Jak ugryźć nowe VC??
Moderator: #helion#
Re: Jak ugryźć nowe VC??
Ty rozumiesz co ja napisałem czy piszesz by pisać? Nowa edycja czołg numer 2 wystawiany od 2400+pkt co za tym idzie bardzo rzadko zagrasz na 2-ch. Na horyzoncie sa rewening hordy ed 8....może dadzą czołg 0-1...Generalnie 8 ed 2 czołgi posiadane =1 w parkingu na kilka lat...2400? Domówki pozostaną bądź naprawdę rzadko jakieś turnieje (2350 to taka średnia wiec 2 tank sie nie łapie)
_________________
No masz racje . Co do sprawy 8ed. i tych % to 2 czołgow nie ma jak wystawić.
Rozdźwięk między nami polega na tym , że ja mówie o aktualnej 7ed a Ty jesteś juz myślami w 8.
Dlatego proponuje 1 czołg jako proks a drugi jako jakas konwersje.
zreszta podalem ten 2czołg w formie pg żartu.
Rozdźwięk między nami polega na tym , że ja mówie o aktualnej 7ed a Ty jesteś juz myślami w 8.
Dlatego proponuje 1 czołg jako proks a drugi jako jakas konwersje.
zreszta podalem ten 2czołg w formie pg żartu.
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order @ 235 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Holy Relic [45]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Might [15]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Icon of Magnus [25]
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
8 Knights of the Blazing Sun @ 299 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
13 Greatswords @ 195 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
9 Flagellant Warbands (Core) @ 110 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10] Pts
9 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2488
Czekam na opinie i porady
THX
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order @ 235 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Holy Relic [45]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Might [15]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Icon of Magnus [25]
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
8 Knights of the Blazing Sun @ 299 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
13 Greatswords @ 195 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
9 Flagellant Warbands (Core) @ 110 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10] Pts
9 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2488
Czekam na opinie i porady
THX
Poczyniłem małe zmiany
Zabrałem dwum piątkom knightów sztandary i muzyków magom dalem konie i bardingi i wsadze ich do tych piątek.
Dodałem 4 flagasów zeby dłużej wytrzymali i zabrałem lusterko gieniowi i dałem sword of power bo vampir ma podobne statsy co gienek takze niema co sie zamieniac nawet no i po dwa dispele w magach.Przydał by mi sie baner of grifon dla kawalerii ale musialbym brac bsb zamiast maga albo ksiedza bez maga to mnie zere magią
hmmm
Zabrałem dwum piątkom knightów sztandary i muzyków magom dalem konie i bardingi i wsadze ich do tych piątek.
Dodałem 4 flagasów zeby dłużej wytrzymali i zabrałem lusterko gieniowi i dałem sword of power bo vampir ma podobne statsy co gienek takze niema co sie zamieniac nawet no i po dwa dispele w magach.Przydał by mi sie baner of grifon dla kawalerii ale musialbym brac bsb zamiast maga albo ksiedza bez maga to mnie zere magią
hmmm
re Wychwa:
Wywal czempionów i sztandary z małych oddziałów rycerzy, ich wystawia się gołe piątki, ew. z muzykiem. Wywal czempiona z handgunnersów. Papieżowi daj sword of power. Za uzyskane punkty dokup więcej strzelców, kuszników, działo, dodatkową piątkę rycerzy - co tam chcesz. Rada "koniki na magach" też jest sensowna, wtedy jednemu można podmienić power stone'a np. na enchanted shield, i będzie miał wcale sensownego save'a. Poza tym w porządku .
P.S. Rozumiem, że greatswordzi są tak dla zabawy? Tzn. są praktycznie bezużyteczni, ale jeśli ich lubisz, to spoko.
Wywal czempionów i sztandary z małych oddziałów rycerzy, ich wystawia się gołe piątki, ew. z muzykiem. Wywal czempiona z handgunnersów. Papieżowi daj sword of power. Za uzyskane punkty dokup więcej strzelców, kuszników, działo, dodatkową piątkę rycerzy - co tam chcesz. Rada "koniki na magach" też jest sensowna, wtedy jednemu można podmienić power stone'a np. na enchanted shield, i będzie miał wcale sensownego save'a. Poza tym w porządku .
P.S. Rozumiem, że greatswordzi są tak dla zabawy? Tzn. są praktycznie bezużyteczni, ale jeśli ich lubisz, to spoko.
Witam
Ja oglnie gram od niedawna wiec doswiadczenie mam marne
Sztandary z konnicy wywaliłem,zostawilem tylko czempionow a czempion w hundgunersach moze sie przydac bo ma snajperke mzoe bym jakiegoś nekromantę ustrzelił ;] Jesli by ci sie chcialo to powiedz co mam wziasc zamiast GS bo niewiem. Ogólnie ich lubie ale myslałem że sie przydadzą.
P.s jak chcesz to mozesz mi pokazac jakas twoja rozpe tzn co ty by wzioł na te 2500
Z góry dziękuje
Ja oglnie gram od niedawna wiec doswiadczenie mam marne
Sztandary z konnicy wywaliłem,zostawilem tylko czempionow a czempion w hundgunersach moze sie przydac bo ma snajperke mzoe bym jakiegoś nekromantę ustrzelił ;] Jesli by ci sie chcialo to powiedz co mam wziasc zamiast GS bo niewiem. Ogólnie ich lubie ale myslałem że sie przydadzą.
P.s jak chcesz to mozesz mi pokazac jakas twoja rozpe tzn co ty by wzioł na te 2500
Z góry dziękuje
Aha magowie zamiast tych PS mają juz DS
Sword of power dla ksiedza hmmm to ksiedza moze do kawalerii jakiejs dac zamiast GS ? hm ?
Bo niewiem czy nie zabrac lusterka gienkowi bo vampir lord ma niewiele lepsze statsy od niego tylko niewiem co dac mu innego
Bo niewiem czy nie zabrac lusterka gienkowi bo vampir lord ma niewiele lepsze statsy od niego tylko niewiem co dac mu innego
ehhhh, ciężko ustosunkować się do tej rozpiski, zacznijmy od oddziałów, Snajperzy w handgunnerach są skuteczni ale dopiero od ilości 3+, jeden to strata punktów, flagellanci 10= 110pts.....wsadzić lepiej crossbowmanów w to miejsce, bo fanatycy nawet do walki nie dojdą, za mała liczba (15+ może coś przytrzymać), Greatswordzi w ilości sztuk 13-15 nic nie zrobią a mogą zostać zjedzeni przez głupie wraithy od razu nawet,magowie na koniach a i owszem, ale pamiętaj o podstawowej zasadzie, że nie mogą nosić pancerzy, wywal barding, bo to 2 cale mniej ruchu, jeżeli ksiądz ma być na piechotę to daj mu dwuraka, dlaczego? lepsze 2 ataki z S6 niż 3 z S4 i tak masz hate (to z własnego doświadczenia), w kawaleriach 5-kach jeśli wsadzisz championów to nie dostaniesz ewentualnej look out sire zasady dla samych championów czy magów, poza tym 2x taki champion to aż 32pkt....porównując zatem....flagusie (110)+snajper(25)+championi w kawie(32)=167 pts reasumując, w tych punktach możesz umieścić jeszcze 5 rycerzy, oddział 6 outriderów z muzykiem, lub 2x10 crossbowmani, wybór należy do Ciebie
jeśli chodzi o Greatswordów to wystaw przynajmniej 20 bo inaczej to nawet na stole biednie wygląda....praktyczna ilość to 25 bo wtedy mogą wytrzymać trochę magii/strzelania lub jakieś mniejsze walki bez uszczerbku na zdrowiu
jeśli chodzi o grand mastera to pamiętaj że to jedyny sensowny kiler w imperium, ma za zadanie nabijać rany na szeregowych oddziału wroga, nie wchodź nim do pojedynków bo może zginąć( chyba że robisz z niego puszkę:1+save, 4+ward,i Sword of Power), możesz mu dać dobry przedmiot Laurels of Victory, który przy liczeniu wyniku walki podwaja rany zadane przez Mistrza (podwaja wynik ale nie zadaje ran), tak więc maksymalnie możesz wyciągnąć dzięki niemu 6-8 oczek dodatkowych do wyniku walki, wsadź może jeszcze na któregoś maga Rod of Power, da ci dodatkowy potencjał w fazie magii przeciwnika na całą bitwę
jeśli chodzi o Greatswordów to wystaw przynajmniej 20 bo inaczej to nawet na stole biednie wygląda....praktyczna ilość to 25 bo wtedy mogą wytrzymać trochę magii/strzelania lub jakieś mniejsze walki bez uszczerbku na zdrowiu
jeśli chodzi o grand mastera to pamiętaj że to jedyny sensowny kiler w imperium, ma za zadanie nabijać rany na szeregowych oddziału wroga, nie wchodź nim do pojedynków bo może zginąć( chyba że robisz z niego puszkę:1+save, 4+ward,i Sword of Power), możesz mu dać dobry przedmiot Laurels of Victory, który przy liczeniu wyniku walki podwaja rany zadane przez Mistrza (podwaja wynik ale nie zadaje ran), tak więc maksymalnie możesz wyciągnąć dzięki niemu 6-8 oczek dodatkowych do wyniku walki, wsadź może jeszcze na któregoś maga Rod of Power, da ci dodatkowy potencjał w fazie magii przeciwnika na całą bitwę
Dziekówa helion za rade
Powoli mam juz mętlik w głowie i sam niewiem co by tu sklecic. Wyszło mi coś takiego ehhh
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order @ 230 Pts
General; Barding;Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Holy Relic [45] ward vs +4
Sword of Power [40] siła +2
