Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Jutro obrobie bo teraz nie pisze z kompa. Moge dac albo lvl 4 na magu albo lvl 3 i ward na 5+. Ja osobiscie wole miec jakiekolwiek zabezpieczenie czy przed miscastem snajperkami czy cc. A na oba nie styka limitu lordowego.
Moja warjacja na temat nowego Imperium
Arch Lector of Sigmar @ 203.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Shrieking Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Helm of the Ratslayer [15.0]
Captain of the Empire @ 114.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Luckstone [5.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 95.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Master Engineer @ 65.0 Pts
11 Archers @ 87.0 Pts
Normal Bow; Musician
9 Knightly Orders @ 228.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Preceptor; Warhorse
9 Knights of the Inner Circle @ 290.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Preceptor; Warhorse
War Banner [35.0]
3 Demigryph Knights @ 209.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Inner Circle Preceptor; Demigryph
Gleaming Pennant [5.0]
4 Demigryph Knights @ 297.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Inner Circle Preceptor; Demigryph
Steel Standard [35.0]
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Great Cannon @ 120.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2400.0
4 klocki jazdy i czterech herosów do tych unitów w tym 3 priestów do boostów plus eko pegazista komandos.
Volley gun i Astrologium do zmiękczania klocków przed wejściem kawalerii, jest i armatka do zadań specjalnych.
Co sądzicie?
Arch Lector of Sigmar @ 203.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Shrieking Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Helm of the Ratslayer [15.0]
Captain of the Empire @ 114.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Luckstone [5.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 95.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Master Engineer @ 65.0 Pts
11 Archers @ 87.0 Pts
Normal Bow; Musician
9 Knightly Orders @ 228.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Preceptor; Warhorse
9 Knights of the Inner Circle @ 290.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Preceptor; Warhorse
War Banner [35.0]
3 Demigryph Knights @ 209.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Inner Circle Preceptor; Demigryph
Gleaming Pennant [5.0]
4 Demigryph Knights @ 297.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Inner Circle Preceptor; Demigryph
Steel Standard [35.0]
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Great Cannon @ 120.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2400.0
4 klocki jazdy i czterech herosów do tych unitów w tym 3 priestów do boostów plus eko pegazista komandos.
Volley gun i Astrologium do zmiękczania klocków przed wejściem kawalerii, jest i armatka do zadań specjalnych.
Co sądzicie?
Jak coś dojdzie do maga w cc to już raczej mag trupem jest. Żeby zginąć od samych miscastów to trzeba je 3 rzucić co z resztą przy takiej ilości może raczej skutkować zwarzywieniem maga efektem 2-4 lub 10-12.Magnus pisze:Jutro obrobie bo teraz nie pisze z kompa. Moge dac albo lvl 4 na magu albo lvl 3 i ward na 5+. Ja osobiscie wole miec jakiekolwiek zabezpieczenie czy przed miscastem snajperkami czy cc. A na oba nie styka limitu lordowego.
Przed snajperkami jak chcesz go obronić to możesz też wsadzić do jego oddziału kogoś z MR (2), chociażby witch huntera chociaż w jego przypadku to trochę przepłacanie za sam MR. Ale jak ktoś nie będzie mieć snajperek to wtedy takiego witch huntera można na przód wysłać na polowanko.
Jeśli chodzi o bronie z zasadą sniper to chyba najlepiej w łucznikach siedzieć bo to kolejny -1 do hita. Jak się jeszcze ich zasłoni to już będą kompletnie nie do trafienia z broni BSowych (no poza TK ale tam snajperek nie ma).
Lazur
Zamieniłbym hełm pegazisty na charmed shield. Wtedy priest będzie wytrzymalszy, a pegazista wytrzyma ewentualny ostrzał z cannona.
Do tego na pegazie przydała by się jakaś lanca imo. Zresztą na BSB też lanca by była fajna.
