Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: Belaner7 »

http://strony.aster.pl/barbaros/
wchodzę na tę stronę, i tam jak chcę wejść na BP+R lub na uściślenia wyskakuje mi błąd ,,Acrobat plug-in''.
Why? Będzie jakaś naprawa linka czy cóś?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Napraw sobie acrobat readera
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

musisz zainstalowac wtyczke do przegladarki ktora pozwoli ci ogladanie dokumentow pdf. Inaczej musisz zapisac element docelowy na dysku i wlaczyc plik recznie.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Czy nie czas zacząć powoli myśleć nad ograniczeniem wystawiania stegadonow??

Czołg 0-1 wbić 4-5 ran dziecinnie proste każdy dysponuje sprzętem ku temu.
Stegadony 2-3 na stole (przeciwko 2 armatom czy innym maszynom strzelanie mniej skuteczne niż w wypadku celowania w czołg ponieważ mamy aż 3 opcje do trafienia stegadona obsługę bądź priesta)


Steagadon 0-2 ??????????????????? na armie?

Nie żeby było strasznie źle ale coś jest nie teges sir......Jedni pojechani po bandzie a inni z grantami.......
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Różnica jest taka, że stegadony są dobrze wyważone jakość / cena. Czołg nie.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Czołg się w miarę wyważył cenowo jak była połowa punktów za niego. Szczególnie jak jest 0-1.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Co do różnic to mogę prowadzić rozmowę stegadon 1 czy 2 czy 3 nawet na 1 ranie dalej stwarzają zagrożenie czołg od 5- nie. Co do ceny jeśli ktoś uważa że za maszynę która jest nieruchawa po stracie 4-5 ran płacimy 300 pkt to za mało to sory ale coś jest nieteges.

Zadam jedno pytanie i proszę o jasna odpowiedz przed bp+r imperium a stołach turniejowych było rzadkością teraz jest wręcz rarytasem jak to wytłumaczymy?

Ktoś pokaże mi listę uczestników jakiegoś wielkiego turnieju bądź kilku na których imperium cokolwiek zdziałało poza uplasowaniem się poza 10. I pod warunkiem że było obecne? Nie rozumiem dlaczego taka zmowa milczenia i ignorancji panuje wśród graczy hołdowanie nowym bookom bez pomocy dla starych.

Życzę sobie by nowe imperium jeśli kiedykolwiek wyjdzie tak jechało Wam po majtach abyście nie mogli nic zmajstrować przy nim bo jakikolwiek szwindel = się z jeszcze większym dopakowaniem tej armii.

Taka ignorancja uwłacza waszej godności jeśli uważacie ze wszytko jest ok i nie ma problemu.

A teraz sobie pogadajcie jak to koleś się wypłakuje na forum i nie ma racji jaka to lama i ponabijać się można mając wszystko w 4 literkach bo wasze jest lepsze i cicho sza.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

Wilqu pisze:Co do różnic to mogę prowadzić rozmowę stegadon 1 czy 2 czy 3 nawet na 1 ranie dalej stwarzają zagrożenie czołg od 5- nie. Co do ceny jeśli ktoś uważa że za maszynę która jest nieruchawa po stracie 4-5 ran płacimy 300 pkt to za mało to sory ale coś jest nieteges.

Zadam jedno pytanie i proszę o jasna odpowiedz przed bp+r imperium a stołach turniejowych było rzadkością teraz jest wręcz rarytasem jak to wytłumaczymy?

Ktoś pokaże mi listę uczestników jakiegoś wielkiego turnieju bądź kilku na których imperium cokolwiek zdziałało poza uplasowaniem się poza 10. I pod warunkiem że było obecne? Nie rozumiem dlaczego taka zmowa milczenia i ignorancji panuje wśród graczy hołdowanie nowym bookom bez pomocy dla starych.

Życzę sobie by nowe imperium jeśli kiedykolwiek wyjdzie tak jechało Wam po majtach abyście nie mogli nic zmajstrować przy nim bo jakikolwiek szwindel = się z jeszcze większym dopakowaniem tej armii.

Taka ignorancja uwłacza waszej godności jeśli uważacie ze wszytko jest ok i nie ma problemu.

