Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Solo bohater dostaje D6 testów
Smok: dostaje D6 testów, randomizujesz w co, potem wykonujesz testy.
Smok: dostaje D6 testów, randomizujesz w co, potem wykonujesz testy.
Release the Przemcio!
Jednostka ghouli, demonów czy innych ITP styka sie z moim oddziałem w walce wręcz. Czy muszą testować LD żeby móc mnie zaatakować? W opisie czaru nie ma wzmianki o tym że jest to spowodowane fear'em/terrorem czyli raczej powinno działać na jednostki z ITP. Ktoś mógłby to sprecyzować?
Jutro gram prawdopodobnie 1 raz w battla od długiego czasu... Przeciwnikiem będzie Manfred i jego imperium Pochwalił się, że ma 2 steam tanki... pytanko jak to zabić najlepiej??? W rozpie mam
- Lord Mag Tzeentch (Dysk) (Word of Agony)
- 2x Mag 2lvl Tzeentch (piechta)
- Hero na cyckowężu z (axe of khorne) (Krzyk)
- 2 unity marud na piechte (jedna flaile i mark slaneesha 16 modeli druga 10 gołych )
- 12 Warriorow Nurgla
- 2x 5 Knighci (Nurgle i Khorne)
- 3 x Dragon Ogry
- 3 x 5 psów
- Spawn slannesha
Z tego co wiem to Tank ma zdaje się T6 W6 i jak już go zranie to staje się mniej efektywny? jakieś rady??
- Lord Mag Tzeentch (Dysk) (Word of Agony)
- 2x Mag 2lvl Tzeentch (piechta)
- Hero na cyckowężu z (axe of khorne) (Krzyk)
- 2 unity marud na piechte (jedna flaile i mark slaneesha 16 modeli druga 10 gołych )
- 12 Warriorow Nurgla
- 2x 5 Knighci (Nurgle i Khorne)
- 3 x Dragon Ogry
- 3 x 5 psów
- Spawn slannesha
Z tego co wiem to Tank ma zdaje się T6 W6 i jak już go zranie to staje się mniej efektywny? jakieś rady??
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Kombinuje zagrać na dużym magu slaanesha. (moim daniem 6 jest zajebista na jakieś horrory czy inne gówno, no i jest szansa że dzięki niej zawoundujemy wszyskich characterów w unicie - w jakimś klocku dużym. Groźne, groźne... ale jeden czar to nie wszystko więc w razie czego warto znać plusy reszty
Pomysł jest taki: mag slaanesha (4lvl) ze spell familiarem + nurgla (2lvl)+ tzeench (2lvl) z bookiem
najpierw tzeenchowiec ma wywalić 2 czary na 2 kościach (2 pociski 1 z fire, 1 z tzeencha) 4 kosci
Nurglowiec targetuje na 24" jakiegoś herosa w unicie - najlepiej maga. 3 kości
Slaanesh poprawia po tym unicie swoją 6stką. jak wejdzie... to już jest ciepło u przeciwnika
i tak co ture.
Pomysł jest taki: mag slaanesha (4lvl) ze spell familiarem + nurgla (2lvl)+ tzeench (2lvl) z bookiem
najpierw tzeenchowiec ma wywalić 2 czary na 2 kościach (2 pociski 1 z fire, 1 z tzeencha) 4 kosci
Nurglowiec targetuje na 24" jakiegoś herosa w unicie - najlepiej maga. 3 kości
Slaanesh poprawia po tym unicie swoją 6stką. jak wejdzie... to już jest ciepło u przeciwnika
i tak co ture.
to ma wyglądać tak:jurak pisze:6'ke rzucaj z 4 a snajperke z 2 kosci.
Tzeench:
z 2 kości fireball
z 2 kości 1 z tzeencha
---------------------------4 kości (2 swoje 1 z książki +1 z poola)
Nurgle:
z 3 kości jedynka nurgla (2 swoje +1 z poola)
snajperka ma wyciagać kości - w razie potrzeby moze byc rzucana jako pierwsza- bo chyba boli najbardziej
Slaanesh:
6stka z 4 kości
2+2+3+4=11
LUB
jak dla nurglity dam power familiara:
tzeench - 2+2
nurgle - 2
Slaanesh - 4
i zostają 2 kości w zasadzie nie wiem na co?
jedyka ze slaanesha?
poproszę o pomysł
Czy obecnie w armii Warriors of Chaos mogą występować jednostki z armii Beastmanów i Demonów? Np. Minotaury i demonetki.
Czy mag posiadający 3 kostki mocy może próbować rzucić np. 2 x snajperke ( zakładając oczywiście ze ma odpowiednie piętno)?
"Żaden plan bitwy nie przetrwa kontaktu z wrogiem, plan operacji wygląda świetnie do pierwszego kontaktu z nieprzyjacielem"