Włócznia Myrmidii
Re: Włócznia Myrmidii
rzeczywiście wiele jego wypowiedź wyjaśnia...
1) stoisz sobie w jednym szeregu oddziałem 10 koników
2) rzucasz miscast mały template, masz od srodka pół podstawki do krawędzi maga i podstawki do końca rycerzyka, jako że 1,5 podstawki < 1,5 cala (promień kółka), to dostaje dwóch rycerzy i mag
3) rzucasz miscast 3,4 duzy templat i łapiesz dodatkowo +1 cal czyli dodatkowo jednego rycerzyka czyli 3 rycerzy i mag
teraz ok?
2) rzucasz miscast mały template, masz od srodka pół podstawki do krawędzi maga i podstawki do końca rycerzyka, jako że 1,5 podstawki < 1,5 cala (promień kółka), to dostaje dwóch rycerzy i mag
3) rzucasz miscast 3,4 duzy templat i łapiesz dodatkowo +1 cal czyli dodatkowo jednego rycerzyka czyli 3 rycerzy i mag
teraz ok?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Krotka relacja z Bazyla:
I bitwa: Rob z imperium
Udalo sie wygrac pojedynek strzelecki, a heros przytankowal ladnie demigryfy i w nastepnej turze skontrowalem, a potem juz bylo latwiej. 18:2
II bitwa: Michal z imperium
Tylko jedno dzialo, wiec szybko je zabilem, potem popelnilem duzy blad i stracilem halabardy z magami i skonczylo sie 12:8
III bitwa: wokrze z bestiami
Wysadzam sobie maszynki w drugiej turze i wyganiam sobie IC z BSB za mape, potem cos tam jeszcze szarpnalem kotami i 10:10
IV bitwa: Zielony z bretka
Spoko bitwa, tuba jedna sie zacina, a druga wybucha w pierwszej turze, szczesliwie koty zabijaja BSB, a papa lapie jedna lance w challengu, lordunio Zielonego zabija mi BSB i kowboja i 9:11
V bitwa: karli z imperium
Karli zabija mi tuby i kowboja w pierwszej turze, potem juz strzelanie do kaczek. 0:20
Passa Bazylowa utrzymana, zawsze wciagam mache w ostatniej bitwie... zal
No nic, odkuje sie na Kujawiaku, chwilowo musze obmyslic jakis nowy pomysl na armie, bo wozek jednak sie nie sprawdza.
Siadl co prawda tylko raz, ale niestety Krolik mial racje - nie wyrabia sie za kawaleria.
I bitwa: Rob z imperium
Udalo sie wygrac pojedynek strzelecki, a heros przytankowal ladnie demigryfy i w nastepnej turze skontrowalem, a potem juz bylo latwiej. 18:2
II bitwa: Michal z imperium
Tylko jedno dzialo, wiec szybko je zabilem, potem popelnilem duzy blad i stracilem halabardy z magami i skonczylo sie 12:8
III bitwa: wokrze z bestiami
Wysadzam sobie maszynki w drugiej turze i wyganiam sobie IC z BSB za mape, potem cos tam jeszcze szarpnalem kotami i 10:10
IV bitwa: Zielony z bretka
Spoko bitwa, tuba jedna sie zacina, a druga wybucha w pierwszej turze, szczesliwie koty zabijaja BSB, a papa lapie jedna lance w challengu, lordunio Zielonego zabija mi BSB i kowboja i 9:11
V bitwa: karli z imperium
Karli zabija mi tuby i kowboja w pierwszej turze, potem juz strzelanie do kaczek. 0:20
Passa Bazylowa utrzymana, zawsze wciagam mache w ostatniej bitwie... zal
No nic, odkuje sie na Kujawiaku, chwilowo musze obmyslic jakis nowy pomysl na armie, bo wozek jednak sie nie sprawdza.
Siadl co prawda tylko raz, ale niestety Krolik mial racje - nie wyrabia sie za kawaleria.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Moje wnioski po Bazylu chyba sobie jakies wyciagnalem, sprobuje w najblizszym czasie poprobowac gry taka rozpa:
Grand Master on Barded Warhorse: General; Great Weapon; Full Plate Armor; White Cloak of Ulric @ 211
Captain on Barded Warhorse: Battle Standard; Great Weapon; Full Plate Armor; Dragonhelm; Dawnstone @ 148
Warrior Priest on Barded Warhorse: Heavy Armour; Shield; Obsidian Lodestone; Tormentor Sword @ 135
Battle Wizard Lord: Lore of Heaven; Magic Level 4; Dispel Scroll @ 225
Captain on Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Razor Standard @ 400
30 Halberdiers: Musician; Sergeant @ 200
2x4 Demigryph Knights @ 464
2 Great Cannons @ 240
1 Steam Tank @ 250
Fajne cory?
Grand Master on Barded Warhorse: General; Great Weapon; Full Plate Armor; White Cloak of Ulric @ 211
Captain on Barded Warhorse: Battle Standard; Great Weapon; Full Plate Armor; Dragonhelm; Dawnstone @ 148
Warrior Priest on Barded Warhorse: Heavy Armour; Shield; Obsidian Lodestone; Tormentor Sword @ 135
Battle Wizard Lord: Lore of Heaven; Magic Level 4; Dispel Scroll @ 225
Captain on Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Razor Standard @ 400
30 Halberdiers: Musician; Sergeant @ 200
2x4 Demigryph Knights @ 464
2 Great Cannons @ 240
1 Steam Tank @ 250
Fajne cory?
Niestety Imp vs. Imp to beznadziejny mirror - tak właściwie to pojedynek rewolwerowców.
Kto wygra pierwszą turę i dobrze przywali z działek ma bardzo spoko sytuację.
Tak naprawdę to najlepsze Imperium przeciw Imperium byłoby takie które miałoby same szybkie naporowe jednostki zamiast armat, ale tylko szaleniec by tak grał przeciwko innym armiom.
Kto wygra pierwszą turę i dobrze przywali z działek ma bardzo spoko sytuację.
Tak naprawdę to najlepsze Imperium przeciw Imperium byłoby takie które miałoby same szybkie naporowe jednostki zamiast armat, ale tylko szaleniec by tak grał przeciwko innym armiom.
Tego GM sobie daruj serio na BSB wsadził bym trick sharda no i 30 halabard też d mnie nie przemawia wolał bym 5 KO+ łucznicy ale to moje zdanieswieta_barbara pisze: Grand Master on Barded Warhorse: General; Great Weapon; Full Plate Armor; White Cloak of Ulric @ 211
Captain on Barded Warhorse: Battle Standard; Great Weapon; Full Plate Armor; Dragonhelm; Dawnstone @ 148
Warrior Priest on Barded Warhorse: Heavy Armour; Shield; Obsidian Lodestone; Tormentor Sword @ 135
Battle Wizard Lord: Lore of Heaven; Magic Level 4; Dispel Scroll @ 225
Captain on Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Razor Standard @ 400
30 Halberdiers: Musician; Sergeant @ 200
2x4 Demigryph Knights @ 464
2 Great Cannons @ 240
1 Steam Tank @ 250
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zbliza sie sezon euro-druzynowek, a ja wciaz nie moge sie zdecydowac na armie.
Z tym, ze WoCem ostatnio nie odnosze specjalnie jakichkolwiek spektakularnych wynikow, a na nowym drafcie ciezko jest mi zlozyc rozpiske, ktora by mi sie podobala. Na szczescie wciaz mam do dyspozycji druga armie i wydaje mi sie, ze jest znacznie mocniejsza niz to, co obecnie moze wystawic wypatroszony WoC - chyba trzeba bedzie poczekac na PKS, bo ciezko jest zrobic defens z kontra armia, ktora praktycznie nie ma strzelania, a jej zdolnosci ofensywne zostaly bardzo okrojone.
Wczoraj gralem bardzo podobna rozpa z HE Laika i udalo sie wygrac 16:4:
Arch Lector on War Altar: General; Heavy Armour; Charmed Shield; Talisman of Preservation @ 304
Wizard Lord: LVL 4; Lore of Light; Obsidian Lodestone @ 245
3 Battle Wizards: LVL 1; Lore of Light; Dispel Scroll @ 220
Captain on Pegasus: Battle Standard; Full Plate Armor; Shield; Dragonhelm; Dawnstone; Biting Blade @ 183
40 Halberdiers: FCG @ 270
3x5 Knightly Orders @ 330
6 Demigryph Knights: Musician @ 358
2 Great Cannons @ 240
Steam Tank @ 250
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2400
8 wystawien, 3 dziala i 2 banishmenty mocno pchaja przeciwnika do przodu, a 3 odginaczki zapewniaja sporo czasu na zadanie duzych strat.
Z tym, ze WoCem ostatnio nie odnosze specjalnie jakichkolwiek spektakularnych wynikow, a na nowym drafcie ciezko jest mi zlozyc rozpiske, ktora by mi sie podobala. Na szczescie wciaz mam do dyspozycji druga armie i wydaje mi sie, ze jest znacznie mocniejsza niz to, co obecnie moze wystawic wypatroszony WoC - chyba trzeba bedzie poczekac na PKS, bo ciezko jest zrobic defens z kontra armia, ktora praktycznie nie ma strzelania, a jej zdolnosci ofensywne zostaly bardzo okrojone.
Wczoraj gralem bardzo podobna rozpa z HE Laika i udalo sie wygrac 16:4:
Arch Lector on War Altar: General; Heavy Armour; Charmed Shield; Talisman of Preservation @ 304
Wizard Lord: LVL 4; Lore of Light; Obsidian Lodestone @ 245
3 Battle Wizards: LVL 1; Lore of Light; Dispel Scroll @ 220
Captain on Pegasus: Battle Standard; Full Plate Armor; Shield; Dragonhelm; Dawnstone; Biting Blade @ 183
40 Halberdiers: FCG @ 270
3x5 Knightly Orders @ 330
6 Demigryph Knights: Musician @ 358
2 Great Cannons @ 240
Steam Tank @ 250
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2400
8 wystawien, 3 dziala i 2 banishmenty mocno pchaja przeciwnika do przodu, a 3 odginaczki zapewniaja sporo czasu na zadanie duzych strat.
każdy woch ma ciężko z taką rozpa. na drużynówke wg mnie bardzo solidne.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Hi hi - widzę że mamy podobne przemyślenia Woch-Empire ... Bardzo mi się podoba ta rozpa - helki w tej rozpie bym nie dawał. Szkoda że mocno jest przycięty Papa na wózku i nie daje hate demisiom! Ja bardzo podobną rozpą grałem na DMŚ i z wyników byłem mocno zadowolony...z tym że wtedy papa boostował demisie co było naprawdę ważne.
Problem w tej rozpie jest taki że ...trzymasz magów w halabardach... tym samym je wyłączając. Może więc pomyśl o tym żeby np zamienić halabardy na kusze ? Może i nie wiele zrobisz ale fasta jakiegoś zastrzelisz a z tego co widzę raczej nie chcesz nigdzie iść... wiem ,wiem - wszyscy mówią że kusze są do dupy ale ja bym to sprawdził:)
Problem w tej rozpie jest taki że ...trzymasz magów w halabardach... tym samym je wyłączając. Może więc pomyśl o tym żeby np zamienić halabardy na kusze ? Może i nie wiele zrobisz ale fasta jakiegoś zastrzelisz a z tego co widzę raczej nie chcesz nigdzie iść... wiem ,wiem - wszyscy mówią że kusze są do dupy ale ja bym to sprawdził:)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kusze sa za drogie. Halabardy tak naprawde tez chetnie bym zamienil na speary ale nie mam figurkowPiotrB pisze:Hi hi - widzę że mamy podobne przemyślenia Woch-Empire ... Bardzo mi się podoba ta rozpa - helki w tej rozpie bym nie dawał. Szkoda że mocno jest przycięty Papa na wózku i nie daje hate demisiom! Ja bardzo podobną rozpą grałem na DMŚ i z wyników byłem mocno zadowolony...z tym że wtedy papa boostował demisie co było naprawdę ważne.
Problem w tej rozpie jest taki że ...trzymasz magów w halabardach... tym samym je wyłączając. Może więc pomyśl o tym żeby np zamienić halabardy na kusze ? Może i nie wiele zrobisz ale fasta jakiegoś zastrzelisz a z tego co widzę raczej nie chcesz nigdzie iść... wiem ,wiem - wszyscy mówią że kusze są do dupy ale ja bym to sprawdził:)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nareszcie objawił się PKS i szansa składania ofensywnych buildów w moich obu armiach.
Na początek lecę z EMP - tańsze oddziały niż w WoC, tańsi bohaterowie, mieści się tego więcej, a jak już dojadą do defensu to i tak będzie pozamiatane.
6 BP, 9 wystawień.
Arch Lector on Barded Steed: General; Heavy Armour; Biting Blade; Enchanted Shield; Luckstone @ 148
Celestial Wizard Lord on Steed: LVL 4; Dispel Scroll @ 243
Captain on Barded Steed: BSB; Great Weapon; Full Plate Armour; Dawnstone; Dragonhelm @ 148
Captain on Pegasus: Lance; Full Plate Armour; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 128
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370
2x5 Knightly Orders: Standard @ 240
3x3 Demigriffon Knights @ 522
2 Steam Tanks @ 500
TOTAL: 2299
Na początek lecę z EMP - tańsze oddziały niż w WoC, tańsi bohaterowie, mieści się tego więcej, a jak już dojadą do defensu to i tak będzie pozamiatane.
6 BP, 9 wystawień.
Arch Lector on Barded Steed: General; Heavy Armour; Biting Blade; Enchanted Shield; Luckstone @ 148
Celestial Wizard Lord on Steed: LVL 4; Dispel Scroll @ 243
Captain on Barded Steed: BSB; Great Weapon; Full Plate Armour; Dawnstone; Dragonhelm @ 148
Captain on Pegasus: Lance; Full Plate Armour; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 128
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370
2x5 Knightly Orders: Standard @ 240
3x3 Demigriffon Knights @ 522
2 Steam Tanks @ 500
TOTAL: 2299