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [25] sv +1
Icon of Magnus [25] no fear
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 351 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
11 Warhorse @ [0] Pts
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
18 Greatswords @ 220 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12] Pts
14 Flagellant Warbands (Core) @ 140 Pts
Frenzy; Flail
9 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5] Pts
9 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5] Pts
Daj znać
Powoli mam juz mętlik w głowie i sam niewiem co by tu sklecic. Wyszło mi coś takiego ehhh
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order @ 230 Pts
General; Barding;Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Holy Relic [45] ward vs +4
Sword of Power [40] siła +2
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [25] sv +1
Icon of Magnus [25] no fear
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 351 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
11 Warhorse @ [0] Pts
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
18 Greatswords @ 220 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12] Pts
14 Flagellant Warbands (Core) @ 140 Pts
Frenzy; Flail
9 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5] Pts
9 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5] Pts
Daj znać
oczywiście czołgi i działa są w rozpisce
nieźle wygląda, naprawdę, zagraj tym, tylko daj ewentualnie Warrior Priestowi Great weapon
pamiętaj o podstawowej zasadzie z wampami, nie rozstawiaj się za szeroko, bo utracisz przewagę, to ON będzie atakował, a ty musisz mieć zapewnione wsparcie dla kawy i GS-ów bo sami nie wytrzymają zbyt długo, możesz do tego wykorzystać czołgi jako swoistego rodzaju blokery, tak aby doszarżować kawalerią lub GS i spróbować zniszczyć rezultatem walki jego główne regony, ze strzelania próbuj zniszczyć najpierw śmieci,a potem osłabiać inne rzeczy
zastanów się jeszcze dobrze nad magią, tak aby Twoi magowie mogli rzucić dane czary (casting value czarów w danym lorze)....dobry tu jest fire i light....ewentualnie metal ale tylko na cięższy sprzęt (no i wysokie poziomy rzucania czarów)
oczywiście skrócony raporcik po bitwie i powodzenia
nieźle wygląda, naprawdę, zagraj tym, tylko daj ewentualnie Warrior Priestowi Great weapon
pamiętaj o podstawowej zasadzie z wampami, nie rozstawiaj się za szeroko, bo utracisz przewagę, to ON będzie atakował, a ty musisz mieć zapewnione wsparcie dla kawy i GS-ów bo sami nie wytrzymają zbyt długo, możesz do tego wykorzystać czołgi jako swoistego rodzaju blokery, tak aby doszarżować kawalerią lub GS i spróbować zniszczyć rezultatem walki jego główne regony, ze strzelania próbuj zniszczyć najpierw śmieci,a potem osłabiać inne rzeczy
zastanów się jeszcze dobrze nad magią, tak aby Twoi magowie mogli rzucić dane czary (casting value czarów w danym lorze)....dobry tu jest fire i light....ewentualnie metal ale tylko na cięższy sprzęt (no i wysokie poziomy rzucania czarów)
oczywiście skrócony raporcik po bitwie i powodzenia
Dobra zostawiam tak jak jest i niech sie dzieje co chce
Dzieki za wszystkie rady a raporcik napewno bedzie mysle ze w niedziele
Trzym sie
Dzieki za wszystkie rady a raporcik napewno bedzie mysle ze w niedziele
Trzym sie
a moze jeden regiment hundgunersow zamiast crossbowmenow ?:>
Na magach koniecznie light - płonące d6 S6 na 3 kościach to poważna sprawa i głupio z tego nie skorzystać. Jak weźmiesz metal, to może się okazać, że nie masz czego i na kogo rzucać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Fajna rozpiska...taka inna od innych ale wywal jednego IC bo masz ich 11 i usuń championa z kuszników (Flagellantów sobie będziesz mógł powiększyć).
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Witam
Własnie jestem swieżo po bitwie niestety bardzo krótkiej aczkolwiek szczęśliwej dla mnie
Po przeciwnej stronie staneły 2 kolcki po 12 black knightow z banerami +1 to hit i cos tam jeszcze .
W jednych był vampir mag w drugim jakis wight king miale jeszcze nekromante na koniu luzem i vampira lorda na hell stead lvl 4 , forbide lore , ward save +4 z głupotą. Do tego mial troche fastów 2x5 wolfy troche ghuli i 7 blod knightow bez niczego aha no i standardowo batsy 2x5 ;]Magia vampiryczna i nekromancka. Jeszcze bound speli vampirom nabrał także magie miał bardzo silną wsumie to była jego główna siła uderzenia
1 Tura
Vampiry rozpoczeły
Lord głupote zdał bez problemu
Oczywisćie wszystkim podszedł na maxa, vampir lord za gorke sie schował na tą samą górke wjechali blood knighty,1 klocek b.knightow po srodku z gulami 2 klocek na flance z fastem i batami i z drugiej strony fast z gulami a po srodku jeszcze jedne baty na moją armatke:)
Magia
Próbował mi rozwalić kuszników 3ma kotkami zucił 8 chyba d6 z siła 4 albo 5 zaryzykowałem i dispelowalem 2-ma i sie udało :)Pózniej rzucił wind of deatch czy cos takiego heheh 4 kostkami dwie 1 i dwie 6 heh czyli misscast
Wyrzucił 5 wiec ja mogłem rzucić dowolny czar.Ja grałem na light 1 mag miał 1,5 drugi 1,6 więc rzuciłem 1 w baty.Dośc fajnie poszło bo całe ale zaraz po tym połowe wskrzesił.Koniec magii
Moja tura
Wyszedłem hundgunerami przed blood knightów zeby ich wyciągnąc bo mają frenzy:) a poza tym to ogólnie jakieś kosmetyczne zabiegi w ustawieniu i nic więcej W fazie magii jeden czar nie wyszedł na drugiego uzył dispel scrolla a wiec nic
Strzelanie :):):)
1 canon
missfire i boom po canonie
2 cannon ogołnie stałem na ziemi czyli jego lorda nie widzialem ale zato widziałem jego blood knigktow tak wiec zadeklarowałem w nich dorzut ......kula upadła zaraz za oddziałem bloodow przed jego generałem :):)drugi dorzut 10
przelecialo przez generala:D na 2 trafilem o mnial ward sv na 4,niestety mu to nie pomogło d6 w wyrzuciłem 3 no i po generale
armia zaczela sie sypac poczatek jego tury posypaly sie fasty gule i polowa batow ;] i chlopak stwierdzil ze jednak jest juz po grze
Tak to mniej wiecej wyglądało
Własnie jestem swieżo po bitwie niestety bardzo krótkiej aczkolwiek szczęśliwej dla mnie
Po przeciwnej stronie staneły 2 kolcki po 12 black knightow z banerami +1 to hit i cos tam jeszcze .
W jednych był vampir mag w drugim jakis wight king miale jeszcze nekromante na koniu luzem i vampira lorda na hell stead lvl 4 , forbide lore , ward save +4 z głupotą. Do tego mial troche fastów 2x5 wolfy troche ghuli i 7 blod knightow bez niczego aha no i standardowo batsy 2x5 ;]Magia vampiryczna i nekromancka. Jeszcze bound speli vampirom nabrał także magie miał bardzo silną wsumie to była jego główna siła uderzenia
1 Tura
Vampiry rozpoczeły
Lord głupote zdał bez problemu
Oczywisćie wszystkim podszedł na maxa, vampir lord za gorke sie schował na tą samą górke wjechali blood knighty,1 klocek b.knightow po srodku z gulami 2 klocek na flance z fastem i batami i z drugiej strony fast z gulami a po srodku jeszcze jedne baty na moją armatke:)
Magia
Próbował mi rozwalić kuszników 3ma kotkami zucił 8 chyba d6 z siła 4 albo 5 zaryzykowałem i dispelowalem 2-ma i sie udało :)Pózniej rzucił wind of deatch czy cos takiego heheh 4 kostkami dwie 1 i dwie 6 heh czyli misscast
Wyrzucił 5 wiec ja mogłem rzucić dowolny czar.Ja grałem na light 1 mag miał 1,5 drugi 1,6 więc rzuciłem 1 w baty.Dośc fajnie poszło bo całe ale zaraz po tym połowe wskrzesił.Koniec magii
Moja tura
Wyszedłem hundgunerami przed blood knightów zeby ich wyciągnąc bo mają frenzy:) a poza tym to ogólnie jakieś kosmetyczne zabiegi w ustawieniu i nic więcej W fazie magii jeden czar nie wyszedł na drugiego uzył dispel scrolla a wiec nic
Strzelanie :):):)
1 canon
missfire i boom po canonie
2 cannon ogołnie stałem na ziemi czyli jego lorda nie widzialem ale zato widziałem jego blood knigktow tak wiec zadeklarowałem w nich dorzut ......kula upadła zaraz za oddziałem bloodow przed jego generałem :):)drugi dorzut 10
przelecialo przez generala:D na 2 trafilem o mnial ward sv na 4,niestety mu to nie pomogło d6 w wyrzuciłem 3 no i po generale
armia zaczela sie sypac poczatek jego tury posypaly sie fasty gule i polowa batow ;] i chlopak stwierdzil ze jednak jest juz po grze
Tak to mniej wiecej wyglądało