Nie ma za coLuciu pisze:O żesz ty:D Dzięki, nie wpadł bym na to xP Czyli jakbym miał figsa z 1A (multiwound D6) i trafie w ogry i zadam rane, i oni nie wysavuja to moge zabic maxymalnie jednego ogra co nie? Ok, ale rozumiem, dziękuje!

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Nie ma za coLuciu pisze:O żesz ty:D Dzięki, nie wpadł bym na to xP Czyli jakbym miał figsa z 1A (multiwound D6) i trafie w ogry i zadam rane, i oni nie wysavuja to moge zabic maxymalnie jednego ogra co nie? Ok, ale rozumiem, dziękuje!
Hobbit pisze:Pytanko: czy rany zadane przez feedback scroll są magiczne?
Q: What are ‘magical attacks’? (p68)
A: All attacks made by spells and magic items are considered to be magical attacks, as are all attacks that are specifically noted as being magical attacks. Shots fired from magical items are also considered to be magical attacks, unless their description specifically states otherwise. Hits inflicted by rolls on the Miscast table are treated as magical attacks.
Ogólnie to, co napisałeś jest w porządku (jeśli chodzi o zasady multiwound).M.T. pisze:Działo zadające D6 W trafia 4 ogry. Rzut na ilość woundów: 2,2,4,6Luciu pisze:Eee jak się rozpatruje multi-woundy przeciwko multi-wound jednostkom np przeciwko jednostce ogrów (W3 każdy) Nie zrozumiałem o co to chodzi a pisze tylko, że w ten sam sposób postępujemy w przypadku templatów czy coś:P
Model nie może dostać więcej woundów niż ma, więc ogry dostają 2,2,3 i 3 W. Razem 10 W.
Schodzą 3 ogry (w sumie 9 W), a ogr, który został, ma wbity 1W.
OK, to zamiast "działo" należy czytać "broń magiczna"majzownik pisze:Ogólnie to, co napisałeś jest w porządku (jeśli chodzi o zasady multiwound).M.T. pisze:Działo zadające D6 W trafia 4 ogry. Rzut na ilość woundów: 2,2,4,6Luciu pisze:Eee jak się rozpatruje multi-woundy przeciwko multi-wound jednostkom np przeciwko jednostce ogrów (W3 każdy) Nie zrozumiałem o co to chodzi a pisze tylko, że w ten sam sposób postępujemy w przypadku templatów czy coś:P
Model nie może dostać więcej woundów niż ma, więc ogry dostają 2,2,3 i 3 W. Razem 10 W.
Schodzą 3 ogry (w sumie 9 W), a ogr, który został, ma wbity 1W.
Wprowadzasz jednak lekko w błąd zasadą ranienia z armaty - pamiętać trzeba, że armata rozpatruje każdego hita osobno trafiając w MI MB MC i M - i jak któryś przeżyje to kula już dalej nie leci. Nie ma więc możliwości zrobienia armatą dwukrotnie 2W jak w twoim przykładzie (Nie czepiam się, zwracam tylko uwagę na nową zasadę, którą łatwo przeoczyć.).