Poza tym to strasznie cię mało. Ale taki urok kawaleryjskich rozpisek.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Wcześniej tak było ale wolę hełm na pegazie bo bardziej się boję pestek niż cannona i lepszy save jest... lepszy. I tak ogarnięty gracz czymś tam strzeli w tego pegaza żeby charmeda zdjąć przed strzałem z cannona. Charmed shield na księdzu i tak w sumie dlatego bo jest w cenie zwykłej tarczy. Oczywiście z lancami masz racje ale 2 lance na herosów to 14 punktów a nie bardzo jest skąd te punkty urywać. Musiałbym wywalić coś z gryfów bo mam tylko 5 punktów ponad stan w core a nie bardzo chyba chcę osłabiać gryfy
Po przejściach z kilkoma wersjami rozpy wymyśliłem coś takiego:
Lords:
Mag Lord lvl 4 shadow - 200
Heroes:
Kapitan BSB, zbroja płytowa, Biting Blade, Talisman of Endurance - 131
Warrior Priest, dwurak, Armour of Meteoric Iron - 120
Kapitan, zbroja płytowa, tarcza, koń z bardingiem, Sword of Might - 104
Warrior Piest, ciężka zbroja, koń z bardingiem, Sword of Battle, Enchanted Shield - 108
Inżynier - 65
Core:
10 Inner Circle Knights FCG Razor Standard - 325
30 Swodsmen FCG - 240
5 łuczników detaczment - 35
5 łuczników detaczment - 35
Special:
28 Greatswords FCG Standard of Discipline -353
10 halabard detaczment - 60
10 halabard detaczment - 60
3 Damigryph Knights FCG, halabardy - 204
5 Pistoliers, Outrider (repeater pistol), Muzyk - 120
2x Great Cannon - 240
Razem: 2400
Modeli: 114
Lord Mag-generał do swordsmenów, bsb z priestem do greatswordów, kapitan i priest na koniu do konnicy (oczywiście)
Greaci jako bunkier i kombinacja 3 oddziałów (z detkami) które mają stubborn, hate, "hold the line!" i przeżut z bsb.....
Rozmyślam jeszcze nad zmianą greatów na halabardy, priesta na piechotę na with huntera w oddziale 10-15 łuczników z FCG.
Lords:
Mag Lord lvl 4 shadow - 200
Heroes:
Kapitan BSB, zbroja płytowa, Biting Blade, Talisman of Endurance - 131
Warrior Priest, dwurak, Armour of Meteoric Iron - 120
Kapitan, zbroja płytowa, tarcza, koń z bardingiem, Sword of Might - 104
Warrior Piest, ciężka zbroja, koń z bardingiem, Sword of Battle, Enchanted Shield - 108
Inżynier - 65
Core:
10 Inner Circle Knights FCG Razor Standard - 325
30 Swodsmen FCG - 240
5 łuczników detaczment - 35
5 łuczników detaczment - 35
Special:
28 Greatswords FCG Standard of Discipline -353
10 halabard detaczment - 60
10 halabard detaczment - 60
3 Damigryph Knights FCG, halabardy - 204
5 Pistoliers, Outrider (repeater pistol), Muzyk - 120
2x Great Cannon - 240
Razem: 2400
Modeli: 114
Lord Mag-generał do swordsmenów, bsb z priestem do greatswordów, kapitan i priest na koniu do konnicy (oczywiście)
Greaci jako bunkier i kombinacja 3 oddziałów (z detkami) które mają stubborn, hate, "hold the line!" i przeżut z bsb.....
Rozmyślam jeszcze nad zmianą greatów na halabardy, priesta na piechotę na with huntera w oddziale 10-15 łuczników z FCG.
miło by było abyście pograli na tych rozpach, które podajecie i dali cynk co się sprawdza w nich i w jakich kombinacjach. takie podawanie na sucho każdej rozpy do niczego nie prowadzi tylko do jednego wielkiego spamtematu.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
to źle myślałeś
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Dokładnie. Pograjmy, zobaczymy jak co się sprawdza, nabierzmy doświadczenia, bo czytanie 30tej rozpiski jest bez sensu skoro i tak nikt jeszcze nie wie jakie mogą być bolączki w graniu daną rozpą.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
temat i tak się wykrystalizuje z czasem, na razie premiera była w sobote każdy ma milion pomysłów na sekundę na temat nowego Imperium i nic się na to nie poradzi; ta spamownia najpewniej za miesiąc przestanie tak wyglądać, bo ludzie zaczną rozgrywać swoje pierwsze bitwy, na razie najlepiej byłoby aby ktoś wrzucał tutaj rozpę ale już przetestowaną przynajmniej na jednej bitwie, bez zbędnego zaśmiecania, jeżeli ktoś chce aby użytkownicy tylko ocenili jego rozpę zapraszam do tematu ogólnego
http://forum.wfb-pol.org/viewforum.php?f=25
http://forum.wfb-pol.org/viewforum.php?f=25
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 190.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Crown of Command [35.0]
1 Battle Wizard Lord @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
38 Halberdiers @ 289.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
39 Halberdiers @ 295.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Musician
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2399.0
Ok zagrałem dzisiaj bitwe z WE
Wygrałem 15:5
Moje przemyślenia :
1.Demigryfy wcale nie sa takie szałowe w combacie (bez jakis buffuf lub deuffów na przeciwniku wcale tak dobrze nie kroją) ale sa mocne skurczybyki i to jest raczej mus
2.Kawaleria jest fajna (myśle czy nie zamienic tych halabard na więcej kawaleri)
3.Pegaz jest wciąż fajny ale nie można sie nim juz zabradzo oddalac od armi (trza bedzie znalesc osobne pk na BSB)
4.Lector na piechote daje rade
5.Magie i antymagie mamy teraz tak słabiutka że aż żal dupe ściska (tą magie to jeszcze kichać ale anty magia się zrobiła mega słabsza)
6. Czołg jest amazing !! na 4 ranach rozjeżdżał armie przeciwnika Od niego powinno się zaczynać tworzenie rozpiski
1 Arch Lector of Sigmar @ 190.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Crown of Command [35.0]
1 Battle Wizard Lord @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
38 Halberdiers @ 289.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
39 Halberdiers @ 295.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Musician
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2399.0
Ok zagrałem dzisiaj bitwe z WE
Wygrałem 15:5
Moje przemyślenia :
1.Demigryfy wcale nie sa takie szałowe w combacie (bez jakis buffuf lub deuffów na przeciwniku wcale tak dobrze nie kroją) ale sa mocne skurczybyki i to jest raczej mus
2.Kawaleria jest fajna (myśle czy nie zamienic tych halabard na więcej kawaleri)
3.Pegaz jest wciąż fajny ale nie można sie nim juz zabradzo oddalac od armi (trza bedzie znalesc osobne pk na BSB)
4.Lector na piechote daje rade
5.Magie i antymagie mamy teraz tak słabiutka że aż żal dupe ściska (tą magie to jeszcze kichać ale anty magia się zrobiła mega słabsza)
6. Czołg jest amazing !! na 4 ranach rozjeżdżał armie przeciwnika Od niego powinno się zaczynać tworzenie rozpiski
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Na antymagię to można poradzić tylko większą ilością priestów (teraz czanelują ddki i pdki jak magowie) i ten wózek z lighta (+1 dd dopóki żyje, do tego ma swoją latarkę i warda).
Jak się spisały te dwa oddziały demigryfów tak bardziej szczegółowo? Ta trójka daje radę? Czy może dopiero piątka coś robiła?
