Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rozpiski nowego Imperium
*bohaterami
Nie wiem, nie znam sie, ale imo, strasznie duzo tam tych bohaterow nawciskales, ale nie wygladaja na za bardzo odpornych. Tj. warrior priest z 3+as? przeciez on niczego nie wytrzyma.. Moim zdaniem, to mozesz go sobie darowac, BSB wsadzic do oddzialu, a pegaza ostatecznie jako przeszkadzajke. I wiem, ze to duzo pkt, ale jedna z naprawde duzych zalet Grant Mastera jest fakt, ze moze wziac Runfanga, wiec moglbys pomyslec o wcisnieciu go.
Moj werdykt - rozposka mi sie nie podoba, za duzo bohaterow, na serio. Ale nie bierz tego do siebie, bo ja powergamerem nie jestem;)
Nie wiem, nie znam sie, ale imo, strasznie duzo tam tych bohaterow nawciskales, ale nie wygladaja na za bardzo odpornych. Tj. warrior priest z 3+as? przeciez on niczego nie wytrzyma.. Moim zdaniem, to mozesz go sobie darowac, BSB wsadzic do oddzialu, a pegaza ostatecznie jako przeszkadzajke. I wiem, ze to duzo pkt, ale jedna z naprawde duzych zalet Grant Mastera jest fakt, ze moze wziac Runfanga, wiec moglbys pomyslec o wcisnieciu go.
Moj werdykt - rozposka mi sie nie podoba, za duzo bohaterow, na serio. Ale nie bierz tego do siebie, bo ja powergamerem nie jestem;)
Bsb na pegazie to głupi pomysł, więc lepiej pozamieniaj mounty pod kapitanami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Ksiądz jest w drugim szeregu i zawsze przywali z siłą 6 a do tego hate i daje resista. Maciek ten sztandar na pegazie to słaba opcja jeśli chodzi o przeżuty brake ale z drugiej strony to jest +1 do CR a on często bije się z jakimiś fastami. Zawsze to pewność że je przepchnie. Runefang wyklucza warda więc nie jestem fanem. Cała armia ma w tej chwili sv na 1+. Sporo armii ma z tym problem.
tak czy siak dziękuje za uwagi.
tak czy siak dziękuje za uwagi.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
oj święta prawda...Macias pisze:Bsb na pegazie to głupi pomysł, więc lepiej pozamieniaj mounty pod kapitanami.
ja bardziej cenie takie złożeznie niż Ogre bladem i dawstonem... no ale ja gram na magii Life i zawsze mogę go wyleczyć. A zabija w dzisiejszej mecie całkiem sporo rzeczy....Pocisk pisze:A co grand master ma zabijać tym runefangiem?

wydaje Ci się - mało kto ma już z tym problemShaga pisze:. Cała armia ma w tej chwili sv na 1+. Sporo armii ma z tym problem.
tak czy siak dziękuje za uwagi.

Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 343.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 143.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 106.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
2 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
3 Demigryph @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 347.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
7 Spearmen Detachment @ [42.0] Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 255.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Zmontowałem coś takiego. Wszelkie uwagi mile widziane. )
1 Arch Lector of Sigmar @ 343.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 143.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 106.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
2 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
3 Demigryph @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 347.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
7 Spearmen Detachment @ [42.0] Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 255.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Zmontowałem coś takiego. Wszelkie uwagi mile widziane. )
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
I tu ciekawe porównanie bo na jednej stronie pojawiły się dwie zupełnie inne koncepcje. Bardzo lubię trójki demisiów ale jedna trójka przy braku kawalerii to wg mnie za mało. Magia co by nie było jest bardzo losowa.
Przy okazji jaka jest Wasza koncepcja Hunterów - tzn po co ich bierzecie?
Przy okazji jaka jest Wasza koncepcja Hunterów - tzn po co ich bierzecie?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
A ja widzę w nich dużo więcej ,do tego testowałem i znalazło się dla nich miejsce w rozpisce
Na pierwszy rzut oka sa słabi ,ale to jednak inkwizycja
1. Mimo pozorów mogą ustrzelić jakiegoś drogiego bohatera, gdyż nikt nie zwraca na nich uwagi, a kiedy to już się uda to jesteś ustawiony.
2. WFB to gra psychologiczna. Odpowiednio wytłumaczysz przeciwnikowi zasady (postraszysz go), a uzna to za cos strasznego i będzie chciał tego unikać mimo małego zagrożenia.
3. Maja piękne modele
4. Wpadłem na taki pomysł, aby podczasa wystawienia dołączyć ich do oddział dymigryfów i rycerzy. Jeśli przeciwnik zacznie to masz MR (2) dla całego oddziału a jeśli ty zaczniesz to po prostu nimi wyjdziesz i w niczym to nie przeszkadza.
Na pierwszy rzut oka sa słabi ,ale to jednak inkwizycja