A teraz sobie pogadajcie jak to koleś się wypłakuje na forum i nie ma racji jaka to lama i ponabijać się można mając wszystko w 4 literkach bo wasze jest lepsze i cicho sza.
Stary: wyluzuj, ogarnij się i potrenuj. Ja też gram imperium i tak sie złożylo, że 2 tygodnie temu imperium na BP+R wygrałem turniej. Naprawde wydaje mi się, ze troche przesadzasz. Zrozumiałbym gdyby grał orkami czy coś. Ale z imperium naprawde nie ma tragedii więc: chill out.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Ja tam rozumiem graczy Imperialnych , ale 4 cannony i 2 czołgi to największy możliwy no-brainer.

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

Xet pisze:Ja tam rozumiem graczy Imperialnych , ale 4 cannony i 2 czołgi to największy możliwy no-brainer.
okej Xet: nastepnym razem jak się spotkamy wystawie na krawedzi stołu 4 działa, w stół wrzuce 4 oddziały i poprosze Cie zebyś wycelował te działa i okreslił zasięgi. Ciekawe czy dalej bedziesz twierdził czy to no-brainer...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Furion pisze:Różnica jest taka, że stegadony są dobrze wyważone jakość / cena. Czołg nie.
Nie w tym rzecz ile czołg kosztuje a w tym, że jego obecna koncepcja wydaje się mocno chybiona, Jest to bowiem jednostka typu wóz albo przewóz. Niektórzy przeciwnicy mogą go zwarzywić w pierwszej turze, inni całą bitwę muszą pod niego układać swoje plany i kombinować. I nawet gdyby kosztował 350/400 to wciąż byłyby armie, które nie byłyby w stanie go ruszyć. Z drugiej strony jeśliby miało się go wystawiać przeciwko armiom z bolcami, ciężkimi maszynami i dużą ilością ataków z siłą 6-7 to jego cena powinna być o połowę mniejsza bo w takich warunkach ta jednostka wiele nie robi. Dobra zasady czołgu powinny wyeliminować element warzywienia postępującego z ilością zadanych ran kosztem pewnego ograniczenia jego zdolności ofensywnych. Nie ulega też wątpliwości, że tylko dzięki czołgowi Imperium może odnosić sukcesy w realiach turniejowych. No ale to już wina armybooka a nie graczy, którzy muszą walczyć z tym co mają.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

no tak,bo powalczyc mozna tylko oddzialami na ktorych przeciwnik ma bardzo ciezko zdobywac punkty.
Co do różnic to mogę prowadzić rozmowę stegadon 1 czy 2 czy 3 nawet na 1 ranie dalej stwarzają zagrożenie czołg od 5- nie. Co do ceny jeśli ktoś uważa że za maszynę która jest nieruchawa po stracie 4-5 ran płacimy 300 pkt to za mało to sory ale coś jest nieteges.
skoro czolg jest teraz taki doopiaty to wystaw cos innego w rozpisce.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Kubcio pisze: okej Xet: nastepnym razem jak się spotkamy wystawie na krawedzi stołu 4 działa, w stół wrzuce 4 oddziały i poprosze Cie zebyś wycelował te działa i okreslił zasięgi. Ciekawe czy dalej bedziesz twierdził czy to no-brainer...
No ale tak bez żadnych browarów na pokrycie zakładu :P

Spoko spoko. Deklaracja zasięgów to ważna sprawa, ale jak nie jesteś noobem to nie idzie tak źle. Szczególnie, że na zdjęcie np. smoka wystarczą 1-2 strzały, a strzelić możesz przy dobrych wiatrach nawet z 6 cannonów.
Coś taki waleczny ostatnimi czasy ? :D

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

quas pisze:no tak,bo powalczyc mozna tylko oddzialami na ktorych przeciwnik ma bardzo ciezko zdobywac punkty.
wszak powszechnie wiadomo że jednostki dobiera się do armii coby przeciwnikowi było łatwiej :roll:

nikt nie mówi że czołg jest cienki bo nie jest ale jego przewagę pogłębia dodatkowo mizeria reszty rarów imperialnych - dzięki temu i innym sukcesom Tfórcy Imperium ma co najmniej tyle sposobów na złożenie rozpy turniejowej co chociażby WoCH :? - ale przynajmniej maja gołębie i mechaniczne konie... :shock:
na przeciwległym końcu i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu można postawić DE (tam każda jednostka oprócz Exeków) ma racje bytu bądź Wampiry - w tych armiach można skonstruować co najmniej kilka równie fajnych rozp - i tak powinno być z każdym bookiem.

yo,
Żaba

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Fakt GW od zawsze ma problem z wewnętrzną kompozycją army listu. Ponieważ nie jestem wstanie uwerzyć, że po 7 edycjach battla i wielu podobnym systemom bitewnym nie mają umiejętności aby to osiągnać, to za taki stan rzeczy chyba odpowiada bliżej mi niepojęty marketing GW, który najwyraźniej opiera się na propomowaniu konkretnych jednostek aby boostować ich sprzedaż, a uwalaniu drugich, których sprzedaż się mniej opłaca albo nie jest potrzebna na takim poziomie. To albo coś równie głupiego :). No chyba, że rzeczywiście wciąż im brak pomysłów, umiejętności i doświadczenia...

Z tych względów raczej nigdy nie doczekamy odpowiednio zbalansowanych Army listów zarówno wewnętrznie (między jednostkami danego AB), jak i zewnętrznie (między Army Listami poszczególnych army booków). Stąd zawsze będę popierał mocne zmiany, które prowadzą nawet do zmian Army Listów armii. Doskonale zdaję sobie sprawe, że ta gra nie będzie stała na "odpowiednim poziomie turniejowym" jaki oczekujemy o ile sami się za to nie weźmiemy. GW chwilowo wciąż nie może zrozumieć i wykorzystać potencjału tej części klientów, którzy w battlu nie widzą tylko "kolekcjonowania figurek", ale głównie skupiają się na grze - turniejowej, a nawet towarzyskiej jednak zarówno jedni i drudzy chcieliby grać możliwie na jak najbardziej wwyrównanych zasadach.

Stąd nie bałbym i nie dziwiłbym się nowym propozycją do BP lub innych pomysłów, a bał się raczej nowych pomysłów i posunięć GW, które mają tenencje do "ustanawiania" braku ładu i składu :)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Wilqu pisze: Ktoś pokaże mi listę uczestników jakiegoś wielkiego turnieju bądź kilku na których imperium cokolwiek zdziałało poza uplasowaniem się poza 10. I pod warunkiem że było obecne? Nie rozumiem dlaczego taka zmowa milczenia i ignorancji panuje wśród graczy hołdowanie nowym bookom bez pomocy dla starych.
Master Blaster 2008 / 2007
PGA 2007.

A co do 4 dział i 2 czołgów - oczywiście, że to no-brainer.
Zasięgi szacować musi umieć każdy. Tutaj poza szacowaniem zasięgów, reszta robi się sama.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

@ Furion - uwielbiam takie argumenty - Twoja armia jest głupsza od mojej :lol2: :roll: no bo naprzykład takie VC to och, ach szczyt finezji i dobrego gustu... :twisted:

sądzę że grę wszystkim można sprowadzić do "kilku bezmuzgich zasad" - można oczywiście udowadniac że stanie i strzelanie jest no brain a całkowity napór jest cool ale i tak każdy rozpozna artystę, a w każdej klasie się oni zdarzają.

pozdro
Ż.

P.S. zawsze podejrzewałem że Robson to no brain dobrze że porzucił to głupie Imperium moze jest jeszcze dla niego szansa :D

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Uważam, że jeśli Balancing Patch ma rosnąć, to zmiany powinny iść raczej w kierunku zwiększania powera starych armii i lekkiego zmniejszania istniejących cięć zmieniających zasady.

Ale nie chcemy pisać wlasnych zasad - raczej wolałbym skorzystać z tego, co napisało GW. Dlatego zastanawiam się, czy dopuszczenie (wybranych?) spec herosów ze starych AB (m.in. zielonoskórzy, Imperium, Bretka) nie byłoby dobrym pomysłem. Co sądzicie?

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

pytanie brzmi czy wszystkie stare armie mają dobrych bohaterów specjalnych?
bo jeśli nie to znów zacznie się lament i wszystko weźmie w łeb...

a pozwolę sobie przypomnieć pomysł, który już kiedyś się pojawił (zdaje się, że są to zasady EURO):
podzielenie wszystkich armii na 3 grupy punktowe. czyli np. DL wystawiają się za 2000pts, HE za 2250 a OK za 2500. w walce z demonami ogry miałby na dzień dobry ugrane 500pts.
Obrazek

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Barbarossa pisze: Ale nie chcemy pisać wlasnych zasad - raczej wolałbym skorzystać z tego, co napisało GW. Dlatego zastanawiam się, czy dopuszczenie (wybranych?) spec herosów ze starych AB (m.in. zielonoskórzy, Imperium, Bretka) nie byłoby dobrym pomysłem. Co sądzicie?
A czy ich stosunek cena/jakość jest na tyle korzystny, że coś to zmieni ? Hmm, niech się wypowiedzą gracze tych armii na ten temat.

ODPOWIEDZ