Jak się spisały te dwa oddziały demigryfów tak bardziej szczegółowo? Ta trójka daje radę? Czy może dopiero piątka coś robiła?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Chanel to chanel raz wejdzie raz nie (ja się ciesze jak mi 2 razy na gre wejdzie)
A płacić 100 pk czy w wersji eko 65 za 1/6 szansy na kostkę to imo zły deal
To samo z wózkiem na który trzeba wygospodarować 130 pk a jest miętki jak kaczuszka
5 w sumie tylko straszyła w sumie bo dałem się głupio złapać na kreskę driad w lesie ( i tak przestałem chyba z 4 tury) a 3 dostała na twarz 6 treekinów zabiła chyba jednego dostała 2 rany wiec wygrałem o muzyka potem czołg pomógł i nie było co zbierać z drzewek Potem to już w sumie kręciła się w kółko bo ciężko było coś złapać
Więc tak podsumowując za niska cenę dostajemy twardy oddział który umie jeszcze powalczyć
A w bitwie był to oddział który szachował armie przeciwnika bo nie miał na nich kontry
Opcja 5+3 jest optymalna i przetestowana (morfangi u ogrów)
A płacić 100 pk czy w wersji eko 65 za 1/6 szansy na kostkę to imo zły deal
To samo z wózkiem na który trzeba wygospodarować 130 pk a jest miętki jak kaczuszka
5 w sumie tylko straszyła w sumie bo dałem się głupio złapać na kreskę driad w lesie ( i tak przestałem chyba z 4 tury) a 3 dostała na twarz 6 treekinów zabiła chyba jednego dostała 2 rany wiec wygrałem o muzyka potem czołg pomógł i nie było co zbierać z drzewek Potem to już w sumie kręciła się w kółko bo ciężko było coś złapać
Więc tak podsumowując za niska cenę dostajemy twardy oddział który umie jeszcze powalczyć
A w bitwie był to oddział który szachował armie przeciwnika bo nie miał na nich kontry
Opcja 5+3 jest optymalna i przetestowana (morfangi u ogrów)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Akurat ten lightowy wózek to 120 pkt. Poza tym to nadal rydwan z S5. Do tego ma 4 ataki z ws/s3. Znaczy gór nie przeniesie ale śmietnik ogarnąć może. I to przy okazji do swojej roli rozdawacza warda i ddka.
Co do samych priestów to nie chodzi mi o branie ich tylko po to aby kostki dawali. Ale branie ich do oddziałów aby wszędzie mieć hate i ewentualnego boosta z modlitwy (przy power lvl 3 to na jednej kości można spokojnie próbować, a nie wyjdzie to kulnąć kolejną bo priest nie traci koncentracji). A przy okazji mieć więcej channeli.
Jasne pamiętam bitwy, jak przez 6 pełnych tur ani mi ani przeciwnikowi nie wyszedł ani jeden channel ale to nasza jedyna metoda aby mieć dostęp do kości przez całą bitwę bo scroll jest jeden.
Edit
Mógłbyś rozwinąć czemu ustawienie 5+3 jest takie dobre? Czemu mounfangi tak się wystawia?
Co do samych priestów to nie chodzi mi o branie ich tylko po to aby kostki dawali. Ale branie ich do oddziałów aby wszędzie mieć hate i ewentualnego boosta z modlitwy (przy power lvl 3 to na jednej kości można spokojnie próbować, a nie wyjdzie to kulnąć kolejną bo priest nie traci koncentracji). A przy okazji mieć więcej channeli.
Jasne pamiętam bitwy, jak przez 6 pełnych tur ani mi ani przeciwnikowi nie wyszedł ani jeden channel ale to nasza jedyna metoda aby mieć dostęp do kości przez całą bitwę bo scroll jest jeden.
Edit
Mógłbyś rozwinąć czemu ustawienie 5+3 jest takie dobre? Czemu mounfangi tak się wystawia?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Nie wiem
Nie interesowało mnie to póki nie dostaliśmy kuraków
Trza było by się pytać ogrów skoro tak graja i uważają to za optymalne złożenie
Mi się wydaje że toi mniej więcej tak to wygląda
6- Kosztuje już dość sporo a siłe przebicia ma jak 5 + jest to duży oddział trudniejszy do manewrowania
5- kosztuje mniej siłe przebicia ma bardzo podobna co 6 może spokojnie powalczyć z większymi oddziałami wroga łatwiej się nimi manewruje
4- za mało na nawiązanie kontaktu z większymi oddziałami wroga za duży na supprotujacy oddział uderzeniowy
3- za niewiele pk dostajemy oddział uderzeniowy potrafiący nawiązać kontakt z mniejszymi oddziałami przeciwnika
Chyba uszczuplę jedne halabardy kosztem małego maga
Nie interesowało mnie to póki nie dostaliśmy kuraków
Trza było by się pytać ogrów skoro tak graja i uważają to za optymalne złożenie
Mi się wydaje że toi mniej więcej tak to wygląda
6- Kosztuje już dość sporo a siłe przebicia ma jak 5 + jest to duży oddział trudniejszy do manewrowania
5- kosztuje mniej siłe przebicia ma bardzo podobna co 6 może spokojnie powalczyć z większymi oddziałami wroga łatwiej się nimi manewruje
4- za mało na nawiązanie kontaktu z większymi oddziałami wroga za duży na supprotujacy oddział uderzeniowy
3- za niewiele pk dostajemy oddział uderzeniowy potrafiący nawiązać kontakt z mniejszymi oddziałami przeciwnika
Chyba uszczuplę jedne halabardy kosztem małego maga
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Grałem dzisiaj z VC, w rozpie miałem:
mag lord (lvl 4, light, płaszcz Ulryka)
2xWP (AoMI i Armour of Silvered Steel, aditional hw)
BSB (płyta, enchanted shield)
inżynier
2xWH (brace of pistols)
2x40 halabard fcg
2x5 archer (detki)
2x4 demigryfy (sztandar,muzyk, Steel Standard i Banner of swiftness)
2x canon
volley gun
hurricanum
Magia nie tyrała zbyt bardzo, bo albo rzucałem mało na WoW, albo mając miscasta na sygnaturce (rzucając z 2 kości, 2 tury z rzędu ) niszczyłem sobie pozostałe kości (i przy okazji zabijałem generała). Bolał jednak brak DS (i w sumie niszczarki z 7ed), gdy w 1 turze rzucił inwokację (suma 15), a ja mam 3 DD i weszła to zrobiło się nieciekawie (nie biegało już 3x5 wilków, 2x2 fellbaty, 2x2 bat swarmy tylko 3x10 wilków, 2x5 fellbatów, 2x3 bat swarmów).
Volley gun dość nieżle sobie strzelał i redukował te duże odzdziały wilków (do 3 tury gdy spadł od fellbata, który stankował canona), canony nic nie ustrzeliły (coacha dałem schować za moją górką , a innych celów nie było). WH w łucznikach spokojnie przyjmował szarże resztek wilków i je tępił. Demigryfy na flankach też sobie nieźle radziły. Jeden oddział pokroił vargeisty, przyjął szarżę coacha i go skroił w 2 tury cc, aby potem będąc przez niego nadwątlonym uciec od szkieletów . Drugi rozwalił wilki, ale dostał szarżę od spirit hosta i stał w nim 4 tury cc (ostrzeliwany przez banshee), aby potem dostać banshee na pysk i stać jeszcze 4 tury (bsb w pobliżu był i się nie sypała). Na środku jedne halabardy kroiły bat swarmy i jakieś wilki (straciłem ok 10 modeli, hit na 2+ z hatem to jest to ) aż w końcu przyszedł duży wampir i pokroił je w 3 tury cc (sam). Drugie halabardy nadszarpnięte poważnie miscastami zdołały skroić tylko vargeisty (tracąc bsb przy okazji). Na koniec WH miał szansę zostać narodowym bohaterem imperium (kosztując 55 pkt zaaplikował dużemu wampirowi za 560 pkt +100 za generała kb, niestety wsv 5+ go uratował). Wyszło 11-9
Ogólnie: demigryfy zdecydowanie zasługują na dużo miejsca w rozpiskach. Kloce halabard z WP i wsparciem hurricanum też nieźle się sprawują. Volley gun ciekawa opcja, dobrze rozstawiony spłaca się bez problemu (i odstrasza niektóre oddziały). DS to jednak konieczność. Przydałaby się też wyższa liderka i więcej W na generale (pieszy lektor pewnie zastąpi małego WP).
