Army Builder DataFile

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Re: Army Builder DataFile

Post autor: Janus »

Janus pisze:
Janus pisze:fallen beasts w wochu nie muszą brać marka-> są w tedy tańsze o 10pts
nadal to samo
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Sprawdź najnowszy plik, u mnie Fallen Beast poprawnie jest.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

działa, dzięki
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Asasyni DE powinni móc brać wszystkie magic itemy oprócz pancerzy a nie tylko bronie

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Undying Dynasties, Terracotta Army:
- Necropolis Guardów powinno móc dać się max 30 na unit (10 podstawa + możliwość dokupienia dodatkowych 20), a obecnie jest max 20 w oddziale.

Saurian Ancients:
- Salamander po wyborze opcji Spout Venom nie zmienia się nazwa skrótu pokazywanego w tabelce (pozostaje SFla),
- Skink High Priest pokazuje domyślnie magic lvl 2 wizard apprientice, zamiast magic lvl 3 wizard master.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »


Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ogry:
Cena Gw na magach się nie zgadza.
Obrazek

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Których? Bo tylko znalazłem błąd na jednym.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

stara nazwa lore:

Metal --> Alchemy
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

ajt pisze:Których? Bo tylko znalazłem błąd na jednym.
to widocznie na jednym :D
Obrazek

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

To nie dało się sprawdzić przed napisaniem? No, ale łatwiej przecież, jak kto inny sprawdzi...

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Dzięki. Super robota.

Wrzucam kilka usterek, na które trafiłem.
Goblin Chief:
- Forest powinien mieć opcję poisona za 5pkt (Lord ma OK za 10 pkt)
- cena light lance'y i xhw powinna byc 3

Mounted Eadbashers nie wymagają veteran magic standard, po prostu mają magiczną szmatę do 25pkt

Cave Gnasher (pomidor do ujeżdżania) ma Impact(1) a nie (d3)

Gnasher Herd to War beast a nie Infantry


Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

ajt pisze:To nie dało się sprawdzić przed napisaniem? No, ale łatwiej przecież, jak kto inny sprawdzi...
Przepraszam, nie miałem kompa pod ręką. A miałem tylko rozpiski robione na kolanie i w AB. Będę dokładniejszy następnym razem.
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

mam jeszcze takie:

forest goblin chief na pająkach powinien móc brać posionu
forest goblin king na gargantuli też powinien móc

dół ma posion, ale góra może dokupić

common goblin chief powinien mieć Ld7 a nie 8. cave (6) i forrest (7) są OK.

EDIT: nie ma już niestety Flag of the Evil Moon
Ostatnio zmieniony 10 lut 2016, o 19:30 przez paulinka17, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

To ja mam jeszcze kosmetykę do OK:
- wywalic z hero: gorelocka
- u greater shamana w opisie wyświetla się 4 razy lore of the great maw, a w momencie jak sie wezmie inny lore, to jest ukryty miedzy tymi mawami
Obrazek

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

W wersji the-ninth-age_Army-Builder-2-2_0-11-0_EN68.ab wprowadzono niesłusznie limit 25 pkt na sztandar magiczny Veteran Standard dla Vermin Guard (codex: Vermin Swarm). Ograniczenie tej jednostki to 50pkt.
Błąd wkradł się pewnie przy wprowadzaniu ograniczenia na Veteran Standard dla Rat-at-Arms, gdzie faktycznie jest 25 pkt.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

W ogóle nie mogę otworzyć army buildera. Komputer mi mówi, że nie mam uprawnień :/ miał ktoś coś takiego? Nie było wcześniej tego programu na tym kompie

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

White magic:
0. Luminous Bolts - w powiększonej wersji brakuje informacji o Divine Attacks.
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Sztandar z potrojonym ruchem zwiększa statystykę MV unitowi, któremu go wykupisz, a nie powinien. :)
Obrazek

ODPOWIEDZ