Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Re: Rozpiski Imperialne
tylko czy to 2 lvl i pkt się zgadzają czy 4 lvl i pkt się niezgadzają??
2 ST, 4 cannony i altar??
2 ST, 4 cannony i altar??
Ofc za maga 275 pkt. jakos tak mi sie wpisało źle . No i przypomnialem sobie, że już grałem Empire na masterze solowym :p - DMP 2008r. . Pocisnąłem 78/100 pkt. z tym ze gralem na altarze . Teraz tez bym altarka wziął gdybym takowego miał .
Witam.. jutro gram z leśniakiem na 1510 pkt
Co sądzicie o tej rozpisce?
Hero:
-Battle Wizard (2lvl, Rod of Power)
-Battle Wizard (2lvl, Dispel Scroll)
-Warrior Priest (Sword of Might, Dawn Armor, HW, shield)
Core:
-22x Swordmen(FCG)
-5x Knight Orders (FCG)
-10x Crossbowmen(muzyk)
Special:
-2x Great Cannon
-19x Greatswords (FCG, Warbanner)
Rare:
-Steam Tank
Co sądzicie o tej rozpisce?
Hero:
-Battle Wizard (2lvl, Rod of Power)
-Battle Wizard (2lvl, Dispel Scroll)
-Warrior Priest (Sword of Might, Dawn Armor, HW, shield)
Core:
-22x Swordmen(FCG)
-5x Knight Orders (FCG)
-10x Crossbowmen(muzyk)
Special:
-2x Great Cannon
-19x Greatswords (FCG, Warbanner)
Rare:
-Steam Tank
Masz mocną magię, jeśli wylosujesz dobre czary (np. na każdym magu duży magic missile), to się będzie działo. Problem w tym, że rozpiskę oprócz kawy i czołgu masz niemobilną co może oznaczać, że mobilne WE po prostu Cię okrążą i wystrzelają. Ksiądz idzie do kawy, czy do greatswordów? W ogóle to w rozpisce brakuje takich elementów armii, które by stanowiły wsparcie, czyli np. jednej czy dwóch piątek czystych rycerzy. Dużo to potrafi, jest kawalerią, ma genialny save, w kombacie bez większego problemu rozwala driady, łuczników i inne nieprzyjemne jednostki wroga. A w razie czego poświęcasz to bez problemu. Zastanów się nad tym
Dwie armaty raczej nie będą miały celów, bo co ciężkiego WE mogą wystawić na takie punkty? Treeman sztuk jeden. A z doświadczenia wiem, że treeman raczej nie wyjdzie z krzaków mając przed sobą magów z 2d6s4 z ognia na podorędziu Zastanów się, czy na pewno chcesz mieć ich tyle.
Pomyśl jeszcze czy nie warto wykorzystać systemu detek, ja przeciwko WE je zawsze używam, bo detki kuszników to świetne wsparcie na dystans, które w razie paniki nie zrobi kuku mojej armii, a detki walczące ładnie blokują wrogie jednostki (uwielbiam dopuścić blisko własnej linii wroga, a później detką ustawić się mu tak, że szarża na nią wystawi go bokiem do mojego głównego oddziału). Oczywiście minusem detek jest mniej wystawień w armii, co może być uciążliwe.
Na koniec mała sprawa: greatswordzi nie mogą sami z siebie mieć magicznego sztandaru, musi być w armii generał imperium.
Dwie armaty raczej nie będą miały celów, bo co ciężkiego WE mogą wystawić na takie punkty? Treeman sztuk jeden. A z doświadczenia wiem, że treeman raczej nie wyjdzie z krzaków mając przed sobą magów z 2d6s4 z ognia na podorędziu Zastanów się, czy na pewno chcesz mieć ich tyle.
Pomyśl jeszcze czy nie warto wykorzystać systemu detek, ja przeciwko WE je zawsze używam, bo detki kuszników to świetne wsparcie na dystans, które w razie paniki nie zrobi kuku mojej armii, a detki walczące ładnie blokują wrogie jednostki (uwielbiam dopuścić blisko własnej linii wroga, a później detką ustawić się mu tak, że szarża na nią wystawi go bokiem do mojego głównego oddziału). Oczywiście minusem detek jest mniej wystawień w armii, co może być uciążliwe.
Na koniec mała sprawa: greatswordzi nie mogą sami z siebie mieć magicznego sztandaru, musi być w armii generał imperium.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
raport po Twojej bitwie:
-został Ci ST-o ile treemen ga nie pociął
-jakieś niedobitki bo były kiepskie rzuty na strzelanie
Na WE tylko pancerz z morza kawalerii. Magie możesz sobie odpuścić (zasięg przeważnie 24, a jego łuki 30), ochrona przeciw magiczna- wystarczy priest i jeden mag(bez scroli).
