Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: fcBombadil »

*bohaterami

Nie wiem, nie znam sie, ale imo, strasznie duzo tam tych bohaterow nawciskales, ale nie wygladaja na za bardzo odpornych. Tj. warrior priest z 3+as? przeciez on niczego nie wytrzyma.. Moim zdaniem, to mozesz go sobie darowac, BSB wsadzic do oddzialu, a pegaza ostatecznie jako przeszkadzajke. I wiem, ze to duzo pkt, ale jedna z naprawde duzych zalet Grant Mastera jest fakt, ze moze wziac Runfanga, wiec moglbys pomyslec o wcisnieciu go.
Moj werdykt - rozposka mi sie nie podoba, za duzo bohaterow, na serio. Ale nie bierz tego do siebie, bo ja powergamerem nie jestem;)

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Bsb na pegazie to głupi pomysł, więc lepiej pozamieniaj mounty pod kapitanami.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

A co grand master ma zabijać tym runefangiem?

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Ksiądz jest w drugim szeregu i zawsze przywali z siłą 6 a do tego hate i daje resista. Maciek ten sztandar na pegazie to słaba opcja jeśli chodzi o przeżuty brake ale z drugiej strony to jest +1 do CR a on często bije się z jakimiś fastami. Zawsze to pewność że je przepchnie. Runefang wyklucza warda więc nie jestem fanem. Cała armia ma w tej chwili sv na 1+. Sporo armii ma z tym problem.

tak czy siak dziękuje za uwagi.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Macias pisze:Bsb na pegazie to głupi pomysł, więc lepiej pozamieniaj mounty pod kapitanami.
oj święta prawda...
Pocisk pisze:A co grand master ma zabijać tym runefangiem?
ja bardziej cenie takie złożeznie niż Ogre bladem i dawstonem... no ale ja gram na magii Life i zawsze mogę go wyleczyć. A zabija w dzisiejszej mecie całkiem sporo rzeczy.... :)
Shaga pisze:. Cała armia ma w tej chwili sv na 1+. Sporo armii ma z tym problem.

tak czy siak dziękuje za uwagi.
wydaje Ci się - mało kto ma już z tym problem :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
KiciaK
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: KiciaK »

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 343.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour

1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]

1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 143.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 106.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

2 Acolyte @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

2 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

3 Demigryph @ [0.0] Pts

39 Halberdiers @ 347.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [10.0] Pts

7 Spearmen Detachment @ [42.0] Pts
Spear; Light Armour; Shield

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

8 Knights of the Inner Circle @ 255.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

9 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 70


Total Army Cost: 2400.0


Zmontowałem coś takiego. Wszelkie uwagi mile widziane. )
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

I tu ciekawe porównanie bo na jednej stronie pojawiły się dwie zupełnie inne koncepcje. Bardzo lubię trójki demisiów ale jedna trójka przy braku kawalerii to wg mnie za mało. Magia co by nie było jest bardzo losowa.
Przy okazji jaka jest Wasza koncepcja Hunterów - tzn po co ich bierzecie?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Dają MR(2), mogą przyjmować i rzucać pojedynki, ale w sumie poza tym nie widzę ich super zastosowań.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

A ja widzę w nich dużo więcej ,do tego testowałem i znalazło się dla nich miejsce w rozpisce
Na pierwszy rzut oka sa słabi ,ale to jednak inkwizycja ;)
1. Mimo pozorów mogą ustrzelić jakiegoś drogiego bohatera, gdyż nikt nie zwraca na nich uwagi, a kiedy to już się uda to jesteś ustawiony.
2. WFB to gra psychologiczna. Odpowiednio wytłumaczysz przeciwnikowi zasady (postraszysz go), a uzna to za cos strasznego i będzie chciał tego unikać mimo małego zagrożenia.
3. Maja piękne modele
4. Wpadłem na taki pomysł, aby podczasa wystawienia dołączyć ich do oddział dymigryfów i rycerzy. Jeśli przeciwnik zacznie to masz MR (2) dla całego oddziału a jeśli ty zaczniesz to po prostu nimi wyjdziesz i w niczym to nie przeszkadza.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2014, o 08:26 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
KiciaK
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: KiciaK »

Jeśli mam hordę halabard to wychodzi to niewiele ponad 1 pkt na model za MR 2. Jak dla mnie to super deal szczególnie, że w oddziele siedzi BSB.

Szkoda, że chłopakom nie można dokupić konia... wtedy myślę, że pokazywali by się dużo częściej na stołach, a może i byli by nawet auto include'm każdej rozpy. :)
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ja teraz testuje rozpe bez demisi ;p
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Szymon pisze:Ja teraz testuje rozpe bez demisi ;p
Pochwal się. ;) Ja też kiedyś bez nich pomykałem, jako zamiennik stosowałem 30 GSów.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Wrzucam swoją kminę z wczorajszej obławy Watahy vol. 6 na nowe euro. Nie jakąś super przemyślaną, ale myślę, że solidną.

Pierwsza bitwa przez błędy spowodowane długa przerwą, i dobrą grą przeciwnika skończyła się 0 20 potem wbiłem 40 w pozostałych bitwach z DE I Wochem.

2400 Pts - Empire Army

Grand Master 259.0
Runefang
The Other Trickster's Shard

Warhorse

Battle Wizard Lord of the Ligh
4 lv 200.0

Battle Wizard light 2 lv 125.0
Dispel Scroll

Captain of the Empire 154.0
BSB
Sword of Might
Dawnstone
Warhorse

Captain of the Empire 135.0
Dragonhelm
Luckstone
Imperial Pegasus

Knights of the Inner Circle 10 295.0
FCG
Standard of Discipline

Knightly Orders
9 218.0
Muzyk, Banner

Archers 11 87.0
Czempion

Demigryph Knights
5 300.0
Banner

Great Cannon 120.0

Celestial Hurricanum 130.0

Luminark of Hysh 120.0

Steam Tank
250.0


Total Army Cost: 2393.0

Notes:
Models in Army: 37
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

To do wszystkich graczy z mniejszym doświadczeniem:

"dobre rady starego imperialnego wiarusa"

1.MUSISZ MIEĆ CZOŁG
2.Musisz mieć czołg :mrgreen:
3.ArchLector zawsze lepszy niż grandmaster
4.Musisz mieć oddział demis - najlepiej dużo w jednym oddziale. Ja używam 6-7
5.Pegaz musi mieć warda na ogień oraz charm shielda oraz magiczną broń- będzie gonił hexy a bez niego masz auto loosa z rozpami na hexach.
6.Nie lekceważ imperialnych wózków - dodatkowa kostka do dispela i laserowa dzida jest mega ważne. Bardzo pomaga bronić się w magii a uwierzcie mi że podstępna magia potrafi zniszczyć nasze oddziały.
7.MR3 to jest przedmiot który musisz mieć.
8.Powinieneś mieć odginaczki - trudno o to w imperium więc ja używam 10 łukóq z 2x5 łuków w detakch... bez tego przeciw mega naporowym armiom nie masz co zrobić - nie masz ruchu i musisz przyjąć to co gra przeciwnik
9.Warto mieć małego maga z beastem - to naprawdę dużo zmienia.
10. Jeśli mag ma jeździć w oddziale IC to warto rozważyć danie mu przerzutu miscasta - taki placek w tym oddziale strasznieeee boliiii...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Co do czołgu, wczoraj na turnieju w Tarnowie bez czołgu byłem drugi, więc nie byłbym taki stanowczy w tej kwestii, mam tutaj na uwadze przede wszystkim euro.


Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Poczyniłem taką rozpiskę na Euro. W poprzedniej zbyt często zniszczenie głównego oddziału decydowało całkowicie o wyniku.
Ta rozpiska też pewnie po kilku bitwach będzie modyfikowana.
Brak witch huntera boli ,ale mówi się trudno ;)

Wielki Mistrz 250 pkt
-Runefag
-Charmed shield
-Luckstone


Lord czarodziej (domena światła) 270 pkt
-Talisman of preservation
-Dispell scroll
-4 level


Kapitan BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone

Kapitan 138 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-Dragonbane game
-lanca

Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza

Rycerze WK 12x 355 pkt
-FCG

Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk

Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG

Demigryfy 4x 300 pkt
-muzyk

Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt

Czołg parowy 250 pkt
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, o 16:10 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

135 pkt. w przedmiotach na Grandmasterze ? No chyba że to luckstone... A do tego na Euro draft2 nielegalna.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Luckstone na Grand Masterze oczywiście :oops: tak to jest jak się z głowy robi rozpiskę. Dlaczego nielegalna? Wydaje mi się ,zę wszystko się zgadza #-o
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Masz trzy sloty- misie, dwa działa i czołg. Możesz mieć dwa.
Obrazek

ODPOWIEDZ