Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

At the start of every magic phase, both yours and the opponents, roll
all Power dices in the general pool. And also all personal power dices of
any wizard within 6 of the coach. The coach takes all dices that comes up "6".
This gives it powers from a list, starting with small things and
then rising.
Any dice it takes is gone for that magic phase.

Even if you get all the powers it continues to steal dices.
There is no option about doing it, both players MUST roll their power dices.
If you got several coaches you still only roll the dices once and then you
randomice who gets them.
To cytat z Warseera. Ponoć cytowany chłop ma już Booka.

pzdr: JP

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Ja się z tym zgadzam, ale faktem jest że Warseer wyrocznią nie jest.
Widziałem tam info "potwierdzone", że Varghulf ma latać...
Fajnie by było :)

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Moim zdaniem chodzi o subtelną różnicę między CAN (czyli musi, ale nie zawsze wyjdzie - tylko na '6') a MAY (czyli może ale nie musi). Dla ludzi rozumiejących takie różnice sprawa jest jasna (nie żebym się napinał), ale, że nie wszyscy są zobowiązani do znajomości angielskiego, LS powinno po prostu to potwierdzić.

Mam nadzieję, że ludzie pracujący przy polskiej wersji nie popełnią błędu... wtedy dopiero byłaby sieka...

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Paraszczak pisze:
At the start of every magic phase, both yours and the opponents, roll
all Power dices in the general pool. And also all personal power dices of
any wizard within 6 of the coach. The coach takes all dices that comes up "6".
This gives it powers from a list, starting with small things and
then rising.
Any dice it takes is gone for that magic phase.

Even if you get all the powers it continues to steal dices.
There is no option about doing it, both players MUST roll their power dices.
If you got several coaches you still only roll the dices once and then you
randomice who gets them.
To cytat z Warseera. Ponoć cytowany chłop ma już Booka.

pzdr: JP
chyba znalazlem odpowiedz... w tabelce z efektami mamy 1, 2, 3, 4, 5 oraz... 6+. to by oznaczalo, ze jednak rzucac trzeba dalej...
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

To co piszecie o magii, ilości PD robi wrażenie ..pytanko czy nadal będzie w zbrojowni dostępny sword of unholy power??? teraz dawałbym go vąpierzowi solidny atak i gratsiowe kości do magii/dispela na turę (jeśli walczymy:d) to jeszcze bardziej by zwiększało pule ..
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Gelo
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Lubartów - Zielony Smok

Post autor: Gelo »

Przedmioty już były wypisane.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Gelo pisze:Przedmioty już były wypisane.
Wiem że były a tego miecza nie znalazłem to oznacza ze go nie ma czy może to nie wszystkie przedmioty???
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

Barbarossa pisze: Wampir lord na zwykłym koniku
3 poziom magii, +2 kości, summon ghouls, zna wszystkie czary z jednego lore'a
laska +1 cast / dispel, helm of commandment
zdurniałem: to wampir lord ma bazowo 3 lv?
a tak poza tym to jest to najbardziej magiujacy necracha pod słońcem

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Kozisyn pisze:zdurniałem: to wampir lord ma bazowo 3 lv?
a tak poza tym to jest to najbardziej magiujacy necracha pod słońcem
Bazowo II lvl, za 50 pkt III lvl, za 30 pkt Bloodline +1 lvl

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

tzn startuje jako 2 lv. a za 50 ulepszamy do 3 lv. poza limitem magic items/vampire powers?

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Dokładnie tak.

Hmm tak sobie jeszcze patrzę o ile wszystko działa jak pisano, to łącząc banner of barrows + helm of comandment, mamy np. BK trafiających na 2+
Fajnie :D
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Hmmm, jednak chyba zaczynam sie przekonywac do tego hełmu :D

Awatar użytkownika
Infernus
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: Infernus »

Nom, na wampirze czarującym to chyba będzie must-have. :)

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Barbarossa pisze:Dobra, zapodam naprawdę przegiętą rozpiskę VC na 2250. Szoko-czoko.

Wampir lord na latającym koniku
4 poziom magii, +2 kości, summon ghouls
laska +1 cast / dispel, helm of commandment

Thrall BSB, dread knight, +1 CR, 2x scroll

Thrall, talisman of the lycni, avatar of death, +1 poziom, book of arkhan

Core:

3 x 5 psów z championami
20 zombie z CG
2 x 10 ghouls

Special
14 BK + war banner/barding
5 x fell bats

Rare:
4 x knights of the blood keep
4 x knights of the blood keep


To jest bardzo brutalne. Oczywiście jak złe czary wylosujesz, to trochę gorzej, ale jak masz popychaczkę = GG, posługując się slangiem starcrafta. Faza magii wygląda tak:
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Book of Arkhan
No i jeszcze czary z małych wampirów.

:twisted:

A jak ktoś woli być pewny, to 3 poziom magii i wszystkie czary... - o jedna popychaczka mniej na turę
czy ja wiem. Patrząc z perspektywy HE wcale nie przegięte takie wpadniesz czymkolwiek w klocek piechoty elitarnej - White Lions lub Swordmaster's i oprócz Black Knightów będzie cięzko a Black Knightów nie problem odrobinę wystrzelac, wymagowac tak aby ich zostału mniej niż 10. A nie masz ani magii ani strzelania aby wyeliminowac takie klocki, nawet 5 White Lionów za całe 87 punktów z championem może spokojnie przetrzymac Blood Knightów.
Jak dla mnie dużo bardziej niebezpieczny jest Vargulf chociaż też bez rewelacji.
HE powinny spokojnie zablokowac większośc magii - Drain Magic będzie podstawą raz rzucony rujnuje turę magii Vampirów dośc skutecznie.

Ale nowe VC mają moim zdaniem ogromny potencjał ale jakoś strasznie ich mało , Armie na smoku też nadal trudne do zatrzymania przez VC bo popychaczka dużo ratuję ,ale 4 Dispel Scrolle + 4DD powinny wystarczyc aby zatrzymac magię na dwie tury.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

tak ale :

1. fear - zwykla 5 ma szanse zwiac i tyle jej bylo widac
2. WS kiperow to 5 czyli tylko SM bija ich na +3 i rania na +3
3. white liony srednio wbijaja 2 rany czyli pozostale 2 modele ich przejada [ 3 rany z gory i 1 z dolu ]
4. nie jest od dzisiaj wiadome ze BK dostaja straszny wklep 3 modele na starcie do piachu
5. drain magic to przecierz czar ktory my mozemy dispelowac a jak masz 4 DD to raczej magi nie masz ofensywnej
6. wampirki tez moga miec ASF :P
7. mozliwosc wskrzeszania wszystkiego

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

to brzmi jak marzenie piękne..wbic się smokiem lordem z rękawicą w blood knechtów...
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

1. fear na Ld9 nie za duży strach, pozatym wiele jednostek HE może miec za taniochę odpornośc na fear itd. i to nie jest przy składniu armii konkretnie pod VC
2. o Swordmasters to mogą zapomniec bo w walce mało która jednostka jest ich wstanie pojechac - padają łatwo od shootingu i ofensywnej magii a tego VC nie ma
3. jak WL zadadzą 2 rany to już się spłacili i wspaniale.
4. Drain Magic na Book of Heoth ?? 3xDrain Magic ?? wszystkiego nie zastopujesz , jak są jeszcze bound spelle (Fury, Corin??) A jeden Drai Magic praktycznie rujnuje takie armie, podobnie jak mistcast który przy rzucaniu 5-6 czarów na turę jest dosyc prawdopodobny.
6. No i co że mogą miec ASF - HE mają wyższą Inicjatywę więc i tak biją pierwsi , chyba ze Vampir ma ASF ale to jeden model więc za duży ból.
7. Jak będziesz wszystko wskrzeszał to nie będziesz miał popychaczek dobry deal jak dla mnie, a wskrzeszanie ma chyba jakiś zasięg jak Ci herosi będą się pakowali do przodu to bez wardów długo nie pożyją jak nie będą w oddziale to dostaną stopą czy innym pociskiem w głowę , jak w oddziale to samobójcza szarża czymś. A i Vampiriki nie mają sensownej ochrony jeżeli chodzi o ward save tylko ten jeden armour jest b.dobry i to wszystko ale drogi i daje tylko Warda na 5+ za 45punktów. Wcale nie są takie twarde do zabicia

Dla mnie VC nie są po prostu wcale takie przegięte, są zabalansowane jak HE wszystkie jednostki są użyteczne, są przegięcia ale są i wady. Dlatego jestem zadowolony z tego jak GW pisze kolejne podręczniki. Na HE wszyscy też mówili że przegięte a są moim zdaniem zbalansowane fajnie podobnie jak VC jakiś szczególnych przegięc nie widzę takich co by bitwy wygrywały.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

teoria ale

ld 9 maja guardzi tylko i DP bazowo a reszta od generala jak jest

no jak drain magic na booku to nie ma DS [2 kosci za pool 2 za arcymaga ktory ma 0 DS a mowiles o 4 kosciach, zaraz zobaczymy 2 caddy ale to juz 3 herosow czarujacych] w tej kombinacji

no i przedmioty na odpornosc na fear to jest jeden sztandar - chyba ze cos przeoczylem [ no mozna policzyc jeszcze gem one use only 3d6 LD ]

no i co do ASF to nie jest czasem w booku zapisane ze jezeli obie strony maja ASF to rzut koscia ? wiec twoja inicjatywka .... who cares ?

no i ta magia ofensywna - to jest :D i to calkiem ciekawa

pozatym moze VC jest malo ale HE jeszcze mniej bez mozliwosci wskrzeszania :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Loremaster pisze: 2. o Swordmasters to mogą zapomniec bo w walce mało która jednostka jest ich wstanie pojechac - padają łatwo od shootingu i ofensywnej magii a tego VC nie ma
No teraz przy Forbidden Lore można wziąć znajomość wszystkich czarów z np lore of fire i jest wtedy czym ugryźć miękkie jednostki. Wiadomo - magia inna niż nekromancja na generale to mniej wskrzeszeń i popychaczek, ale w przypadku niektórych armii to chyba nie najgorszy wybór.
Loremaster pisze:Dla mnie VC nie są po prostu wcale takie przegięte, są zabalansowane jak HE wszystkie jednostki są użyteczne, są przegięcia ale są i wady. Dlatego jestem zadowolony z tego jak GW pisze kolejne podręczniki. Na HE wszyscy też mówili że przegięte a są moim zdaniem zbalansowane fajnie podobnie jak VC jakiś szczególnych przegięc nie widzę takich co by bitwy wygrywały.
Oby było tak jak mówisz, bo jak wampiry się okażą za dobre, to będzie ich tyle, co teraz Bretonni i Wood Elfów. :wink:

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

hej, na której (mniej więcej) stronie tematu jest lista bloodlinów i itemów?
z góry dzięki, nie chce mi się 95 stron tematu przeglądać.

Zablokowany