
Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Ale proponowałbym poszukać oryginalnej anglojęzycznej wersji, ponieważ tłumaczenie erraty, podobnie jak podręcznika, jest skopane 

Let the River of Blood flow...
Hejo,
nie wiedziałem gdzie zamieścić więc pytam tutaj. Moglibyście mi powiedzieć jakie wymiary podstawek ma dzwon i latarka?
nie wiedziałem gdzie zamieścić więc pytam tutaj. Moglibyście mi powiedzieć jakie wymiary podstawek ma dzwon i latarka?

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Dzwon 60x100
Latarka 50x100
Latarka 50x100
Dziękuję serdecznie. 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Mam pytanie dotyczące abomki. Jak przegrywa combat i ucieka - potem zostanie dogoniona. Rzuca się na efekt czy wstanie czy już nie?? I jesli np. dostanie magiczny, ognisty atak to regenka spada na całą gre? I czy wtedy nie mam już zasady specjalnej kiedy padnie?
Jak coś ją zagoni to nie wstaje. Regenka spada tylko na tą fazę w której zadana była rana. Nie ma już do końca gry wstawania jeśli dostanie ogniowego wounda.Veta92 pisze:Mam pytanie dotyczące abomki. Jak przegrywa combat i ucieka - potem zostanie dogoniona. Rzuca się na efekt czy wstanie czy już nie?? I jesli np. dostanie magiczny, ognisty atak to regenka spada na całą gre? I czy wtedy nie mam już zasady specjalnej kiedy padnie?
Life's a game with save and load features disabled.
Witam
Chcę zacząć przygodę z tą armią ze względu na niesamowity klimat i chciałbym się spytać, od czego zacząć zbieranie żeby wystawić coś sensownego na stół ?:)
Na tą chwilę mam :
2 pełne zestawy z Island of Blood
3 Gutter Runnerów
2 Swarmy
Z góry dzięki za odpowiedzi

Na tą chwilę mam :
2 pełne zestawy z Island of Blood
3 Gutter Runnerów
2 Swarmy
Z góry dzięki za odpowiedzi

Więcej gutterów, co by ich 10 było, abominacja i już tak naprawę będzie się dało grać.
Pomyśl o proroku, assasynie, bohaterów z IoB dobrze spożytkuj, tzn jeden na bsb, drugi na warlorda na bonebreakerze, może jakiś pieszy warlord. Potem jeszcze jedno IoB, latarka i w zasadzie alles. Jak chcesz to jeszcze dzwon, ale to później.
Popatrz sobie na szczurze rozpiski na 1200 (na 1600 był ostatnio wątek, warto zajrzeć) i tam ogarniesz. Poza tym pograj najpierw trochę na proxach, co by ogarnąć co Ci się podoba, a co nie za bardzo.
Pomyśl o proroku, assasynie, bohaterów z IoB dobrze spożytkuj, tzn jeden na bsb, drugi na warlorda na bonebreakerze, może jakiś pieszy warlord. Potem jeszcze jedno IoB, latarka i w zasadzie alles. Jak chcesz to jeszcze dzwon, ale to później.
Popatrz sobie na szczurze rozpiski na 1200 (na 1600 był ostatnio wątek, warto zajrzeć) i tam ogarniesz. Poza tym pograj najpierw trochę na proxach, co by ogarnąć co Ci się podoba, a co nie za bardzo.
Dzięki za odpowiedź
Przeglądałem rozpiski ale co mi się podoba, każda jest inna
Slaves i Clanrats to rozumiem podstawa, mam jednak problem z bardziej "elitarną" piechotą. Klimatem bardzo podobają mi się monki wraz z furmanką, z drugiej strony w wielu rozpiskach widnieje klocek 29 stormverminów i przyznam, że nie wiem co jest bardziej grywalne i warte wystawienia (abstrahując już od tego, że jeden to special a jeden core). U większości rozpisek nie zauważyłem doomwheela - jest niegrywalny czy po prostu są lepsze opcje ?:) To samo Jezzaile.


