Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
znaczy są 2 opcje jak trzeba coś bardzo przejebanego na klate przyjąć to sami eternale ale jeżeli mają isć i mordować to napweno z bsb chodzi o to że mam 2 opcje bo np na demony próbuje złapać blodzia tancerzami uziemić go magiczką i do boku własnie eternale dzieki temu może sie sypnąć
Co powiecie o tym?
Unnamed2500 Pts - Wood Elves Army
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 * Noble @ 133 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellweaver @ 315 Pts
Hand Weapon; Longbow
1 Calaingor's Stave @ [25] Pts
1 Dispel Scroll @ [25] Pts
1 Dispel Scroll @ [25] Pts
1 Dispel Scroll @ [25] Pts
1 * Alter Highborn @ 282 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Bow of Loren [35]
Arcane Bodkins [25]
1 * Wardancer Noble @ 140 Pts
Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35]
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2502 PTS
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, o 16:53 przez @Cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
1) 2 lordów, na <3000 pkt nie wchodzi.
2) 5 wayów to o 1 i championa za mało.
3) Jeśli bez bp i r to magia Cię pożre, a sam nic nie poczarujesz.
4) Mi sztandary na 5 WR się nie sprawdzają, na 6 jeszcze...
5) Skoro masz drzewca, to zrób z nobla bsb.
6) W każdym oddziale tancerzy brakuje po 1 Imho jak do walki to 8 to mus.
No ok, pomarudziłem pomarudziłem, po prostu jak się pozbędziesz jednego lorda (wrzucając caddiego) to coś tam możesz z tego wysupłać.
Pozdrawiam
2) 5 wayów to o 1 i championa za mało.
3) Jeśli bez bp i r to magia Cię pożre, a sam nic nie poczarujesz.
4) Mi sztandary na 5 WR się nie sprawdzają, na 6 jeszcze...
5) Skoro masz drzewca, to zrób z nobla bsb.
6) W każdym oddziale tancerzy brakuje po 1 Imho jak do walki to 8 to mus.
No ok, pomarudziłem pomarudziłem, po prostu jak się pozbędziesz jednego lorda (wrzucając caddiego) to coś tam możesz z tego wysupłać.
Pozdrawiam
Wstępnie na Master Blaster, chociaż jeszcze nie wiem czy pojadę. Postawiłem na uniwersalność, bez szaleństw.
Złożenie dużego maga podpatrzone u Kołaty, bardzo mi się spodobało.
1 Spellweaver @ 340 Pts
General; Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2349
Złożenie dużego maga podpatrzone u Kołaty, bardzo mi się spodobało.
1 Spellweaver @ 340 Pts
General; Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2349
Fajne, myślę, że da radę, jedynie nie widze tych 6 WD IMO lepiej 7 lub 8, bo raczej ciężko założyć że dojadą w pełnym składzie, a jak w CC będzie ich np. 4, to już tak fajnie nie jest.
No i co mnie razi to ten cannon, wogóle w końcu można go brać czy nie?
A i czy możesz objaśnic na czym polega myk z magiem, serio, jestem bardzo ciekaw
Pozdro
No i co mnie razi to ten cannon, wogóle w końcu można go brać czy nie?
A i czy możesz objaśnic na czym polega myk z magiem, serio, jestem bardzo ciekaw
Pozdro
Jest kilka bonusów, które przychodzą mi do głowy.
- niemożliwość osłonięcia się przed hodą
- ewentualny ratunek dla 2 magów bsbka i tancerzy w podbramkowej sytuacji (1000 pkt uratowanych)
- być może zmuszenie przeciwnika do wystawiania się w lesie w celu uniemożliwienia teleportu, co daje cel naszej małej magii
- no i wszystkie plusy wynikające z teleportu oddziału na tyły wroga
Działo - nie mam nic innego na smoka i bloodzia po prostu. Jest legalne zarówno na master blaster jak i na BP.
- niemożliwość osłonięcia się przed hodą
- ewentualny ratunek dla 2 magów bsbka i tancerzy w podbramkowej sytuacji (1000 pkt uratowanych)
- być może zmuszenie przeciwnika do wystawiania się w lesie w celu uniemożliwienia teleportu, co daje cel naszej małej magii
- no i wszystkie plusy wynikające z teleportu oddziału na tyły wroga
Działo - nie mam nic innego na smoka i bloodzia po prostu. Jest legalne zarówno na master blaster jak i na BP.
Ten pomysł z moonstonem - genialne, a tak oczywiste w sumie. Ze dwie bitwy bym uratował przy takim zestawie. Też zacznę chyba wystawiać działko - kosztem wayów.
Jedna uwaga tylko - nie wolisz dodać małego oddziału tancerzy (90pkt) i podbić do siedmiu większy (to co pisał Dzidzia), kosztem glade ridersów albo glade guardów jednych. Już argumentuje dlaczego. Generalnie dobrze jest mieć jednych tancerzy na podorędziu w 3-4 rundzie, jeśli ich przykampisz niemal zawsze namieszają. Wiadomo, że jak wstawisz tam spellweavera to już mniej Poza tym cztery ekipy łuczników bywają trudne do ustawienia. IMHO rzecz jasna.
Czuję się zainspirowany - wygraj tego Blastera (gdybym sam pojechał to życzę drugiego miejsca )!
Jedna uwaga tylko - nie wolisz dodać małego oddziału tancerzy (90pkt) i podbić do siedmiu większy (to co pisał Dzidzia), kosztem glade ridersów albo glade guardów jednych. Już argumentuje dlaczego. Generalnie dobrze jest mieć jednych tancerzy na podorędziu w 3-4 rundzie, jeśli ich przykampisz niemal zawsze namieszają. Wiadomo, że jak wstawisz tam spellweavera to już mniej Poza tym cztery ekipy łuczników bywają trudne do ustawienia. IMHO rzecz jasna.
Czuję się zainspirowany - wygraj tego Blastera (gdybym sam pojechał to życzę drugiego miejsca )!
Dzięki za miłe słowa. Oczywiście przy tajnych rozpiskach to może być jeszcze fajniejsze. Myślę nad jeszcze paroma zmianami w tej rozpie. Tancerze są tylko do trzymania magów niestety, jeśli będzie okazja ich "uwolnić to tak zrobię.
przy 72" calowym stole łatwo to zmieścić, jak juz wywalic to wg mnie glade riders, chociaz to przyjemny oddział do flee, rozpiska fajna, jak zwykle u kalesonera strzelająca na opór ;] ale jak sobie magią radzić w tej armii to ja nie wiem szczególnie od kiedy do czarów z life'a trzeba widziec, a z beasta oprócz tego do zatrzymywania monsterów (chyba 3) i pocisku cos sie uzywa?
Używa się z beasta prawie wszystkiego. Niskie power levele i duży zasięg działania, wiec bardzo spoko. Na WI graliśmy w parze z runepriestem to chyba 3 x z rzędu na 5 kościach rzucał IF na czwarty czar z beasta na star dragona
Chciałbym widzieć minę przeciwnika
Mi się też udało na smoczka rzucić, pomimo że miałem tylko 4 lvl caddiego a koleś miał maga 2lvl i 4 lvl, rzuciłem dosyć mało (13?) i koleś stwierdził, że rozprasza z kostek, i rzucił 2x1
Fajna z beasta jest też popychaczka i hunters spear.
Mi się też udało na smoczka rzucić, pomimo że miałem tylko 4 lvl caddiego a koleś miał maga 2lvl i 4 lvl, rzuciłem dosyć mało (13?) i koleś stwierdził, że rozprasza z kostek, i rzucił 2x1
Fajna z beasta jest też popychaczka i hunters spear.
szczerze mówiąc od kiedy wyszedl nowy rulebook to magie przeczytałem tylko pobierznie i od razu ją odrzucilem z mojej koncepcji armii, chociaż jak teraz sie wczytałem w tego beasta to moze i to może hulać, tylko czy to sie opłaca wymieniać 5 strzałów z no armor save na takiego maga?
EDIT: chociaż dla na takiego smoka to bezcenne ^^
EDIT: chociaż dla na takiego smoka to bezcenne ^^