mag lord (lvl 4, light, płaszcz Ulryka)
2xWP (AoMI i Armour of Silvered Steel, aditional hw)
BSB (płyta, enchanted shield)
inżynier
2xWH (brace of pistols)
2x40 halabard fcg
2x5 archer (detki)
2x4 demigryfy (sztandar,muzyk, Steel Standard i Banner of swiftness)
2x canon
volley gun
hurricanum
Magia nie tyrała zbyt bardzo, bo albo rzucałem mało na WoW, albo mając miscasta na sygnaturce (rzucając z 2 kości, 2 tury z rzędu ) niszczyłem sobie pozostałe kości (i przy okazji zabijałem generała). Bolał jednak brak DS (i w sumie niszczarki z 7ed), gdy w 1 turze rzucił inwokację (suma 15), a ja mam 3 DD i weszła to zrobiło się nieciekawie (nie biegało już 3x5 wilków, 2x2 fellbaty, 2x2 bat swarmy tylko 3x10 wilków, 2x5 fellbatów, 2x3 bat swarmów).
Volley gun dość nieżle sobie strzelał i redukował te duże odzdziały wilków (do 3 tury gdy spadł od fellbata, który stankował canona), canony nic nie ustrzeliły (coacha dałem schować za moją górką , a innych celów nie było). WH w łucznikach spokojnie przyjmował szarże resztek wilków i je tępił. Demigryfy na flankach też sobie nieźle radziły. Jeden oddział pokroił vargeisty, przyjął szarżę coacha i go skroił w 2 tury cc, aby potem będąc przez niego nadwątlonym uciec od szkieletów . Drugi rozwalił wilki, ale dostał szarżę od spirit hosta i stał w nim 4 tury cc (ostrzeliwany przez banshee), aby potem dostać banshee na pysk i stać jeszcze 4 tury (bsb w pobliżu był i się nie sypała). Na środku jedne halabardy kroiły bat swarmy i jakieś wilki (straciłem ok 10 modeli, hit na 2+ z hatem to jest to ) aż w końcu przyszedł duży wampir i pokroił je w 3 tury cc (sam). Drugie halabardy nadszarpnięte poważnie miscastami zdołały skroić tylko vargeisty (tracąc bsb przy okazji). Na koniec WH miał szansę zostać narodowym bohaterem imperium (kosztując 55 pkt zaaplikował dużemu wampirowi za 560 pkt +100 za generała kb, niestety wsv 5+ go uratował). Wyszło 11-9
Ogólnie: demigryfy zdecydowanie zasługują na dużo miejsca w rozpiskach. Kloce halabard z WP i wsparciem hurricanum też nieźle się sprawują. Volley gun ciekawa opcja, dobrze rozstawiony spłaca się bez problemu (i odstrasza niektóre oddziały). DS to jednak konieczność. Przydałaby się też wyższa liderka i więcej W na generale (pieszy lektor pewnie zastąpi małego WP).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
nie wiem co przyniosą najbliższe gry ale na razie uważam ,że oba wózki i nowe modlitwy to to co najlepszego dostało imperium w tym booku w sobotę gram turniej - tylko na razie rozpy nie mogę zrobić bo mam oryginalengo AB a tam jeszcze nie ma nowego imperium:)
Sry za offtopic, ale co tu tak dużo graczy HE ?
Czyżby wszyscy (podobnie do mnie) przekonali się do swoich znienawidzonych (na stołach tylko rzecz jasna - nie fluffowo) przeciwnikach ?
A może to kwestia klimatu ?
A w temacie to czy ktoś wpuścił Demigryfy w jakiś większy klocek? Jak sobie radzą? I czy je jakoś boostujecie?
Czyżby wszyscy (podobnie do mnie) przekonali się do swoich znienawidzonych (na stołach tylko rzecz jasna - nie fluffowo) przeciwnikach ?
A może to kwestia klimatu ?
A w temacie to czy ktoś wpuścił Demigryfy w jakiś większy klocek? Jak sobie radzą? I czy je jakoś boostujecie?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
He he ciebie też ciągnie zostać wyznawcą Sigmara? Jakoś tak nudno ciągle za Ulthuan walczyć .. A tak serio to ja już od dłuższego czasu po cichu imperium zbierałem bo faktyczne klimat ma niesamowity...