Ja gram na doomwheelu i uważam, że jest spoko. Tyle tylko, że potrzebuje zazwyczaj konkretnego celu, bo jak wjedzie w duży blok piechoty to zazwyczaj zgon. Abominacja czy latarka jest poprostu bardziej uniwersalna. Monki z furmanką są fajne, ale minusy są takie, że monki to mimo wszystko tylko siła 3, a furmanka spada od strzału z działa. Poza tym taka horda jest łatwa do odgięcia. I jeszcze ma frenzy, więc będzie gonić byle gówno.
Jezzaile są raczej słabo grywalne.
Stormvermini są spoko, bo to jednak siła 4, do tego jak sie dobrze sprawę rozegra (np stoją w hordzie i dostają death frenzy) mogą mieć sporo ataków. Poza tym mogą trzymać magiczną szmatkę.
Liderka też jest jak na szczury całkiem wporzo.
Wg mnie są jedynym oddziałem w szczurach, który od biedy dałby radę coś w combacie zrobić. Choć najczęściej i tak tylko niosą storm banner i.pchają dzwon.
Jezzaile są raczej słabo grywalne.
Stormvermini są spoko, bo to jednak siła 4, do tego jak sie dobrze sprawę rozegra (np stoją w hordzie i dostają death frenzy) mogą mieć sporo ataków. Poza tym mogą trzymać magiczną szmatkę.
Liderka też jest jak na szczury całkiem wporzo.
Wg mnie są jedynym oddziałem w szczurach, który od biedy dałby radę coś w combacie zrobić. Choć najczęściej i tak tylko niosą storm banner i.pchają dzwon.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Doomwheel jest genialny na ogry i wszelkiej maści wielowoundowe modele. Dzięki swojej zasadzie wystrzeliwania 3 pocisków każdy zadający D6 woundów, jeżeli ci się poszczęści to w turę składasz steam tanka.Azgaroth pisze:U większości rozpisek nie zauważyłem doomwheela - jest niegrywalny czy po prostu są lepsze opcje ?

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie to bardzo fajna jednostka, przeciwko większości armii znajdzie sobie jakies cele. Jedynie na Krasnoludy i Imperium będzie robił jako darmowe punkty ;/

Przed chwilą mówiłeś, że składa steam tanka, teraz że dla emp to darmowe punkty o.O
Na krasnale to faktycznie słabo, ale poza tym wszędzie są jakieś rydwany, smoki, monstery, cokolwiek. Najlepsza akcja w wykonaniu mojego doomwheela była przeciwko WoChowi. Wjeżdża w rydwan, rozwala samymi impactami, po czym 3 bolty - 3 skullcrusherów schodzi. Po tej akcji koleś poddał grę. (w poprzedniej 4lvl sorc poszedł do warpa i było to tylko 1200 pkt, więc w sumie faktycznie małe szanse już miał.)
Na krasnale to faktycznie słabo, ale poza tym wszędzie są jakieś rydwany, smoki, monstery, cokolwiek. Najlepsza akcja w wykonaniu mojego doomwheela była przeciwko WoChowi. Wjeżdża w rydwan, rozwala samymi impactami, po czym 3 bolty - 3 skullcrusherów schodzi. Po tej akcji koleś poddał grę. (w poprzedniej 4lvl sorc poszedł do warpa i było to tylko 1200 pkt, więc w sumie faktycznie małe szanse już miał.)
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wiesz, ja podałem przykład najtrudniejszej jednostki do zabicia jaka może sie natrafić po drodze (ST 10 woundów). Więc jeżeli kółko może złożyć Steam Tanka w 1 turę, to każdy inny cel w grze także
Myśl myśl 



- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie przeciwko Imperium ten Doomwheel nie pożyje na tyle długo, aby coś zdziałać - Imperium na 3 cannonach i steam tanku nie przepuści tak łatwych 150 punktów.

Jak chcesz odciągnąć ogień dział od czego innego (Abominacja, Dzwonek, Piec) to Doomwheel nie jest takim złym pomysłem. Coś może dojdzie.
Ogólnie jednak stanowi najmniejsze zagrożenie. Chociaż czasami może zdziwić przeciwnika. Ja gram na 2 Doomwheel'ach bez Abomki i bardzo dobrze się sprawdzają
. Oczywiście na Euro są obcięte do 1 (nie wiedzieć czemu).
Ogólnie jednak stanowi najmniejsze zagrożenie. Chociaż czasami może zdziwić przeciwnika. Ja gram na 2 Doomwheel'ach bez Abomki i bardzo dobrze się sprawdzają

Life's a game with save and load features disabled.