Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
Bez różnicy na źródło, nie możesz wygenerować więcej niż 2 dodatkowych kostek.
Dostają mniej z baniszmentu - dla armii to może być problem.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Szach mat?Waldi pisze:Jest. Każdy Daemon Prince jest Deamon of... Więc zasadę demona ma wpisaną.Furion pisze:Idąc tym tokiem rozumowania, Daemon Prince też nie jest demonem.[/color]
Dlaczego Hellstriders nie są uznawane za demony?
WojtuśŚ pisze:Dostają mniej z baniszmentu - dla armii to może być problem.

Może po prostu weźcie powiedzcie "ok, pomyliliśmy się w tej kwestii" i to zmieńcie, zamiast iść w zaparte

Naprawdę chłopaki, mam do was ogromny szacunek i jesteście mega wykładnią zasad, ale dla mnie (i jak widać, nie tylko dla mnie) to uściślenie trąci jesiotrem.
Release the Przemcio!
Bo mają słabego sejwa i 1d6/2d6 spokojnie wystarczy :DWaldi pisze:Dlaczego Hellstriders nie są uznawane za demony?
Dlaczego w uściśleniach "Warriors of Chaos" Są po literce C a przed literką D ?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, o 16:09 przez c4h10, łącznie zmieniany 1 raz.
Banishment powinien działać na DP Wochu, tak jak na każdą inną jednostkę która nie jest demonem lub undead'em.
Powód: Zgodnie z zasadami nie mam takich przesłanek, by działało to inaczej.
A jak chcecie fluffowo sprawę rozwiązać, gdyż w tej chwili takie mam wrażenie. To Demon Woch nie pochodzi z Warp'a w odróżnieniu do demonów z Doch'u. Więc ciężko go "wykląć" z powrotem skąd przybył.
nie podoba mi się uzupełnianie zasad, zwłaszcza te które wprowadzają dalsze komplikacje. I nie uważam aby GW dopisało demonic do jednostek Wochu. Powód jest ten sam dlaczego od 7ed nekromanci i ghule mają zasadę undead, "Army wide rules" to nazywają, i raczej systematycznie się tego trzymają. Jak by DP z wochu miał się sypać to nie miał by unbrakable oraz demonic attacks, tylko był by Demonic.
Uznanie części modeli z demonic attacks jako demonic, na dłuższą metę wprowadza więcej szkody niż pożytku. Jak pierwszy raz przeczytałem booka to się zdziwiłem dlaczego niektóre jednostki są pomieszane i zasady między armiami są nie spójne pomiędzy Doch a Woch np. skullcrushers czy hellstriders. Ale na dłuższą metę, jest mniej problemów. IMHO LS zareagowała zbyt intuicyjnie tym razem, zapomnieli że zasady WFB nie mają nic wspólnego z logiką
.
Powód: Zgodnie z zasadami nie mam takich przesłanek, by działało to inaczej.
A jak chcecie fluffowo sprawę rozwiązać, gdyż w tej chwili takie mam wrażenie. To Demon Woch nie pochodzi z Warp'a w odróżnieniu do demonów z Doch'u. Więc ciężko go "wykląć" z powrotem skąd przybył.
nie podoba mi się uzupełnianie zasad, zwłaszcza te które wprowadzają dalsze komplikacje. I nie uważam aby GW dopisało demonic do jednostek Wochu. Powód jest ten sam dlaczego od 7ed nekromanci i ghule mają zasadę undead, "Army wide rules" to nazywają, i raczej systematycznie się tego trzymają. Jak by DP z wochu miał się sypać to nie miał by unbrakable oraz demonic attacks, tylko był by Demonic.
Uznanie części modeli z demonic attacks jako demonic, na dłuższą metę wprowadza więcej szkody niż pożytku. Jak pierwszy raz przeczytałem booka to się zdziwiłem dlaczego niektóre jednostki są pomieszane i zasady między armiami są nie spójne pomiędzy Doch a Woch np. skullcrushers czy hellstriders. Ale na dłuższą metę, jest mniej problemów. IMHO LS zareagowała zbyt intuicyjnie tym razem, zapomnieli że zasady WFB nie mają nic wspólnego z logiką