Pichota na WE- idziesz 4 tury- 4 tury zbierasz ostrzał- albo panika po drodze albo nie masz czym walczyć
-został Ci ST-o ile treemen ga nie pociął
-jakieś niedobitki bo były kiepskie rzuty na strzelanie
Na WE tylko pancerz z morza kawalerii. Magie możesz sobie odpuścić (zasięg przeważnie 24, a jego łuki 30), ochrona przeciw magiczna- wystarczy priest i jeden mag(bez scroli).
Pichota na WE- idziesz 4 tury- 4 tury zbierasz ostrzał- albo panika po drodze albo nie masz czym walczyć
Jednak do doszło do tej bitwy Graliśmy parówkę. Ja + WE vs. Warriors Of Chaos + Skaven. po 1500 na gracza. Bitwa odbyła się z przyjemnością. Teren został ustawiony raz że były dwa przesmyki, można powiedzieć.
Ja miałem 1 maga 1vlego na scrollami, priesta z GW, immune to fear i save na 1, 2 x 10 handgunnersów, 25 swordków, 5 i 6 KO, działo, mortar i ST. Z WE było 3 x 8 driad, 11 wardancerów, 2x10 GG, treemen, 6 WW, wardancer noble, i bsb z HoDA.
Przeciwko nam były od cholery skavenow, nie pamiętam dokładnie co, ale nie miał jezzili , a z chaosów 4x5 psów, 3x5 Knightci z markeim Khorna, 2x5 horse marudzerzy, jakiś hiper wypasiony gienek, i mag.
Na początku wszystko poszło do przodu, a magie elektryków zgasiliśmy scrollami. Po naszej pierwszej turze 1/4(łacznie 9 odziałow) była spanikowana głównie przez HoDę, jak i przez mortar. Ogólnie było na siebie ST wziął, jak i moja 6 knightów.
Najlepszym oddziałem były driady, które trzymały gienka przez 2 tury, wklepując mu 2 rany.
Po czartej turze nasze straty to 5 KO, 8 driad, 6 WW, hmm.. chyba to wszystko Oni stracili 3/4 armii. Na czwartej turze zakończyliśmy, z powodu braku czasu.
ps. wiem, wiem, nie umiem pisać raportów ;d
Ja miałem 1 maga 1vlego na scrollami, priesta z GW, immune to fear i save na 1, 2 x 10 handgunnersów, 25 swordków, 5 i 6 KO, działo, mortar i ST. Z WE było 3 x 8 driad, 11 wardancerów, 2x10 GG, treemen, 6 WW, wardancer noble, i bsb z HoDA.
Przeciwko nam były od cholery skavenow, nie pamiętam dokładnie co, ale nie miał jezzili , a z chaosów 4x5 psów, 3x5 Knightci z markeim Khorna, 2x5 horse marudzerzy, jakiś hiper wypasiony gienek, i mag.
Na początku wszystko poszło do przodu, a magie elektryków zgasiliśmy scrollami. Po naszej pierwszej turze 1/4(łacznie 9 odziałow) była spanikowana głównie przez HoDę, jak i przez mortar. Ogólnie było na siebie ST wziął, jak i moja 6 knightów.
Najlepszym oddziałem były driady, które trzymały gienka przez 2 tury, wklepując mu 2 rany.
Po czartej turze nasze straty to 5 KO, 8 driad, 6 WW, hmm.. chyba to wszystko Oni stracili 3/4 armii. Na czwartej turze zakończyliśmy, z powodu braku czasu.
ps. wiem, wiem, nie umiem pisać raportów ;d
2250 na knurow:D
hero:
Altar-vhs,Aomi,Som
mag-srcoll,wziard staff,konik
mag-scroll,konik
mag-rod of power,konik
core:
10 kusz
10 kusz
5 rycerzy
5 rycerzy
5 rcyerzy
special:
cannon
cannon
cannon
5 outriders
rare:
tank
tank
hero:
Altar-vhs,Aomi,Som
mag-srcoll,wziard staff,konik
mag-scroll,konik
mag-rod of power,konik
core:
10 kusz
10 kusz
5 rycerzy
5 rycerzy
5 rcyerzy
special:
cannon
cannon
cannon
5 outriders
rare:
tank
tank
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
wersja kopiuj wklej z poprzednich stron czy sam pisałeś?
Jeszcze tylko brakuje wsadzenia czwartego działa zamiast outriderów
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
coś dla odmiany żeby nie mówili że standard
Halabardnicy to jedna z najbardziej badziewnych jednostek w całym WFB.
Moze tak jest i zgadzam sie na papierze słaba i na stole tez słaba... ale zawsze sie znajdzie, da sie ja wykorzystać 7 w detachmencie lub 14 i co 2-3 takie beznadzieje za grosze i możemy stać całą grę przy krawędzi... ale nic innego nigdy nimi nie ugrałem ( a jako my 1st unit in warhammer ) bardzo ich lubieCord pisze:Halabardnicy to jedna z najbardziej badziewnych jednostek w całym WFB.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr