DreamPainting Studio - galeria prac
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
Re: Coś nowego by Damik
Na pajęczyne mam inny sposób Czy za dużo? nie wiem. Pierwszy raz używałem tej techniki na większą skale.
Kurcze też mam takie wrażenie, może podciągnij te gluty lakierem przezroczystym?Okoń pisze:Jak dla mnie za dużo śluzu. Wygląda jak model pokryty pajęczyną.
Teraz przyszło mi na pomalowanie czegoś po maturach wybrałem coś mniejszego i "na topie", czy Eldarski farseer na motorku
Po większe fotki zapraszam na cmona
http://www.coolminiornot.com/379794
Po większe fotki zapraszam na cmona
http://www.coolminiornot.com/379794
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Ładne i czyste malowanie ale przyczepię się do dwóch rzeczy. Lufy karabinków nie są pomalowane i gąsienice brudne są tylko na samym dole. Powinny być ubrudzone równomiernie chyba że one stoją w tym samym miejscu przez cały czas i dlatego ukurzyła się tylko powierzchnia styku
Agrellan Earth na podstawki i brud to suche pasteleRemo pisze:Najbardziej podoba mi się piachol i piacholowy bród. Jakiś autorski patent?
W sumie z gąsienicami się zgodzę, mój bład ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z karabinkami..wiem, że lufy powinny być nawiercone
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
nawet jak nie nawiercasz to byś czarną kropkę walnął leniu
Jeśli o mnie chodzi, to uważam, że to bardzo dobre malowanie. Życzyłbym sobie, by tak właśnie wyglądały figurki na stołach bitew. I nawet brak wylotu lufy i nierównomierny bród akceptuję. A w dodatku chcę pochwalić tempo malowania - od tygodnia dostępne - i już zrobione! Brawo
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Ładne ale osl według mnie za ciemny, jeśli jeszcze tego nie oddałeś to rozjaśniłbym go do błękitu lub nawet białego w niektórych miejscach
Obrazilem sie na GW za PG tych modeli polaczone z ich gownianym wyglądem Podstawki gołe troche
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"