1. Mimo pozorów mogą ustrzelić jakiegoś drogiego bohatera, gdyż nikt nie zwraca na nich uwagi, a kiedy to już się uda to jesteś ustawiony.
2. WFB to gra psychologiczna. Odpowiednio wytłumaczysz przeciwnikowi zasady (postraszysz go), a uzna to za cos strasznego i będzie chciał tego unikać mimo małego zagrożenia.
3. Maja piękne modele
4. Wpadłem na taki pomysł, aby podczasa wystawienia dołączyć ich do oddział dymigryfów i rycerzy. Jeśli przeciwnik zacznie to masz MR (2) dla całego oddziału a jeśli ty zaczniesz to po prostu nimi wyjdziesz i w niczym to nie przeszkadza.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2014, o 08:26 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Jeśli mam hordę halabard to wychodzi to niewiele ponad 1 pkt na model za MR 2. Jak dla mnie to super deal szczególnie, że w oddziele siedzi BSB.
Szkoda, że chłopakom nie można dokupić konia... wtedy myślę, że pokazywali by się dużo częściej na stołach, a może i byli by nawet auto include'm każdej rozpy.
Szkoda, że chłopakom nie można dokupić konia... wtedy myślę, że pokazywali by się dużo częściej na stołach, a może i byli by nawet auto include'm każdej rozpy.

Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Ja teraz testuje rozpe bez demisi ;p
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Pochwal się.Szymon pisze:Ja teraz testuje rozpe bez demisi ;p

"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Wrzucam swoją kminę z wczorajszej obławy Watahy vol. 6 na nowe euro. Nie jakąś super przemyślaną, ale myślę, że solidną.
Pierwsza bitwa przez błędy spowodowane długa przerwą, i dobrą grą przeciwnika skończyła się 0 20 potem wbiłem 40 w pozostałych bitwach z DE I Wochem.
2400 Pts - Empire Army
Grand Master 259.0
Runefang
The Other Trickster's Shard
Warhorse
Battle Wizard Lord of the Ligh 4 lv 200.0
Battle Wizard light 2 lv 125.0
Dispel Scroll
Captain of the Empire 154.0
BSB
Sword of Might
Dawnstone
Warhorse
Captain of the Empire 135.0
Dragonhelm
Luckstone
Imperial Pegasus
Knights of the Inner Circle 10 295.0
FCG
Standard of Discipline
Knightly Orders 9 218.0
Muzyk, Banner
Archers 11 87.0
Czempion
Demigryph Knights 5 300.0
Banner
Great Cannon 120.0
Celestial Hurricanum 130.0
Luminark of Hysh 120.0
Steam Tank 250.0
Total Army Cost: 2393.0
Notes:
Models in Army: 37
Pierwsza bitwa przez błędy spowodowane długa przerwą, i dobrą grą przeciwnika skończyła się 0 20 potem wbiłem 40 w pozostałych bitwach z DE I Wochem.
2400 Pts - Empire Army
Grand Master 259.0
Runefang
The Other Trickster's Shard
Warhorse
Battle Wizard Lord of the Ligh 4 lv 200.0
Battle Wizard light 2 lv 125.0
Dispel Scroll
Captain of the Empire 154.0
BSB
Sword of Might
Dawnstone
Warhorse
Captain of the Empire 135.0
Dragonhelm
Luckstone
Imperial Pegasus
Knights of the Inner Circle 10 295.0
FCG
Standard of Discipline
Knightly Orders 9 218.0
Muzyk, Banner
Archers 11 87.0
Czempion
Demigryph Knights 5 300.0
Banner
Great Cannon 120.0
Celestial Hurricanum 130.0
Luminark of Hysh 120.0
Steam Tank 250.0
Total Army Cost: 2393.0
Notes:
Models in Army: 37
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
To do wszystkich graczy z mniejszym doświadczeniem:
"dobre rady starego imperialnego wiarusa"
1.MUSISZ MIEĆ CZOŁG
2.Musisz mieć czołg
3.ArchLector zawsze lepszy niż grandmaster
4.Musisz mieć oddział demis - najlepiej dużo w jednym oddziale. Ja używam 6-7
5.Pegaz musi mieć warda na ogień oraz charm shielda oraz magiczną broń- będzie gonił hexy a bez niego masz auto loosa z rozpami na hexach.
6.Nie lekceważ imperialnych wózków - dodatkowa kostka do dispela i laserowa dzida jest mega ważne. Bardzo pomaga bronić się w magii a uwierzcie mi że podstępna magia potrafi zniszczyć nasze oddziały.
7.MR3 to jest przedmiot który musisz mieć.
8.Powinieneś mieć odginaczki - trudno o to w imperium więc ja używam 10 łukóq z 2x5 łuków w detakch... bez tego przeciw mega naporowym armiom nie masz co zrobić - nie masz ruchu i musisz przyjąć to co gra przeciwnik
9.Warto mieć małego maga z beastem - to naprawdę dużo zmienia.
10. Jeśli mag ma jeździć w oddziale IC to warto rozważyć danie mu przerzutu miscasta - taki placek w tym oddziale strasznieeee boliiii...
"dobre rady starego imperialnego wiarusa"
1.MUSISZ MIEĆ CZOŁG
2.Musisz mieć czołg

