Nadciągają Hordy Chaosu :)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Narożny pisze:Zaraz namnoza sie patenty na marudy slanesza w snejku z bannerem za lasem ;p
taki bsb kosztuje ok 300pkt :) chyba nawet ponad... (120 exalted, 25 bsb, 125 sztanar, kon, pewnie tarcza znajac nowe trendy i gifty za 25pkt...) a to nadal 2W z T4 ;)

ja sie zastanawiam czy ten sztandar z minusami do LD da sie wcisnac na rycerzach.. wtedy bsb robi sie jako zwyklego exalteda, przezywalnego z pierdolnieciem.. i daje do 6-7 rycerzy, niezly oddzialek... takich 6 rycerzy wychodzi w pkt jak w VI ed 5 :)

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

wtedy banerek -1 ld (imho megamusowy bedzie, szczegolnie w armii z magiem slanesza rzucajacym zdawanie paniki ;)) na rycerzach, a exalted bsb z banner of the gods :D
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ja kierujac sie obecnymi plotami ograniczylem swoje opcje do:

mag na smoku + bsb + mag (wtedy 6 rycerzy + 3 dragon ogry + 2 helki + 2x male psy + 3x konne marudy + wagon psow)

lord na smoku + bsb + mag (wtedy 2x rycerze + dragon ogry + helka + 2x male psy + 2x konne + piesze + wagon psow)

zadna nie przewiduje banner of the gods ;)

:P

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Ten pan pewnie się już gdzieś przewinął, ale nie chcę mi się od nowa przeglądać tego tematu za dużo tego:


ObrazekObrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

thurion pisze:ja kierujac sie obecnymi plotami ograniczylem swoje opcje do:

mag na smoku + bsb + mag (wtedy 6 rycerzy + 3 dragon ogry + 2 helki + 2x male psy + 3x konne marudy + wagon psow)

lord na smoku + bsb + mag (wtedy 2x rycerze + dragon ogry + helka + 2x male psy + 2x konne + piesze + wagon psow)

zadna nie przewiduje banner of the gods ;)

:P
Jezeli 1 mieści sie punktowo w standardzie 2250, to dzieki magii i jebnięciu maga lorda jest naprawde dobra. Jedynie nie widze drugiej helki, lepsza kolejna 5 rycerzy imo.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

thurion pisze:ja kierujac sie obecnymi plotami ograniczylem swoje opcje do:
lord na smoku + bsb + mag (wtedy 2x rycerze + dragon ogry + helka + 2x male psy + 2x konne + piesze + wagon psow)
:P
Czyli wg mnie to taka uboga wersja tego co było na starym dexie, bo bez furii, screamerów czy taniutkich oddziałów minotaurów z dwurakami.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Aldean pisze: Jezeli 1 mieści sie punktowo w standardzie 2250, to dzieki magii i jebnięciu maga lorda jest naprawde dobra. Jedynie nie widze drugiej helki, lepsza kolejna 5 rycerzy imo.
zobaczymy jeszcze jak to wsystko w booku sie prezentuje... tzn co tak naprawde robi helka.. juz slysalem 100 wersji... m.in ze S10 tylko pod kolkiem pod reszta S5 itp itd... z drugiej strony slysalem ze ma byc normalnym monsters and handlers, pytanie czy zaloganci beda ignorowani jak w przypadku hydry, jesli tak to popyljaca 12 cali bez ciecia za las itp helka jest naprawde bardzo uniwersalna opcja, chyba najbardziej uniwersalna z calej armii... (obok lorda maga na smoku ;) )

ale tak na sucho... 1 helka pokrywa jakies 60% stolu, dwie helki pokryja ok 90% stolu... ciekaw jestem ile duzych demonow wystawi mi sie na strzal... ciekaw jestem ile wraithow wyskoczy na srodek stolu... tak na sucho ;)
Marios pisze: Czyli wg mnie to taka uboga wersja tego co było na starym dexie, bo bez furii, screamerów czy taniutkich oddziałów minotaurów z dwurakami.
dlatego racej bede wystawial wersje 1 ;) jesli bedize jakis przedmiot do casta, dajacy kostki itp itd... 2 to tylko jesli beda spellbreakery i lord bedize naprawde turbo kozakiem lamiacym od przodu wszystko ;) w przeciwnym razie i tak bedize wymanewrowany... wlasnie z powodu braku tego co wymieniles :wink:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

thurion pisze: ale tak na sucho... 1 helka pokrywa jakies 60% stolu, dwie helki pokryja ok 90% stolu... ciekaw jestem ile duzych demonow wystawi mi sie na strzal... ciekaw jestem ile wraithow wyskoczy na srodek stolu... tak na sucho ;)
To zalezy, czy nowe helki beda mialy magiczne ataki.... ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

#6 Infernal Gateway, cast on 15+. Does 2D6 hits at 2D6 Strength. On an 11 or 12 for Strength the unit is removed
No chyba ich pogieło -.-

http://warseer.com/forums/attachment.ph ... 1221989303

http://warseer.com/forums/attachment.ph ... 1221989303
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2008, o 10:40 przez Corvus Albus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Corvus Albus pisze:
#6 Infernal Gateway, cast on 15+. Does 2D6 hits at 2D6 Strength. On an 11 or 12 for Strength the unit is removed
No chyba ich pogieło -.-
potrzeba minimalnie 5 kostek, duza sansa na miscast... taka sam jak na ifke ;) w rzeczywistosci robic bedzie pewnie nie specjanie duzo...

