Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
<-- łzy za elfiki
Dobra na demony to sądzę, że arcymag lepszy no i jeszcze lore of light no i spamujsz 6 :>
Wiem wcale nie musisz jej wylosować, nie mniej praktycznie każdy spell z tamtej dziedziny jest przydatny.
Dlatego raczej skłaniałbym się ku arcymagowi z BoH < w końcu tylko 1 PD teraz > na nasz rodzimy lore no i mag z seerem na lore of Light i dobrać sobie 6 i 4/1 (4 daje ci pewność, że twoje odziały w krytycznym momencie nie uciekną) no i trzeciego maga na jaki kolwiek tam lore chcesz z ring of furry + silver wand, 12 PD i 8 DD, więc niezła ochrona magiczna. (tego 2 maga też bym ustawił na nasz lore po to by spamować drain magic dzięki czemu możesz zablokować jego ofensywę magiczną co może zrewanżować brak 4 DD>
Oczywiście DP są świetni na demony z powodu ochrony na ogień, no i nie wzgardziłbym orłem (oszczędzasz 50 ptk. w stosunku do balisty, które możesz zainwestować w coś innego)
W zasadzie to tyle "użytecznych" rad reszta to kostkologia
Dobra na demony to sądzę, że arcymag lepszy no i jeszcze lore of light no i spamujsz 6 :>
Wiem wcale nie musisz jej wylosować, nie mniej praktycznie każdy spell z tamtej dziedziny jest przydatny.
Dlatego raczej skłaniałbym się ku arcymagowi z BoH < w końcu tylko 1 PD teraz > na nasz rodzimy lore no i mag z seerem na lore of Light i dobrać sobie 6 i 4/1 (4 daje ci pewność, że twoje odziały w krytycznym momencie nie uciekną) no i trzeciego maga na jaki kolwiek tam lore chcesz z ring of furry + silver wand, 12 PD i 8 DD, więc niezła ochrona magiczna. (tego 2 maga też bym ustawił na nasz lore po to by spamować drain magic dzięki czemu możesz zablokować jego ofensywę magiczną co może zrewanżować brak 4 DD>
Oczywiście DP są świetni na demony z powodu ochrony na ogień, no i nie wzgardziłbym orłem (oszczędzasz 50 ptk. w stosunku do balisty, które możesz zainwestować w coś innego)
W zasadzie to tyle "użytecznych" rad reszta to kostkologia
Paskudny uśmiech power gamera
to ja mam takie pytanie:
jak u HE rozwalić kawalerię wroga?
tą ciężką oczywiści
bo jedyna słuszna opcja na taki WoCh to chyba bicie najtów smokiem, koszenie fastów i lekkich jednostek DP
trzymanie się daleko od ex-czempionów
może złapanie dyskowca DP...?
i takie pytanie ogólne
czy smok może dołączyć do oddziału i poruszać się na piechotę ?
jak u HE rozwalić kawalerię wroga?
tą ciężką oczywiści
bo jedyna słuszna opcja na taki WoCh to chyba bicie najtów smokiem, koszenie fastów i lekkich jednostek DP
trzymanie się daleko od ex-czempionów
może złapanie dyskowca DP...?
i takie pytanie ogólne
czy smok może dołączyć do oddziału i poruszać się na piechotę ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
bohaterowie na monsterach(czyt orzel, gryf, smok, pegaz) nie moga dolazcac do oddzialow, u nas to jest w miare ok fluffowo ale np bretonski pan na pegazie do oddzialu pegazistow dolaczyc nie moze.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
@ Siweusz
co do luków, absolutna racja. Będą lepsi niż są, chociaż i tak są fajni. Ja bym raczej wystawial 15-16, w razie czego i 3 szeregi będą mieć
no i może ze sztandarem jeśli się ich wartość zmieni i będzie oplacalny na takich jednostkach. Wtedy to i nawet spearów i tak oleje, gdy szmatki będą oplacalną opcją bo to lucznicy będą mogli zajmować jakieś tam objectivy czy cuś. Ewentualnie moze lotherni będą wystawialni? kto wie
@Zwolin
zależa jaka kawaleria.
Kawaleria Wochu to smokiem trzeba prać, albo kuźnią jeśli się ma arcymaga. Lekkie jednostki kosisz bolcami, tj. fasty, spadają jak muchy.
Kawalerie, która ma 2+sava i 3 tafa to bolcami, też padają szybko.
Wiele zalezy od wlaśnie rodzaju cieżkiej kawalerii.
co do luków, absolutna racja. Będą lepsi niż są, chociaż i tak są fajni. Ja bym raczej wystawial 15-16, w razie czego i 3 szeregi będą mieć
no i może ze sztandarem jeśli się ich wartość zmieni i będzie oplacalny na takich jednostkach. Wtedy to i nawet spearów i tak oleje, gdy szmatki będą oplacalną opcją bo to lucznicy będą mogli zajmować jakieś tam objectivy czy cuś. Ewentualnie moze lotherni będą wystawialni? kto wie
@Zwolin
zależa jaka kawaleria.
Kawaleria Wochu to smokiem trzeba prać, albo kuźnią jeśli się ma arcymaga. Lekkie jednostki kosisz bolcami, tj. fasty, spadają jak muchy.
Kawalerie, która ma 2+sava i 3 tafa to bolcami, też padają szybko.
Wiele zalezy od wlaśnie rodzaju cieżkiej kawalerii.
piszę w kontekście rozpy którą testuje
smok z foe
2x caddy
2x10 łuków
3x6 Dp - jedni ze sztandarem
3x5 fastów - 2 z łukami
4 bolce
2350 pts
zastanawiam się jak tym sobie poradzić z kawalerią wroga
no i z ogrami
bo z całą resztą da się powalczyć na lajcie
problem stanowi tylko hydra i abomka i nie mam pojęcia jak je rozwalić ....
przydała by się w erracie po 8 ed. możliwość wykupienia bolcom płonących strzał
smok z foe
2x caddy
2x10 łuków
3x6 Dp - jedni ze sztandarem
3x5 fastów - 2 z łukami
4 bolce
2350 pts
zastanawiam się jak tym sobie poradzić z kawalerią wroga
no i z ogrami
bo z całą resztą da się powalczyć na lajcie
problem stanowi tylko hydra i abomka i nie mam pojęcia jak je rozwalić ....
przydała by się w erracie po 8 ed. możliwość wykupienia bolcom płonących strzał
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
hydra akurat easy, w to ladujesz smoka, jak sa 2, to w jedna ladujesz strzelanie a w 2 smoka, na magach bierz fire i male fire bale trzaskaj, zawsze moze niezdispelowac a d6 fire atakow moze bolec abomki/hydry, a po to masz cholero foe na lordzie zeby takie cosie bez armor savow rozgniatac.
Relosu pisze:hydra akurat easy, w to ladujesz smoka
Ech...
Hydra to ciężki przeciwnik dla SD. Twój obessał.
Napoczęta, to tak, ale zdrowa, zdecydowanie nie.
Nie.na magach bierz fire i male fire bale trzaskaj
Na skaveny lepszy drain. A na DE trzeba uważać na hoteka.
Foe zdejmuje sejva?a po to masz cholero foe na lordzie zeby takie cosie bez armor savow rozgniatac.
No i czy ów sejv jest mocną stroną Hydry, czy abomki?
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Siweusz ale jak rzuty mialem zajebiste xD co do magii to 2 caddych i tak za duzo nie poczaruje a na skavy rzucac draina na 7+ niekoniecznie moze wyjsc z 2 kosci, a maly fireball moze namieszac nie tylko u abomki ale i np w wszelakich malych oddzialach skirmiszerow.
tylko że na standardowe Skaveny nie ma co tych firebali puszczać
i tak zdispelują bo w przeciętnej rozpie jest 6 kostek rozproszenia i 3 scrole
i tak zdispelują bo w przeciętnej rozpie jest 6 kostek rozproszenia i 3 scrole
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Na szczurki to tylko porno magia a nasz lore jest jednym z najlepszych na właśnie szczury z powodu 5, która jest absolutnie niszczycielska na duże klocki szczurów. No i oczywiście lore of fire z małymi pociskami jest świetne.
Dlaczego?
Ponieważ zawsze wychodzi więc twój przeciwnik marnuje te 2 kości z 6 albo scrolla na to i w ten sposób się przebijasz przez jego magiczna obronę, więc dużo małych castów a potem wywalić jakąś kobyłę :>
Tak ogólnie to szczury to cieżka armia dla HE z powodu dużej ilości testów T, który mamy wysoki tylko na SD
Dlaczego?
Ponieważ zawsze wychodzi więc twój przeciwnik marnuje te 2 kości z 6 albo scrolla na to i w ten sposób się przebijasz przez jego magiczna obronę, więc dużo małych castów a potem wywalić jakąś kobyłę :>
Tak ogólnie to szczury to cieżka armia dla HE z powodu dużej ilości testów T, który mamy wysoki tylko na SD
Paskudny uśmiech power gamera
Powodzenia w rzucaniu magii kiedy 4 najważniejsze oddziały w armii mają mr 1 albo 2. Do tego oczywiście jest stormbanner, więc nie postrzelamy sobie za bardzo. Najlepszym rozwiązaniem na szczurki jest według mnie SD. Lecimy na piechotę przez pierwsze tury i próbujemy dorwać abomkę czy dzwon, a potem latamy i próbójemy coś wykminić.
Ale ogólnie to fakt, jest ciężko. Na szczęście mało osób gra szczurami, w końcu jest to bardzo droga armia.
Ale ogólnie to fakt, jest ciężko. Na szczęście mało osób gra szczurami, w końcu jest to bardzo droga armia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ze skavenami jest ten problem, że szczury mają haki na wszystko co jest mocne w armii HE...
SD - doomwheel/stormbanner/duzy CR na klockach
Magia - dobra antymagia u szczurów
Bolce - stormbanner...
WL giną od abominacji/censerów/pocisków/furmanki z monkami
DP giną abominacji/censerów/jezzaili/pocisków/furmanki z monkami, a od klocka z dzwonem się odbijają (oczywiscie jesli szarzują od przodu)
sporo grałem ze skavenami i nie moge na nie sposobu znaleźć... próbowałem kitrać się w rogu, przeć do przodu na maksa... rezultat zawsze podobny
SD - doomwheel/stormbanner/duzy CR na klockach
Magia - dobra antymagia u szczurów
Bolce - stormbanner...
WL giną od abominacji/censerów/pocisków/furmanki z monkami
DP giną abominacji/censerów/jezzaili/pocisków/furmanki z monkami, a od klocka z dzwonem się odbijają (oczywiscie jesli szarzują od przodu)
sporo grałem ze skavenami i nie moge na nie sposobu znaleźć... próbowałem kitrać się w rogu, przeć do przodu na maksa... rezultat zawsze podobny
No Ja właśnie też ze szczurkami grałem swojego czasu. Co prawda wtedy jeszcze abomka była na podstawce 40x40 bo FaQ nie było I faktycznie mają przegięte te MR na oddziałach... w szczególności jest to głupie na abomce, jakby za te ptk. miała już mało.
No to tyle jęczenia.
Potrzebuje kogoś, kto trochę grał przeciw orkom. Bitwa mała bo tylko na 1k ptk. <ale rozpy będą pewnie giente, więc potrzebuje rady co jest dobre na to zielonoskóre paskudztwo> bo wiem tyle, że na pewno będzie klocek boar boyz z BSB i jakieś inne bzdury...
Zastanawiam się nad bolec + orzeł + LSG + SM + 2x Mage bo wiem że z antymagią może mieć problem a taka 5 z naszego loru mogłaby dobrze Sobie poradzić z dużymi klockami orków.
No to tyle jęczenia.
Potrzebuje kogoś, kto trochę grał przeciw orkom. Bitwa mała bo tylko na 1k ptk. <ale rozpy będą pewnie giente, więc potrzebuje rady co jest dobre na to zielonoskóre paskudztwo> bo wiem tyle, że na pewno będzie klocek boar boyz z BSB i jakieś inne bzdury...
Zastanawiam się nad bolec + orzeł + LSG + SM + 2x Mage bo wiem że z antymagią może mieć problem a taka 5 z naszego loru mogłaby dobrze Sobie poradzić z dużymi klockami orków.
Paskudny uśmiech power gamera
lepiej chyba pociski walić
trzeba uważać na fanoli
orki to teraz silna armia a na dodatek ma pierdylion bolców
trzeba uważać na fanoli
orki to teraz silna armia a na dodatek ma pierdylion bolców
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Jak klocków i smoka nie wystawisz to bolce nie są przeszkodą;-)
Na O&G trzeba multum ataków.
- wbijasz się w klocek
Na starcie masz z -5 do wyniku...
- musisz zabić conajmniej 5 i dalej jest z górki. Jak masz muzyka/ sztandar.
W rare dałbym orła
- szarżujesz lub lecisz pomiędzy goblińskie oddziały by wywabić fanoli i spowolnić przeciwnika.
Ogólnie to chyba rydwan, fanole i maszyny mogą ci coś zrobić. Reszta armii to w zasadzie łatwa do pociśnięcia przez ASF. No zostaje jeszcze magia.. Tyle, że o np. 1 z małej ciebie nie boli bo o ile pamiętam to działa jak inicjatywy nie zdasz.
Na O&G trzeba multum ataków.
- wbijasz się w klocek
Na starcie masz z -5 do wyniku...
- musisz zabić conajmniej 5 i dalej jest z górki. Jak masz muzyka/ sztandar.
W rare dałbym orła
- szarżujesz lub lecisz pomiędzy goblińskie oddziały by wywabić fanoli i spowolnić przeciwnika.
Ogólnie to chyba rydwan, fanole i maszyny mogą ci coś zrobić. Reszta armii to w zasadzie łatwa do pociśnięcia przez ASF. No zostaje jeszcze magia.. Tyle, że o np. 1 z małej ciebie nie boli bo o ile pamiętam to działa jak inicjatywy nie zdasz.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2010, o 17:32 przez mikadorus, łącznie zmieniany 2 razy.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
jak zagrać smokiem, 3x6 DP, 3 fastami, 2x łuki, 3 blotami, orłem na O&G na magii?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- zniszczyć doom drivery bolcami czy orłem (DP pójdą w piach inaczej)
- zbić po kilku orków/gobosów strzelaniem, żeby nie miały 3+ za ranki
- wyciągnąć i powystrzelać czy coś tam fanoli
no a potem smoczek na tył armii wroga, DP od przodu zamykasz, fasty do maszynek i OnG leży.
PS. Masz 1/2 caddych? bo jak 0 to możesz po prostu przegrać, 1 to kiepsko, 2 to lux , 4DS + 2 drain magic powinny dać ci 2/3 tury życia.
- zbić po kilku orków/gobosów strzelaniem, żeby nie miały 3+ za ranki
- wyciągnąć i powystrzelać czy coś tam fanoli
no a potem smoczek na tył armii wroga, DP od przodu zamykasz, fasty do maszynek i OnG leży.
PS. Masz 1/2 caddych? bo jak 0 to możesz po prostu przegrać, 1 to kiepsko, 2 to lux , 4DS + 2 drain magic powinny dać ci 2/3 tury życia.