W opisie atrybutu z light nie jest napisane "if the target has daemonic or undead special rule" tylko "if the target is undead or a daemon", a jak sam napisałeś DP jest demonem.Kanadian pisze:Banishment powinien działać na DP Wochu, tak jak na każdą inną jednostkę która nie jest demonem lub undead'em.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie do końca tak jest. Można wykupić upgrade "demon of ...", lecz nigdzie nie ma zapisu że jest. Rozumiem że powinien być, problem w tym że nie jest.
Podobna kwestia z warpfire, niby fire ale nie jest traktowany jak flaming attack.
Głupie ale całkowicie w stylu GW.
Podobna kwestia z warpfire, niby fire ale nie jest traktowany jak flaming attack.
Głupie ale całkowicie w stylu GW.
Nie można nie wykupić. Trzeba być "demon of...".Kanadian pisze:Nie do końca tak jest. Można wykupić upgrade "demon of ...", lecz nigdzie nie ma zapisu że jest. Rozumiem że powinien być, problem w tym że nie jest.
Podobna kwestia z warpfire, niby fire ale nie jest traktowany jak flaming attack.
Głupie ale całkowicie w stylu GW.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Do tej kwestii trzeba podejśc zdroworozsądkowo - prince, helka, czy deamoni mount demonami są na pewno, ale jugger już niekoniecznie.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

watpie zebys sie mylil. nie ma takiej zasady w wochu. Jednak banishment dziala na daemony a nie oddzialy z zasada daemonic.Kanadian pisze:Tu mogę się mylić gdyż nie miałem czasu by dokładnie book do wocha przestudiować, ale demonic mount chyba nie ma zasady demonic.
zaraz sie okaze, ze tk sa wyjatkiem od banishmentu bo nie maja undead a nekeharan undead?Banishment powinien działać na DP Wochu, tak jak na każdą inną jednostkę która nie jest demonem lub undead'em.
Infernal Puppet pisze:Do tej kwestii trzeba podejśc zdroworozsądkowo - prince, helka, czy deamoni mount demonami są na pewno, ale jugger już niekoniecznie.
Bo? Prince jest demonem w 100%. Reszta już niekoniecznie. Co do helki, to mi ryba. Chodzi o crusherów, striderów i herosów na mountach, którzy w żaden sposób nie mają "demoniczności".
Shino: zasada "Nehekharan undead" jasno sugeruje, że to "undead". Zasada "daemon of" sugeruje, że to "daemon". Natomiast Skullcrusherzy i exaltedzi takiej zasady nie mają, a chyba w przypadku kawy "all hits are resolved against the rider"
Release the Przemcio!
Tu Trikk ma całkowitą racje. Helka to sprawa dziwna gdyż nie jest tak oczywistym "demonem" jak prince. Gdyż jest to coś w czym siedzi demon, ale czy tak czy tak można w dwie strony argumentować. Co do mountów to garstka zasad z mounta przechodzi na jeźca. Np. Stupidity, w niektórych przypadkach T oraz W, ale nie znalazłem nic co by wskazywało na to by ww modele kawaleri były traktowane jako demony.
Krasiowa helka dostaje 3d6, z tego c co mi się zdaje. China nie ma logicznego powodu, by jedna dostawała tak, a druga inaczej...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Jeszcze raz apeluję o skończenie biadolenia o banishmencie. Uściślenie jest jakie jest, do czasu FAQ nie ma powodu aby je zmieniać. Sprawa jest śliska i stąd uściślenie. Tyle.
Jak już mówimy o czarach Light vs WoCH - nowy FAQ też to obejmuje:
Q: Which units in the Warriors of Chaos army count as Daemons
for the purposes of the Lore of Light’s lore attribute? (p30/42)
A: Daemon Princes and Hellcannons only, as they are the only
Daemons that can be targeted separately from any nondaemonic
elements.
A co do Spirit Leecha (i Brzytwy) - uściślenia są do zmiany
Q: Which units in the Warriors of Chaos army count as Daemons
for the purposes of the Lore of Light’s lore attribute? (p30/42)
A: Daemon Princes and Hellcannons only, as they are the only
Daemons that can be targeted separately from any nondaemonic
elements.
A co do Spirit Leecha (i Brzytwy) - uściślenia są do zmiany

Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator