Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Witam Generałów,
Pewnie to nie ten temat, ale jaki jest aktualny draft w zakresie Empire? Wróciłem po przerwie i jestem nie na czasie. Z góry dzięki za odpowiedź.
Poniżej zamieszczam rozpiskę na 2400 pkt (nie wiem czy spełnia aktualne ograniczenia pod ETC)
Archlector 155 pkt (do halabardników)
-gw, Armour of Meteoric Iron, general
Battle Wizard Lord 260 pkt (do Spearmenów)
- 4lvl (light), Sceptre of Stability, Obsidian Leadstone
Battle Wizard 90 pkt (do Spearmenów)
- (light), Dispel Scroll
Captain of the Empire 116 pkt (do Spearmenów)
- BSB, fpa, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Sword of Striking
Captain of the Empire 148 pkt
- Pegaz, fpa, shield, Dragonhelm, Luckstone, Sword of Might
40 Halabardiers 270 pkt
-fcg
17 Spearmen 102 pkt
5 Knightly Orders 120 pkt
- musician
5 Knightly Orders 120 pkt
- musician
Great Cannon 120 pkt
Great Cannon 120 pkt
3 Demigryph Knights 204 pkt
- musician, standard bearer, Banner of Eternal Flame
5 Demigryph Knights 325 pkt
- musician, standard bearer, Standard of Discipline
Steam Tank 250 pkt
2400/2400 pkt
Wszelkie uwagi i rady mile widziane:) Korci mnie pograć sobie na magii Death lub Shadow - ktoś pogrywał? w jakiej konfiguracji?
Pewnie to nie ten temat, ale jaki jest aktualny draft w zakresie Empire? Wróciłem po przerwie i jestem nie na czasie. Z góry dzięki za odpowiedź.
Poniżej zamieszczam rozpiskę na 2400 pkt (nie wiem czy spełnia aktualne ograniczenia pod ETC)
Archlector 155 pkt (do halabardników)
-gw, Armour of Meteoric Iron, general
Battle Wizard Lord 260 pkt (do Spearmenów)
- 4lvl (light), Sceptre of Stability, Obsidian Leadstone
Battle Wizard 90 pkt (do Spearmenów)
- (light), Dispel Scroll
Captain of the Empire 116 pkt (do Spearmenów)
- BSB, fpa, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Sword of Striking
Captain of the Empire 148 pkt
- Pegaz, fpa, shield, Dragonhelm, Luckstone, Sword of Might
40 Halabardiers 270 pkt
-fcg
17 Spearmen 102 pkt
5 Knightly Orders 120 pkt
- musician
5 Knightly Orders 120 pkt
- musician
Great Cannon 120 pkt
Great Cannon 120 pkt
3 Demigryph Knights 204 pkt
- musician, standard bearer, Banner of Eternal Flame
5 Demigryph Knights 325 pkt
- musician, standard bearer, Standard of Discipline
Steam Tank 250 pkt
2400/2400 pkt
Wszelkie uwagi i rady mile widziane:) Korci mnie pograć sobie na magii Death lub Shadow - ktoś pogrywał? w jakiej konfiguracji?
Bo kosztuje tak bardzo mało, że aż żal go nie brać, a zawsze może wygonić jakąś kluczową odginaczkę.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Dla chcącego nie ma nic trudnego. Ja np. wolałbym zrezygnować z warda na lektorze kosztem tego terroru.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie spełnia co do draftu 2. Tutaj masz najnowsze ograniczenia :Huss pisze:Panowie (i Panie) bylbym jednak wdzięczny za jakies informacje i uwagi dot. mojego powyższego posta z rozpiska i pytaniami w zakresie aktualnych ograniczeń:)
Kod: Zaznacz cały
• Each 2 (or fraction) Demigryph models after the first 4/Hellblaster Volleygun/Great Cannon (max 2)/Steam Tank (max 1, counts as 2)/War Altar with 2 or more Light Wizards in the army (counts as 2), max 5
Draft 2 to tylko WiP, więc jeszcze nie jest oficjalny. Ale rozpiska nie spełnia też analogicznego zapisu z draftu 1.
Each 3 (or fraction) Demigryph models after the first 2/Hellblaster Volleygun/Great Cannon/Steam Tank (max 1, counts as 2)/Third Light Wizards in the army , max 5
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
wbrew pozorom draft 2 jest lepszy dla Imperium bo - 5 demisów wystawiasz i nie liczy się do limitu a 7 to dalej jeden wybor - co za tym idzie można wrócić do rozkładu 5 demisów ,2 działa,czołg hebel lud 5 demisów ,2działa,czołg i colegium lighta....fajnie by było jak by to klepli bo tak naprawdę chyba nie wiedzą że jedną ręką oddają to co starają się zabrać... z drugiej strony nie da się już wystawić 17 demisów - tylko 14 
5 demi liczy się do limitu. & tak samo liczy się za dwa wybory. Ten draft znosi tylko ograniczenie na koronę, ale za to build na lighcie dostaje dość mocno w dupę.
W związku z tym żadne złożenie z tych co wymieniłeś Piotrze nie jest legalne (to drugie ma nawet 7 pkt).
W związku z tym żadne złożenie z tych co wymieniłeś Piotrze nie jest legalne (to drugie ma nawet 7 pkt).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Dzięki za informacje. Widzę, że będzie trzeba coś pokombinować. Rozumiem, że wymienione każde 3 modele powyżej 2 to 1 punkt na max. 5, każda armata 1 pkt. czołg 2 punkty (przy czym max 1 szt.) itd. A czy Luminark of Hysh jest liczony jako 3 mag lighta?
Tak się to liczy?
Ww. pytanie jest o tyle uzasadnione, że może dokonałbym zamiany jednej armaty na ołtarzyk Luminark lub Celestial? Chyba Laser dzida lepsza:) co?
Tak się to liczy?
Ww. pytanie jest o tyle uzasadnione, że może dokonałbym zamiany jednej armaty na ołtarzyk Luminark lub Celestial? Chyba Laser dzida lepsza:) co?
Dokładnie. Pierwsze 4 masz za darmo. Ale dokładasz dodatkowo jeszcze jednego. Ten jeden to to magiczne "fraction", które siedzi w nawiasie.PiotrB pisze:nie zgadzam się -
Each 2 (or fraction) Demigryph models after the first 4
Zapis jest dokładnie taki sam jak był tylko cyferki się zmieniły.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Ułamek lub część/fragment.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Przetłumaczę jak najlepiej potrafię:
Unity nie mają tu nic do rzeczy, chodzi tu jedynie o modele w armii. Bez znaczenia w ilu unitach.
Czyli:
- 4 demigryfy w armii = 0 zajętych slotów
- 5 demigryfów w armii = 1 zajęty slot
- 6 demigryfów w armii = 1 zajęty slot
- 7 demigryfów w armii = 2 zajęte sloty
- 8 demigryfów w armii = 2 zajęte sloty
- 9 demigryfów w armii = 3 zajęte sloty
- 10 demigryfów w armii = 3 zajęte sloty
Każde dwa (lub nawet jeden) modele demigryfów powyżej pierwszej 4.Each 2 (or fraction) Demigryph models after the first 4
Unity nie mają tu nic do rzeczy, chodzi tu jedynie o modele w armii. Bez znaczenia w ilu unitach.
Czyli:
- 4 demigryfy w armii = 0 zajętych slotów
- 5 demigryfów w armii = 1 zajęty slot
- 6 demigryfów w armii = 1 zajęty slot
- 7 demigryfów w armii = 2 zajęte sloty
- 8 demigryfów w armii = 2 zajęte sloty
- 9 demigryfów w armii = 3 zajęte sloty
- 10 demigryfów w armii = 3 zajęte sloty
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!