3.ArchLector zawsze lepszy niż grandmaster
4.Musisz mieć oddział demis - najlepiej dużo w jednym oddziale. Ja używam 6-7
5.Pegaz musi mieć warda na ogień oraz charm shielda oraz magiczną broń- będzie gonił hexy a bez niego masz auto loosa z rozpami na hexach.
6.Nie lekceważ imperialnych wózków - dodatkowa kostka do dispela i laserowa dzida jest mega ważne. Bardzo pomaga bronić się w magii a uwierzcie mi że podstępna magia potrafi zniszczyć nasze oddziały.
7.MR3 to jest przedmiot który musisz mieć.
8.Powinieneś mieć odginaczki - trudno o to w imperium więc ja używam 10 łukóq z 2x5 łuków w detakch... bez tego przeciw mega naporowym armiom nie masz co zrobić - nie masz ruchu i musisz przyjąć to co gra przeciwnik
9.Warto mieć małego maga z beastem - to naprawdę dużo zmienia.
10. Jeśli mag ma jeździć w oddziale IC to warto rozważyć danie mu przerzutu miscasta - taki placek w tym oddziale strasznieeee boliiii...
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Poczyniłem taką rozpiskę na Euro. W poprzedniej zbyt często zniszczenie głównego oddziału decydowało całkowicie o wyniku.
Ta rozpiska też pewnie po kilku bitwach będzie modyfikowana.
Brak witch huntera boli ,ale mówi się trudno
Wielki Mistrz 250 pkt
-Runefag
-Charmed shield
-Luckstone
Lord czarodziej (domena światła) 270 pkt
-Talisman of preservation
-Dispell scroll
-4 level
Kapitan BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan 138 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-Dragonbane game
-lanca
Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
Rycerze WK 12x 355 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Demigryfy 4x 300 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Ta rozpiska też pewnie po kilku bitwach będzie modyfikowana.
Brak witch huntera boli ,ale mówi się trudno

Wielki Mistrz 250 pkt
-Runefag
-Charmed shield
-Luckstone
Lord czarodziej (domena światła) 270 pkt
-Talisman of preservation
-Dispell scroll
-4 level
Kapitan BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan 138 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-Dragonbane game
-lanca
Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
Rycerze WK 12x 355 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Demigryfy 4x 300 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, o 16:10 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Masz trzy sloty- misie, dwa działa i czołg. Możesz mieć dwa.