...ale chcialbym zobacyc gracza ktory wpuszcza to bez zajakniecia na grave guardow z regenka i wszsytkimi wampirami albo na duzego demona :D

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

thurion pisze: ...ale chcialbym zobacyc gracza ktory wpuszcza to bez zajakniecia na grave guardow z regenka i wszsytkimi wampirami albo na duzego demona :D
wyraz jego twarzy... bezcenne :D
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Owszem, wziecie takiego czaru na twarz moze zabolec, ale wypadek teleportacji klocka BK z generalem i 3 innymi wampriami (total jakies 1500 pkt) w kosmos to szansa 1/ 100. Najpierw trzeba ten czar wylosowac, potem go rzucic (a to najtrudniejszy do rzucenia czar w grze) - w ogole przebic stopien trudnosci, nie rzucic miscasta, a potem jeszcze rzucic 11/12, bo przecietna S7 to bol, ale ktory juz zostal jakos tam oswojony. :)

Czar moze zadzialac spektakularnie, ale to beda ultra rzadkie wypadki. Stuff for legends. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

bless pisze: Stuff for legends. ;)
wpusc to grajac z Kolkiem albo Dukiem to masz u mnie piwo :P

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

bless pisze:Owszem, wziecie takiego czaru na twarz moze zabolec, ale wypadek teleportacji klocka BK z generalem i 3 innymi wampriami (total jakies 1500 pkt) w kosmos to szansa 1/ 100. Najpierw trzeba ten czar wylosowac, potem go rzucic (a to najtrudniejszy do rzucenia czar w grze) - w ogole przebic stopien trudnosci, nie rzucic miscasta, a potem jeszcze rzucic 11/12, bo przecietna S7 to bol, ale ktory juz zostal jakos tam oswojony. :)

Czar moze zadzialac spektakularnie, ale to beda ultra rzadkie wypadki. Stuff for legends. ;)
Ale zawsze może zabić kilku savadży ;).

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

bless pisze:
Czar moze zadzialac spektakularnie, ale to beda ultra rzadkie wypadki. Stuff for legends. ;)
Rzuć se "odwrotkę" 5-6 na tabeli miskasta przeciw takiemu graczowi.
A chcesz 11-12 z dwóch kości? Powiedz ""JJ, stupidity"".
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Ja nie mowie, ze bym wpuscil, nie twierdze tez, ze wpuszczenie nie moze sie skonczyc katastrofą. Bo moze. :)

Jednak szansa na katastrofe jest stosunkowo niska. Choc oczywiscie po if-ce, misdispelu, czy ordynarnym wpuszczeniu czar w gre, dreszczyk emocji i adrenalinka na pewno moze podskoczyc przed rzutem na sile czaru.... :)

Ale nawet taki dreszczyk to dla mnie nie nowina. Caly czas takiego dreszczyku doznaje, kiedy gram na patelni przeciw Empire i 4 armaty wala przez mojego gienka.... a bo to raz nie zdalem look out sir? ;) Efekt tego mniej wiecej taki sam, jak 11-12 na tym czarze. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

bless pisze:Owszem, wziecie takiego czaru na twarz moze zabolec, ale wypadek teleportacji klocka BK z generalem i 3 innymi wampriami (total jakies 1500 pkt) w kosmos to szansa 1/ 100. Najpierw trzeba ten czar wylosowac, potem go rzucic (a to najtrudniejszy do rzucenia czar w grze) - w ogole przebic stopien trudnosci, nie rzucic miscasta, a potem jeszcze rzucic 11/12, bo przecietna S7 to bol, ale ktory juz zostal jakos tam oswojony. :)

Czar moze zadzialac spektakularnie, ale to beda ultra rzadkie wypadki. Stuff for legends. ;)
Magowie z markiem tecz maja miec jakis + do casta no i w giftach jest will of Tz wiec moze szansa 1/100 to niebedzie :P

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Dobra, inaczej.

Szansa na to, ze oddzial wyparuje od wyniku 11/12 jest dosyc niska, gdyz spelnionych musi byc kilka dosyc wysrubowanych wymagan, w tym odpowiednik niezdania Ld 10.

Dziekuje za uwage. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kensiorek pisze:no i w giftach jest will of Tz wiec moze szansa
tego to nie wiedialem... w smutnym kierunku idzie ta gra.. ale plakal nad zajebistoscia maga lorda tz na smoku nie bede :P


EDIT:
Tzeentch's Will - 60pts
tylko na demonie :(

Zablokowany