Co do beasta - to świetny lore, tylko że...no właśnie - jedynka. Dla mnie bear's anger to słabizna, znaczy jasne, że może czasem coś dać, nawet nam maga uratować, ale steed of shadow to to nie jest

Moderator: Gremlin
Przemyślałem trochę tamte rozpiski, przeczytałem jeden temat na forum i zmieniłem trochę formę highborna. Co wy na taką rozpę? Mam jeden oddział wardancerów mogących bardzo namieszać. High do eliminowania bohów i kawy z wysokim savem. Antymagia chyba dość średnia.Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician, Bladesinger
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician Bladesinger
6 Wild Riders @ 174 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
1 Spellsinger @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Highborn @ 282 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Bow of Loren [35]
Arcane Bodkins [25]
1 * Wardancer Noble @ 140 Pts
Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35]
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2246
Czyli jeden oddział 8 wardancerów z chempionem plus drugi oddział 6 z bohaterem będzie dobrym wyjściem?Lecz jeśli chciałbyś w tych tancerzach trzymać jednak bohaterów to zejdź na pewno z championa i z 1-2 szeregowych ludków. Taka moja dobra rada![]()
Poczytałem trochę co pisali ludzie, i jeśli wystawiać wildów to proponowali 6. Niestety jeszcze wildami nic dobrego nie zrobiłem. Zawsze wystawiam ich z tyłu i nie mam jak zaszarżować od boku, teraz planuję dać ich na flankę gdzie naprawdę będzie słabsza strona przeciwnika i spróbować zaflankować i wjechać na tył. Jest to dobry pomysł?Wild ridersi złożeni dziwacznie nieco. Ja, co prawda jestem fanem wystawiania ich w opcji za 130pkt (gram już tylko tak) i jestem przez to zdrowszy, ale są też tacy, którzy wolą robić z wildów oddział uderzeniowy.
Raz zagrałem wayami i źle ich rozstawiłem, dałem ich na mojej połowie przed chaos knightami i było to złe posunięcie, za dużo nie postrzelali, a zostali zaszarżowani i ich straciłem. Teraz planuję rozstawić w jakimś lesie gdzieś na poboczu, by sobie postrzelali. Gram przeciwko lizakom i mają bohatera na 0+sv, i dlatego wystawiam ich, żeby zrobili mu te 2 razy i jestem wtedy do przodu....ale przemyślałbym na Twoim miejscu kwestię waywatcherów. Oni mają ciąć marsz, rozwalać maszynki oraz wrzucać KB.
Wszyscy piszą że scauci są strasznie plewni, ale co do działa to nie jestem pewny. Czy działo z DoW normalnie mogę wystawić w armii 6 ed.?Gdybyś się na to zdecydował to proponuję scoutów plus działo (kosztuje to praktycznie tyle samo punktów co 7xWW).
Wiem, też trochę żałuję, ale nie mam pojęcia kompletnie gdzie ją wystawić. Może jednemu magowi dam który przez chwile będzie ukrywał się np. w wardancerach? Byłoby to niestety kosztem 2 dispeli i jednak wydaje mi się to trochę bezsensu, a co do hosy, to ost mam takie szczęście z nią, ze wyrzucam na 3k, od 4-8... Nasuwa mi się jeszcze pytanie, czy jak mój mag wyjdzie z oddziału, to może strzelać?Brak Hody razi w oczy![]()
Jak oprawić rozpę?1. Obrabiaj rozpiski przed wklejeniem.
W każdej turze można użyć 10 kostek rozproszenia (dd). pierwszy zwój rozproszenia (dispel scroll) w armii, a także inne przedmioty o podobnym działaniu, jest liczony jako 1 dd użyty w KAŻDEJ fazie. Kady następny jako 2 dd.
Kości z odpornosci na magię (magic resistance) są liczone do limitu 10 kosci możliwych do użycia na ture.
Możliwość przerzucenia dd jest liczona jako 2 dd użyte w fazie.