wiem do dość ci się sprawdzało takie zestawienie jakie miałeś
Świetny wynik Fluffy, Twoja relacja i doświadczenia z ostatniego turnieju zaczynają mnie zachęcać do jeszcze bardziej ofensywnego składania TK.
Tylko gigant z tarcza wymaga zgody organizatorów, nie wiem czy jest dopuszczony na euro.
Tylko gigant z tarcza wymaga zgody organizatorów, nie wiem czy jest dopuszczony na euro.
Dzięki
Co do gigsona - to imo powinien być, zawsze zwyczajowo był dopuszczany, nie jest jakimś przegięciem - zwłaszcza że TK są jedną z dwóch najsłabszych armii w tej edycji. A na Euro przecież nikt powaznie o muminach nie myśli..
Może dopuszczenie tych zasad rozbija się tylko o kwestię przypomnienia twórcom Euro o nich?
Pozdrawiam
Co do gigsona - to imo powinien być, zawsze zwyczajowo był dopuszczany, nie jest jakimś przegięciem - zwłaszcza że TK są jedną z dwóch najsłabszych armii w tej edycji. A na Euro przecież nikt powaznie o muminach nie myśli..
Może dopuszczenie tych zasad rozbija się tylko o kwestię przypomnienia twórcom Euro o nich?
Pozdrawiam
Ulepszona wersja, panowie z przodu mają obydwaj warda na 4+ więc są bardziej wytrzymalii, więcej leczenia, tyle samo popychaczek, ale jedna kostka więcej. Bez swarmów, drugi król do walki zastąpiony przez princa, wywalony oddział szkieletów z tarczami, dodatkowe rydwany, więcej gwardzistów. Na słabo oddające cele do walki wchodzi też Kapelusznik.
Tomb King @ 241.0 Pts; General; GW
Cloak of the Dunes [20.0]
Golden Ankrha [45.0]
Tomb King @ 276.0 Pts; GW
Wizarding Hat [100.0]
Tomb Prince @ 131.0 Pts; GW; LA
Collar of Shapesh [25.0]
2x Liche Priest @ 140.0 Pts; Hierophant
Brooch of the Great Desert [25.0] / Dispel Scroll [25.0]
Icon Bearer @ 90.0 Pts; BSB
Banner of the Undying Legion [25.0]
24 Tomb Guard @ 358.0 Pts; FCG
Icon of Rakaph [40.0]
2x Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts Czaszki
3x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
3x3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts
23 Skeleton Warriors @ 199.0 Pts Bow; Mus; Champ
2x10 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts Bow; Mus; Champ
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2600.0